הורוסקופ לנוער

הורוסקופ שבועי – תחזית אסטרולוגית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה 15.02- 08.02

מוזמנים לקרוא תחזית אסטרולוגית שבועית שנכתבה על ידי מיטב האסטרולוגים של אלטרנטיבלי. בהורוסוקפ שבועי לצעירים תוכלו לדעת מה צופים הכוכבים למזל שלכם וממגוון כלים ומחשבוני מיסטיקה מיוחדים. תיהנו
מיוחד בשבילך: » הורוסקופ יומי  » הורוסקופ שנתי  » הורוסקופ לאהבה  » קריסטל למזל  » התאמת מזלות  » מחשבון נומרולוגיה » פרישת טארוט אונליין

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 15.02– 08.02
הורוסקופ מזל טלה
בחישות: אל תתנו לאף אחד לבחוש לכם בעניינים הרומנטיים. אתם שומעים? יש דברים שצריכים להישאר ברמה של בינו לבינה. אתם הבנתם את זה, נכון?
שדרוגים: אתם דופקים שדרוג בהופעה החיצונית שלכם. השינוי מפיל את כולם מהרגליים ואתם מרגישים בעננים. איך לא חשבתם על זה קודם.
אנשים: טיפוסים לא חברותיים מוכנים לאמץ לעצמם התנהגות קצת יותר סחבקית, בשביל שתשתפו אותם בבילויים שלכם.
אקשן: אתם נשלטים על-ידי כוכב ששמו מארס הקרוי על שמו של אל המלחמה הרומי, ומבטא אנרגיה, אומץ לב, ראשוניות, יושר ופתיחות. כל מה שמזכיר אקשן, רק מגביר את סקרנותכם והתלהבותכם. בליינד-דייטים מסעירים ומעוררים אתכם, ולכן ממש תפורים עליכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל שור
מבולבלים: חיזור לא צפוי מותיר אתכם מבולבלים. מצד אחד אתם יודעים שקיבלתם מחמאה אך לאחר מחשבה נוספת, יש מצב שאתם שוקלים שוב.
זרקורים: אתם הולכים על קטע מהסרטים והכוכבים מעודדים אתכם ליחצן את עצמכם, בעיקר בתחום שבין בנים לבנות.
תחרויות: אל תהססו להיכנס לתחרות בקטע רומנטי. כל עוד שאתם לא מתקפלים מפני אף אחד, הכול יסתדר לכם על הצד הטוב ביותר.
יצירתיות: אתם נשלטים על ידי כוכב ששמו ונוס הקרוי על שמה של אלת היופי והאהבה – המקרין חום, ידידות, ויצירתיות. סבלנותכם ושלוותכם מאפשרות לכם לבחון כל קשר רומנטי לעומקו, כדי שלא תצטרכו להתאכזב. תמיד הולכים על בטוח.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל תאומים
הצלחות: אתם מצליחים לנפנף מהחיים שלכם טיפוסים צבועים ומעצבנים. זה אומר שאתם שוכחים הכול ופונים אל אהבה טהורה ויפה.
חששות: החברים שלכם מנדבים אתכם לתחרויות שהם עצמם חוששים מפניהן. אם תלכו עם זה עד הסוף, מובטחת לכם הצלחה גדולה.
שמחות: אתם שמחים כאשר מתבררים לכם דברים מרתקים וחיוביים, על מישהו שיש לכם קשר רומנטי איתו. עושה רושם שקצת פחדתם מהעניין. לא ככה?
קסם: אתם נשלטים על ידי כוכב ששמו מרקורי הקרוי על שמו של שליח האלים, המייצג אינטליגנציה, קלילות, חוש הומור, קסם אישי וחוסר מנוחה. רק עם מחזר פתוח ונועז תצליחו לשדר על גל אחד, מה שמכניס לתמונה את האריות, הקשתים והטלאים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל סרטן
אטרף: אתם עושים את הבלתי יאומן ויוצאים לבילוי משוגע בחברת מישהו שעד עכשיו יכולתם רק לפנטז עליו.
פעימות: סודות המגיעים ממרחקים גורמים לכם לפעימות לב מהירות. אתם מתקרבים למישהו שהקשר איתו נותק לפני זמן רב.
סוחפים: צפויים ימים מוטרפים הסוחפים אתכם אל אהבה שטרם הייתה לכם כזו. סחרחורת של חושים סוחפת אתכם אל ווידויים מרגשים.
