הורוסקופ לנוער

הורוסקופ שבועי ותחזית אסטרולוגיה שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 12.10- 05.10

מוזמנים לקרוא תחזית אסטרולוגית שבועית שנכתבה על ידי מיטב האסטרולוגים של אלטרנטיבלי. בהורוסוקפ שבועי לצעירים תוכלו לדעת מה צופים הכוכבים למזל שלכם וממגוון כלים ומחשבוני מיסטיקה מיוחדים. תיהנו
מיוחד בשבילך: » הורוסקופ יומי  » הורוסקופ שנתי  » הורוסקופ לאהבה  » קריסטל למזל  » התאמת מזלות  » מחשבון נומרולוגיה » פרישת טארוט אונליין

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 12.10– 05.10
הורוסקופ מזל טלה
מחמאות: אתם מקבלים מחמאות בזכות זה שאתם עוזרים לכל מיני אנשים שלא מצליחים לעזור לעצמם. זה אומר שאתם נותנים את עצמכם בהתנדבות.
ידידים: יש מצב לוויכוחים עם ידידים שחושבים שהטעם שלכם בבני זוג הוא לא מה שהם היו מצפים מכם. סבבה, רק שזו בעיה שלהם ולא שלכם. לא ככה?
מסננים: יש מצב שאתם מסננים מסר רומנטי שכאילו הגיע אליכם בטעות כזה. עושה רושם שמישהו רוצה להתחיל איתכם אבל לא יודע איך לצאת מהביישנות שלו.
רעיונות: באים לכם אחלה רעיונות בקטעים של בילויים חברתיים לא שגרתיים. יהיו גם אנשים שלא ממש יאהבו את זה אבל זו כבר הבעיה שלהם, לא שלכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל שור
ווידויים: מישהו מגלה לכם שכבר המון זמן הוא דלוק עליכם. כשאתם מנסים להבין למה רק עכשיו הוא מתוודה, הוא רומז שפחד מפדיחות.
נחמדות: רעיון מקורי פותר לכם בלגאנים בתחום החברתי. כדאי שתנסו להיות נחמדים גם כלפי אנשים שאתם לא ממש קרועים עליהם.
פסים: פגישה מקרית במקום מוטרף מביאה לכם היכרות שלא מן העולם הזה. אז נכון שמישהו יגיד שירדתם מהפסים, אבל למה זה אכפת לכם?
תחביבים: תחום חדש ומדליק גורם לכם לפתח תחביב מדהים. אם תתמידו לזרום עם הקטע הזה, תוכלו לעשות ממנו גם כסף [לא כרגע, אבל בעתיד].
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל תאומים
הצלחה: אתם זוכים בפופולאריות חברתית בזכות משהו מדהים שעשיתם. יהיו, אפילו, כאלה שיגידו שהם לא חלמו שאתם כאלה מוצלחים.
מתחרים: אל תתרגשו מזה שיש לכם מתחרים בקטעים הרומנטיים. זה רק אומר שאתם מתנהגים נכון בכל מה שקורה בתחום שבינו לבינה.
בום: האהבה תבוא לכם לאט ולא בבום גדול. זה דווקא אחלה, משום שכל מה שבא בבום גדול, גם עלול להתרסק בבום גדול.
סודות: אין סיבה שתשתפו בסודות שלכם את מי שלא יודע לשמור על הלשון שלו. מצד שני, בהפוך על הפוך אולי דווקא כדאי לכם שהוא יקשקש.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל סרטן
פרשנות: מישהו שאתם רוצים בו, עלול לפרש בצורה שגויה את הגישה הרגועה שלכם. נסו לרמוז לו שזו לא אדישות אלא סתם שקט נפשי.
הרגשה: מישהו מחזר אחריכם וזה עושה לכם הרגשה טובה, אבל כדאי שתשאלו את עצמכם אם הוא לא מפריע לקשר עם מישהו אחר שבראש שלכם.
מזל: זו תקופה עם הרבה מזל לאלה מכם שרוצים להתפרסם בקטעים של מוסיקה או ריקוד. חוץ מלרצות, צריך גם להשקיע, אתם יודעים.
קורעים: צפוי קטע מדליק עם מישהו שקופץ להתארח אצלכם. סבבה. בהמשך אתם יוצאים לבילוי בשביל לקרוע איתו את העיר.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל אריה
החלקה: אתם מוכנים להחליק למישהו על השטויות שלו, רק בגלל שנדלקתם עליו. סבבה, אבל כדאי שתתנו לו להבין מה התמורה שאתם דורשים לקבל.
פירמידה: צפויים קטעים מדליקים שמקפיצים אתכם אל ראש הפירמידה החברתית. תיכף יצוצו כאלה שיספרו לכם שאתם חייבים להם את הצלחתכם.
מקוריות: נפתחים לכם צ'אנסים לעשות דברים בעלי אופי מקורי ושונה מהרגיל. הגיע הזמן שתתנו ביטוי גם לכישרונות היצירתיים שלכם.
הזדמנות: ברגעים שאתם מרגישים הכי מבואסים, תזכרו שבכל סיום יש צ'אנס חדש. בעצם, כל מכשול הוא סוג של הזדמנות בתחפושת. חומר למחשבה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל בתולה
דיבור: מישהו נורא רוצה לספר לכם מה הוא מרגיש אליכם, אבל הפחד שלו שזה יגיע אל האוזניים הלא נכונות. אז קחו איתו דיבור בצד.
בילויים: באים לכם בילויים שבכלל לא היו בתוכניות שלכם. כשהדברים הטובים נופלים עליכם, אל תשכחו את מי שעזרו לכם בקטעים האלה.
טובות: אל תרגישו שמישהו עושה לכם טובה בזה שהוא יוצא איתכם או מתחבר אליכם. גם אם זה מה שיש לכם בראש, תנו לו להרגיש שזה להיפך.
