הורוסקופ לנוער

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 26.07- 19.07

מוזמנים לקרוא תחזית אסטרולוגית שבועית שנכתבה על ידי מיטב האסטרולוגים של אלטרנטיבלי. בהורוסוקפ שבועי לצעירים תוכלו לדעת מה צופים הכוכבים למזל שלכם וממגוון כלים ומחשבוני מיסטיקה מיוחדים. תיהנו
מיוחד בשבילך: » הורוסקופ יומי  » הורוסקופ שנתי  » הורוסקופ לאהבה  » קריסטל למזל  » התאמת מזלות  » מחשבון נומרולוגיה » פרישת טארוט אונליין

הורוסקופ מזל טלה
סודות: השבוע צפוי לכם קטע מרגש עם מישהו שיספר לכם את הסודות שלו. אחרי שיסתיימו כל ההפתעות וכאלה, יתחילו הדיבורים על אהבה וכל זה.
באמצע: צפויים ויכוחים בין מחזרים שרק עכשיו יצא לכם להכיר, לבין מחזרים שכבר המון זמן קרועים עליכם. אתם לא ממש חייבים להתערב.
דימוי: אחלה אנרגיה מביאה לכם קטעים שעד עכשיו נראו מה-זה הזויים. זו יופי של מתנה בשביל הדימוי העצמי וגם בשביל הביטחון העצמי שלכם.
מחבבים: החברים שלכם מחבבים אתכם גם בזכות זה שאתם מביאים איתכם אקשן אל תוך חיי חברה משעממים. זה לא סתם וכולם אומרים את זה. 
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל שור
טיימינג: זה אחלה טיימינג בשביל להביא מתנה למישהו שאתם אוהבים. גם אם זה סתם משהו סמלי, תסמכו עליו שהוא יבין את הרמז.
קאמבק: עושה רושם שמישהו שפעם נפרדתם ממנו, חוזר בשביל לככב בחיים שלכם. אתם כבר לא כל כך מתביישים מדברים שפעם התפדחתם בגללם.
צמודים: תחביב שעשה קולות של התלהבות זמנית וכל זה, יכול להפוך לחלק מהחיים שלכם. זה אומר שאתם נשארים איתו גם כשהטרנד חולף.
מתגברים: לא כל כך נעים לכם לחשוף סודות אינטימיים, אבל מישהו מדליק מצליח לשחרר אתכם מן המבוכה. שיחות אל תוך הלילה יביאו לכם ריגושים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל תאומים
רמזים: מישהו שהיחסים איתו התחילו לבאס אתכם, מבין את הרמז ומתחפף לכם מהעיניים. סבבה. מעכשיו רק השמיים הם הגבול.
מעדיפים: מישהו רוצה לשכנע אתכם לחזור אל פרשייה ששייכת להיסטוריה, אבל אתם מעדיפים לזרום עם קטע חדש שסוחף אתכם אל סערת רגשות.
סטייל: אל תופתעו אם טיפוסים דו-פרצופיים לא יאהבו את הסטייל התקשורתי שלכם. השאלה היא עד כמה חשוב לכם ממה שהם חושבים עליכם?
שינויים: צפויים לכם רגעים רומנטיים בחברת מישהו שפעם לא ספרתם ממטר. אז נכון שהוא השתנה וכל זה, אבל גם אתם השתניתם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל סרטן
מיסטי: פגישות עם מישהו שאתם דלוקים עליו גורמות לכם להתחיל להאמין בצירופי מקרים גורליים. כאילו יש מישהו שמסדר לכם את העניינים.
פוזות: מישהו בפוזה שחצנית עושה קולות של כאילו לא אכפת לו אבל בתכלס הוא מחזר אחריכם. תנו לדברים לזרום בשביל שתוכלו להחליט לאן לקחת אותם.
הפתעה: אתם מדברים עם החברים שלכם על כל מיני קטעים רומנטיים שעשו לכם המון בלגאנים וכאלה. פתאום מתברר שלמישהו מהם קרו דברים ממש דומים.
