הורוסקופ לנוער

הורוסקופ שבועי – תחזית אסטרולוגית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה 10.08- 03.08

מוזמנים לקרוא תחזית אסטרולוגית שבועית שנכתבה על ידי מיטב האסטרולוגים של אלטרנטיבלי. בהורוסוקפ שבועי לצעירים תוכלו לדעת מה צופים הכוכבים למזל שלכם וממגוון כלים ומחשבוני מיסטיקה מיוחדים. תיהנו
מיוחד בשבילך: » הורוסקופ יומי  » הורוסקופ שנתי  » הורוסקופ לאהבה  » קריסטל למזל  » התאמת מזלות  » מחשבון נומרולוגיה » פרישת טארוט אונליין

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 10.08– 03.08
הורוסקופ מזל טלה
סודות: יותר מדי אנשים יודעים מהסודות שלכם, וזה אומר שמישהו מסוים לא יודע מתי צריך לשתוק ולא לפטפט. כדאי שתתחילו לסנן, אתם יודעים.
מקומות: האנרגיה של השבוע לוקחת אתכם אל מקום שנורא רציתם לבקר בו. ביום שני בלילה יש מצב להגשמת משאלה שהתפללתם בשבילה המון זמן.
רגשות: מישהו שעד עכשיו עשה את עצמו כאילו לא אכפת לו מכם, מחליט לספר לכם מה באמת הוא מרגיש כלפיכם. אל תראו לו שאתם מתלהבים.
חיבור: יש מישהו שממש רוצה להיות איתכם אבל הבלגאנים שנפלו עליו מפריעים לו לעשות את זה. בעצם, בקטע הזה אתם יכולים לעזור לו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל שור
התלבטויות: הכוכבים צופים לכם התלבטויות סוערות בקטעים שבין בנים לבנות. אם אתם לא יודעים לאן לחתוך, כדאי שתדברו עם מישהו שתמיד מוכן להקשיב ולייעץ.
אטרף: האנרגיה המוטרפת שנפלה עליכם עושה לכם טוב, אבל היא עלולה להרגיז את מי שלא מפרגנים לכם. סבבה, אתם לא חייבים לצאת ראש עם כולם.
נדלקים: אם בראש שלכם להתחבר עם מישהו שמדליק אתכם, אז הכי טוב בשבילכם זה להעביר אליו הצעה סודית. אל תבקשו כלום, רק תציעו והמזל איתכם.
רגשות: היכרויות חדשות שייפלו עליכם השבוע, עלולות לבוא על חשבון קשרים אישיים ישנים. חשוב לא לפגוע ברגשותיו של איש.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל תאומים
שינויים: זה הזמן להכניס שינויים לקבוצה החברתית שאתם מחוברים לה. חישבו בכיוונים רוחניים יותר ויצירתיים, והעדיפו אותם על פני סתם מפגשים.
קשרים: תצטרכו לקיים קשרים עם מספר רב יותר של אנשים מאשר אתם רגילים. ההרגשה כי החיים שלכם משתנים בצורה מסוימת – מרגשת אתכם.
החלטות: האנרגיות מביאות איתן את הצורך לקבל החלטות חשובות הקשורות בהתחייבויות חברתיות או בקטעים שבינו לבינה.
שאיפות: כסף יבוא לכם בקלות, ויזרום מכם בעוד יותר קלות. תוכלו לתת ביטוי לשאיפות כספיות הקשורות לרכישה משמעותית.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל סרטן
בילויים: צפויים לכם בילויים מדהימים עם מישהו שיש לו 'מועדון' של מחזרים. זה אחלה טיימינג בשביל לבדוק איתו מה בדיוק הכוונות שלו כלפיכם.
מוטרפים: יש מצב שאתם קצת מוטרפים בגלל קשר שלא ממש ברור לכם לאן הוא זורם. הכי טוב שתבדקו עם עצמכם אם בא לכם על רומן או על סתם ידידות.
סודות: אם אתם יודעים מה טוב בשבילכם כדאי שתשמרו לעצמכם את הסודות שלכם. שום דבר טוב לא ייצא לכם אם הם יגיעו אל האוזניים הלא נכונות.
מסרים: דווקא מישהו שבכלל לא חלמתם עליו זורק לכם מילים עם מסרים רומנטיים. תצטרכו להחליט מה לעשות איתו בשביל לא להישאר במצב מבולבל.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל אריה
פרגונים: אתם קולטים שיש מישהו שתמיד מפרגן לכם, גם כשכולם שומעים איך שהוא מחמיא לכם. יש מצב שהוא חושב על משהו קצת יותר אישי איתכם.
הטרפות: עושה רושם שאתם נפרדים מקשר שסתם הטריף לכם את הראש בלי שיצא לכם משהו ממנו. אין לכם על מה להצטער. סבבה שעשיתם את זה.
גלים: אתם עולים על גל רומנטי שעושה טוב גם להופעה החיצונית שלכם. אנשים שיסתכלו עליכם יגידו שרואים שאתם מאוהבים.
שיחות: צפוי לכם קטע עם מישהו שכבר המון זמן אתם בראש שלו, רק שהוא לא רצה להפריע לכם בגלל קטע אחר. פתאום יש על מה לדבר.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל בתולה
מחמאות: מישהו שכולם קרועים עליו מביא לכם מחמאה שעושה לכם את השבוע. יש מצב שאתם והוא הולכים על בילוי שתמיד חלמתם עליו.
התייעצות: אתם זורמים עם מחזרים שמחפשים אקשן מוטרף ולא מסתפקים בסתם בילויים. זה סבבה וכל זה, רק כדאי שתתייעצו עם מי שמבין עניין.
