הורוסקופ לנוער

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 02.08- 26.07

מוזמנים לקרוא תחזית אסטרולוגית שבועית שנכתבה על ידי מיטב האסטרולוגים של אלטרנטיבלי. בהורוסוקפ שבועי לצעירים תוכלו לדעת מה צופים הכוכבים למזל שלכם וממגוון כלים ומחשבוני מיסטיקה מיוחדים. תיהנו
מיוחד בשבילך: » הורוסקופ יומי  » הורוסקופ שנתי  » הורוסקופ לאהבה  » קריסטל למזל  » התאמת מזלות  » מחשבון נומרולוגיה » פרישת טארוט אונליין

הורוסקופ מזל טלה
אנרגיות: החל מיום שני זורמת אליכם האנרגיה הכי חלומית בשביל הקטעים שבין בנים לבנות. אל תתביישו להציע הצעה למישהו שבראש שלכם.
משתחררים: זה אחלה טיימינג בשביל לפרוץ את המכשולים ולהשתחרר מהביישנות. קטעים של אהבה מוציאים מכם את הכי טוב שבכם. אל תקשיבו לרכלנים.
יצירתיים: רעיון מהסרטים עושה לכם חשק לתחביב יצירתי. אז נכון שתוכלו לדבר על זה עם מישהו שאתם מכירים, אבל אל תצפו שהוא יבין את הראש שלכם.
מתרגשים: צפויים לכם רגעים מרגשים עם מישהו שהיה קשה לכם לשכוח אותו. אתם הרי יודעים שבסיפור הזה דולקת אש רומנטית, אז כדאי שתסתכלו אל תוך הלב שלכם. 
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל שור
זיכרונות: באים לכם זיכרונות על 'אקס' ועל קטעים שהסתיימו בויכוחים ובלגאנים. כדאי שתבדקו את זה בגלל שיש מצב שהכול השתנה לטובה.
שאלות: בקטע שבין בנים לבנות כדאי לכם להציג שאלה ישירה שאין צ'אנס להתחמק ממנה. ככה, לפחות, תדעו היכן אתם עומדים. נכון או לא?
טיפים: כדאי לכם לנפנף את מי שטוען שהוא קרוע עליכם אבל מצפה שתעשו שינוי מסוים. מחזר אמיתי זה רק מישהו שאוהב אתכם כמו שאתם.
לוהטים: מישהו מחליט לקחת צ'אנס ומשגר אליכם מסר לוהט או הצעה מסקרנת. מה שכן, הוא עלול להתייעץ עם האנשים הלא נכונים. כדאי שתעזו לו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל תאומים
צחוקים: צפויים לכם קטעים מצחיקים עם מישהו שאתם תמיד מרגישים איתו בסבבה כזה. לקופידון יש רעיונות מוזרים שקשה לעקוב אחריהם.
ידידים: מישהו שאתם מתייחסים אליו כמו אל ידיד, רומז לכם על כיוון קצת יותר לוהט. בעצם, לא ממש על קצת אלא על הרבה יותר מזה. ההחלטה בידיים שלכם.
מנפנפים: מישהו ינסה להדליק אתכם בעזרת רכילויות שקשורה לאהבות הקודמות שלו. אם זה מה שהוא יעשה, כדאי שישר תראו לו את הדלת.
זורמים: הכוכבים איתכם כשאתם זורמים עם התכונות הכי טבעיות שלכם. אתם תקבלו מהם את כל מה שאתם משוכנעים שבאמת מגיע לכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל סרטן
מחפשים: אתם רומזים למישהו שיש לכם חיים משלכם וכדאי שגם הוא יחפש לעצמו חיים משלו. עכשיו הוא יצטרך להחליט מה לעשות עם מה שאמרתם לו.
הרפתקאות: לא כל הרפתקה צריכה להפחיד אתכם. אז נכון שיש קצת בלגאנים וכאלה, אבל הם מסוג הקטעים שכדאי לכם להתנסות בהם באופן אישי.
