הורוסקופ לנוער

תחזית אסטרולוגיה שבועית: הורוסקופ שבועי למזלות ואסטרולוגיה 31.05- 24.05

מוזמנים לקרוא תחזית אסטרולוגית שבועית שנכתבה על ידי מיטב האסטרולוגים של אלטרנטיבלי. בהורוסוקפ שבועי לצעירים תוכלו לדעת מה צופים הכוכבים למזל שלכם וממגוון כלים ומחשבוני מיסטיקה מיוחדים. תיהנו
מיוחד בשבילך: » הורוסקופ יומי  » הורוסקופ שנתי  » הורוסקופ לאהבה  » קריסטל למזל  » התאמת מזלות  » מחשבון נומרולוגיה » פרישת טארוט אונליין

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 31.05– 24.05
הורוסקופ מזל טלה
טבעיות: פגישה מסתורית מביאה לכם התנהגות שלא ממש מסתדרת עם האופי האמיתי שלכם. צפויה לכם הצלחה יותר גדולה אם תתנהגו בטבעיות.
צ'אנסים: צפוי שבוע מהמם לטלאים שמוכנים לתת צ'אנס לחוויות חדשות, אבל כדאי לכם לספור בלב עד עשר עוד לפני שאתם עושים משהו מוטרף.
עידוד: הכוכבים מעודדים אתכם להפגין ביטחון עצמי. אל תתנו לאף אחד להלחיץ אתכם, בעיקר אם הוא מבטיח לכם הבטחות שאין צ'אנס שיקיים.
מקוריות: רעיון מקורי עוזר לכם בקטע רומנטי שנורא חשוב לכם ממנו. אם תיקחו צ'אנס בטיימינג הנכון, צפויה לכם אהבה שלא מהעולם הזה. 
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל שור
קפץ: מישהו מתקשר אליכם בשביל לבדוק איתכם אפשרות לבילוי משותף. אם זה בקטע רומנטי הוא יעשה את זה כאילו רק עכשיו זה קפץ לו לראש.
משיגים: כולם יודעים שכשאתם רוצים משהו אתם הולכים עם עצמכם עד הסוף. השבוע אתם מצליחים להשיג משהו שגם גדולים ומנוסים מכם לא הצליחו להשיג.
יצירתיים: צפויות הצלחות לאמנים שביניכם. זה אומר שגם 'שוורים' שלא ממש בטוחים שהם יצירתיים וכל זה, הולכים לקצור מחמאות שקשורות ליכולות שלהם.
פורחים: אם אתם מוצאים את עצמכם בקטע של אהבה, אין לכם מה להתרגש מרכילויות. ככה זה, תמיד מרכלים על אלה שהחיים הרומנטיים שלהם פורחים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל תאומים
גדולים: אתם הולכים לשקול פעם נוספת הצעה שלא ישר נדלקתם עליה. יש דברים שלוקח לכם זמן בשביל לקלוט שהם יכולים להוציא אתכם גדולים.
מסרים: משהו שקשור במסר ששלחתם מביא לכם היכרות חדשה ומטריפה. זה גם יכול להרגיע לכם את הגעגועים למישהו שלא נמצא בסביבה.
מצבים: יש מצב שאתם מתנדנדים ומתלבטים בין שני מחזרים שווים. צפויה לכם פגישה מפתיעה עם אחד מהם וכדאי שתקשיבו ללב שלכם.
מנפנפים: אתם מנפנפים מישהו שלא מפסיק לקשקש על ההצלחות הרומנטיות שלו. אם ככה הוא מרכל על אחרים אז מחר הוא ירכל גם עליכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל סרטן
שיחות: צפויה לכם שיחה עם מישהו שמסדר לעצמו את החיים שלו כאילו שהוא בסרט. אין מצב שתצליחו לשחרר אותו מהפנטזיות שלו.
אנרגיות: המצב השבועי של הירח מביא לכם אנרגיות של יופי ושל לוק מהמם. לא פלא שבאות לכם הצעות שקשורות אל במה או אל מסלול הדוגמנות.
