הורוסקופ לנוער

הורוסקופ שבועי ותחזית אסטרולוגיה שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה 26.10- 19.10

מוזמנים לקרוא תחזית אסטרולוגית שבועית שנכתבה על ידי מיטב האסטרולוגים של אלטרנטיבלי. בהורוסוקפ שבועי לצעירים תוכלו לדעת מה צופים הכוכבים למזל שלכם וממגוון כלים ומחשבוני מיסטיקה מיוחדים. תיהנו
מיוחד בשבילך: » הורוסקופ יומי  » הורוסקופ שנתי  » הורוסקופ לאהבה  » קריסטל למזל  » התאמת מזלות  » מחשבון נומרולוגיה » פרישת טארוט אונליין

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 26.10– 19.10
הורוסקופ מזל טלה
מעודדים: הכוכבים שלכם מעודדים אתכם לאהוב את עצמכם בלי חשבון. הרבה אנשים חושבים שאתם צריכים להשקיע בכישרונות שלכם.
קאמבק: מישהו שכבר שכחתם ממנו עושה קאמבק וזוכה בפופולאריות רבה. הוא יספר לכם דברים מדהימים על החוויות שעברו עליו בזמן שלא נפגשתם.
שיקולים: בשביל למצוא חן בעיני מישהו, אתם עלולים לוותר על משהו שהפך לסמל (אייקון) שלכם. הכי כדאי לכם לרדת מהרעיון הזה.
פרגונים: הפופולאריות שלכם עוזרת לכם לעזור למישהו שאף אחד לא מפרגן לו. ככה זה בחיים, בשביל לקבל – צריך לפעמים גם להעניק.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל שור
חושבים: מישהו שכבר המון זמן אתם חושבים עליו, גורם לכם להרגיש בשמיים. לא מפתיע שהקטע הזה משפיע לטובה על הדימוי העצמי שלכם.
מתפלספים: תשתדלו לא להתפלסף עם עצמכם על מישהו שכבש את הלב שלכם. אם סבבה לכם איתו אז פשוט תזרמו עם הדברים בלי להתחשבן עליהם.
ריגושים: מתחילים להסתובב דיבורים על נסיעה שהמטרה שלה היא לשדרג את הבילויים שלכם. צפויות לכם פגישות עם אנשים ועם אירועים לא שגרתיים.
מסנוורים: האהבה עושה לכם טוב ואפילו משדרגת את ההופעה החיצונית שלכם (את ה – לוק). אל תתייחסו לאנשים שלא מפרגנים לכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל תאומים
בשורות: החלומות מתחילים להתגשם דווקא אצל אלה מביניכם שמצב הרוח שלהם היה על הפנים. פתאום מתחילות להגיע כל מיני בשורות טובות.
ג'ננה: מישהו שהביא לכם את הג'ננה חושב פעם נוספת על הסיבות שגרמו לבלגאן. יש מצב שהוא מתחרט ורוצה להחזיר את הדברים כמו שהיו פעם.
ירידות: יש מישהו שנדלק עליכם אחרי שטחן לכם את המוח בכל מיני עקיצות וכאלה. פתאום הוא קלט שהדרך הנכונה ללב שלכם היא הדרך העדינה.
רומנטיות: אנרגיה רומנטית שמשפיעה על המחשבות שלכם משפיעה גם על הצורה החיצונית שלכם, וזה אומר שה – לוק שלכם הופך למדהים מיום ליום.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל סרטן
חיבור: יש מצב שאתם חושבים שאולי שפספסתם צ'אנס עם מישהו מדליק. אם זה מה שעובר לכם בראש, כדאי שתבקשו מחבר שיחבר ביניכם לבין ההוא-ההוא.
נדנדות: צפוי שבוע בסטייל של נדנדה או קרוסלה, מה שאומר שקטעים מעצבנים יוצאים מתוך החיים שלכם, אבל תיכף נכנסים במקומם קטעים חדשים והרבה יותר טובים.
