הורוסקופ לנוער

הורוסקופ שבועי – תחזית אסטרולוגית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה 03.08- 27.07

מוזמנים לקרוא תחזית אסטרולוגית שבועית שנכתבה על ידי מיטב האסטרולוגים של אלטרנטיבלי. בהורוסוקפ שבועי לצעירים תוכלו לדעת מה צופים הכוכבים למזל שלכם וממגוון כלים ומחשבוני מיסטיקה מיוחדים. תיהנו
מיוחד בשבילך: » הורוסקופ יומי  » הורוסקופ שנתי  » הורוסקופ לאהבה  » קריסטל למזל  » התאמת מזלות  » מחשבון נומרולוגיה » פרישת טארוט אונליין

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 03.08– 27.07
הורוסקופ מזל טלה
אובייקטים: תנו לחיים הרומנטיים שלכם לזרום עם מחזרים שיש תחרות על ליבם. אל תתביישו להתעקש על העקרונות שלכם וככה תרוויחו בגדול.
תדמית: יש מצב שאתם משנים משהו בתדמית החיצונית שלכם. אז נכון שתיכף יופיעו כאלה שמקנאים בכם ומרכלים עליכם, אבל זה לא משהו שצריך להזיז לכם.
חברים: דיבור עם מישהו מהחברים שלכם יביא לכם רעיון מהמם שקשור למישהו שאתם דלוקים עליו. בקטע הזה תצטרכו לקבל קצת תמיכה מידיד.
ביישנים: החביבות שלכם עושה משהו טוב למישהו ביישן שפוחד לחשוף את הרגשות שלו. בסוף הוא יגלה לכם מה באמת הוא מרגיש כלפיכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל שור
שיקולים: בילויים מוטרפים יוצרים אחלה קטעים ביניכם לבין המחזרים השרופים שלכם, רק שכדאי לכם להיזהר שהם לא ירחיקו אתכם מהחברים שלכם.
מפגשים: צפויים מפגשים חברתיים עם אנשים שהגיעו ממקומות רחוקים או אפילו מארצות רחוקות. הגיע הזמן להתאמן קצת על האנגלית שלכם.
הצעות: זורמות אליכם המון הצעות חברתיות. אל תפסלו שום הצעה שאתם מקבלים, בגלל שאף פעם אי אפשר לדעת מה יצליח ומה ייכשל.
שרופים: צפוי דיבור מרגש עם מישהו שכולם נורא שרופים עליו. אז נכון שהוא מדליק וכל זה, אבל בכלל לא ברור אם הוא גם רציני בקטע.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל תאומים
קטעים: אתם יוצאים בענק מקטעים שפעם פחדתם להתפדח בגללם. יש מצב שאתם מצליחים לשים אותם בהמתנה, עד שהצד השני יקבל קצת שכל.
אוהבים: כל אלה שקרועים עליכם, אוהבים אתכם בדיוק כמו שאתם. זה אומר שאתם לא צריכים להשתנות בשביל מישהו שסתם טוחן לכם את המוח.
חיזורים: אל תרדפו ואל תחזרו אחרי מישהו שעושה לכם פרצוף אדיש. אם זה לא מתאים לו, אז סבבה. ברגע שתרדו ממנו, הוא יתחיל לרדוף אחריכם.
חשדות: מישהו שפעם חשדתם בכוונות שלו מביא לכם הפתעה משמחת. עושה רושם שמשהו טוב עבר עליו וגרם לו לשנות את התנהגותו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל סרטן
אנרגיות: יבואו לכם אחלה ימים עם ים של אנרגיות מדהימות. זה אומר שהכול יזרום לכם בכיף – בעיקר בימים שני, רביעי ושישי.
ערוצים: פה ושם אתם מנסים להכניס את החיים שלכם לתוך ערוץ יציב, רק שהכוכבים לא ממש עושים לכם חשבון וממשיכים להזרים אליכם התרגשויות רומנטיות.