רגישות: אתם נשלטים על ידי הירח המסמל רגישות, אינטואיציה, ביישנות, ביתיות, שורשים, רגישות, רגשנות ומשפחתיות. אתם רומנטיים, מושכים ורגישים, אבל בדיוק זו הסיבה לכך שאתם זקוקים לבן זוג יציב, רציני ונאמן.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל אריה
נפנופים: מישהו שמחפש בלגאנים רוצה לגרור אתכם אל תוך השטויות שלו. אם אתם יודעים מה טוב בשבילכם, כדאי שפשוט תנפנפו אותו.
חמודים: מישהו שווה וחמוד מוכן לחשוף בפניכם את הסודות שלו. זה אומר שהוא סומך עליכם שלא תרוצו לספר לאף אחד. אז מה אתם אומרים?
הפתעות: כסף שיבוא לכם בהפתעה יעזור לכם לקנות משהו שכבר המון זמן אתם חמים עליו. השבוע יש צ'אנס ענק שזה יהיה שלכם.
מנהיגות: אתם נשלטים על ידי השמש המשדרת אצילות, מנהיגות, עוצמה, שפע, כריזמה, דרמטיות, מלכותיות וכבוד. אתם לא מתחשבים במוסכמות, משום שאתם חייבים להוכיח את יכולתכם הגבוהה. המזל שממש מתלבש עליכם הוא דלי.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל בתולה
השקעות: כדאי שתמשיכו להשקיע בחברים שלכם גם אם בא לכם על מישהו שיש לו פוטנציאל לקטע רומנטי. גם המישהו הזה יכבד אתכם יותר בזכות זה.
פינוקים: נורא בא לכם לפנק מישהו שאתם דלוקים עליו, רק שאתם פוחדים שאולי הוא יקבל את זה לא נכון. הכוכבים שלכם אומרים שאתם לגמרי צודקים.
זרימה: אתם מתחילים לזרום עם מישהו שעד לא מזמן לא ממש ספרתם אותו. בקטע הזה אתם לא חייבים להסביר שום דבר לאף אחד.
שלמות: אתם נשלטים על ידי כוכב ששמו מרקורי הקרוי על שמו של שליח האלים, המייצג אינטליגנציה, קלילות, חוש הומור, קסם אישי וחוסר מנוחה. גם באהבה אתם שואפים לשלמות, וזה אומר שמי שרוצה לכבוש את ליבכם, צריך להתחיל להתאמן בלהיפטר ממגרעותיו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל מאזניים
מצליחנים: השבוע אתם בראש טוב אבל יהיו כל מיני כאלה שיגידו שאתם מנסים לשחק אותה מיוחדים. אז רק שתדעו שתמיד מרכלים על מצליחנים שהולך להם.
תשומי: בלגאנים של 'תשומי' וכאלה עלולים להפריד ביניכם לבין מישהו שנורא בא לכם להתחבר איתו. יש מצב שכדאי לכם להתפשר בשביל ההתחלה.
כוונות: אל תכעסו על מישהו שרוצה לשדך לכם וכאלה. גם אם זה לא ממש מצליח לו, אז בטח היו לו כוונות טובות. האנרגיות לוקחות אתכם אל מזלות האש קשת, אריה וטלה.
ידידות: אתם נשלטים על ידי כוכב ששמו ונוס הקרוי על שמה של אלת היופי והאהבה – המקרין חום, ידידות, ויצירתיות. לא פלא שכולם רוצים לחזר אחריכם, איפה עוד הם ימצאו בני זוג זורמים וחברותיים כמוכם?
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל עקרב
סודות: יש מישהו שנורא רוצה לדבר איתכם על משהו שאתם מעדיפים לשמור בסוד. אם בא לו לשחק את הנעלב אז זו בעיה שלו, לא שלכם.
שיקולים: זה הזמן לנפנף את מי שרוצה שתאהבו אותו בלי שהוא יצטרך להשקיע בקשר. אם עד עכשיו לא עשיתם את זה אז אתם כבר באיחור.
קולות: מישהו שכבר היה לכם דיבור איתו מתחיל לעשות קולות של מעוניין. אם גם אתם באותו הראש, אז אל תתנו לו לשבת ולנחש מה אתם חושבים עליו.