קולות: מישהו שאתם חושבים עליו די הרבה, מתחיל לעשות קולות של מעוניין. במקום לעשות לו עיניים כדאי שתתנו לו לרדוף אחריכם.
רגישות: מתחיל לכם קטע מהסרטים עם מישהו שממש עכשיו הסתיים לו קשר רומנטי. סבבה, רק במקום לדבר איתו על מה שהיה, כדאי שתדברו איתו על מה שיהיה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל אריה
פרסום: יבואו לכם אחלה קטעים שמשדרגים לכם הזדמנויות בשביל להתפרסם בזכות הכישרונות שלכם, כן! גם בשביל אלה שרוצים לעמוד על במה.
דיבור: מגיעות אליכם שמועות שקשורות למישהו שלא מפסיק להזכיר את השם שלכם. לא ייפול מהכבוד שלכם אם תתפסו איתו דיבור קטן.
קשר: צפוי לכם אחלה קשר עם מישהו שיש לו אנרגיות מה-זה טובות. איכשהו, תמיד כשאתם איתו אתם חוזרים הביתה עם מצב רוח בשמיים.
סטייל: אתם בראש טוב עם מישהו שיכול לעזור לכם להשתלב במקום עם סטייל. אם פחדתם שאולי הוא עובד עליכם, אתם יכולים לשכוח מזה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל בתולה
שיתופים: אתם משתפים מישהו חכם בחוויה מדהימה שעברה עליכם. תגידו לו שאתם רוצים רק לשתף אותו אבל לא לקבל ממנו עצות. יש קטע כזה.
אנרגיות: אתם נדלקים על מקום שיישר כמו שנכנסים אליו, תיכף מרגישים באנרגיות הטובות שלו. זה הזמן שלכם לעשות שינויים חברתיים.
אטרף: מישהו מציע לכם בילוי מטריף. סבבה, אבל בשביל ללכת על זה תצטרכו לארגן משהו שבכלל לא בראש שלכם. מצד שני, מה כבר יש לכם להפסיד?
בישולים: אתם מבשלים הפתעה חמודה למישהו שתמיד בראש שלכם. רק בשביל שזה גם יישאר בתור הפתעה אל תספרו על זה ליותר מדי אנשים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל מאזניים
בלב: אתם אומרים לעצמכם בלב את מה שבראש שלכם להגיד למישהו שאתם רוצים להיות איתו. רק אל תתחילו להתחרפן ברגע שיש לכם צ'אנס ללכת על זה.
בשורות: מישהו מהחברים שלכם מביא לכם בשורות טובות שקשורות למישהו שאתם דלוקים עליו. סבבה, רק אל תשכחו שגם אתם צריכים לעשות משהו בשביל שזה יצליח.
ביטחון: אין לכם סיבה לפחוד מפדיחות בגלל משהו שהלב שלכם סגור עליו. אם תשחקו אותה עם ביטחון עצמי, אין מצב שמישהו ילעג לכם.
הזדמנות: תבוא לכם הזדמנות להגיד בשיא הכנות את מה שאתם מרגישים כלפי מישהו שכולם נורא מעריצים. אף אחד לא יכול להאשים אתכם על האמת.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל עקרב
עין:
אתם שמים עין על מישהו שתמיד נותן לכם גב וכאלה. אם תתנו לקטע הזה לזרום, יש מצב למשהו רומנטי. אתם יודעים.
ביי: אתם אומרים ביי ולא להתראות למישהו שתמיד חושב רק על עצמו ואין מצב שהוא מפרגן למישהו אחר. אל תיקחו ללב, זה לא הפסד כזה גדול.
כיוון: פרשייה רומנטית מתחילה לזרום בכיוון שנורא רציתם בו. אם לא תעשו חשבון ל – 'מה אומרים עליכם', יש מצב להתפתחות בכיף גם בהמשך.