כישרונות: זה הזמן שלכם להפגין כישרונות יצירתיים, מה שמזמין אתכם לזרום עם הראש הטוב שלכם ולתת לעצמכם צ'אנס בכל מה שקשור למוסיקה ולשירה.
כוכבים: אל תתרגשו ממי שאומר שתפסתם אנרגיה הרפתקנית ונועזת. תעשו את מה בראש שלכם בגלל שהכוכבים רומזים לכם שהוא סתם מקנא בכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל אריה
חוכמה: מישהו חכם רומז שלא כדאי לכם לוותר על דברים שממש חשובים עבורכם. הוא אומר שאתם לא צריכים להקריב את עצמכם בשביל אף אחד אחר.
מעורבים: אתם מוצאים את עצמכם מעורבים בחיים הרומנטיים של מישהו שאתם מחבבים. סבבה, זה בכלל לא רע כל עוד אתם יודעים לשים לזה קצת גבולות.
רמזים: מישהו שממש בא לכם לבלות איתו או להיות בחברתו, זורק לכם רמז מפתיע. עכשיו תנסו לפרש למה הוא באמת התכוון באמת.
גבהים: סיפור רומנטי שתפס גובה, נראה לכם שונה מאוד ממה שהיה לכם בראש בהתחלה. ככה זה בדרך בכלל, המציאות שונה מאוד מהדמיון.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל בתולה
התברגות: יחסים שתפסתם עם האנשים הנכונים, עוזרים לכם להתברג למקומות הנכונים עם אלה שכבר הרבה זמן אתם רוצים להתחבר איתם.
חשבונות: כדאי שתחשבו פעם נוספת לפני שאתם סוגרים עניין עם מישהו שלא דופק חשבון. גם אם הוא מדהים ומקסים, שום דבר טוב לא יבוא לכם ממנו.
רוחני: קטע מפתיע עוזר לכם לחזק קשר שהולך איתכם כבר המון זמן. מצד שני, צפויות שיחות רומנטיות עם מישהו חמוד ורוחני שמחפש את עצמו.
אנרגיות: אווירה רומנטית עושה טוב גם לקשרים החברים החברתיים שלכם. מישהו שפעם לא הלך לכם איתו, מוכן להקשיב להצעה חדשה שאתם זורקים לו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל מאזניים
טבעיות: משהו שעשיתם בשיא הטבעיות מביא לכם צ'ופר שלא חלמתם עליו. זה מסוג הקטעים שבאים לכם בקלות אבל יש אנשים שמעריצים ומעריכים את זה.
הצלחות: צפויה לכם הצלחה ענקית בתחום שרק לפני שבוע נדלקתם עליו. אם אתם רוצים שזה יתפוס זינוק מהמם, כדאי שתלכו על זה עם חבר.
אירועים: השבוע כדאי לכם לקבוע לעצמכם לוח זמנים קפדני. הכוכבים צופים לכם ים של אירועים שתצטרכו המון זמן בשביל לצאת בראש טוב עם כולם.
שינויים: קטע חברתי שמתחיל על הפנים, מסתיים באנרגיות טובות. יכול להיות שדברים שמישהו מספר לכם גורמים לכם לשנות את דעתכם על מישהו שלא חיבבתם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל עקרב
מזל: צפויים ימים עם הרבה מזל בשביל אלה מכם שמחפשים את עצמם בקטעים של מוסיקה ואמנות. תלכו עם הלב שלכם והכול יסתדר לכם בסבבה.
געגועים: הכוכבים רואים שאתם הולכים לקרוע את העיר עם מישהו שכבר המון זמן לא נפגשתם איתו. זה אומר שהגעגועים עושים את שלהם.
קטעים: יש מצב לקטע מדליק עם מישהו שווה אבל אתם יותר מדי מתחשבים במה שאחרים אומרים עליכם. תזכרו שרק אתם תקבעו איך זה יתגלגל.
