הורוסקופ לנוער

הורוסקופ שבועי ותחזית אסטרולוגיה שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה 21.09- 14.09

מוזמנים לקרוא תחזית אסטרולוגית שבועית שנכתבה על ידי מיטב האסטרולוגים של אלטרנטיבלי. בהורוסוקפ שבועי לצעירים תוכלו לדעת מה צופים הכוכבים למזל שלכם וממגוון כלים ומחשבוני מיסטיקה מיוחדים. תיהנו
מיוחד בשבילך: » הורוסקופ יומי  » הורוסקופ שנתי  » הורוסקופ לאהבה  » קריסטל למזל  » התאמת מזלות  » מחשבון נומרולוגיה » פרישת טארוט אונליין

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 21.09– 14.09
הורוסקופ מזל טלה
הקפצות: קופידון מסדר לכם פגישות שרק לפני שבוע לא חלמתם עליהן. זה עושה טוב למקובלות החברתית שלכם וגם מקפיץ לכם את הביטחון העצמי.
געגועים: אתם תופסים געגועים אל מה שנראה כמו רומן ישן שהסתיים מזמן. רק מה? תחשבו טוב ותבינו שאם זה היה כל כך סבבה, אז למה זה הסתיים?
הפתעות: מישהו שבכלל לא היה בראש שלכם, עושה לכם הפתעות כשאתם לא הכי מוכנים. מצד שני, צפויים אחלה קטעים לאלה מכם שיפגינו ספונטאניות.
חלומות: מישהו שהיו לכם חלומות עליו, מתנהג שונה לגמרי ממה שדמיינתם. לא שזה צריך להרתיע אתכם, רק קצת משונה. לא ככה?
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל שור
חברתי: יש מצב שקטע חברתי או רומנטי מגיע אל סוף הדרך שלו. כמו שזה נראה אז אף אחד לא אשם. פשוט, כל אחד צריך ללכת בכיוון שהוא בחר.
מהמם: קטע מהמם תופס אתכם לא ממש מוכנים לקראתו. מרוב שאתם מופתעים, אתם נותנים לו צ'אנס. יהיו מי שירכלו אבל זה לא צריך להזיז לכם.
חלומיים: צפויים לכם קטעים חלומיים עם מישהו שנורא התגעגעתם אליו. אם אתם רוצים לעשות את זה כמו גדולים, אל תפספסו בילוי מדהים בחברתו.
התחדשות: אם בדיוק עכשיו נשבר לכם מקטע רומנטי, הכוכבים שולחים אליכם סיפור ממש חדש. יש מצב שאתם מתאהבים במישהו שתמיד מפתיע אתכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל תאומים
קלילות: הקטעים הרומנטיים והחברתיים זורמים בכיף ובסבבה. קטע רומנטי שהיה כבד עליכם, מתחיל לצאת מהחיים שלכם. במקומו בא קטע אחר הרבה יותר קליל.
גדולים: מישהו שממש אוהב אתכם עוזר לכם לצאת גדולים מקטע שקצת התבלגנתם איתו. סבבה, רק לא כדאי שתנסו את הטריק הזה פעם נוספת.
מאוהבים: אתם קצת מאוהבים רק שתיכף רואים את זה עליכם. אם אין לכם בעיה עם זה, אז סבבה – אבל אם זה מבאס אתכם, אז כדאי שתשחקו אותה קולים.
נומרולוגיה: המזל השבועי שלכם קשור באנשים ובמקומות שמספר המזל שלהם 5. צפויות לכם מחמאות מצד טיפוסים שלא מפרגנים לכם בדרך כלל.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל סרטן
תשובות: אל תמהרו לתת תשובה חיובית להצעה לבילוי שאתם לא הרוסים עליו. זה אומר שהקטע הזה ישעמם אתכם גם אם למישהו יש כוונות טובות.
עצות: מישהו חכם נותן לכם אחלה עצה שקשורה לקטע רומנטי. כדאי לכם להקשיב לו גם אם הלב שלכם הולך בכיוון אחר.