רמזים: צפוי לכם דיבור עם מישהו שכבר המון זמן זורק לכם רמזים וכאלה. מישהו מהחברים שלכם מכיר אותו לעומק ויכול לעזור לכם בקטע.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל קשת
נפנופים: אל תנפנפו מישהו שממבט ראשון לא ממש מרשים אתכם. אם תתנו צ'אנס לקטע הזה, תראו איך שרושם ראשון עלול להטעות.
מקומות: זורמות אליכם שמועות שקשורות למקום חלומי שכדאי לבלות בו. עכשיו זה הזמן שלכם לשכנע את מי שצריך שגם אתם בפנים.
הבטחות: מתחילות להתקיים לכם הבטחות שכבר חשבתם שאין צ'אנס שתתקיימנה. יש מצב שיהיה בהן שינוי מסוים, אבל גם השינוי הזה יביא לכם מזל.
מסתוריים: צפויים לכם רגעים מסתוריים עם מישהו שמשחק אותה בפוזה לא אכפתית, אבל רוצה שתגלו לו את מה שאתם חושבים עליו. אל תסכימו לשחק לפי הכללים שלו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל גדי
החלטות: מישהו שמחכה שתקבלו החלטה שקשורה בו ובמישהו נוסף. זה הכול בגלל שהוא קרוע עליכם ורוצה להיות הראשון בתוך הלב שלכם.
התנהגות: אתם מחליטים להוציא מהחיים שלכם את מי שההתנהגות שלו מפדחת אתכם. גם אם זה קצת מביך, אתם מראים לו את הדלת.
פרשיות: אתם מתחילים לקלוט דברים שקשורים לפרשייה רומנטית שכבר מאחוריכם. פתאום אתם מקבלים תשובות לחידות שהציקו לכם.
שיקולים: מישהו מספר לכם המון רכילויות על מישהו אחר שאתם מכירים. כדאי לכם לחשוד שבעתיד הוא עלול לרכל עם אחרים גם עליכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דלי
אינטימיות: צפויים לכם קטעים אינטימיים עם ידידים שגם הם מרגישים את מה שעובר עליכם. עכשיו אתם צריכים לעשות דיבור עם מישהו שיודע לשמור סוד.
חברתי: הפופולאריות החברתית שלכם מאפשרת לכם לקבל החלטות על 'לאן ועם מי יוצאים לבלות'. מצד שני, לא כדאי שתפדחו את מי שחושב אחרת מכם.
מחשבות: יש קצת רכילויות על מישהו שנורא בא לו להיות בחברתכם. לא כל השמועות נכונות, אז כדאי לכם לבדוק מה נכון ומה לא.
סבבה: עושה רושם שאתם רוצים לבוא בטוב מול מישהו שלא ממש הסתדרתם איתו. סבבה, רק אל תשכחו שיש דברים שלא כדאי לכם לוותר לו עליהם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דגים
קולים: בגלל שלא נעים לכם ממישהו מסוים, אתם משחקים אותה בחוסר אכפתיות כלפי מישהו אחר שנדלקתם עליו. סבבה, אבל בסוף תצטרכו לדבר על זה.
חיזורים: צפוי לכם חיזור שבהתחלה לא מדליק אתכם, אבל בהמשך מתברר שהוא שווה ומסעיר. יש מצב שצפויה לכם איתו פרשייה מפתיעה.
רצינות: מישהו מוכן להסתכן בפדיחות רק בשביל להוכיח לכם שהוא לוקח אתכם ברצינות. מישהו אחר שמחבב אתכם אומר לכם מה כדאי לכם לעשות עם הקטע הזה.
היכרויות: שידוך מטריף מסדר לכם היכרות שממבט ראשון נראית יותר מדי טובה בשביל שתהיה אמיתית. מישהו שדלוק עליכם מספר לכם את האמת על הקטע הזה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

מאמרים קשורים

Back to top button