הורוסקופ לנוער

תחזית אסטרולוגיה שבועית: הורוסקופ שבועי למזלות הורוסקופ ואסטרולוגיה 15.03- 08.03

מוזמנים לקרוא תחזית אסטרולוגית שבועית שנכתבה על ידי מיטב האסטרולוגים של אלטרנטיבלי. בהורוסוקפ שבועי לצעירים תוכלו לדעת מה צופים הכוכבים למזל שלכם וממגוון כלים ומחשבוני מיסטיקה מיוחדים. תיהנו
מיוחד בשבילך: » הורוסקופ יומי  » הורוסקופ שנתי  » הורוסקופ לאהבה  » קריסטל למזל  » התאמת מזלות  » מחשבון נומרולוגיה » פרישת טארוט אונליין

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 15.03– 08.03
הורוסקופ מזל טלה
חברים: יש לכם המון חברים שאוהבים אתכם ומוכנים להשקיע בשביל שתהיו מבסוטים. יחס גורר יחס ויוצא מזה שכולם מרוצים. אתם וגם הם.
ממריאים: הקטעים הרומנטיים ימשיכו להמריא כל עוד תמשיכו להזרים לתוכם אנרגיה של ריגושים, ותוכיחו לצד השני שאין-אין עליכם.
מגשימים: אתם ממשיכים להגשים את החלומות שלכם בחברת מישהו שכולם קרועים עליו, ומצליחים לתפוס מקום מדהים בראש פירמידת האהבה.
התאמה רומנטית: טלה עם מאזניים זה פיגוז! גדול! עשר! המאזניים הוא טיפוס חביב, עדין, פשרן, פייסן ורודף שלום. בקיצור, בן זוג מושלם עבורכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל שור
קרועים: מישהו עם ניסיון מצליח לעזור לכם בקטע רומנטי עם מישהו אחר שאתם קרועים עליו. עכשיו הכול תלוי בכם ובדרך שתחליטו ללכת בה.
פגישות: מישהו שנורא רציתם לפגוש, נופל עליכם ברגע הכי מושלם והכי מדהים. כדאי שיישר תנצלו לטובתכם את הטיימינג המפתיע שנכנסתם לתוכו.
טרנדים: צפוי לכם שבוע אופנתי ובני המין השני נטרפים על ההופעה הקולית שלכם, ואפילו על הסטייל הייחודי שאופייני לסגנון הלבוש שלכם.
התאמה רומנטית: שור עם עקרב זה חלום, מדהים, מומלץ. העקרב הרומנטי, המסתורי והנבון הוא בדיוק מה שאתם צריכים. צפוי קשר עמוק וממושך.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל תאומים
סטייל: הולכת להתגשם לכם הבטחה שקשורה בבילוי עם סטייל או בטיול מדהים. מישהו מקובל ופופולארי חושב עליכם כשהוא מתכנן את הבילויים שלו.
קשרים: לאט אבל בטוח נוצר קשר ביניכם לבין מישהו שמתגורר במחשבות שלכם. הכוכבים שלכם רומזים שעוד מעט הוא יעבור להתגורר גם בלב שלכם.
חלומיים: צפויים לכם קטעים חלומיים עם מחזרים בסטייל מקורי. משתפרים היחסים שלכם עם מישהו שחתול שחור עבר ביניכם. מישהו שנפרדתם ממנו שב וחוזר אליכם.
התאמה רומנטית: תאומים עם קשת יוצא בינגו. נפלא ומענג. הקשת הפתוח והחכם יבין את הראש שלכם. בסך-הכול, מדובר בשני אהובים אינטליגנטיים ומאוד לא שגרתיים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל סרטן
אנרגיות: הירח ששולט במזל סרטן מביא לכם אנרגיה רומנטית שמוציאה אתכם לבילוי מטריף עם מישהו שעד לא מזמן יכולתם רק לחלום עליו.
מתקרבים: בשורה שזורמת אליכם ממקום רחוק עושה מהפך במחשבות שלכם. יש מצב שאתם מתחילים להתקרב אל מישהו שכבר היה לכם קטע רומנטי איתו.
מופלאים: בילויים במקומות מופלאים מביאים לכם אהבה שעדיין לא הייתה לכם כזו. זה ממש סבבה רק כדאי שתזכרו שיש לכם נטייה להיסחף ברגשותיכם.