חקירות: מישהו מנסה לחקור אתכם בנוגע לפרשייה שהסתיימה. למרות היושר וההגינות שכל כך אופייניים לכם, אתם לא ממש חייבים לנדב לו מידע.
פרשיות: צפויה פרשייה מרגשת שעשויה לבשר על תחילתו של קטע רומנטי. הדברים מתגלגלים במסלול הנכון, גם אם הצד השני לא ממהר להצהיר על רגשותיו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל אריה
חברים: יש לכם מעגל חברים חזק ומלוכד. סבבה לכם. מצד שני, כדאי לכם להכניס לשם אנשים חדשים או לפתוח מעגלים חדשים בשביל לראות עולם.
רעיון: מסר מפתיע שמגיע ממישהו שהתכסחתם איתו, מסביר משהו בהתנהגות שלו. אז לפני שאתם כועסים עליו, תשימו את עצמכם במקומו.
שידורים: מישהו ששפת הגוף שלו משדרת שהוא לא אדיש כלפיכם, ממשיך לשחק אותה כאילו אדיש. מומלץ לכם להיעזר באלה שהוא בוטח בהם.
מסתורי: משהו שיבוא לכם מעבר הים יביא איתו רעיון שילווה אתכם כל השבוע. ביום שישי צפוי קטע שיעשה לכם טוב בזכות המשהו הזה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל בתולה
הכרזות: מישהו שבכלל לא ביקשתם ממנו, יוצא בהכרזה הקשורה לחיי האהבה שלכם. מצד שני, תוכלו לנצל לטובתכם את הקטע הזה.
הקלה: אתם מצליחים לתפוס מרחק מטיפוס מתעלק. בהתחלה זה נראה לכם מסובך, אבל בהמשך תרגישו מה-זה הקלה.
משיכה: אתם נמשכים למישהו שעושה רושם של אחד ממש שווה, אבל הייתם שמחים אם היה משתחרר קצת ממצבי הרוח המעצבנים שלו.
ריגושים: חיפושים חדשים מובילים אתכם לריגושים עם מישהו שאפילו ביניכם לבין עצמכם קשה לכם להודות ברגשותיכם כלפיו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל מאזניים
מסרים: צפויים להגיע אליכם מסרים מפתיעים שמתגלגלים אל בילוי מהמם במקום שבכלל לא חשבתם עליו. יש מצב להיכרות עם מישהו ממקום רחוק.
חלומי: יש מצב לקשר עם מישהו שגם הוא, כמוכם, שייך לאחד משלושת מזלות האוויר שהם דלי, תאומים ומאזניים. צפוי איתו קטע שקשור למוסיקה או לריקוד.
מתנות: אנשים שאתם ממש חשובים להם, יצ'פרו אתכם במתנה מאוד לא שגרתית. מדובר בהפתעה שיכולה להקפיץ את מצב הרוח שלכם.
צ'אנס: אם אתם מוכנים לתת צ'אנס לחוויות חדשות, יש מצב למישהו מדליק שייכנס לחיים שלכם. זה הכול תלוי בפתיחות שאתם מוכנים לפרגן לעצמכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל עקרב
געגועים: אתם מתחילים להתגעגע לקשר שכבר המון זמן לא התייחסתם אליו. יש מצב לקטע בסבבה עם פרשייה שפעם התפספסה לכם. אל תתנו לדברים להתקלקל.
משימות: אתם לוקחים על עצמכם משימה שלא כולם מתלהבים ממנה. הקטע הזה יביא לכם הרבה כבוד מצד אנשים שאתם מכבדים ומעריצים.
סודות: סיפור סודי שלא בראש שלכם לדבר עליו, עלול לעורר בכם מחשבות מוטרפות. הכול יסתדר לכם בכיף ברגע שתתייעצו עם מישהו שאתם סומכים עליו.
