הורוסקופ לנוער

תחזית אסטרולוגיה שבועית: הורוסקופ שבועי למזלות ואסטרולוגיה לצעירים 26.04- 19.04

מוזמנים לקרוא תחזית אסטרולוגית שבועית שנכתבה על ידי מיטב האסטרולוגים של אלטרנטיבלי. בהורוסוקפ שבועי לצעירים תוכלו לדעת מה צופים הכוכבים למזל שלכם וממגוון כלים ומחשבוני מיסטיקה מיוחדים. תיהנו
מיוחד בשבילך: » הורוסקופ יומי  » הורוסקופ שנתי  » הורוסקופ לאהבה  » קריסטל למזל  » התאמת מזלות  » מחשבון נומרולוגיה » פרישת טארוט אונליין

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 26.04– 19.04
הורוסקופ מזל טלה
בלבולים: מישהו יוצא מבולבל ממסר או רמז שאתם משגרים לו. אם בראש שלכם לומר לו משהו, כדאי שתעשו את זה לגמרי בגלוי.
שופינג: אתם דופקים שופינג שעלול לבזבז לכם המון כסף. אז נכון שזה עושה לכם טוב בלב, אבל זה גם עלול לעשות לכם בעיה בכיס.
נפנופים: ברגע בו אתם מנפנפים מישהו שמתעלק עליכם, נפתח לכם קטע חדש עם מישהו מדהים שרק מחכה לרגע שתשימו לב אליו.
צירופים: היחסים הרומנטיים צפויים לזרום עם מישהו שהמספר 9 קשור בשם שלו או בתאריך לידתו. זה הזמן לשים עין על ילידי המזלות אריה, קשת וטלה כמוכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל שור
כישרונות:
צפוי קטע חלומי שאיכשהו קשור בכישרון יצירתי שיש לכם. לפעמים אתם טיפה מזלזלים ביכולות שלכם ולא נותנים להן להתפתח. לא חבל?
החלטות: מישהו רוצה שתדעו מה הוא מרגיש כלפיכם, אבל לא רוצה שכל העולם ואחותו ידעו על זה. תצטרכו לומר לו שהוא צריך להחליט, אי אפשר להמשיך ככה.
געגועים: אתם תופסים געגועים למישהו שפעם היה לכם קטע איתו אבל איכשהו הדברים לא ממש הסתדרו. אל תתביישו להעביר לו מסר.
סיפורים: גם אם נדלקים לכם חשדות בנוגע למישהו שלא ממש קשור בכם, אל תמהרו לספר אותם לאחרים. לא כל מה שידוע לכם אתם חייבים לדבר עליו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל תאומים
פוזות: מישהו בפוזה של רוצה לעזור לכם וכל זה, מנסה להבין מה הקטע שלכם בנוגע למישהו שהוא דלוק עליו. אין סיבה שלא תספרו לו את האמת.
השתתפות: צפויים שידוכים מדליקים שקשורים במישהו מהחברים שלכם. אם אתם יודעים מה טוב בשבילכם, כדאי שתהיו ראשונים להשתתף בקטע הזה.
דימויים: קשרים רומנטיים תופסים כיוון נכון ואתם מרגישים שהדברים מסתדרים לכם יותר טוב ממה שחשבתם. זה עושה טוב לדימוי העצמי שלכם.
דלוקים: אם אתם רואים שבילוי מסוים לא בראש של החברים שלכם – ורק אתם דלוקים עליו – אז תעשו את מה שעושה לכם הכי טוב בלי לדפוק חשבון.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל סרטן
ניג'וסים: הדבר האחרון שאתם זקוקים לו השבוע, הוא מישהו שמנג'ס לכם. אז נכון שלא חייבים לריב, אבל גם לא חייבים להגיב על כל שטות.
ניפוחים: שימו לב למישהו שלוקח כל מילה שאתם אומרים לו, ומנפח אותה לטובתו. כדאי שתשאלו את עצמכם למה הוא עושה את זה.
