הורוסקופ לנוער

תחזית אסטרולוגית שבועית – אסטרולוגיה שבועית. הורוסקופ ואסטרולוגיה ל 16.08- 09.08

מוזמנים לקרוא תחזית אסטרולוגית שבועית שנכתבה על ידי מיטב האסטרולוגים של אלטרנטיבלי. בהורוסוקפ שבועי לצעירים תוכלו לדעת מה צופים הכוכבים למזל שלכם וממגוון כלים ומחשבוני מיסטיקה מיוחדים. תיהנו
מיוחד בשבילך: » הורוסקופ יומי  » הורוסקופ שנתי  » הורוסקופ לאהבה  » קריסטל למזל  » התאמת מזלות  » מחשבון נומרולוגיה » פרישת טארוט אונליין

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 16.08– 09.08
הורוסקופ מזל טלה
הצלחות: אל תהיו מופתעים מקנאי שלא ממש מבסוט מזה שאתם מצליחים. אם סבבה לכם והוא נשאר תקוע, אז בטח שקשה לו לפרגן.
החלפות: אתם מחליפים סודות עם מישהו שעברו עליו חוויות דומות לאלו שעברו עליכם. מהקטעים האלה צומחת חברות שיש לה עתיד מתוק.
מסרים: אתם מקבלים מסר מקורי ממישהו שהרוס עליכם. זה לא חייב להיות בנייד, יש מצב שהוא שולח אליכם מישהו מהחברים שלו.
התלבטות: אתם מתלבטים בין שני אירועים חברתיים שלשניהם הוזמנתם. אם אתם רוצים לצאת בסדר, לכו אל מי שהכי עלול להיעלב אם לא תבואו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל שור
רמזים: מישהו רומז לכם שבראש שלו שתעזרו לו בקטע של שידוכים. יש מצב שתצטרכו לגשש קצת בשבילו אצל מישהו שהוא דלוק עליו.
זמרים: כדאי שתדעו שיש הרבה שוורים שנמשכים אל הקטע של המוסיקה (אביב גפן לדוגמה) ויש מצב שהשבוע תגלו שגם אתם בפנים.
התקרבות: צפויה התקרבות ביניכם לבין מישהו שעד עכשיו רק הסתחבקתם איתו, אבל לא בקטע של אהבה וכאלה. כדאי שתקלטו שזה הולך להשתנות.
טיפוסים: אל תתרגשו ממי שנדמה לכם שהוא מלכלך עליכם מאחורי הגב. זה בכלל לא אומר שככה הוא חושב, אלא רק שככה הוא מקנא.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל תאומים
שאלות: צפויה לכם פגישה שחיכיתם לה המון זמן. אל תתנו לשום דבר לבלבל אתכם בקטע שאתם צריכים לשאול את השאלות הנכונות.
העדפות: מישהו שמחבב אתכם ושאולי אתם לא מודעים לקיומו, עושה לכם יחסי ציבור במקומות הנכונים. הוא מעדיף אתכם על פני אחרים.
ידידים: אתם משתדלים לעודד ידידים שתפסו מצב רוח דכאוני. לא צריך שתעשו למענם משהו חריג, אלא סתם תעזרו להם לשפוך את הלב.
שיפורים: זה הזמן לשפר את היחסים שלכם עם מישהו שקצת נפגע מכם. תנסו לחשוב על משהו שתמיד מדליק אותו, בשביל שתוכלו להביא לו את המשהו הזה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל סרטן
שכנועים: האהבה מוציאה מכם המון דברים טובים, אז אל תתנו לאף אחד לשכנע אתכם שזה לא ככה. תמיד תתייעצו רק עם אלה שאוהבים אתכם.
מעגלים: משהו שמתחיל בקטע של בלגאן חברתי, עשוי להסתיים בקטע עם טעם רומנטי. תמיד יודעים איך זה מתחיל, אבל אף פעם אי אפשר לנחש איך זה יסתיים.
