הורוסקופ לנוער

תחזית אסטרולוגיה שבועית: הורוסקופ שבועי למזלות הורוסקופ ואסטרולוגיה 22.02- 15.02

מוזמנים לקרוא תחזית אסטרולוגית שבועית שנכתבה על ידי מיטב האסטרולוגים של אלטרנטיבלי. בהורוסוקפ שבועי לצעירים תוכלו לדעת מה צופים הכוכבים למזל שלכם וממגוון כלים ומחשבוני מיסטיקה מיוחדים. תיהנו
מיוחד בשבילך: » הורוסקופ יומי  » הורוסקופ שנתי  » הורוסקופ לאהבה  » קריסטל למזל  » התאמת מזלות  » מחשבון נומרולוגיה » פרישת טארוט אונליין

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 22.02– 15.02
הורוסקופ מזל טלה
קרועים: מישהו שממש קרוע עליכם עוזר לכם להתגבר על בלגאן רגשי שמציק לכם. זה רק מראה לכם שאתם חשובים להרבה אנשים.
קשרים: צפויים לכם קשרים מפתיעים עם מישהו שמגיע ממקום רחוק. מצד שני, זה לא אומר שאתם צריכים לוותר על חברים שהלכו איתכם עד היום.
סיפורים: צפוי לכם אחלה קשר עם מישהו שיש איתו הרבה בלגאנים וכאלה. הכי טוב שלא תקשיבו לאף אחד ותגיעו למסקנות שלכם בצורה עצמאית.
מחוזרים: מה שקורה לכם בתחום הרומנטי גורם לכם להבין שאתם שווים ומחוזרים. עכשיו תוכלו להתמודד עם מי או עם מה שהורידו לכם את הביטחון העצמי שלכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל שור
אהבה: לא נורא אם יש לכם קצת וויכוחים עם מישהו שיש ביניכם קשר רומנטי. דווקא הקטעים האלה יכולים לתרום להגברת האהבה.
מקשיבים: מישהו שנחשב לאדיש וקשוח פותח בפניכם את הלב שלו. אחרי שאתם שומעים את הסיפור שלו, אתם מבינים למה הוא כזה.
אמירות: יש מישהו שעלול לזרוק לכם שההתנהגות שלכם קצת ילדותית בשבילו. אם זה מה שהוא אומר לכם אז לא ברור מדוע אתם ממשיכים איתו.
מקובלות: אנרגיה טובה מתגנבת לתוך החיים שלכם ומביאה לכם המון מקובלות חברתית ופופולאריות. יחד עם זה יגיעו גם הצלחות בקטעים שבין בנים לבנות.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל תאומים
המקובלות: כולם נורא מופתעים מזה שאתם לוקחים החלטה וחותכים קשר שהעיק עליכם. זה עושה לכם טוב ומקפיץ את המקובלות החברתית ואת הפופולאריות שלכם.
מחזרים: זה שאחרים מקנאים בכם בגלל מישהו מדהים שמחזר אחריכם, רק אומר שיש לכם אחלה טעם בכל מה שקשור למחזרים וכאלה.
מתבשלים: היחסים שבין בנים לבנות יתבשלו על אש קטנה, שזה אומר שצפויים לכם יחסים בסטייל של ידידות עם המון אופטימיות בנוגע לעתיד רומנטי.
ריגושים: יש מצב שסיפור אהבה שפעם התביישתם לזרום איתו בגלל פאדיחות, חוזר אליכם עם ריגוש ענק. עושה רושם שהפעם אין לכם מעצורים איתו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל סרטן
אקשן: צפויה לכם התרגשות ענקית עם מישהו שרק עכשיו נכנס לחיים שלכם. אתם מדלגים על מספר אפשרויות ובוחרים במישהו שממש כמוכם דלוק על אקשן וריגושים.
משקיעים: האהבה עושה לכם טוב וכל מה שאתם משקיעים עכשיו ב-'לוק' שלכם, חוזר אליכם עם המון מחמאות שפשוט מקפיצות את הדימוי העצמי שלכם.