ריגושים: מישהו שהתיידדתם איתו בזמן האחרון הולך להביא לכם את הריגושים שחלמתם עליהם. תעשו הכול בשביל שזה לא יפגע בקשרים קודמים.
תשואות: אין לכם מה להתרגש משחצנים בפוזה של מיוחדים. רק שתדעו שיש טיפוסים שזקוקים לתשואות ומחמאות בשביל להרגיש שהם שווים משהו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל אריה
הרוסים: מישהו שהרוס עליכם עוזר לכם לצאת גדולים מבלגאנים רומנטיים. יש מצב שאתם הולכים לחתוך קשר שחוץ מביאוסים לא הביא לכם כלום.
החלטות: פרשייה שנדלקתם עליה משאירה אתכם עם סימני שאלה. זה אומר שבסיפור הזה אתם צריכים לקחת החלטות ולא לחכות לצד השני.
נעולים: יש מצב שאתם נעולים על רעיון רומנטי שכולם אומרים עליו שהוא הזוי ומוטרף. מה שמצחיק פה הוא שדווקא הסיפור הזה מצליח לכם.
רגשות: שיחה חשובה עם חבר קרוב מחברת אתכם עם מחשבות על מישהו שאפילו ביניכם לבין עצמכם קשה לכם להודות ברגשות שיש לכם כלפיו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל בתולה
ניחושים: מישהו שמנחש על מה אתם חושבים, מוצא שיטה פנטסטית בשביל להביא לכם אחלה מצב רוח. בקרוב גם אתם תוכלו לעשות לו סבבה בנשמה.
מוטרפים: מעריץ שמוטרף עליכם רוצה להזמין אתכם לאיזשהו אירוע, רק שהוא מהסס בגלל שהוא לא בטוח שתסכימו. בקרוב תוכלו לקלוט במי מדובר.
פרגונים: מישהו שמפרגן לכם הולך להגשים בשבילכם משאלה חלומית. במקום לעשות לו חשבון מה יוצא לו מזה, כדאי לכם לחשוב רק על מה שאתם מרוויחים.
חגיגות: אתם הולכים לחגוג בזכות משהו או מישהו שאיכשהו קשורים לחו"ל. הקטע הזה יביא לכם מזל גם אם הוא מחובר לחוויות שהתרחשו בעבר.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל מאזניים
סטייל:
צפויים לכם קטעים מדליקים עם מישהו שהסטייל שלו נחשב למוטרף, אבל האינטואיציה שלכם מספרת לכם שיש לו נשמה מפנקת וטובה.
יחסים: מישהו שהיחסים שלכם איתו לא ממש הצליחו, שולח לכם רמזים של 'רוצה לנסות שוב'. יכול להיות שבסרט הזה כבר הייתם.
כיף: צפוי לכם שבוע בכיף עם המון אפשרויות לבילויים מוטרפים. אפילו הבלגאנים יסתדרו לכם ברגע שתתחילו לזרום ותלכו עם האינטואיציה.
דלוקים: יש מישהו שממש דלוק עליכם, רק שהראש שלו בכלל לא כמו שאתם אוהבים. אם הסיפור הזה מתחיל ברגל שמאל אז הוא גם ימשיך ככה. 
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל עקרב
אינטימיות:
צפויה שיחה אינטימית שעושה לכם טוב בלב. אל תרגישו כאילו משהו לא בסדר איתכם אם יש לכם קצת מעצורים בקטע הזה.
מחבבים: מישהו שאתם מחבבים מספר לכם סודות על עצמו שלא ממש מוציאים אותו טוב. הקטע הוא שאתם מוכנים לסלוח לו על הכול. לא ככה?
מתלבטים: אתם מתלבטים בנוגע ליחסים שלכם עם מישהו שבכל פעם יש לו שטות אחרת בראש. מצד שני, יש מצב לשדרג את הקשר איתו ולא לחתוך.