שומרים: כדאי שתשמרו לעצמכם את הסודות הרומנטיים שלכם, בשביל שלא יגיעו לאוזניים של רכלנים ומפיצי שמועות. לא כולם חייבים לדעת מה הולך איתכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל קשת
יצירתיות: צפוי לכם אחלה שבוע בקטעים שקשורים למוסיקה, משחק ודוגמנות. היצירתיים שביניכם מוזמנים להתקלף מהביישנות שלהם ופשוט לשחק אותה.
מארגנים: יש מישהו שיציע לכם להשתתף באירוע חברתי שהוא מארגן. הוא לא מתכוון שסתם תהיו שם אלא שגם אתם תהיו בין אלה שמארגנים.
משחקים: אל תיקחו את זה קשה אם מישהו יעשה לכם קולות של אדישות. איך שהוא משחק אותה כלפי חוץ, בכלל לא אומר על איך שהוא מרגיש בפנים.
חפירות: אתם לא חייבים כלום למישהו שכל הזמן מקטר וחופר לכם במוח. אם הקשר שלו איתכם לא מוצא חן בעיניו, אז שיחפש לעצמו חיים חדשים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל גדי
טוחנים: יש מישהו שטחן לכם בראש על קטע שכבר המון זמן אין לכם רגש אליו. גם אם אין לכם במה להתבייש, אתם לא חייבים לחשוף בפניו את כל הסודות.
מחשבות: נסיעה אל מקום חדש מדליקה בכם מחשבות וגעגועים אל מישהו שהיה לכם סיפור איתו. אם זה ממש מעניין אתכם, אז גם הוא מתגעגע אליכם.
מתגלגלים: צפוי קטע מהסרטים שיכול להתגלגל אל סיפור אהבה. קופידון רומז על אקשן מוטרף, גם אם הצד השני עושה קולות שכאילו לא מזיז לו.
שאלות: צפויים לכם קטעים מוטרפים עם מישהו שרק עכשיו התחלתם להתיידד איתו. אתם מתחילים לשאול את עצמכם למה זה לא קרה לכם קודם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דלי
מוטרף: מישהו בראש מוטרף מנסה לחזר אחריכם אבל בגלל שהוא לא דופק חשבון, זה לא ממש מצליח לו. יש מצב שאתם רומזים לו שהוא רצוי.
קפיצות: צפויה לכם פגישה עם מישהו שהלב שלכם קופץ בכל פעם שהוא עובר. אל תאבדו את הלשון שלכם בדיוק ברגע שהכוכבים מביאים לכם את צ'אנס.
משתדלים: אתם משתדלים לזרום עם החברים שלכם, גם עם אלה שלא תמיד בראש אחד איתכם. אם זה מה שקורה, כדאי שתנסו לתפוס איתם דיבור פרטי בארבע עיניים.
מיוחדים: אל תתעצבנו על מי שאומרים שאתם מנסים לשחק אותה שונים. ככה זה עם הדליים, כמה שיותר מקורי – ככה גם מצליח להם יותר. לא לשכוח.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!הורוסקופ מזל דגים
בילויים: קטעים של בילויים נסגרים ונפתחים ברגעים הכי לא צפויים. מצד שני, דווקא הבלגאנים מביאים לכם המון ריגושים ואקשן.
כועסים: יש מצב שאתם כועסים על מישהו שנכנס לכם לתוך הורידים. סבבה, אתם צודקים, אבל זה לא הזמן להתכסח איתו.
מוטרפים: יבואו לכם קטעים מוטרפים שבכלל לא היו בתוכניות שלכם. מישהו מציע לכם הצעה שלא מהעולם הזה שממש כדאי לכם ללכת עליה.
אופקים: אל תחזירו לאחור את הגלגל בקטע שיש לכם עם מישהו מבאס. אם תסתכלו קדימה, אז ישר יבוא לכם קטע עם מישהו הרבה יותר שווה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

מאמרים קשורים

Back to top button