הורוסקופ לנוער

הורוסקופ שבועי ותחזית אסטרולוגיה שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה 28.09- 21.09

מוזמנים לקרוא תחזית אסטרולוגית שבועית שנכתבה על ידי מיטב האסטרולוגים של אלטרנטיבלי. בהורוסוקפ שבועי לצעירים תוכלו לדעת מה צופים הכוכבים למזל שלכם וממגוון כלים ומחשבוני מיסטיקה מיוחדים. תיהנו
מיוחד בשבילך: » הורוסקופ יומי  » הורוסקופ שנתי  » הורוסקופ לאהבה  » קריסטל למזל  » התאמת מזלות  » מחשבון נומרולוגיה » פרישת טארוט אונליין

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 28.09– 21.09
הורוסקופ מזל טלה
הקלה: הכוכבים משחררים אתכם מכל מיני דאגות ושטויות שהטריפו לכם את הראש. זורם אליכם אחלה שבוע חגיגי עם אנרגיות של מזל והצלחה.
שיחה: צפויה לכם שיחה מרתקת עם מישהו שהייתם בטוחים שהוא מקנא בכם. גם אם פעם זה היה קצת נכון, אז יש מצב שזה עבר לו. סבבה לכם.
ספונטאניות: היכרות שבאה לכם בספונטאניות, מחברת אתכם עם מישהו מדהים. מתחילים להתגלגל רמזים שיש בהם יותר ממה שנדמה ממבט ראשון.
בלגאן: אתם מקבלים הצעה שקשה לכם לוותר עליה. יש מצב שזה יגרום לבלגאן קטן עם מישהו מהחברים, אבל הוא יצטרך להתחשב ברגשות שלכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל שור
גולשים: אתם מעודדים חבר שהחיים הרומנטיים שלו על הפנים. אם זה גולש למשהו עמוק יותר, לא כדאי שתהיו מעורבים יותר ממה שחייבים.
סיכויים: סכום כסף מפתיע מעלה לכם את הסיכויים לקנות משהו ששמתם עליו עין. סבבה. רק כדאי שתשאלו את עצמכם עד כמה אתם לחוצים על המשהו הזה.
דימוי: לפי מצב הכוכבים צפויה לכם פגישה שתוביל לשיפור הדימוי העצמי שלכם. יש מצב שזה קשור למישהו שהדליק אתכם.
אנרגיות: אל תתרגשו ממי שטוען שהאנרגיות שלכם יותר מדי מוטרפת בשבילו. זה פשוט נפלא שאתם כאלה ואל תנסו להשתנות בשביל אף אחד.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל תאומים
צ'אנסים: מישהו שקצת פחד לחשוף את הרגשות שלו, מוכן לקחת צ'אנס. האהבה החדשה עשויה למחוק קטעים ישנים שהתבאסתם מהם.
רעיונות: אתם הולכים על קטע שעד לא מזמן התביישתם מפניו. רעיון סודי מוביל אל מקום שאפשר להיפגש בו בלי לחשוש מעיניים סקרניות.
ניצחון: אתם ממש פורחים בכל מה שנוגע לתחרויות ולניצחון על יריבים. לא רק הניצחון עושה לכם את זה, אלא גם התחרות.
אנשים: אל תוותרו על הזדמנויות לקשרים עם אנשים שחזרו ממקומות רחוקים. עושה רושם שיש להם משהו טוב להציע לכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל סרטן
הסברים: מסתיים קטע רגשי שלא זרם בכיוון הנכון. פה ושם תצטרכו להסביר לאנשים מה גרם לכם לחתוך אותו. לא נורא, אז תסבירו.
כיבושים: גם אם אתם כועסים על מישהו שכבש את ליבכם, זה לא הזמן לספר לו את זה. עשו הכול על-מנת לשפר את מערכת היחסים ולא להרוס אותה.
ביטחון: אתם מדהימים בהפגנה ספונטאנית של ביטחון עצמי. יהיו כאלה שיטענו שאתם סתם מנסים לעשות רושם, אבל אתם הרי יודעים את האמת.
הצלחות: אתם מסתקרנים בנוגע למחשבות של מישהו שהצליח להדליק אתכם. בימים ראשון ושני יש לכם צ'אנס לחשוף אותן.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל אריה
מאגרים: חיזורים רומנטיים עושים משהו טוב למראה ולהופעה שלכם. מאגר המחזרים שלכם מתחיל לתפוס גובה. לא מעט מחזרים מתחרים עליכם.
מסר: מישהו דלוק עליכם כבר המון זמן, אבל טרם החליט מה לעשות עם זה. כדאי לכם לשלוח לו מסר שיוציא אותו מהביישנות שקפצה עליו.
גלישה: יש מצב לוויכוח גדול דווקא עם מישהו שאתם קשורים אליו. הכול יכול להסתדר לכם בסבבה, אבל בתנאי שלא תגלשו לקטעים אישיים.
בלבול: מישהו מציע לכם הצעה שמשאירה אתכם טיפה מבולבלים. במקום לענות לו ב"כן" או "לא", כדאי לכם לדסקס את ההצעה יחד עם חבר נאמן.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל בתולה
החלטות: במקום להסתובב עם משהו שיושב לכם בלב ובבטן, הכי טוב שתגידו את מה שאתם מרגישים למי שצריך לשמוע. מה כבר יכול לקרות?
שיקולים: נדלק עליכם מישהו שידוע בתור קשה להשגה. סבבה, רק שאם אתם יודעים מה טוב בשבילכם, אל תסכימו לקשר שלא ברור לאן הוא מוביל.
סודות: יש מצב שאתם חושבים על מישהו שבכלל לא יודע על הרגשות שיש לכם כלפיו. אם תמשיכו לשמור את זה בסוד וכל זה, הוא גם לא יידע בעתיד.
