הורוסקופ לנוער

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 21.06- 14.06

מוזמנים לקרוא תחזית אסטרולוגית שבועית שנכתבה על ידי מיטב האסטרולוגים של אלטרנטיבלי. בהורוסוקפ שבועי לצעירים תוכלו לדעת מה צופים הכוכבים למזל שלכם וממגוון כלים ומחשבוני מיסטיקה מיוחדים. תיהנו
מיוחד בשבילך: » הורוסקופ יומי  » הורוסקופ שנתי  » הורוסקופ לאהבה  » קריסטל למזל  » התאמת מזלות  » מחשבון נומרולוגיה » פרישת טארוט אונליין

הורוסקופ מזל טלה
ידידים: שיחה סודית תביא לכם מזל בקטע רומנטי. יש דברים שרק ידיד נאמן יכול לסדר בשבילכם. אם מדובר בקטע של שידוכים, לכו על זה.
כוכבים: אתם מככבים בקטע חברתי שמביא לכם הרבה כבוד ומקובלות. אז נכון שמישהו מנסה לחרבש לכם, אבל זה לא משהו שבגללו אתם צריכים להתבאס.
חיבורים: מזלות האוויר (תאומים, דלי ומאזניים) ממשיכים להזרים אליכם אנרגיה טובה. אתם בראש אחד עם מישהו שמתכנן מסיבה מדהימה.
חו"ל: קטעים שמתרחשים בחו"ל מביאים לכם מזל. אתם תופסים ראש טוב עם אנשים שמתגוררים במקומות רחוקים. 3 הוא מספר המזל השבועי שלכם. 
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל שור
פרגונים: הכוכבים מפרגנים לכם אהבה שאפילו אתם לא מפרגנים לעצמכם. זה אומר שכדאי לכם לבחון מה בדיוק אתם מעוללים לדימוי העצמי שלכם.
הסברים: אתם מסבירים למישהו שאם הוא רוצה לקבל מכם יחס חם, הוא גם צריך לתת לכם יחס דומה. יחס גורר יחס וזה בדיוק מה שכדאי שיבין.
יחסים: צפוי לכם קטע מדליק עם מישהו שהיחסים איתו היו בסדר כזה, אבל לא יותר מזה. איך שזה נראה, יש מצב לאהבה ממבט שני.
עקיצות: אל תתרגשו מפרשיית אהבה שמתחילה בעקיצות הדדיות. כל מה שנראה כאילו בלגאן, הוא סימן של גישושים. בסוף הכול יזרום כמו שרציתם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל תאומים
בלגאן: אתם מתחילים להירגע מבלגאן רגשי שהקפיץ אתכם בזמן האחרון. איך שזה נראה, אז יבואו לכם המון דברים טובים שאיחלתם לעצמכם.
הפתעות: מי שלא מכיר את הראש שלכם, עלול להיות מופתע מהקטעים האחרונים שלכם. מצד שני, מי שכן מכיר את הראש שלכם, מאוד שמח בשמחתכם.
חיפושים: אתם ממשיכים לחפש מישהו שעשוי להיות הנפש התאומה שלכם. בשביל להביא אליכם את המזל, שלבו גוונים כסופים בבגדים שלכם.
גמול: מישהו שהבאתם לו משהו שהוא רצה בו, רוצה להחזיר לכם משהו טוב. אם יש לכם בקשה אליו, אל תתביישו לספר לו עליה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל סרטן
שלמות: כל עוד אתם שלמים עם הלב שלכם, אין צורך שתעשו חשבון ל –"מה יגידו עליכם". רק דברים טובים קורים למי ששלם עם עצמו.
הדלקות: אתם לא ממש מרגישים בדידות אבל קצת בא לכם לזרום. יש אנשים שמנסים לשדך לכם, אבל רק אתם יודעים מי בדיוק מצליח להדליק אתכם.
אופטימיות: אתם נמשכים אל מישהו שבהתחלה היה נדמה כאילו הוא לא סופר אתכם, אבל האמת היא הרבה יותר עמוקה ואופטימית ממה שנראה ממבט ראשון.
מקובלות: לאט לאט אתם מבססים את המעמד שלכם בתוך קבוצה מקובלת ויוקרתית. גם אם אתם מרגישים מבוכה כלשהי, השבוע כדאי לכם להפגין קצת יותר ביטחון עצמי.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל אריה
ידידות: השבוע אתם משדרים ידידות ושמחה כלפי כל מי שמכירים אתכם. האנרגיה הזו מסדרת לכם מקובלות חברתית וגם הרבה פופולאריות.
טוחנים: מישהו טוחן לכם במוח ומנסה לשכנע אתכם לעשות משהו שבכלל לא בא לכם עליו. כדאי שישר תראו לו את הדלת. לא ככה?
ספונטאני: אתם הולכים על קטע ספונטאני בלי לתכנן יותר מדי מה צריך לעשות. בגלל שזה איכשהו קשור בסיפור רומנטי, זה גם יצליח לכם.
משאלה: יש לכם מה שנקרא 'משאלת לב רומנטית' שקשורה למישהו שאתם דלוקים עליו. אם תחשבו עליה שבע פעמים ביום, יש מצב שהיא תתגשם לכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל בתולה
דלוקים: יש מצב שאתם כל כך דלוקים על מישהו מסוים, עד שאתם מוכנים לשכוח לו את השטויות שלו. זה סבבה אבל בתנאי שאתם גם מבסוטים ממה שקורה.
אופק: אהבה גדולה מחכה לכם באופק אבל לא כדאי שתשבו ככה סתם בלי לעשות משהו. אל תפחדו להיות הראשונים שמזיזים את עצמכם בכיוון.
רכילות: מישהו מרכל איתכם על מישהו אחר מבני (או בנות) המין השני. מותר לכם לחשוד בו שהרכילות הזו מסגירה את הרגשות שיש לו אל המישהו הזה.
