הורוסקופ לנוער

תחזית אסטרולוגית שבועית – אסטרולוגיה שבועית. הורוסקופ ואסטרולוגיה 10.09 – 04.09

מוזמנים לקרוא תחזית אסטרולוגית שבועית שנכתבה על ידי מיטב האסטרולוגים של אלטרנטיבלי. בהורוסוקפ שבועי לצעירים תוכלו לדעת מה צופים הכוכבים למזל שלכם וממגוון כלים ומחשבוני מיסטיקה מיוחדים. תיהנו
מיוחד בשבילך: » הורוסקופ יומי  » הורוסקופ שנתי  » הורוסקופ לאהבה  » קריסטל למזל  » התאמת מזלות  » מחשבון נומרולוגיה » פרישת טארוט אונליין

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 10.09– 04.09

הורוסקופ מזל טלה
חלומות: השבוע אתם מצליחים לזרום עם קטעים רומנטיים שלפני חודש יכולתם רק לחלום עליהם. זה אומר שיש לכם עלייה בפופולאריות החברתית.
נדנדה: אל תיקחו ללב אם פתאום תגלו שאתם כבר לא כל כך דלוקים על מישהו שפעם נקרעתם עליו. תתחילו להפנים שיש דברים שהולכים ויש דברים שבאים. ככה זה.
התלבטות: צפויה לכם התלבטות אם ללכת על מישהו שהלב שלכם זורם אליו או לחכות עד שהוא יציע לכם. סבבה, אבל זה לא אומר שאתם צריכים לשבת בבית ולהמתין.
ביטחון: הכוכבים רומזים שממש בקרוב צפוי לכם קשר עם מישהו מדהים, אציל, מלכותי, ומנהיג. אחד שמקרין ביטחון עצמי ונחרצות, בולט ומרשים על רקע סביבתו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל שור
ויתור: זה ממש בסדר שאתם לא מתקפלים בפני אף אחד ועושים רק את מה שיושב לכם בראש. מצד שני, אם בא לכם על קשר רומנטי זה אומר שתצטרכו גם לוותר קצת.
קליק: נדלק לכם קליק רומנטי עם מישהו שכבר חשבתם שכדאי לכם לרדת ממנו. יש מצב שמישהו שלישי עשה בשבילכם את עבודת הריכוך.
גדולים: אתם יוצאים גדולים מקטע שאף אחד לא האמין שתצליחו בו. מה שמצחיק זה שפתאום יהיו גם כאלה שיגידו שהם צפו לכם הצלחה, מה שלא נכון.
רגשנות: הכוכבים רומזים שממש בקרוב צפוי לכם קשר עם מישהו נדיב, הרפתקן, ספונטאני, ווכחן, פזיז, רגשן, אנרגטי, סלחן, גלוי, הגון וישר.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל תאומים
עקרונות: אל תסכימו להרוס לעצמכם עקרונות רק בגלל שככה זה בראש של מישהו. אם הוא מתעקש על הקטע הזה אז שילך לחפש לעצמו חברים חדשים.
חיזור: צפוי לכם חיזור מצד מישהו שממש דלוק עליכם רק שהוא לא ממש יודע איך להביע את זה. כדאי שתהיו נחמדים אליו ובשום מקרה אל תעשו לו פאדיחות.
רמזים: מישהו מפיל עליכם רמזים שאפשר לפרש אותם בכל מיני כיוונים. אם בראש שלכם להבין למה הוא מתכוון אז הכי טוב שתדברו איתו.
יצירתי: הכוכבים רומזים שממש בקרוב צפוי לכם קשר עם מישהו רומנטי, יצירתי ובעל נטיות אמנותיות. כזה שנסחף ברגשותיו ולא יודע איך לעצור.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל סרטן
הצלחות: רעיון שעלה לכם בראש ושכולם ניבאו לו כישלון צורב, מצליח בגדול. מפגש שאחרים חוששים מפניו, יתגלה כמוצלח מאוד עבורכם.