תחכום: מישהו מביא לכם התרגשות עם סיפורים שהוא מספר לכם. עם קצת תחכום ואומץ תוכלו להצטרף אליו בפעם הבאה שהוא יוצא לבלות.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל אריה
קשרים: אתם תופסים ראש טוב עם מישהו שיש לו אחלה קשרים עם כל העולם ואחותו. השבוע יתברר שהקשרים שלו מביאים מזל והצלחה גם לכם.
חברים: כדאי שתקפידו לשמור על קשר עם החברים הקבועים שלכם, גם אם פתאום אתם מכירים מישהו חדש. בשום אופן אל תזניחו את אלה שאוהבים אתכם.
עיתוי: הימים שני וחמישי הם אחלה בשביל להציע הצעות חברות ולקבל אהבה. אם היה לכם בראש חיזור לוהט, אז זה הזמן שלכם להגשים אותו.
ריגושים: האווירה ממשיכה להיות סוערת ומרגשת וזה אומר שאתם מחבבים קטעים שמקפיצים את הלב ואת הנפש. אם אתם אריות אמיתיים צפוי לכם שבוע מוטרף.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל בתולה
עיניים: מישהו עושה לכם עיניים אבל לא ממהר לומר לכם את מה שהוא מרגיש בלב. צפויה לכם נסיעה שתיתן לכם צ'אנס לדבר איתו על זה בדיוק.
גלויים: אל תתביישו להיות לגמרי גלויים עם מישהו שמחזר אחריכם. הכי כדאי לכם להגיד לו ישר את מה שאתם חושבים בשביל שלא תצטערו שלא אמרתם.
מתלבטים: יש מצב שאתם מתלבטים בין שני מחזרים שלכל אחד מהם יש תכונות טובות וגם פחות טובות. לא צריך לזרוק מטבע, הלב שלכם כבר יגיד לכם מה לעשות.
הופעה: שינוי שאתם עושים בהופעה שלכם משדרג לכם את ה – לוק ומכניס אתכם לתוך רשימת המבוקשים של השבוע. אל תתייחסו למישהו שמקנא בכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל מאזניים
קבוצה: בראש שלכם להצטרף אל קבוצה או אל מסגרת חדשה, שבדרך מוטרפת תביא לכם אהבה מהממת. הקטעים הממש טובים יבואו לכם בימים ראשון וחמישי השבוע.
מהסרטים: אתם מבשלים אחלה רעיון בשביל להדליק עליכם את המישהו ההוא שאתם רוצים בו. עכשיו הכול תלוי ב – איך תשחקו אותה בלי לפחוד מפדיחות.
לילה: דיבורים אל תוך הלילה עוזרים לכם לחזק קשר רומנטי שהתחיל בקטנה, אבל תופס מצב להתפתחות אופטימית. שום דבר לא בוער והכול על אש נמוכה.
מחזרים: הולך לכם סבבה עם המחזרים שלכם וגם עם המעריצים. אפילו מישהו שתמיד מקטר לכם, עושה תפנית ומחליט לתפוס איתכם ראש טוב.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל עקרב
קרבה:
מישהו רוצה להתקרב אליכם, אבל הוא תקוע עם משהו או עם מישהו אחר שמטריף לו את המוח. יש מצב שאתם מצליחים להפוך לו את הראש.
התייעצויות: יכול להיות שאתם מתייעצים עם מישהו שקצת מקנא בכם, רק אל תתפלאו אם לא יצא מזה כלום. השבוע תוכלו לתקן את מה שהתקלקל ולהצליח בגדול.
עיניים: מישהו ממש מתאמץ לעשות לכם עיניים, רק שאתם לא לגמרי קולטים אותו. יש מצב שזה בגלל שהלב שלכם כבר תפס כיוון בכלל אחר.