קולטים: מתחילים לזוז אצלכם קטעים בתחום שבין בנים לבנות. אתם מתחילים לקלוט שאם לא תעשו משהו, יש מצב שמישהו אחר יחטוף לכם.
יופי: לכוכב שעושה לכם את זה קוראים מרקורי והוא זה שמביא לכם אהבה. קחו בקלות את אלה שמקנאים בכם ומרכלים עליכם מאחורי הגב.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל מאזניים
קאמבק: דווקא קטע שכמעט נפנפתם החוצה, חוזר בשביל להראות לכם משהו שלא ראיתם בעבר. יש המון הפתעות בחיים וזו אחלה דוגמה בשביל זה.
סבלנות: אין לכם סיבה להתאכזב מקטע רומנטי שלא ישר מצליח לכם איתו. זה מסוג הדברים שזקוקים לזמן וגם להרבה סבלנות. בסוף זה יצליח לכם.
מילים: מישהו אומר את המילים הנכונות שעושות לכם את זה. כמו שזה נראה אז אתם ממש מאושרים מהסטייל המוטרף והמדליק שלו.
הצעות: מישהו רוצה להציע לכם הצעה רומנטית אבל מוצא את עצמו במצב מביך. זה אומר שאתם צריכים לרמוז לו שזו לא הולכת להיות פדיחה בשבילו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל עקרב
מסקנות: מישהו צופה בכם ומגיע למסקנה שאתם בראש אחד איתו. אם יש לו טעות, אתם כבר תסבירו לו היכן הוא התבלבל.
דיבורים: בראש שלכם לתפוס דיבור עם החברים הטובים שלכם. יש מצב שהם יגידו לכם דברים שאפילו יפתיעו אבל ככה זה עם חברים.
לבבות: מתגלגלת שיחה עם מישהו שיש לכם בלב המון דברים עליו. בקטע הזה כדאי שתבקשו לשמוע מילים קצת יותר ברורות ממה שבדרך כלל.
הגנות: אתם עסוקים בלהגן על הזכויות או על שמו הטוב של אחד מן החברים שלכם. סבבה, אבל כדאי שתחליפו מילים גם עם החבר עצמו, אתם יודעים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל קשת
ביטחון: מישהו שכמעט התייאשתם ממנו מפתיע אתכם עם מסר רומנטי. קחו את זה אל מקום ואל קטע שעושים טוב לביטחון העצמי שלכם.
איחולים: אל תיקחו ללב את מה שלא ממש הסתדר לכם. כל סיום מביא איתו התחלות חדשות (שאפילו) עוד יותר טובות ממה שאיחלתם לעצמכם.
הצלחות: הכוכבים שלכם רומזים שהקטעים הרומנטיים יצליחו לכם ברגע בו תזרמו עם מה שבלב שלכם, ולא תעשו חשבון לאף אחד.
קולות: מישהו עושה קולות של בא לו להתפייס איתכם. זה אומר שאם פעם הייתה ביניכם תחרות או יריבות, אז עכשיו הגיע הזמן לשכוח ולסלוח.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל גדי
טבעיות: אלת האהבה ו- גם קופידון, טובים אליכם רק כאשר אתם מתנהגים בטבעיות. זה אומר שהם מעודדים אתכם לא להתנהג במלאכותיות.
סודיות: מצליח לכם קטע רומנטי שהיו לכם לא מעט התלבטויות לגביו. מצד שני, הוא יכול להצליח לכם עוד יותר, אם לא תדברו עליו עם אחרים.
בליינות: השבוע קופצת לכם לראש מסיבה, או קטע בלייני שנורא בא לכם להגשים. עושה רושם שהחברים הכי טובים שלכם, איתכם בסיפור הזה.
נחמדות: מישהו תופס איתכם דיבור רק בשביל לדעת מה בדיוק אתם מרגישים כלפיו. סבבה, תהיו נחמדים אליו אבל אל תספרו ממש-ממש הכול. תשמרו משהו גם לעצמכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דלי
חברים: מישהו מהידידים שלכם מסתבך בתחום שבינו לבינה, אבל דווקא לכם הולך קלף משגע. המוטרפים שביניכם עשויים "להיטרף" כעת יותר מהרגיל.
קטעים: נדמה לכם שאין עכשיו דבר שאינכם יכולים להשיג אותו, ואתם מסתערים במלא כוח המחץ כדי להחזיר לידיכם תפקידי מפתח חברתיים.
חיבורים: הנומרולוגיה מעודדת אתכם לבחור השבוע בני זוג אשר חיבור אותיות שמם או ספרות תאריך לידתם, מעניק את המספר 5.
זינוקים: השתדלו לנהוג בהתחשבות באלה אשר בעבר גרמו לכם אושר, ואל תמהרו לזנק על צווארם של אובייקטים חדשים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דגים
התלבטויות: יש מצב שאתם מתלבטים בגלל קטע שכולם חושבים עליו את ההיפך ממה שאתם חושבים. לא נורא, תקשיבו לעצמכם בגלל שאתם יודעים את מה שהם מפספסים.
הקלה: השבוע אתם חייבים לעצמכם דיבור עם מישהו שבראש אחד איתכם ובזכות זה אתם יכולים לשפוך בפניו את הלב שלכם. אחרי זה תרגישו הקלה.
טיימינג: הימים שלישי ורביעי הם אחלה בשביל לסגור עניין עם מישהו שכבר המון זמן יש לכם רגשות אליו. אל תתביישו ללכת עם מה שהחלטתם. צפויות פגישות מדהימות עם ילדים שהספונטאניות שלהם מדליקה אתכם. אתם מה זה מאושרים לגוון את החיים החברתיים שלכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

מאמרים קשורים

Back to top button