סוערות: הכוכבים מביאים לכם פרשיות סוערות בקטעים שבין בנים לבנות. אל תתרגשו אם יתברר שמישהו עושה לכם מבחנים בקטע של נאמנות.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל קשת
עידוד:
אתם מצליחים לעודד מישהו שהחיים שלו על הפנים. לא תוכלו לקחת אחריות על כל מה שקורה לו, אבל זה יביא לכם הרגשה טובה.
חו"ל: צפויים לכם קטעים מטריפים בחברת מישהו שרק עכשיו נדלקתם עליו. הסיפור הזה הולך לזרום אל משהו שאיכשהו קשור לחו"ל.
שיקול: העיניים שלכם מתמקמות על מישהו שאומר כל מה שהוא חושב בלי לדפוק חשבון. אל תמהרו להתאהב בו בגלל שזה עלול להיגמר בבכי.
קליטה: אתם קולטים מישהו שלדעתכם הוא צבוע ודו-פרצופי. בקרוב תוכלו להוכיח שהוא מחייך לכולם בפנים, אבל מרכל עליהם מאחורי הגב.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל גדי
מבולבלים: יש מצב שאתם קצת מבולבלים מקשר עם מישהו שלא חושף את הכוונות שלו. הכי טוב זה לתפוס אותו ביחידות ולהציג לו שאלה ישירה.
התלהבות: זה ממש בסדר לאהוב ולהידלק, רק שאתם לא חייבים להראות את כל ההתלהבות. תשאירו משהו גם לדמיון, ממש כמו שהצד השני עושה.
מקובלות: משהו טוב שעשיתם למען אחרים, מביא לכם מקובלות חברתית ופופולאריות. הקטע הזה יכול לתרום גם ליחסים שבין בנים לבנות.
עדינות: מישהו שפעם הייתם דלוקים עליו, מתחיל להעיק עליכם. סבבה, אבל אם בראש שלכם לחתוך את הקשר, כדאי שתעשו את זה בעדינות.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דלי
מבטים: צפויים לכם חילופי מבטים עם מישהו שיש לו המון מעריצים. בקרוב יתברר שהמעריצים שלו מקנאים בקשר שמתפתח ביניכם.
ניחושים: מישהו נורא רוצה שתתחילו להתייחס אליו, רק שהוא לא ממש עושה קולות של מעוניין. אתם לא אמורים לנחש את המחשבות שלו. לא ככה?
ביטחון: צפוי לכם קטע מדליק בחברת מישהו שכבר המון זמן אתם חושבים עליו. הסיפור הזה טוב לאהבה, וגם בפרטי היא מקפיץ את הביטחון העצמי שלכם.
מילים: אתם מחליפים מילים עם מישהו שהשאיר אתכם עם המון סימני שאלה. אם אתם יודעים מה טוב בשבילכם, אל תוותרו לו על סימני הקריאה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דגים
כוכבים: האנרגיות של כוכב נפטון (הכוכב שלכם) לוקחות אתכם אל מקומות מוטרפים. אז נכון שלא כולם יחבבו את זה, אבל מה אכפת לכם?
חיבה: מישהו שאתם מחבבים עושה המון שטויות. יש מצב שזה מעצבן אתכם, אבל אלה החיים שלו ואין לכם הרבה מה לעשות.
פוזות: מישהו שרוצה להדליק אתכם, דופק פוזות שבכלל לא מתאימות לו. מצד שני, תוכלו להתייחס אליו כאילו יש לכם מעריץ צמוד.
הבטחות: אל תיקחו ללב את מי שמבטיח לכם הבטחות ולא מקיים. ברגע בו תחתכו את הקשר איתו, יבואו לכם קטעים חדשים ושווים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

מאמרים קשורים

Back to top button