אהבה: ונוס שהיא אלת האהבה מפילה עליכם קטעים רומנטיים שתופסים אתכם בהפתעה. מישהו שהתחרה מולכם על ליבו של מישהו אחר, מחליט לוותר.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל קשת
סגורים: אתם לא יוצאים מתוך הראש של מישהו שנורא בא לו עליכם, אבל משום מה נדמה לו שאתם כבר סגורים על מישהו אחר. אם זה לא מה שקורה, כדאי שתגלו לו.
ידיעות: מגיעה אליכם ידיעה שמקפיצה לשמיים את מצב הרוח שלכם. יש מצב שתוכלו להדליק עכשיו את מי שאתם קרועים עליו.
רמזים: מישהו שמחפש איך אפשר להתחיל איתכם, מספר על זה לחברים שלכם. אם אתם יודעים במי מדובר, כדאי שתזרקו לו רמז.
חברתי: מסיבה או אירוע חברתי, מפגישים אתכם עם מישהו שאתם חולמים עליו. סבבה, אבל אל תתנו לו לקלוט שאתם הרוסים עליו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל גדי
מתאפסים: אתם מתאפסים על עצמכם אחרי תקופה של חוסר שקט פנימי. הייתה לכם פרשייה עם רגעים יפים ומרגשים, אבל עכשיו אתם רוצים לחזור לסטייל הטבעי שלכם.
התאהבויות: קופידון לא ממש נותן לכם לנוח וצפויה לכם היכרות חדשה שלוקחת אתכם אל הקטעים הטובים של הלב והרגש. צפויות התאהבויות מדהימות.
עקרונות: אתם נורא משתדלים לא לעשות 'דווקא' לאף אחד אבל זה לא אומר שאתם צריכים לוותר על העקרונות שלכם. עקרונות הם דבר חשוב.
ביטחון: ראש טוב ורעיונות חדשניים מביאים לכם חברים חדשים. דברים שקורים לכם בקטע רומנטי, מביאים לכם ביטחון בעצמכם ותורמים לדימוי העצמי שלכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דלי
חוויות: מישהו מהחברים שלכם מתוודה על משהו שלא ידעתם עליו. יש מצב שאתם והוא יוצאים לשחזר חוויה שקשה להסביר אותה במילים.
הופעה: הביטחון העצמי שלכם בשמיים ואתם מרגישים שאין בעולם משהו שאתם לא יכולים להשיג. הקטעים האלה עושים טוב גם להופעה החיצונית שלכם.
אושר: הכוכבים מעודדים אתכם להיות נחמדים כלפי אנשים שגרמו לכם אושר, גם אם זה עלול להפריע קצת ליחסים שלכם עם אובייקטים חדשים.
משקיעים: הכי טוב בשבילכם זה לבדוק מה קורה ביניכם לבין מישהו שסתם טוחן לכם במוח. אם לא בא לו להשקיע בכם, אתם לא צריכים להשקיע בו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דגים
סערות: כוכב ששמו נפטון גורם לכם לעשות דברים בלי לחשוב פעמיים. הרגשות שלכם סוערים השבוע והכי כדאי לכם להתייעץ עם ההורים.
מתבשל: מתחיל להתבשל קטע חברתי שאתם הולכים לככב בו. אנשים שקרועים עליכם יביאו לכם הפתעות ויש מצב למתנה שמקדימה את זמנה.
שינויים: יש דברים שיכולים להשתנות מהיום למחר ללא הודעה מוקדמת. מה שהכי חשוב בסיפור הזה הוא שאתם שומרים על העקרונות שלכם.
חברות: מישהו שפחד להתפדח להציע לכם חברות, נכנס לאטרף ועושה את הצעד הראשון. עכשיו הכול תלוי בראש שלכם וב- איך תגיבו לו על זה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

מאמרים קשורים

Back to top button