הפתעות: יבוא לכם קטע חברתי עם בילוי שבכלל לא תכננתם עליו. זה מסוג הדברים שמצליחים יותר בזכות זה שיש בהם גם הפתעה מסוימת.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל מאזניים
כוכבים: ים של רגשות מסעיר לכם את הלב. לכוכב שלכם קוראים ונוס והוא קרוי על שמה של אלת האהבה, היופי והאמנות. זה מזכיר לכם משהו?
התחדשות: יש מצב שכמה מכם מאוכזבים קצת בגלל סיפור שכאילו נגמר. אל תשכחו שעל כל קטע שמסתיים מופיע קטע חדש טוב לא פחות מהקודם.
מבחן: ייתכן שתצטרכו לקבל החלטה שקשורה למישהו שאתם לא סגורים עליו. אולי כדאי לכם לעשות לו מבחן קטן בשביל שתדעו מה בראש שלו.
זמן: כדאי שתדעו שקשר רומנטי צריך זמן בשביל שיוכל להפוך לסיפור אהבה. איכשהו אתם הולכים ללמוד שהדברים הממש טובים באים לאט.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל עקרב
צחוקים: מישהו נדלק עליכם בזכות חוש ההומור שלכם והצחוקים שאתם משדרים. אם אתם יודעים מה טוב בשבילכם, לכו עליו בגדול.
מעורבות: החיים הרומנטיים של חבר, יעסיקו אתכם יותר מן הרגיל. מצד שני, לא כדאי שתהיו מעורבים בקטעים הממש פרטיים שלו, אתם יודעים.
סבלנות: צפויה שמועה משמחת שקשורה במחשבות הרומנטיות שלכם, אבל אל תמהרו להגיב עליה לפני שאתם שומעים את הדברים ממישהו שאתם מעוניינים בו.
הצלחות: סטייל חדש של בילוי מסדר לכם הצלחה בתחום חברתי. הרעיונות שאתם מעלים בחברה, מתקבלים בתשואות על ידי החברים שלכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל קשת
קשת
חפירות: מישהו שלא הלך לו איתכם, ינסה לחפור במה שנראה לו לא בסדר בהתנהגות שלכם. הוא טרם קלט שפשוט לא בא לכם עליו.
פגישות: שימו לב למישהו שהפגישות שלכם איתו הן כאילו ב-צירוף מקרים, אבל אם אתם חושבים על זה, אז הכול כזה מתוכנן מראש.
סיפורים: יש מישהו שנורא רוצה לספר לכם מה הוא מרגיש כלפיכם, רק שברגע שהוא צריך לעשות זה, הוא חוטף פחד מפדיחות. שימו עין על מה שקורה.
עצות: זה סבבה שאתם רוצים להתייעץ עם מישהו בנוגע לחיים הרומנטיים שלכם, רק שיש דברים שלא חייבים לדבר עליהם. תנו לו את התמונה בגדול וזהו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל גדי
הקשבה: יש מישהו שלא ממש מבסוט מכל מיני קטעים שאתם נכנסים לתוכם, אבל בזכות זה שהוא אוהב אתכם, כדאי לכם לשמוע את מה שיש לו לומר.
וויכוחים: מישהו בראש טוב מוכן לעשות בשבילכם את מה שאף אחד אחר לא עשה. אז גם אם יש לכם וויכוח איתו, עדיין הוא שווה לכם.
הרגעה: יבואו לכם קטעים עם מישהו שנורא רוצה להציע לכם משהו, רק שהוא פוחד להתבאס מזה שלא תסכימו. יש מצב שאתם מרגיעים אותו.
שידוכים: השבוע אתם עסוקים בלשדך שידוכים למישהו שאתם מחבבים. סבבה, רק שאתם לא צריכים לקחת ללב אם הטעם שלו זה לא הטעם שלכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דלי
בילויים: צפוי לכם בילוי מהמם בחברת מישהו שתמיד מצחיק אתכם וכל זה. יש מצב שהבילויים שלכם איתו יתגלגלו למשהו הרבה יותר עמוק.
מתעלמים: אתם מחליטים להתעלם ממישהו שעושה תמיד רק את מה שבראש שלו, בלי להתחשב באחרים. לא נראה שאתם מפסידים משהו.
לילות: דיבור אל תוך הלילה תופס כיוון שעושה לכם טוב. אם תיקחו את השיחה הזו קצת יותר רחוק, תשאירו את כולם על הקרשים. אתם יודעים.
מתחילים: פרשיית אהבה שאתם לא לגמרי סגורים עליה נדלקת בכל פעם מחדש. בסוף תצטרכו להחליט מה עושים איתה, אז אין סיבה שלא תתחילו כבר עכשיו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דגים
סטייל: מישהו מסביר לכם איך להתקבל אל מקומות סטייליסטים שבראש שלכם להיכנס אליהם. יש מצב שיש לו הרבה ניסיון עם קטעים שכאלה.
חיוכים: תיזהרו ממישהו ששופך עליכם חיוכים אבל גם מרכל עליכם מאחורי הגב. הגיע הזמן שתבדקו מי הם החברים האמיתיים שאתם יכולים לסמוך עליהם.
טוחנים: מישהו שיש לכם קשר איתו טוחן לכם במוח על מישהו אחר שהוא קרוע עליו. בין כה לא תוכלו להרגיע אותו, אז כדאי פשוט שתזרמו איתו.
מחמאות: יבואו לכם יופי של קטעים עם מישהו שלא חוסך במחמאות שהוא שופך עליכם. צפוי לכם איתו סיפור בהמשכים שבהתחלה קצת מבלבל אתכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

מאמרים קשורים

Back to top button