התאמה רומנטית: סרטן עם גדי זה שההורים שלכם יאהבו. הגדי זקוק לבן זוג חם, אוהד ומריע, ואתם צריכים פרטנר בוגר ורציני שיבין לנפשכם. לא לפספס.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל אריה
אינטימי: אל תתנו לאף אחד מבחוץ להתערב לכם בקטעים הממש אישיים ואינטימיים שלכם. אם יש משהו שמביך אתכם, תתייעצו עם ההורים שלכם.
מהפכים: יש מצב שאתם הולכים על מהפך מהמם ב-לוק שלכם. השדרוג גורם לכולם להישאר עם פה פעור ואתם מרגישים בשמיים.
ידיעות: מגיעות אליכם ידיעות משמחות על מישהו שיש לכם קשר רומנטי איתו או שאתם רוצים קשר כזה איתו. עכשיו יהיה לכם יותר קל לקבל החלטות.
התאמה רומנטית: אריה עם דלי זה גדול מהחיים! יופי של זיווג. הדלי הוא טיפס מוטרף, מקורי, ספונטאני ויוצא דופן. הוא נמנה עם יסוד האוויר המסעיר את האש בנפשכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל בתולה
נדלקים: מישהו שכמעט נשברתם ממנו אומר משהו שגורם לכם להידלק עליו שוב. סבבה, רק שעכשיו אתם צריכים לקחת את זה בכיוון רומנטי. לא פחות.
בלגאן: רומן מטריף עוזר לכם להתגבר על בלגאן שהיה לכם עם מישהו שלא ראוי לכם. בטח למדתם מזה משהו שיעזור לכם בקטע החדש.
עצות: חבר שזקוק לעצות שלכם בא בשביל להתייעץ איתכם על מישהו שהוא דלוק עליו. אתם תהיו שותפים להצלחות שלו בסיפור הזה.
התאמה רומנטית: בתולה עם דגים זה חלום ליל קיץ. הדגים החולמני והרומנטי יעניק לכם רומן כמו בסרטים. משהו שישאיר אתכם עם טעם של עוד. הזיווג הזה ישנה לגמרי את מה שאתם יודעים על אהבה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל מאזניים
חוויות: צפויה 'חוויה מתקנת' לכם אלה מביניכם שמסתובבים עכשיו עם לב שבור. השבוע צפוי לכם קטע מדהים עם מישהו שיודע להעריך אתכם ולא רק למתוח ביקורת.
מסרים: אתם מצליחים להעביר מסר רומנטי למישהו שדופק פרצוף קשוח או אדיש, אבל בלב שלו הוא מה-זה דלוק עליכם. אל תתביישו להגיד לו את מה שאתם מרגישים.
שינויים: חוזר אליכם סיפור אהבה שפעם לא הצליח לכם. כמו שזה נראה אז הפעם הוא יתפוס גובה בזכות זה שאתם השתניתם וגם הצד השני התבגר.
התאמה רומנטית: מאזניים עם טלה הוא זיווג משגע לשני הצדדים. הטלה יזכה בבן זוג שיסכים לקבלו כפי שהוא, עם כל "היציאות" הספונטאניות, ואילו אתם תזכו בפרטנר שישמח לקבל לידיו את ההגה של הזוגיות.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל עקרב
יציאות: יש מישהו שהוא די בראש שלכם, רק שאתם לא אוהבים את היציאות המעצבנות שלו. הכוכבים רומזים שאם אתם אוהבים אותו, אל תנסו לשנות אותו.
טיימינג: הימים שיעשו לכם השבוע בקטעים שבין בנים לבנות הם שני וחמישי. צפוי לכם אפילו וידוי אהבה ממישהו שבדרך כלל לא ממהר לשפוך את הלב שלו.
רגשות: גם אם יוצא לכם להיות בקטע מבאס או להיפרד ממישהו שסתם שיחק לכם ברגשות, אתם צריכים לחשוב שזה הפסד שלו, לא שלכם. הבעיה היא אצלו, לא אצלכם.
התאמה רומנטית: עקרב עם שור זה אחלה שבעולם. ה"שוורים" נחשבים ליצורים רגועים, עקשנים, חביבים ויציבים, בהחלט משהו שאתם עשויים לחבב. חלום.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל קשת