כוונות: יש מצב שמישהו טוחן לכם במוח בגלל סיפור רומנטי שלא בא לכם עליו. גם אם יש לו המון כוונות טובות אתם צריכים לעשות את מה שבא לכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל קשת
חו"ל: כל מה שקשור לנסיעות ולקשרים עם חו"ל יביא לכם המון מזל, גם אם מדובר ברעיונות ששהו ב- "הקפאה" ועכשיו מתחילים "להפשיר".
מסקנות: אתם קופצים למסקנות חפוזות בנוגע לקשר שנמצא בתחילת דרכו. צריך להשקיע בשביל ליצור את האווירה הנכונה. עושה רושם שכל צד מנסה להסתיר את רגשותיו.
אינטימיות: למרות הכול, המצב פשוט ונוח בהרבה מכפי שנדמה לכם. תגיע הצעה שתאפשר לכם לקיים שיחה אינטימית בארבע עיניים.
התערבות: כל העולם ואחותו מתערבים לכם בעניינים הרומנטיים. הם מתכוונים לטוב אבל התוצאה היא שאתם מקשיבים ליותר מדי עצות.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל גדי
אקשן: צפוי לכם המון אקשן עם אנשים שאתם והם בראש אחד. יש מצב שהקטעים האלה יתגלגלו אל משהו בסטייל רומנטי ואין לכם מה למהר.
מקובלים: זה שיש לכם מתחרים לא אומר שאתם צריכים לחטוף דיכאון. בדיוק להיפך, זה אומר שאתם מקובלים ופופולאריים ותחשבו על זה.
מאדים: כוכב ששמו סטורן שולט במזל גדי ומזרים אליכם ים של אנרגיה שעושה טוב ל-לוק שלכם, וגם מוציאה אתכם מבלגאנים חברתיים.
בילוי: עושה רושם שאתם הולכים על בילוי מה-זה מוטרף. מצד שני, תצטרכו להתרגל לרעיון שלא כולם אוהבים את הקטעים האלה. ככה זה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דלי
חיזורים: הקשר הרומנטי מלמד אתכם להכיר דברים שמעולם לא נחשפתם להם. צפויה אווירה חמה. ההשקעה בהופעה שלכם מוכיחה את עצמה בכל הנוגע לחיזורים אחריכם.
שמיים: אתם מרגישים בשמיים עם מישהו שלא מתבייש לשתף אתכם במחשבות שלו, ואפילו לומר את מה שהוא מרגיש כלפיכם.
שיגעונות: אתם פוגשים מישהו שנטרף דווקא על השיגעונות שלכם. זה אומר שהוא אוהב בכם גם את מה שאולי הפריע למישהו שקדם לו.
קניות: אתם קונים משהו מדהים שממש משדרג לכם את החיים. עכשיו אתם יושבים ומתפלאים איך הסתדרתם בלי המשהו הזה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דגים
איתותים: קשרים ישנים שכאילו הפסיקו להשפיע עליכם, מאותתים בכיוון של התחדשות. צפויה פטפטת שקשורה למישהו חדש שהתחברתם איתו.
ריקוד: אירועים הקשורים בתנועה, ריקוד ומחול – יעסיקו אתכם יותר מן הרגיל. צפויה פריצת דרך ביחסים עם מישהו שאתם מעריצים.
נדיבות: בילויים שלא חלמתם עליהם, ינחתו עליכם גם מבלי שתשקיעו בהם. הכסף נוזל מבעד לאצבעותיכם ואתם מגלים נדיבות גם כלפי רכישות שאינן מי-יודע-מה.
התלבטויות: צפוי לכם שבוע עם לא מעט התלבטויות בין מישהו שהפך ליעד רומנטי אולטימטיבי, לבין מישהו אחר שעדיין לא השתחררתם ממה שאתם מרגישים כלפיו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

מאמרים קשורים

Back to top button