זרימה: זה אחלה זמן בשבילכם לזרום עם קטע רומנטי מהסוג המקורי. העניין הוא שצריך התנהגות מאוד מיוחדת עם מישהו שההתנהגות שלו קצת מוטרפת.
תשובות: אל תיקחו ללב אם יש מישהו שלא תיכף מחזיר לכם תשובות לשאלות ששאלתם אותו. אם זה בקטע רומנטי, יש מצב שהוא מחפש את המילים המתאימות.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל אריה
רגשות: מתחילים לתסוס בכם רגשות שעושים לכם מוזר בלב. מישהו קולט את מה שקורה לכם והולך לתפוס איתכם דיבור על הקטע הזה.
סודות: צפוי לכם שבוע רומנטי ומחוזר על כל מה שמשתמע מזה. בילויים ונסיעות יעשו לכם טוב, בעיקר אם מעורב בהם מישהו שמכיר את כל הסודות שלכם.
צ'אנס: אתם שייכים ליסוד האש ומן ההיבט הנומרולוגי אתם מזוהים עם המספר 1 שמייצג אצילות ומנהיגות. כדאי שתתנו צ'אנס למישהו שהמספר 1 הוא מספר המזל שלו.
חמימות: צפוי לכם קטע מהסרטים בחברת מישהו שיש לו מקום חמים בלב שלכם. אם אתם חושבים שהוא לא חולם עליכם, אז רק שתדעו שהוא כן.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל בתולה
מחליטים: אלת האהבה מביאה לכם קטעים שהיו נעולים עד עכשיו. אם בראש שלכם לעזור לה, כדאי שתעשו החלטה ופשוט תלכו על מי שבא לכם עליו.
עיניים: מישהו שעושה לכם עיניים מצליח לתפוס מקום בלב שלכם. צפויה לכם איתו חוויה מרגשת שאיכשהו קשורה למשהו או למישהו בחו"ל.
טוחנים: אתם טוחנים מים עם מישהו שמתמקד בשטויות, במקום להתמקד במה שחשוב באמת. הכוכבים רומזים לכם שהוא לא ממש בוגר בשביל הראש שלכם.
דימוי: הקטעים הרומנטיים מסתדרים לכם הרבה יותר טוב ממה שחשבתם. זה מעניק יציבות לדימוי העצמי שלכם שקצת התקפל לאחרונה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל מאזניים
כישרונות:
אנשים שמחבבים אתכם רומזים לכם שכדאי שתעשו משהו עם הכישרונות היצירתיים שלכם. בתור מאזניים אמיתיים יש מצב שבאמת הגיע הזמן.
סיפורים: מישהו מספר לכם סיפורים בשביל להדליק אתכם עליו, אבל אתם מחפשים אהבה שבאה מתוך הלב ולא מתוך הראש.
מקורי: אווירה לא שגרתית מכניסה אתכם למצב רוח מסתורי. יהיו אנשים שלא יצליחו להבין את הראש שלכם, אבל אתם רגילים לזה. לא ככה?
קשרים: צפויים לכם קשרים עם מישהו שקיים ביניכם מרחק גיאוגרפי גדול. סודות שנפתחים גורמים לכם לשתף חברים נאמנים בחוויות האינטימיות שלכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל עקרב
טעם: אתם עסוקים בלשדך את מי שאתם מחבבים עם מישהו חמוד שאתם מכירים. סבבה, רק כדאי שתוודאו שהטעם שלכם הוא גם הטעם שלו.
שינויים: זו תקופה עם ים של אקשן ואתם לא צריך להתרגש אם קשרים מסוימים יוצאים מהחיים שלכם בשביל לפנות מקום לקשרים חדשים והרבה יותר מדליקים.
עצמאות: מישהו שקרוע עליכם מחכה שתתנו לו צ'אנס. כדאי שתהיו נחמדים אליו, גם אם יש לא מעט אנשים שחושבים אחרת. אין כמו דעה עצמאית.