רמזים: מישהו שאתם מכירים מצפה שתזרקו לו רמז בקטע של מה אתם מרגישים ביחס לקשר שלכם איתו. עושה רושם שהוא רוצה קצת יותר ממה שקורה.
ביישנות: יש מצב שאתם בקטע עם מישהו שנורא מנסה להרשים אתכם, אבל כשמגיע רגע האמת הוא מתבייש לחשוף את הרגשות שלו. תנו לו עידוד, אתם כבר יודעים איך.
יוזמה: עם קצת יוזמה מצידכם יש מצב שיזמינו אתכם לאירוע מדהים שאיכשהו מתגלגלים אליו גם סלבים וכאלה. צפויות לכם שם חוויות מעולם אחר.
התאמה רומנטית: קשת עם תאומים הוא שידוך שעושה טוב בלב. התאומים הרוסים על תנועה, נסיעות, טיולים, דילוגים ואקשן. בהחלט משהו שמתחבר טוב עם הראש הקשתי שלכם. מומלץ.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל גדי
בשלבים: קצת נשבר לכם ממישהו שרק שטויות יש לו בראש. מצד שני, אם לא נעים לכם לפגוע לו ברגשות, אז תנתקו איתו את הקשר לאט-לאט ובשלבים.
גישושים: יש מצב שאתם רוצים לרמוז למישהו על מה שאתם מרגישים כלפיו, רק שאתם פוחדים שאולי זה יעשה לכם פאדיחות. סבבה, אז תשלחו אליו חבר שיתחיל לגשש.
רגשי: השבוע אתם מוצאים את עצמכם מסדרים את העניינים בכל מיני בלגאנים חברתיים שפורצים בין אנשים שאתם אוהבים. הכול מסתובב סביב 'רגשי' ו- 'תשומי', אתם יודעים.
התאמה רומנטית: גדי עם סרטן מרטיט את הנשמה. בינגו, עשר. זה מה שצריך. הסרטן שופע חום, אהבה ונאמנות. הרומן הזה ילמד את אתכם ש… ניגודים דווקא נמשכים אלה אל אלה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דלי
בילוי: צפוי לכם בילוי מהמם במקום עם סטייל וכל זה. אתם תצליחו בענק אם תזרמו בהתנהגות הטבעית שלכם בלי לנסות להרשים את אף אחד. ככה אוהבים אתכם.
לבבות: החביבות הטבעית שלכם כובשת לבבות ומוציאה לכם שם של חברים שסבבה להיות בחברתם. האנרגיות האלה משפיעות גם על הרומנטיקה שצפויה לכם השבוע.
תפילות: אתם חושבים על מישהו מסוים ומתפללים שיבוא לכם קטע איתו. סבבה, רק בשביל למשוך אליכם מזל באהבה כדאי שתלבשו השבוע בגדים בגוונים ירוקים.
התאמה רומנטית: דלי עם אריה זה הכי טוב שיש. המזל שלכם ממוקם מול מזל אריה, ולכן הוא [האריה] נחשב למשלים אתכם בתכונותיו. צפוי קשר מ-ד-ה-י-ם ומלכותי.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דגים
פגישה: צפויה לכם פגישה רומנטית שמרגשת אתכם. הכי טוב בשבילכם זה לתת לדברים להתגלגל בקצב שלהם בלי להלחיץ את עצמכם או את הצד השני.
חמוד: מישהו ממש חמוד מקיים לכם הבטחה מלפני המון זמן. יש מצב שאתם כבר שכחתם ממנה אבל הוא דווקא זכר. בהמשך גם צפויה לכם מתנה מדליקה.
בראש: אתם נותנים בראש למישהו שמביא לכם את הג'ננה בגלל שהוא חושב שאתם הפראיירים שלו. יש מצב שהוא נעלב קצת אבל זה יעבור לו.
התאמה רומנטית: דגים עם בתולה זה משהו שאסור להחמיץ! בדיוק לזה היה שווה לחכות. דייקנותו, חריצותו והגיונו של הבתולה הם בדיוק התכונות שלהן אתם זקוקים, ותחשבו על זה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

מאמרים קשורים

Back to top button