הורוסקופ לנוער

תחזית אסטרולוגית שבועית – אסטרולוגיה שבועית. הורוסקופ ואסטרולוגיה 05.07- 28.06

מוזמנים לקרוא תחזית אסטרולוגית שבועית שנכתבה על ידי מיטב האסטרולוגים של אלטרנטיבלי. בהורוסוקפ שבועי לצעירים תוכלו לדעת מה צופים הכוכבים למזל שלכם וממגוון כלים ומחשבוני מיסטיקה מיוחדים. תיהנו
מיוחד בשבילך: » הורוסקופ יומי  » הורוסקופ שנתי  » הורוסקופ לאהבה  » קריסטל למזל  » התאמת מזלות  » מחשבון נומרולוגיה » פרישת טארוט אונליין

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 05.0728.06
הורוסקופ מזל טלה
סוד: יותר מדי זמן אתם מסתובבים עם איזשהו סוד בלב שאי אפשר לדבר עליו עם אף אחד. השבוע יבוא לכם מישהו שסוף-סוף תוכלו לשתף אותו.
סבבה: אתם תופסים ראש טוב עם מישהו שממש מאוהב בכם אבל לא חופר לכם במוח. פתאום אתם קולטים שזה בדיוק מה שהייתם צריכים.
מבסוטים: אתם מאושרים מקטע ממדליק שגם אם הוא טרם הפך לטרנד אז בקרוב הוא יהיה כזה. רק תזכרו שאתם הייתם הראשונים שהבאתם אותו.
חשוב: מה שהכי חשוב לכם באהבה זה שאף אחד לא יגביל אתכם ולא יגיד לכם מה לעשות. אם אתם מרגישים טיפה לחוצים אז 'שלום ולא להתראות'. 
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל שור
טיול: אם אתם יודעים מה טוב בשבילכם, אז הכי כדאי לכם ליזום טיול או נסיעה אל מקום שכבר הייתם בו ושכבר עשה לכם כיף שלא מהעולם הזה.
מבטים: אל תתנו לקנאים להפריע לכם בקטעים של חיזורים. אם תלכו עם הראש שלהם, אז המצב שלכם יהיה כמו המצב שלהם ואתם לא רוצים את זה.
מזל: קופידון מביא לכם מזל בדיוק כשכבר רציתם להתייאש מקטע רומנטי. זה רק מראה לכם שאם אתם מאמינים בעצמכם אז תמיד יש תקווה.
הפתעות: קטע רומנטי תופס אתכם בדיוק כשאתם לא מוכנים לקראתו. פתאום אתם רואים שמצליח לכם דווקא כשאתם לא מתכננים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל תאומים
אטרף: רעיון רומנטי מטריף לכם את הראש. אם אתם 'תאומים' אמיתיים אז אין מצב שלא תצליחו להגשים אותו. ככה זה איתכם, זורמים עם עצמכם.
גוונים: בשביל להביא את המזל כדאי לכם ללבוש בגדים בגוונים כתומים וירוקים. גם תכשיטים מנחושת מושכים אליכם את האנרגיות הנכונות.
מיסטי: צפוי לכם שבוע מיסטי שזה שאומר שכדאי שתכינו לעצמכם קמע. הקמע הכי טוב הוא לא משהו שקונים אלא משהו שאתם יוצרים לעצמכם בידיים שלכם.
מתנה: מישהו נותן לכם משהו שלא מדבר אל אחרים אבל בשבילכם זה נחשב למתנה ענקית. יש מצב שהטעם שלכם הוא לא כמו הטעם של אחרים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל סרטן
חיזוקים: אהבה וידידות מחזקות אצלכם את הביטחון העצמי שלכם. אף אחד לא יכול לעשות את זה יותר טוב ממישהו שפשוט מאוהב בכם.
זהירות: מישהו שהייתם בטוחים שהוא תפוס, רומז לכם שיש צ'אנס. סבבה, רק כדאי שתבדקו שהוא לא מתכוון לעשות פדיחות לכם או למישהו אחר.