יפים: אתם יפים וטובים כמו שאתם ואין לכם סיבה לחשוש מהשוואות ומתחרויות. הריגושים זורמים אל חוויות שאין סיבה להכניס אליהן את מי שלא שייך לקטע.
מתחרים: אין לכם בעיה להתחרות על ליבו של מישהו מדליק, בגלל שאתם בטוחים שלא תוכלו להפסיד. מצד שני, לא בא לכם להשקיע במישהו שטרם קלט מה בדיוק אתם שווים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל אריה
מחוללים: המחזרים שלכם רומזים שלא רק ה-לוק המדהים שלכם עושה להם את זה, אלא גם מה שאתם מחוללים בשביל הנפש שלהם. יפה לכם ככה.
מהסרטים: קטע מהסרטים מסדר בשבילכם איזון מפתיע בין הפעילויות החברתיות שלכם, לבין היחסים שבין בנים לבנות. יש מצב שהם משפיעים האחד על השני.
חברים: התמיכה שלכם בחברים שלכם מביאה לכם נקודות זכות בסולם המקובלות והפופולאריות. החברים שלכם גם מעודדים את הכיוון הרומנטי שתפסתם.
פרצופים: אתם לא צריכים להתבאס בגלל מישהו שלא עושה לכם פרצוף שמח. תתחילו להגיד לעצמכם שיש אפשרויות נוספות ושאתם לא צריכים טובות של אף אחד.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל בתולה
אנרגיות: היצירתיים שביניכם תופסים ראש טוב בזכות האנרגיות המדהימות שזורמות אליכם. מקומות מוטרפים מעודדים אתכם לקחת את הצ'אנס שלכם עם מישהו ממש מדליק.
חפרן: אין צ'אנס שמישהו עם ראש חפרן יבין את הראש שלכם, אבל דברים ממש טובים מתחילים לקרות לכם ישר אחרי שמישהו מדליק מחזיר לכם אהבה.
גבהים: קשר רומנטי תופס גובה גם אם פחדתם שהוא תקוע. הכוכב שלכם, מרקורי, חוגג עם אנרגיות שמביאות מזל לכל רעיון מקורי שקופץ לכם לראש.
שידוך: מקום חדש שאתם הולכים לבלות בו משדך לכם סיפור עם מישהו שעד עכשיו יכולתם רק לפנטז עליו. כדאי שתדברו איתו בגובה העיניים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל מאזניים
מככבים: אז נכון שאתם מככבים בתור טיפוסים שבני המין השני דלקים עליהם ומחזרים אחריהם, אבל תצטרכו להרגיע את אלה שהעיניים שלהם קופצות מרוב קינאה.
קשיחות: אתם מנסים להפגין קשיחות כלפי מישהו שנוהג בשחצנות, אבל עושה רושם שהוא לא ממש מצליח להפנים את המסר.
געגועים: פתאום אתם קולטים שאתם מתגעגעים אל מישהו שהקשר איתו התחרבש קצת. אם תחזירו אותו לחיים שלכם, צפוי לכם שידור חוזר של מה שהיה. סבבה?
גבהים: קשרים שפעם לא תפסו גובה, חוזרים אל חייכם. האינטואיציה שלכם אומרת שהפעם הם יהיו מוצלחים יותר מבעבר.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל עקרב
מדליקים: צפויים לכם קטעים מדליקים עם טיפוסים שכולם רוצים להיות בחברתם. אם תפגינו ביטחון עצמי, תהיה לכם הצלחה איתם גם בעתיד.
חברים: צפויה התפתחות מעניינת ביחסים עם החברים שלכם. גם אם אתם לא הרוסים על זה, אתם תהיו אלה שתצטרכו להנהיג את האחרים.
אנרגיות: הכוכבים מזרימים אליכם אחלה אנרגיות שעושות סבבה למראה ולהופעה שלכם. באמת שאין צורך לעשות מהפכות בכל מה שקשור ללוק שלכם.