התלבטות: באות לכם התלבטויות, שזה אומר שנורא מתחשק לכם לשמוע משהו מסוים ממישהו מסוים, אבל בגלל שלא בא לכם להתפדח, אתם שותקים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל מאזניים
שיפור: אל תיקחו ללב קטעים ופרשיות שלא ממש מצליחים לכם. תוכלו לשפר את הדברים באמצעות רעיון שישאיר את הצד השני עם פה פעור.
פנימיות: מישהו שפעם נורא התלהבתם ממנו, מתחיל לשעמם אתכם. יש מצב שנרגעתם מהחיצוניות שלו והתחלתם לשים לב לפנימיות שהיא לא משהו.
שינוי: אתם מצליחים לשנות את הדברים בעזרת מישהו מקובל ופופולארי. ההצלחה שהוא זוכה לה, תשפיע לטובה גם עליכם.
שדרוג: אם החלטתם לשדרג את ה – לוק שלכם, כדאי שתעשו את זה עם מישהו שמבין בקטעים האלה. אל תעשו משהו שיגרום לכם להתחרט עליו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל עקרב
התייעצות: עושה רושם שאתם מתמודדים עם בלגאן רגשי שלא ממש עוזב אתכם. אם בראש שלכם להיפטר ממנו, שלבו בו את ההורים שלכם.
סודות: ספרו את הסודות שלכם רק למי שאתם סומכים עליו בעיניים עצומות. אם נורא בא לכם לשפוך את הלב, תעשו את זה רק עם מישהו שהפה שלו הוא כמו כספת.
אנרגיות: צפויות לכם אחלה אנרגיות בקטעים של התנדבות למען אלה שזקוקים לכם. הגיע הזמן לעשות משהו בשביל לתת ולא רק בשביל לקבל.
קריסטלים: אם בראש שלכם לרמוז משהו למישהו בלי להתפדח, תנו לו אבן מזל שקוראים לה קריסטל. הכי טוב זה קריסטל בצבע ורוד ש – זה מה זה רומז.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל קשת
חיזורים: קורה משהו שגורם לכם לחשוב פעם נוספת על איך שאתם מחזרים וכל זה. עושה רושם שיש מישהו שבגללו [או בזכותו] אתם עושים שינויים.
הופ: אתם תופסים אומץ והופ… מצליחים להגיד את מה שיושב לכם בלב. תודו שזה לא היה נורא, נכון? אז כדאי שככה תעשו גם בעתיד.
החלקות: כשאתם אוהבים את מישהו, אתם מוכנים להחליק לו גם על השטויות שהוא עושה. אבל, כשאתם לא סובלים את מישהו, אז ויי-ויי-ויי.
סוער: צפוי שבוע סוער וזורם מכל הבחינות. גם החיים החברתיים שלכם תופסים כיוון עם סטייל, וגם ספינת האהבה תופסת רוח גבית.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל גדי
כיוון: חיי החברה שלכם תופסים כיוון סבבה. צפויה התקרבות אל מישהו שבזמן האחרון היו לכם קטעים מבאסים איתו. כשזה קורה, אל תשפילו אותו.
קטעים: אתם מתחילים להרגיש את השינוי שעובר עליכם. זה אומר שאתם הרבה יותר בוגרים ובשלים בשביל קטעים שפעם הביכו אתכם.
שמועות: אתם מצליחים להיגמל משמועות שבין כה לא היה להן אישור מאף אחד. פתאום אתם קולטים שיש מי שרוצים סתם לחמם את האווירה.
סערות: האנרגיות סוערות ואתם הולכים על קטעים מוטרפים בלי הרבה מעצורים. קחו בחשבון שיהיו לא מעט אנשים שלא ממש יאהבו את זה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דלי
מוותרים: אתם עושים כל מיני דברים בשביל אנשים שאתם אוהבים, גם אם זה אומר שאתם מוותרים בשבילם על דברים שחשובים לכם. זה מראה על טוב לב.
הרגשה: החיזורים שמציפים אתכם נותנים לכם הרגשה טובה גם אם לא ממש האמנתם בעצמכם. יהיו על זה המון דיבורים עם חבר אינטימי.
צ'אנסים: אתם לוקחים את הצ'אנס שלכם ושולחים מסר למישהו שאתם דלוקים עליו. זה לא חייב להיות במסרון, גם באמצעות שליח זה סבבה.
פתיחות: החביבות שאתם משדרים גורמת לפתיחות גם אצל אלה שלא נוהגים לשפוך את הלב. אחד אחרי השני הם יבואו וישתפו אתכם בסודות שלהם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דגים
בלגאנים: מישהו מהידידים שלכם נכנס לבלגאנים בגלל מה שנראה כמו קטע רומנטי. אם הוא מחליט לחיות בסרטים, אין מצב שתצליחו לשחרר לו את הראש.
פוזות: מישהו ששיחק אותה בפוזה של אדיש, משתף אתכם בחוויה מדהימה שעברה עליו. פתאום אתם קולטים שהוא מנסה לרמוז לכם משהו.
נדיבות: זה סבבה שיש לכם לב טוב, אבל אם לא בא לכם על מישהו שמחזר אחריכם, כדאי שתורידו אותו מהקטע. לא כדאי שתתנו לו לחיות באשליות.
מתנות: מישהו מתכנן לתת לכם משהו שירמוז לכם על הרגשות שיש לו כלפיכם. תתחילו לשים לב למתנות שאתם מקבלים, בגלל שיש בהן מסרים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

מאמרים קשורים

Back to top button