הפנמה: תתחילו להפנים שאתם יפים וטובים בדיוק כמו שאתם ושאין לכם צורך לעשות שינויים. גם חשוב שלא תשכחו את זה בפגישות שלכם.
נסחפים: הירח מביא לכם קטעים של אהבה ממבט ראשון. רק לפני שאתם נסחפים, כדאי שתוודאו שגם הצד השני מרגיש את מה שאתם מרגישים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל אריה
בלגאן: אקשן רומנטי זה לגמרי סבבה אבל הבלגאן ברגשות שלכם עלול להשכיח מכם חברים. כדאי שתחלקו את הזמן שלכם בשביל שתוכלו לתת תשומי לכולם.
חשבון: לא כדאי שתעשו חשבון למישהו שמרכל עליכם. שתדעו שהוא מרכל על כולם וחוץ מזה, תמיד יהיה מישהו שיקנא בכם בזכות זה שהולך לכם.
משאלות: אתם מצליחים להגשים משאלת לב שהמון זמן אתם מתפללים בשבילה. שוב פעם מתברר שהרבה מאוד תלוי במחשבות שלכם.
הגשמה: הכוכבים רומזים שממש בקרוב צפוי לכם קשר עם מישהו שהרבה מחזרים דלוקים עליו, אבל זה לא צריך להרתיע אתכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל בתולה
התלהבות: גם אם אתם מתלהבים ממישהו שהסטייל שלו כבש אתכם, לא כדאי שתראו לו את זה. הכי טוב בשבילכם זה להיות קצת מסתוריים לגביו.
צ'אנסים: נפתח לכם צ'אנס גדול לחזור אל רומן שנותק. אז נכון שכבר התייאשתם ממנו, אבל הכוכבים מביאים לכם הזדמנות שלא כדאי לפספס.
אנרגיות: אם בראש שלכם למשוך אליכם אנרגיות רומנטיות, אז השבוע כדאי לכם לשלב גוונים סגולים בבגדים שלכם ולענוד אבן קריסטל ששמה אמטיסט.
פינוקים: זה הזמן להיות נחמדים לאחרים ולהביא להם פינוקים קטנים. קופידון עושה טוב ליחסים שלכם עם ילידי מזל קשת. תנו משהו למישהו שאתם מחבבים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל מאזניים
קרועים: אנשים שקרועים עליכם עושים לכם כבוד במקומות הכי 'אין' והכי בכותרות. אם תתנו להם צ'אנס הם יעשו לכם סבבה גם בתחום הרומנטי.
מוטרפים: צפויות לכם פגישות מוטרפות. כדאי שתתעלמו ממבטים של כל מיני מאוכזבים שהמצב הרומנטי שלהם על הפנים והם מקנאים בכם.
קשרים: הכוכבים רומזים על קשר שנמאס לכם ממנו.יש מצב שבהתחלה לא תסכימו להודות שזה ככה, אבל בלגאנים קטנים יעידו שמשהו התהפך.
נדלקים: אתם נדלקים על מישהו שהראש שלו שונה מהראש שלכם. זה רק מוכיח את מה שהאסטרולוגיה אומרת ש – ניגודים נמשכים זה אל זו ולהיפך.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל עקרב
סרטים:
צפוי קטע מהסרטים שמביא לכם משהו שנורא רציתם לקבל, רק כדאי שתיקחו מרחק ממישהו שהפטפטנות שלו עלולה להזיק לכם.
מושכים: בשביל למשוך אליכם אנרגיות רומנטיות כדאי שתשלבו בבגדים שלכם גוונים אדומים וחומים, ותענדו אבן חלומית שקוראים לה 'אבן – הירח'.
סודות: חשיפת סודות רגשנית מכניסה אתכם לקטע עם מישהו שכבר המון זמן אתם רוצים לדבר איתו. מסרים של חום ואהבה נקלטים בכיף בצד השני.