קשרים: דווקא במסיבה שהיה נדמה שהיא לא הולכת לשום מקום, אתם פוגשים מישהו שמדליק אתכם. תנו לו להיות הראשון שיוצר את הקשר.
קאמבק: בדיוק כשמתחיל משהו חדש, מגיע מסר ממישהו שכבר היה לכם קטע איתו. רק אתם תוכלו להחליט אם לעשות קאמבק או להמשיך הלאה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל אריה
שיקול: צפוי קשר חדש עם מישהו שמדהים אתכם בהתנהגות שלו. על הדרך הוא שופך עליכם ים של מחמאות, אבל אל תתנו לזה לסנוור אתכם.
משיכה: אתם נמשכים אל קטע שהמילה הכי נכונה להגדיר אותו היא מקוריות. קחו בחשבון שאהבה גדולה מתחילה בדיוק במקום בו מסתיימות המילים.
שיתוף: יש דברים שאפשר לחלוק עם אחרים, ויש דברים שכדאי לכם לשמור בכספת. יש חוויות שברגע שמדברים עליהן, הן מאבדות ממשמעותן.
ביטחון: ההצלחה שלכם בקטעים הרומנטיים, מעלה לכם את הביטחון ואת הדימוי העצמי. אל תתנו לאף אחד לבלבל לכם את המוח בקטע הזה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל בתולה
טיימינג: זה אחלה טיימינג בשביל אלה מכם שנשבר להם מפרשיות מבאסות, וכל מה שהם רוצים זה לתפוס ראש עם מישהו שבאמת אוהב אותם.
ימים: הימים עם הכי הרבה מזל השבוע הם שלישי ורביעי, מה שאומר שאם בראש שלכם לשגר למישהו מסר רומנטי – אלה הם הימים שכדאי לכם לעשות את זה.
חלומי: משהו חלומי קורה השבוע ל – לוק שלכם והכוכבים אומרים שאתם לא צריכים לרדת מהפסים בשביל שינויים מלאכותיים. אתם אחלה ויפה לכם ככה בטירוף.
בקטע: אם אתם בקטע של הצעות אהבה וכאלה אז כדאי שתדעו שהשבוע צפויים לכם אחלה קטעים עם אהובי לב שמספרי המזל שלהם הם 4 או 8.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל מאזניים
יסודות: בהשפעת הכוכבים יש מצב שאתם משחקים אותה גם עם אנשים שהתפדחו בגללכם. מצד שני, רק תרוויחו אם תתקשרו אליהם בשביל להתנצל.
כיוון: האנרגיות תהינה יצירתיות השבוע וזה גם הזמן שלכם לתפוס כיוון עם אנשים שיכולים לעזור לכם לפתח תחביב ייצוגי כמו משחק או דוגמנות.
מצחיק: אתם מופתעים ממישהו שעשה קולות כאילו שאתם לא בראש שלו. זה מצחיק לראות איך שהוא מעביר אליכם מסרים ממישהו ששניכם מכירים.
מקומות: נסיעה מטריפה מביאה אתכם אל מקום שישר מדליק אתכם. יש מצב שאתם שוקלים להעביר אליו את הבילויים שלכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל עקרב
משתחררים: אתם עוזרים לחבר להשתחרר מבלגאן שקורע לו את החיים שלו. זה ממש סבבה שאתם לא כמו כולם ולא יורדים עליו כמו שהרבה עושים.
אינטימי: הכי טוב בשבילכם זה שתשמרו לעצמכם את הקטעים האינטימיים שלכם. מצד שני, אם יש משהו שמלחיץ אתכם, כדאי שתדברו עליו עם ההורים שלכם.
סיפורים: אל תאמינו למישהו שמספר לכם ניסים ונפלאות על עצמו. אם הוא באמת היה כזה מדהים כמו שהוא מספר, אז הוא לא היה מתפאר כל כך.