מילים: טיפוס דו-פרצופי אומר עליכם מילים מאחורי הגב, אבל אוכל לעצמו את הלב כשהוא קולט שזה בכלל לא מזיז לכם. בקרוב הוא יבוא להתנצל.
להיט: המשהו המסוים שיעשה לכם את השבוע הוא משהו שקשור לאופנה ולבגדים. יש מצב שגם תכשיטים יככבו עכשיו בחיים שלכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל אריה
פופולאריות: אתם הולכים לקבל מסר מפתיע ממישהו שיש לו הרבה מעריצים. אז נכון שהוא מקובל וכל זה, אבל גם אתם לא פחות פופולאריים ממנו.
משחקים: צפויים לכם קטעים מדליקים עם מישהו שהיחסים שלכם איתו הם בסטייל של חתול ועכבר. סבבה, רק כמו שזה נראה זה זורם אל סיפור רומנטי דווקא.
מזלות: זה אחלה שבוע בשביל כמה שיותר טיולים ונסיעות. כל מה שבא לכם בספונטאניות, יביא איתו אהבה, בעיקר אם הוא קשור למזלות דגים, סרטן ועקרב.
חיוכים: אתם נותנים לדברים לזרום בכיף ובסבבה. אפילו לביישנים שביניכם צפויים קטעים מדהימים שיחזירו את החיוך לפנים שלהם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל בתולה
חמוד: אתם הופכים את הדעה שלכם על מישהו שהיו לכם עליו מחשבות לא ממש משמחות. יש מצב שזה בעקבות משהו חמוד שהוא עשה בשבילכם.
מתגשם: הצעה שנופלת עליכם מהשמיים תהיה קשורה לקטע שבא לכם בחלומות, רק שלא האמנתם שהוא יכול להתגשם. עכשיו אתם רואים שהחיים מלאים בהפתעות.
היכרויות: צפויות לכם היכרויות שלא מהעולם הזה, בעיקר בקטע בו אתם קולטים שיש לכם מעריץ חדש שרומז על הרגשות שיש לו כלפיכם.
בכיף: צפוי לכם שבוע עם המון הפתעות מדליקות. אם אתם מחפשים את הנפש התאומה שלכם אז עכשיו יש לכם צ'אנס למצוא אותה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל מאזניים
אקשן: צפוי לכם שבוע בסבבה עם המון אקשן, מה שאומר שאתם לא צריכים לקחת ללב קטעים מרגיזים, בזכות זה שבהמשך יבוא לכם אחלה קטעים.
חישובים: כשעושים לכם חישובים בנומרולוגיה, אתם מתחברים עם המספר 6 שמסמל איזון, יופי ואהבה. כדאי לכם להשקיע במי שהמספר 6 הוא מספר המזל שלו, או במי שנולד במזל טלה.
דילוגים: האנרגיות שלכם מתרוצצות עכשיו בין מישהו עם לוק מהמם, לבין מישהו עם ראש מוטרף. כמו שזה נראה יש מצב שאתם תבחרו במוטרף.
קופידון: הקטעים הרומנטיים זורמים השבוע אל פגישות לא מתוכננות ואפילו אל בליינדייטים. תסמכו על קופידון שהוא יודע מה שהוא עושה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל עקרב
רגשות: אתם מרגישים רגשות חזקים שעד עכשיו לא באו לכם כאלה. מישהו נכנס לתוך המחשבות שלכם ואתם מבינים שזה לא הולך להיות לכם פשוט.
נעימות: כשעושים לכם חישובים בנומרולוגיה, אתם מתחברים עם המספר 8 שמסמל אהבה, מסתורין וריגושים. כדאי לכם להשקיע במי שהמספר 8 הוא מספר המזל שלו, או במי שנולד במזל שור.
הפתעות: מישהו שמגיע בהפתעה זוכר לכם את הרגעים היפים שהיו לכם איתו, וגם אתם לא שכחתם את הקטעים המדהימים שרצו ביניכם.