מסתוריות: אתם נשלטים על ידי כוכב ששמו פלוטו הקרוי על שמו של אל מסתורי ומסמל התחדשות, כוח, חוכמה ורומנטיקה. בשבילכם הרומנטיקה היא אקשן ולא בלבולי מוח. ככל שהעניין מסתורי יותר, כך אתם מתרגשים יותר.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל קשת
נתינה: אתם נותנים מעצמכם לאנשים שאתם אוהבים, רק כדאי שתשימו לב למישהו שמרגיש קצת מקופח. כדאי שתתחשבו בו גם אם אין לו סיבה מוצדקת.
מילים: יש מישהו שזורק לכם מילים שאתם לא יודעים לאן לקחת אותן. אם בראש שלכם לקחת אותן לכיוון רומנטי אז כדאי שתחשבו שוב.
מסתורי: השבוע צפויים לכם קטעים מסתוריים עם מישהו שהראש שלו הולך לכיוונים מוטרפים. יש אנשים שיגידו שהוא מקורי ויש אנשים שיגידו שהוא מוטרף.
פתיחות: אתם נשלטים על ידי כוכב ששמו יופיטר הקרוי על שמו של אל השמיים ומקרין עצמאות, חופש, מרחבים, ידע והשכלה. אתם רומנטיים, נדיבים ופתוחים – אבל לא ממש קרועים על התחייבויות כובלות מדי.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל גדי
התייעצות: יש מצב שאתם לא ממש יודעים מה לעשות עם קשר שלא מצליח לכם. אם זה מה שקורה אז כדאי לכם להתייעץ עם מישהו שאתם סומכים עליו.
מסרים: צפוי לכם מסר ממישהו שהייתם בטוחים שהוא לא סופר אתכם. זה ייראה לכם קצת מוזר, אבל בהמשך זה ייקח אתכם למקום הנכון.
כמוסים: פרשייה קורעת מחברת אתכם עם רגשות כמוסים. סבבה, רק כדאי שתדעו שעם קטעים שכאלה החיים הופכים להיות מוטרפים.
יציבות: אתם נשלטים על ידי כוכב ששמו סטורן המסמל שאפתנות, עוצמה, הישגיות, שמרנות, יציבות ונאמנות. אתם רציניים, שקולים, עקביים ונאמנים שנמנעים מלהיכנס להרפתקאות רומנטיות שאין בהן תכל'ס.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דלי
בלגאן: מישהו שאתם מעריצים עוזר לכם לצאת מבלגאן רגשי שקשה לכם איתו. אתם יכולים לדבר איתו על מה שאתם לא יכולים לדבר עם אחרים.
סתלבט: אתם קולטים מישהו שכאילו מסתלבט איתכם על איזשהו קטע חברתי, רק שבתכלס הוא מנסה להוציא מכם איזושהי מילה רומנטית.
יצירתיים: אתם יוצאים גדולים מתחום חדש שרק עכשיו התחברתם איתו. זה אחלה טיימינג בשביל שהיצירתיים שביניכם יתחילו לעשות משהו עם הכישרונות שלהם.
מקוריות: אתם נשלטים על ידי כוכב ששמו אוראנוס המאופיין במקוריות, תבונה, שנינות, אינטליגנציה גבוהה, חזון וברק. אתם תשמחו להתנסות בפגישה עיוורת ותמיד תחפשו את הלא שגרתי. קליק מהמם במיוחד צפוי לכם עם האריות.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דגים
הפתעות: צפוי לכם קטע מצחיק עם מישהו שנורא מופתע מהדברים שאתם אומרים לו. סבבה, עכשיו זו כבר הבעיה שלו – לא שלכם.
כריזמה: אתם לא סגורים על מישהו שהכריזמה שלו כובשת אבל הפוזות שלו מעצבנות. כדאי לכם להתמקד בכריזמה ולא בפוזות.
טבעיות: מילים שאתם אומרים בשיא הטבעיות גורמות למישהו להתרגש. יש מצב שהוא הבין אתכם לא נכון וחושב שאתם מאוהבים בו.
אהבה: אתם נשלטים על ידי כוכב ששמו נפטון הקרוי על שמו של אל הים, ומקרין -רגשנות, יצירתיות, מופנמות, דמיון ואהבה. באהבה ובזוגיות אין אין עליכם. צפויים לכם קטעים רומנטיים מדהימים עם ילידי מזלות האדמה: שור, גדי ובתולה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

מאמרים קשורים

Back to top button