פרגון: פתאום אתם קולטים שיש מישהו שתמיד תומך בכם, גם כאשר האחרים לא ממש מפרגנים לכם. הגיע הזמן שתתחילו להבין שהוא לא אדיש כלפיכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל קשת
מעורבות:
מחזרים שדלוקים עליכם, גורמים לרייטינג החברתי שלכם לטפס לשמיים. גם אם זה לא נראה ככה, הם תורמים למקובלות שלכם.
נפנופים: אתם מנפנפים מישהו שממציא לכם שקרים ושטויות. אז נכון שבהתחלה קצת נדלקתם עליו, אבל זה רק עד שהוא הביא לכם את הג'ננה.
מילים: צפויים לכם קטעים מטריפים עם מישהו שמשגר אליכם מילים אמיתיות ומסרים שווים. איך שזה נראה, הוא עושה את זה עם כל הלב.
השקעה: אתם מוכנים לתרום ולהשקיע בקטע חברתי (אולי התנדבותי) שלא היה בתוכניות שלכם. הסיפור הזה יביא לכם יותר כבוד ממה שחלמתם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל גדי
יצירתיות: צפוי לכם קשר מטריף עם אנשים וילדים שאיכשהו קשורים לתחומים יצירתיים. זה יהיה לגמרי חכם אם גם אתם תזרמו עם איזה קטע אמנותי.
בילויים: אתם תופסים בילוי בראש טוב. אז נכון שיהיו גם כאלה שלא יפרגנו לכם ואפילו יקנאו בכם, אבל זה לא משהו שאתם צריכים לחשוב עליו.
אישי: אתם זורמים עם מישהו שתמיד יש לו מילה טובה להגיד לכם ועליכם. אם תשחקו אותה נכון, יש מצב לקטע קצת יותר אישי.
הסתכלות: מישהו מבקש מכם משהו שגורם לכם להסתכל עליו בצורה שונה ממה שהסתכלתם עליו עד עכשיו. בשביל להבין את הראש שלו, תצטרכו לשים את עצמכם במקומו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דלי
סיכוי: צפוי לכם קטע מדהים עם מישהו שכבר הייתם בטוחים שאין לכם צ'אנס איתו. אולי גם כדאי שתתחילו להאמין בעצמכם. מה אתם אומרים?
חוויה: אתם זורמים עם חוויה שיש גם כאלה שלא ממש אוהבים אותה. אם תקשיבו לשטויות שלהם, תמצאו את עצמכם במצב שלהם.
מזל: בשביל לסדר לעצמכם אנרגיות עם מזל, כדאי שתלבשו בגדים בגוונים כחולים ותתנו מתנות בצירוף אבן מזל שקוראים לה 'אגת כחול'.
עצות: קטע רומנטי ייכנס לחיים שלכם עוד לפני סוף השבוע. אז נכון שאתם לא אוהבים לקבל עצות, אבל הפעם כדאי שתחליפו מילים עם החברים שלכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דגים
סודות: צפויים להתעופף סודות שאיכשהו יתגלגלו לקטע רומנטי. מצד שני, יש דברים שאתם לא ממש חייבים לשתף בהם את כל העולם ואחותו.
מסרים: מתגלגלים אליכם מסרים ממישהו שאין לכם הרבה מידע בנוגע אליו. כדאי שתחליפו מילים עם אנשים שממש מכירים אותו.
הצעה: מישהו שאתם מכירים, מגיע ממקום רחוק ומציע לכם בילוי שונה מהסטייל שאתם רגילים לו. זה אחלה רעיון מפני שכדאי לרענן את הקיים.
חיזור: צפוי חיזור מוטרף שקצת מפתיע אתכם. יש מצב שגם אם בהתחלה אתם רוצים לנפנף את הקטע, אז בסוף קורה משהו שגורם לכם להידלק.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

מאמרים קשורים

Back to top button