טבעיות: הקטעים הממש רומנטיים נופלים עליכם השבוע ברגעים בהם אתם מחליטים להתנהג בשיא הטבעיות. ככה זה תמיד, קופידון הולך עם הטבעיים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל קשת
ביטחון: אתם תופסים שבוע עם המון ביטחון עצמי ולא מקפלים את האישיות שלכם בפני אף אחד. מצד שני, אל תשכחו שבאהבה צריך גם לוותר קצת.
אקשן: צפוי לכם אקשן ענק עם מישהו שכבר חשבתם שכדאי לכם למחוק אותו מהרשימה. יש מצב שחבר טוב עוזר לכם בקטע הזה.
תחרות: אתם מצליחים לנצח בתחרות שאף אחד לא ממש האמין שתשחקו אותה בגדול. מה שמוזר כאן זה שפתאום יהיו גם כאלה שיגידו שהם אלה שחזו לכם הצלחה.
ספונטאני: הכוכבים רומזים על הימים חמישי ושישי כעל מועדים ממוזלים לקשר חדש עם מישהו ספונטאני, רגשן, אמיץ ואנרגטי.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל גדי
בילויים: אתם משדרגים את התוכניות שלכם ויוצאים לבלות בחברת אלה שנוכחותם מרגשת אתכם. הגיע הזמן להשתחרר מבעלי האנרגיות השליליות.
פיוס: יש מצב שאתם תהיו אלה שמחזירים את השקט והשלווה בין אנשים שהתקוטטו אלה עם אלה. בשביל שתצליחו בסיפור הזה תצטרכו להפגין אובייקטיביות.
זרימה: עד עכשיו זרמתם עם קטעים שהביאו לכם מקובלות חברתית ופופולאריות. אל תהרסו את זה רק בגלל מישהו שהחליט להשתלט לכם על העניינים.
חברים: צפוי קטע רומנטי עם מישהו שלכם ולו יש הרבה מהמשותף. מצד שני, אל תזניחו את החברים שלכם רק בגלל שככה זה בראש שלו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דלי
חו"ל: צפויים לכם בילויים מדהימים בחברת ידידים שהולכים איתכם כבר המון שנים. אחלה אנרגיות זורמות אליכם ממקומות רחוקים ואולי, אפילו, מחו"ל.
התרגשות: אתם מתרגשים מקטעים שעד לא מזמן יכולתם רק לחלום עליהם. מישהו שפגשתם במקום בילוי, יוצר קשר גם אם לא האמנתם שזה מה שהוא יעשה.
כוכבים: קחו את מה שהכוכבים נותנים לכם ואל תנסו למצוא חן בעיני מישהו מסוים. לא חשוב מה שתעשו, תמיד יהיה מישהו שיעביר עליכם ביקורת.
קליטה: קשר רומנטי מכניס אתכם למצב רוח שכבר מזמן לא היה לכם. אתם קולטים שאם יש משהו שעושה לכם טוב, אין טעם להקשיב לאחרים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דגים
אקשן: התלבטויות והיסוסים לא תורמים לכם משהו טוב. הגיע הזמן שתעשו את מה שהלב שלכם רוצה, ותתנו לאחרים להחליט אם זה מוצא חן בעיניהם.
חלומות: אתם לוקחים צ'אנס עם קטעים שעד עכשיו הופיעו רק בחלומות שלכם. יש דברים שאפשר לדבר עליהם עם אחרים, ויש דברים שצריך לשמור בסוד.
קדימה: אתם שוב גולשים על הגלים אחרי כמה ימים שבהם טחנתם את עצמכם (נו, טוב, רק קצת). הגיע הזמן להחזיר לעצמכם את הצבע ללחיים.
זיכרון: קופידון זורק לכם רמזים בשביל לעזור לכם לעלות על הגל הנכון. אז בסדר שיש לכם זיכרונות מבאסים, אבל עכשיו אתם צריכים לצאת מהם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

מאמרים קשורים

Back to top button