התלבטות: יבואו לכם קטעים רומנטיים עם מישהו שעד לא מזמן היה הרוס על מישהו אחר, רק שפתאום הוא החליט לעבור אליכם. חומר למחשבה ולהתלבטות.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל מאזניים
סודות: ככה בלי שאף אחד מרגיש, אתם סוגרים עניין עם מישהו שאתם די דלוקים עליו. סבבה, אבל יש סודות שאתם צריכים לשמור לעצמכם בלבד.
קטעים: צפויים לכם קטעים מטריפים דווקא עם מישהו שפעם לא ממש נתתם לו צ'אנס. עושה רושם שמשהו מפתיע גרם לכם לשנות את דעתכם עליו.
יחסים: אין לכם מה להתפדח מקטעים קורעים ביחסים שבין בנים לבנות. המון דברים טובים יבואו לכם אם תלכו עם מה שהלב שלכם אומר.
עניינים: מישהו יושב ומחכה שתפנו לו את הדרך בתחום הרומנטי. יש מצב שהוא די מעוניין במישהו או מישהי שגם אתם לא ממש אדישים כלפיו או כלפיה. 
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל עקרב
בלגאן:
צפויים אירועים מוזרים עם מישהו שהיחסים ביניכם הגיעו לשלב של בלגאן. אם הוא עושה קולות של מעוניין, אז שלפני הכול יוכיח את עצמו.
הליכה: צפויים לכם קטעים משגעים עם מישהו שתמיד רציתם בו. מצד שני, בסיפור הזה אתם צריכים ללכת לאט-לאט ולא להלחיץ בקטעים הרגישים.
חלומות: אתם מצליחים לסגור את הפער בין מה שנראה כמו חלום רומנטי, לבין מה שקורה ממש כאן ועכשיו. צפויה לכם הפתעה כאשר חלומות יתגשמו.
אינטימיות: איך שזה נראה, אתם לא ממש שומרים בבטן את הרגשות שלכם. סבבה, אז אם אתם מרגישים משהו כלפי מישהו, לכו ותגידו לו בארבע עיניים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל קשת
שידוכים:
הולך ומתהדק קשר שהתחיל לפני שבועיים. אם זה קרה בזכות קטע של שידוך, אתם חייבים תודה למי שסידר לכם אותו.
קשרים: קשר עם מישהו ממזלות האדמה (גדי, שור או בתולה) הולך להפגיש אתכם עם הרגשות הכי עמוקים והכי אינטימיים שלכם.
בטוחים: אם בא לכם לחשוף רגשות, כדאי שתעשו את זה בפרטיות ובארבע עיניים. רק ככה תהיו בטוחים שמי שלא צריך לשמוע, לא מקשיב.
שיגועים: צפויה לכם שיחת נפש עם מישהו שנפגע נורא מהר. יש לו המון תכונות סבבה, אבל הרגישות שלו משגעת אתכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל גדי
סודות: מישהו שעד היום כמעט שלא דיברתם איתו, מתגלה כמישהו שאפשר לסמוך עליו בעיניים עצומות. עושה רושם שבסיפור הזה מעורבים הרבה סודות.
מתגלים: משהו שתמיד האמנתם בו ושהעלה חיוך על השפתיים של הסובבים אתכם, מתגלה כמה-זה נכון. עכשיו יתחילו כולם להאמין שיש לכם כוחות על טבעיים.
קולטים: אתם קולטים תרגיל שמישהו מנסה לעשות לכם בקטע חברתי. עושה רושם שאין לכם בעיה לשים אותו במקום הנכון.
מוטרפים: אתם מוציאים כסף על דברים הכי מוטרפים שיש. אם זה מה שבא לכם לעשות אז למה לא. אתם זוכים בכסף שלא עבדתם בשביל להרוויח אותו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דלי
מעניקים: רעיונות הקשורים בהתנדבות יעסיקו אתכם יותר מן הרגיל. יש מצב שאתם הולכים להצטרף לפעילות בה תעניקו לאחרים בלי לבקש תמורה.
גדולים: אתם יוצאים גדולים בוויכוח חברתי ומפגינים את יכולת השכנוע שלכם. זה סבבה, אבל אל תשפילו את הצד השני.
משדרים: סטייל אופטימי מעניק לכם יתרון בתחום חברתי. אווירה טובה שאתם משדרים לכל העולם מושכת אליכם את המבטים של מישהו שווה.
מתפללים: מתגשמת לכם משאלה שקשורה למקום שהתגעגעתם אליו. פתאום אתם מגלים שחוץ מכם יש עוד מישהו שמתגעגע ולא שכח.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דגים
מבוגרים: אל תתנו לאף אחד לבחוש לכם בפרטיות. זו תקופה נפלאה בשביל להיפטר מתחלואי עור. כוכב נפטון מגביר את חשיבותם של הקשרים החברתיים שלכם.
מסכימים: אנשים בתפקידים חשובים מסכימים להטיל עליכם את חסותם. אדם רב עוצמה מעניק לכם מעל ומעבר לכל מה שהתפללתם בשבילו.
מחפשים: מישהו שלא ממש מדליק אתכם, מנסה לחפש אצלכם איזו פינה חמה. אז נכון שלא צפוי קטע רומנטי אבל זו לא סיבה לפספס מעריץ.
זוכרים: נדלק לכם קשר שפעם היה חברי אבל הפך לרומנטי. זה יכול ללכת אחלה, כל עוד תזכרו את הגבולות שלכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

מאמרים קשורים

Back to top button