חלומות: בלגאן ברגשות לוקח אתכם אל מקומות שבכלל לא היו בחלומות שלכם. חבר מדהים זורם איתכם אל היכרויות מוטרפות שמסדרות לכם את הראש.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל קשת
דיבורים: צפויים לכם דיבורים עם אנשים שחושבים שאתם צריכים להשקיע ביחסי ציבור וכאלה. צפוי שבוע מפתיע לאלה מכם שדוגמנות היא בראש שלהם.
נאמנות: כשעושים לכם חישובים בנומרולוגיה, אתם מתחברים עם המספר 3 שמסמל הצלחה, פתיחות והרפתקאות. כדאי לכם להשקיע במי שהמספר 3 הוא מספר המזל שלו, או במי שנולד במזל תאומים.
חיבורים: אתם מצליחים להשתחרר מכל מיני חסימות שרק הפריעו לכם בחיים. זה אומר שאתם מתחברים עם מישהו שעד עכשיו שמרתם מרחק ממנו.
שינויים: מישהו מספר לכם דברים טובים על מישהו אחר שבכלל לא חיבבתם, רק שעכשיו אתם משנים עליו את דעתכם. מדהים איך שדברים משתנים ומתהפכים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל גדי
מרכלים: אתם עושים את מה שבראש שלכם בלי לספור את אלה שאולי מרכלים עליכם. אם תמשיכו לא לדפוק להם חשבון, יש מצב שהם יתהפכו ויתחילו להתחנף אליכם.
סיבוכים: צפויים קצת סיבוכים בקטע שלכם עם מישהו שדווקא די נדלקתם עליו. אבל מה? איך שזה נראה אז פתאום הוא יגיע בשביל להתוודות על הרגשות שיש לו כלפיכם.
הזדמנות: נופלת עליכם הזדמנות ענקית לעשות קצת כסף מתחביב שפיתחתם. הצ'ופרים שתקבלו בסיפור הזה יהיו הרבה יותר משמעותיים ממה שחלמתם.
עוזרים: אתם עוזרים למישהו אהוב להשתחרר מבלגאן שקפץ עליו. יש מצב שזה מביא לכם זיכרונות מקטע שגם אתם עברתם, ובזכות זה אתם מבינים את מה שעובר עליו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דלי
פרשיות: צפויה לכם פרשייה מהממת עם מישהו שפעם סתם עשה לכם עיניים, רק שעכשיו הוא מתחיל לחזר אחריכם עם כל הלב. איך שדברים משתנים. לא ככה ?
מחבבים: אתם עלולים לפגוע ברגשות של מישהו שאתם מחבבים, גם אם זה בכלל לא היה בראש שלכם. אם אתם קולטים מי זה, כדאי שתהיו נחמדים אליו.
מוצפים: גם אם אתם מוצפים במעריצים, זה לא אומר שאתם צריכים להתבלבל. הכי כדאי לכם זה לבחור במי שהכי מקפיץ לכם את הלב.
כוכבים: אתם פוגשים כוכב נפלא וחלומי שמביא לכם לא רק אהבה אלא גם אחלה בשורות בשביל אלה מביניכם שחולמים על עולם הבמה והמשחק.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!
הורוסקופ מזל דגים
פוזה: מישהו ינסה לחזר אחריכם בעזרת פוזה מלאכותית שלא ממש משקפת אותו. אתם מסבירים לו שהכי טוב בשבילו זה להיות טבעי.
הצעות: באמצע השבוע צפויה לכם הצעה שקשה לסרב לה. סיפור עם הרבה מזל עוזר לכם לצאת לבילויים מסחררים במקומות רחוקים.
מסרים: מישהו שאתם מכירים מביא לכם מסר ממישהו אחר. הקטע הזה מפתיע אתכם בגלל שכבר המון זמן אתם דלוקים על המישהו ההוא.
אווירה: צפויה לכם אווירה של חו"ל שתפגיש אתכם עם טרנדים מטריפים. שופינג היסטרי יעשה לכם את זה. צפויים קשרים עם אנשים שלא ממהרים להתיידד.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

מאמרים קשורים

Back to top button