ציפיות: גם אם מישהו לא ממש הגשים את הציפיות שלכם, כדאי שתראו בזה הפסד שלו, ובטח שאינכם צריכים להסיק מזה שמשהו אצלכם לא בסדר.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל קשת
מחלצים: רעיון מדהים עוזר לכם להוציא חבר מבלגאן רגשי. זה אחלה וכל הכבוד, רק תיזהרו שלא להתערב יותר מדי בחיים הפרטיים שלו.
בלגאנים: הדבר האחרון שאתם צריכים השבוע זה מישהו שדופק לכם בלגאנים והתבאסויות. גם אם הוא חמוד ושווה אז לפי הכוכבים שום דבר טוב לא יבוא לכם ממנו.
חשבונות: אתם סוגרים חשבון עם מישהו שניסה לפדח אתכם. אחר כך כדאי שתשאלו את עצמכם מה בדיוק הוא רצה להרוויח מהתרגיל הזה.
מתייעצים: אתם רוצים לקבל עצה חכמה בנוגע לקטע רומנטי, אבל חוששים מתגובה לא רצינית. מצד שני, כבר עברתם את השלב שזה צריך להטריד אתכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל גדי
דיפלומטיות: גם אם אתם כועסים על מישהו שכבש את ליבכם, זה לא הזמן לספר לו את זה. להיפך, עשו הכול על-מנת לשפר את מערכת היחסים ולא להרוס אותה.
מדהימים: אתם מדהימים את הסביבה בהפגנה ספונטאנית של ביטחון עצמי. יהיו כאלה שיטענו שאתם סתם מנסים לעשות רושם, אבל אתם הרי יודעים את האמת.
זרימה: יבואו לכם אחלה קטעים עם ילידי המזלות טלה, דלי ומאזניים. אם אתם רואים שזה זורם בכיוון הזה אז אין לכם מה לחשוב פעמיים. פשוט לכו על זה.
חברתיים: קצת נמאס לכם מקטעים חברתיים, אבל לא כדאי לוותר כל כך מהר. זכרו שכל מה שהשגתם היה בזכות התקשורתיות והקסם האישי שלכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דלי
חוגים: זו אחלה תקופה להשתלב בחוגים בהם תוכלו לבטא את עולם הדמיון שלכם. יותר ויותר אתם פוגשים אנשים שסוגרים למענכם קשרים במקומות עם סטייל.
צחוקים: קטע חברתי שמתחיל עם צחוקים ודאחקות יהפוך למשהו רומנטי שבכלל לא היה בראש שלכם. פתאום אתם קולטים שגם סתם ידידות יכולה להפוך לאהבה.
אינטרסים: צפוי ניגוד אינטרסים בין התחייבות לקשר רומנטי, לבין יחסים עם מישהו קרוב. רק אתם תוכלו להחליט אם זה לכאן או לשם.
מסרונים: אתם מקבלים מסרון מפתיע, שמבהיר לכם משהו שלא הייתם בטוחים לגביו. זה הזמן להגשים את החלומות, אתם יודעים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דגים
נפגשים: צפויות פגישות עם חברי ילדות ואתם מופתעים מן השינויים שחלו בהם, אבל גם אתם לא ממש נשארתם כפי שהייתם.
בליינות: צפוי לכם קטע בלייני עם מישהו שכבר מזמן אתם חושבים עליו. סבבה, אבל בשביל שהסיפור הזה ימריא אתם צריכים לזרוק לו רמז ענק.
זוגיות: צפויה תקופה זוגית חלומית, שתגיע דווקא אחרי ויכוח מתיש. כנראה שהייתם צריכים לפרוק הרבה מהלב שלכם.
חו"ל: משהו טוב זורם אליכם ממדינות שמעבר הים. יש מצב שמדובר בקטע אופנתי, אבל יש גם מצב שמדובר ברומנטיקה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

מאמרים קשורים

Back to top button