מתלבטים: נמאס לכם ממישהו שרק ה – 'לוק' החיצוני עושה לו את זה. חבל על הזמן שאתם מבזבזים עליו. אתם מתלבטים איך לרמוז על הרגשות שלכם בלי להיות מובכים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל קשת
שידוכים: אתם מצליחים לסדר שידוכים לחברים שלכם בזכות הכישרון שלכם להשפיע על אחרים. סבבה, עכשיו הגיע הזמן שתשדכו מישהו גם לעצמכם.
מעריצים: הפופולאריות החברתית שלכם מביאה לכם מעריצים חדשים. יש מצב שמישהו מהם יפצח במה שנראה כמו חיזור מתוכנן. השאלה היא אם הוא בכלל בראש שלכם.
מדליקים: צפויים לכם קטעים מדליקים עם מישהו שהראש שלו נמצא בעננים, שזה אומר שהוא מרחף. יש מצב שדווקא בזכות זה אתם דלוקים עליו.
מקושרים: הנומרולוגיה מביאה לכם שבוע של קטעים מטריפים עם אנשים שהשם שלהם או תאריך הלידה שלהם, מקושרים למספר 3 שנחשב למספר עם המון מזל.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל גדי
דיבור: כבר בתחילת השבוע צפוי לכם דיבור רומנטי עם מישהו שממש שווה. סבבה, רק כדאי שתדעו שגם הוא לא ממש אדיש כלפיכם.
תחרות: יש מצב לתחרות רומנטית על ליבו של מישהו שיש לו ים של מעריצים. כדאי שתסבירו לו ישר בהתחלה שאתם לא מתכוונים לבזבז את עצמכם על שטויות.
ביטחון: איכשהו מסתדר לכם קשר עם מישהו שכבר המון זמן אתם רוצים לדבר איתו. אל תיכנסו לחרדות בדיוק כשהמילים צריכות לצאת לכם מהפה.
אומרים: אל תתביישו להגיד את מה שאתם חושבים על מישהו שהביא לכם אכזבה. מה שחשוב בקטע הזה הוא שתגידו לו את זה ישר בפנים ולא בטלפון שבור.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דלי
בסבבה:
השבוע הכול בא לכם בסבבה, מה שאומר שצפוי צ'אנס נוסף לכל אלה מביניכם שהסתבכו עם קטע רומנטי שאיכשהו נתקע.
קטעים: רק כדאי שתדעו שקטעים רומנטיים מתבשלים לאט ומבשילים לאט, שזה אומר שבהתחלה יש רק ידידות ורק אחרי זה הכול בא בגדול.
רייטינג: אם בראש שלכם למשוך אליכם רייטינג בתחומים יצירתיים, אז יצא לכם שבוע שנולד בשביל הדברים האלה, שזו אחלה בשורה לאמנים שביניכם.
מסרים: אל תשבו בחיבוק ידיים ואל תחכו עד שמישהו יחטוף לכם מתחת לאף. אם אתם מאוהבים במישהו אז כדאי שתעבירו לו איזה מסר. לא ככה?
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דגים
בלגאנים: מישהו שתמיד מחפש בלגאנים רוצה לסבך אתכם עם השטויות שלו. אם אתם רוצים שיהיה לכם שקט בראש אז כדאי שתנפנפו אותו.
כסף: גם אם זה לא ממש עושה לכם את זה אז כדאי שתדעו שצפוי לכם שבוע עם כסף שיבוא לכם בקלות, מה שמזמין שופינג בסטייל.
מצפון: אל תיקחו ללב את מי שמשחק לכם על המצפון רק בגלל שהוא רוצה קצת תשומי וכל זה. אתם לא חייבים להיות הפסיכולוגים של כל העולם ואחותו.
פגישות: צפויה לכם פגישה חשובה שאתם הולכים לצאת ממנה עם חבר חדש. כשהקטע הזה ייפול עליכם אז הרומנטיקה יכולה לחכות קצת.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

מאמרים קשורים

Back to top button