ויכוחים: צפויים ויכוחים חברתיים בנושאים בוערים שפעם לא עניינו אתכם. אתם מזעזעים טיפוס שמרן וגורמים לו לשנות גישה.
ריענון: התחום הרומנטי עובר רענון וצפויות לכם הכרויות חדשות. צפויות לכם חוויות עם מישהו שהיופי משחק אצלו תפקיד פנימי ולא חיצוני.
הערצה: מישהו שפעם הערצתם, מתחיל להיראות בעיניכם באור רדוד ושטחי. אתם מסרבים לוותר על משהו אשר יקר לליבכם, למרות שמישהו מציע לכם תמורה ענקית.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל אריה
פרטיות: אתם זקוקים להרבה יותר פרטיות בחייכם הרומנטיים. התייעצויות מיותרות הופכות לרכילויות ולא תורמות לכם דבר.
צ'אנסים: הכוכבים מעניקים לכם צ'אנסים עם פרטנרים מדהימים, אבל כדי לכבוש אותם תצטרכו לוותר על מישהו שאתם מחבבים.
הפתעות: צפויים בילויים במקומות שלא הכרתם. הודעה נועזת הקשורה בחיי האהבה שלכם, תפתיע את כל העולם ואחותו.
סודות: מישהו ינסה להוציא מכם סודות אינטימיים, אבל יעשה קולות כאילו הוא מעוניין בטובתכם. בעצם, למה שלא תנפנפו אותו?
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל בתולה
מפתיע: צפוי לכם קטע מפתיע עם מישהו שאתם קרועים עליו. זה אומר שיבואו לכם אירועים שלא תמיד תמצאו להם הסבר הגיוני. לא שזה רע אבל כדאי שתדעו.
פרטיות: יש מישהו שנורא רוצה להגיד לכם משהו אבל איכשהו זה לא מסתדר לו. הכי טוב זה שתארגנו לעצמכם איתו מספר דקות בפרטיות.
טיימינג: זה אחלה טיימינג בשביל שתפרגנו לעצמכם מתנה פרטית בצורת בגד שמשולבים בו צבעים של סגול ואדום. הצבעים האלה יביאו לכם יופי של מזל באהבה.
יופי: הכוכבים רומזים שממש בקרוב צפוי לכם קשר עם מישהו מקסים, חביב וחברותי. רודף שלום, פייסן וגמיש. בעל חוש טבעי ליופי ולאמנות.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל מאזניים
הזדמנויות: דווקא עכשיו בא לכם מזל גדול בתחום הרומנטי, שמסדר לכם הזדמנויות שפעם היו חסומות. זה אומר שהגיע הזמן לחתוך לכאן או לשם.
אהבה: אלת האהבה מצליחה להוציא מכם את מה שהכי טוב אצלכם. הימים שבהם אתם זורמים איתה, הם הימים הכי טובים בשביל ה – לוק שלכם.
טרטורים: אל תקשיבו למי שמטרטר לכם רכילויות זולות. הוא לא נמצא פה בשבילכם, הוא נמצא פה בגלל שאין לו חיים משלו. תבדקו ותראו שזה ככה.
מסרים: צפויה העברת מסרים סודיים עם מישהו שקצת מתבייש להיחשף. עושה רושם שאתם והוא בראש אחד, גם אם עדיין לא קלטתם את זה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל עקרב
משיכה: סבבה לכם עם מישהו שתמיד נותן לכם הרגשה טובה ואף פעם לא מלחיץ אתכם. מצד שני, יכול להיות שאתם לא ממש נמשכים אליו.
דלוקים: נורא בא לכם לברר מה קורה בראש של מישהו שלא עושה קולות של דלוק. יש מצב שהאדישות שלו היא רק מסיכה שבאה להסתיר את מה שהוא מרגיש.
בילויים: תשבו ותחזיקו חזק מפני שהולך לבוא לכם בילוי מדהים במקום מפתיע. עושה רושם שזה בשביל לקיים לכם הבטחה או הפתעה שמישהו בישל.
הקפצות: ההרגשה הטובה שלכם והקטעים הרומנטיים, מקפיצים לכם את הביטחון העצמי. האנרגיות החלומיות משפיעות לטובה גם על מה שקורה איתכם בתוך המשפחה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל קשת
מחמאות: אתם מקבלים מחמאות בזכות זה שאתם עוזרים לכל מיני אנשים שלא מצליחים לעזור לעצמם. זה אומר שאתם נותנים את עצמכם בהתנדבות.
ידידים: יש מצב לוויכוחים עם ידידים שחושבים שהטעם שלכם בבני זוג הוא לא מה שהם היו מצפים מכם. סבבה, רק שזו בעיה שלהם ולא שלכם. לא ככה?
מסננים: יש מצב שאתם מסננים מסר רומנטי שכאילו הגיע אליכם בטעות כזה. עושה רושם שמישהו רוצה להתחיל איתכם אבל לא יודע איך לצאת מהביישנות שלו.
פסים: פגישה מקרית במקום מוטרף מביאה לכם היכרות שלא מן העולם הזה. אז נכון שמישהו יגיד שירדתם מהפסים, אבל למה זה אכפת לכם?
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל גדי
ווידויים: מישהו מגלה לכם שכבר המון זמן הוא דלוק עליכם. כשאתם מנסים להבין למה רק עכשיו הוא מתוודה, הוא רומז שפחד מפדיחות.
נחמדות: רעיון מקורי פותר לכם בלגאנים בתחום החברתי. כדאי שתנסו להיות נחמדים גם כלפי אנשים שאתם לא ממש קרועים עליהם.
תחביבים: תחום חדש ומדליק גורם לכם לפתח תחביב מדהים. אם תתמידו לזרום עם הקטע הזה, תוכלו לעשות ממנו גם כסף [לא כרגע, אבל בעתיד].
רעיונות: באים לכם אחלה רעיונות בקטעים של בילויים חברתיים לא שגרתיים. יהיו גם אנשים שלא ממש יאהבו את זה אבל זו כבר הבעיה שלהם, לא שלכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דלי
הצלחה: אתם זוכים בפופולאריות חברתית בזכות משהו מדהים שעשיתם. יהיו, אפילו, כאלה שיגידו שהם לא חלמו שאתם כאלה מוצלחים.
מתחרים: אל תתרגשו מזה שיש לכם מתחרים בקטעים הרומנטיים. זה רק אומר שאתם מתנהגים נכון בכל מה שקורה בתחום שבין בנים לבנות.
בום: האהבה תבוא לכם לאט ולא בבום גדול. זה דווקא אחלה, משום שכל מה שבא בבום גדול, גם עלול להתרסק בבום גדול.
סודות: אין סיבה שתשתפו בסודות שלכם את מי שלא יודע לשמור על הלשון שלו. מצד שני, בהפוך על הפוך אולי דווקא כדאי לכם שהוא יקשקש.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דגים
פרשנות: מישהו שאתם רוצים בו, עלול לפרש בצורה שגויה את הגישה הרגועה שלכם. נסו לרמוז לו שזו לא אדישות אלא סתם שקט נפשי.
הרגשה: מישהו מחזר אחריכם וזה עושה לכם הרגשה טובה, אבל כדאי שתשאלו את עצמכם אם הוא לא מפריע לקשר עם מישהו אחר שבראש שלכם.
מזל: זו תקופה עם הרבה מזל לאלה מכם שרוצים להתפרסם בקטעים של מוסיקה או ריקוד. חוץ מלרצות, צריך גם להשקיע, אתם יודעים.
קורעים: צפוי קטע מדליק עם מישהו שקופץ להתארח אצלכם. סבבה. בהמשך אתם יוצאים לבילוי בשביל לקרוע איתו את העיר.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

מאמרים קשורים

Back to top button