הורוסקופ לנוער

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 23.08- 16.08

מוזמנים לקרוא תחזית אסטרולוגית שבועית שנכתבה על ידי מיטב האסטרולוגים של אלטרנטיבלי. בהורוסוקפ שבועי לצעירים תוכלו לדעת מה צופים הכוכבים למזל שלכם וממגוון כלים ומחשבוני מיסטיקה מיוחדים. תיהנו
מיוחד בשבילך: » הורוסקופ יומי  » הורוסקופ שנתי  » הורוסקופ לאהבה  » קריסטל למזל  » התאמת מזלות  » מחשבון נומרולוגיה » פרישת טארוט אונליין

הורוסקופ מזל טלה
שיקולים: אין לכם מה להתלבט בנוגע למישהו שגם נראה טוב וגם נשמע טוב. מצד שני… כדאי שתעשו הכול בשביל לא לפגוע ברגשות של מישהו אחר.
התנהגות: אל תאמינו לשטויות שמישהו מקשקש לכם רק בשביל להצדיק את ההתנהגות המביכה שלו. הכי כדאי לכם זה לנתק מגע ממנו.
עדיפות: אתם עושים משהו קורע שמביא לכם עדיפות על פני מישהו שהקנאה אוכלת אותו. כל מה שאתם צריכים עכשיו זה רק לא לקלקל לעצמכם.
מחמאות: ה – לוק המשודרג שלכם מושך אליכם המון עיניים מופתעות. כדאי שתתייחסו רק למחמאות ולא לשטויות של סתם קנאים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל שור
התחלות: נופל עליכם צ'אנס גדול להתחיל קשר רומנטי חדש. רק אל תשכחו שבשביל שזה יצליח, תצטרכו לסגור עניין עם הקשרים שהיו לכם קודם.
רענון: זה הזמן לרענן את התחום החברתי בהצטרפות אל קבוצה שנדלקתם עליה. יכול להיות שלא כולם יעודדו אתכם אבל אתם תעשו את מה שבלב שלכם.
גלגולים: המקובלות החברתית שלכם עושה טוב לביטחון העצמי שלכם. יש אפילו מצב שהשם שלכם יתגלגל אל האוזניים של מישהו שאתם דלוקים עליו.
דיבור: צפוי לכם דיבור אמיתי עם מישהו שחשדתם בכוונות שלו. אחרי השיחה הזו אתם קולטים שהקטע הזה כבר לא כל כך נורא כמו שהיה נדמה לכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל תאומים
טריקים: מישהו שממש בא לו עליכם מחפש טריקים שיעזרו לו להחליף איתכם מילים. השאלה היא אם בכלל בא לכם לזרום איתו.
מחשבות: יש לכם המון מה להגיד למישהו שהחיים הרומנטיים שלו על הפנים. אתם ממש צודקים אבל אם הוא לא רוצה להקשיב אז אין צ'אנס לכלום.
פרטי: את היחסים שבין בנים לבנות כדאי לכם לשמור לעצמכם, גם אם מישהו לוחץ עליכם לספר. זה משהו ממש פרטי. לא ככה?
קשרים: אתם בראש טוב עם מישהו שיש לו קשרים עם כל העולם ואחותו. יש מצב שהוא יכול לסדר לכם משהו שאף אחד לפניו לא הצליח לסדר.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל סרטן
תוכניות: אתם מוכנים לשנות תוכניות בשביל מישהו שאתם דלוקים עליו. הקטע הזה יביא לכם הצלחה איתו אבל כדאי שתרגיעו את מי שהתאכזב.
משפחה: הצלחתו של בן משפחה משפיעה לטובה גם על ההצלחות שלכם. איכשהו ההצלחות מתערבבות זו בזו ומתגלגלות אל חגיגה.
כבוד: מישהו שאתם מכבדים עוזר לכם להשתחרר מקטע שדאגתם בגללו. אם תלכו לדבר איתו אז ישר תראו שלא הייתה לכם סיבה לדאוג.
יחסים: אם בא לכם לתפוס יחסים עם מישהו שווה ומדליק, כדאי שתפתיעו אותו בהצעה שתפיל אותו מהרגליים. אל תחכו עד שמישהו אחר יציע לו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל אריה
סחרורים: אתם מצליחים לעזור לחבר שהראש שלו הסתחרר בגלל קטע רומנטי. אל תתפלאו אם הוא לא מצליח לראות ולהבין דברים שאתם כן מצליחים לראות ולהבין.
בילויים: יבואו לכם אחלה קטעים עם מישהו שכבר הרבה זמן יש לכם בילויים איתו. יש מצב שכל מיני טיפוסים שמקנאים ינסו לסכסך ביניכם לבינו.
חולמים: מישהו שממש אוהב אתכם, נותן לכם משהו שכבר המון זמן אתם חולמים עליו. הוא עושה את זה בכיף, אז כדאי שתראו לו שאתם יודעים להעריך את זה.
מהסרטים: צפוי לכם קטע מהסרטים שיכול לרמוז על התחלה של סיפור אהבה. סבבה, רק לפני הכול כדאי לכם לברר שהמישהו הזה לא מביא איתו בלגאן מפרשייה אחרת.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל בתולה
בשורות: אתם מקבלים בשורה טובה ממישהו שהקשרים ביניכם נותקו בגלל שהוא נמצא במקום רחוק. הכוכבים אומרים שבקרוב גם תיפגשו איתו.
בסבבה: מתחדשים קשרים עם מישהו שהיה לכם קטע איתו לפני שנה בדיוק. לא נורא אם פעם זה לא הסתדר לכם, העיקר שעכשיו הכול בסבבה.
גישושים: אם בראש שלכם לתפוס יחסים עם מישהו שאתם חולמים עליו, כדאי שתנסו לגשש אצל מישהו שנחשב לחבר שלו. אחר כך הכול כבר יזרום לכם.
פרשיות: זה הזמן להשתחרר מפרשיות מאכזבות. כוכב מדהים שאחראי על האהבות שלכם, מביא הזדמנויות מטריפות לאלה מכם שנמאס להם להיות בלי בן זוג.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל מאזניים
פגישות: צפויה לכם פגישה מטריפה עם מישהו שעד עכשיו רק שמעתם עליו סיפורים, אבל לא ראיתם אותו. יש מצב שבמציאות הוא נורא שונה ממה שדמיינתם.
התאמות: צפויים לכם קטעים רומנטיים עם ילידי מזל דגים. הנומרולוגיה עושה לכם טוב בחברת אנשים שמספר המזל שלהם הוא 7. ככה גם עם מקומות שקשורים למספר הזה.
מסיבות: מישהו שנדלקתם עליו במסיבה או בקטע דומה, אומר לכם משהו שאפשר לפרש אותו בכמה כיוונים. במקום לשבור את הראש, תנו לו להסביר את עצמו.
יצירתיות: צפויים רעיונות מדהימים לאמנים וליצירתיים שביניכם, כמו גם אנרגיה טובה בשביל אלה מכם שסבלו וסובלים מכל מיני אלרגיות וכאלה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל עקרב
חברים: חבר שלכם מתנדב לעשות לכם היכרות עם מישהו שאתם נורא רוצים להתחבר איתו. יהיו גם כאלה שיקנאו בכם, אבל זה לא צריך להפריע לכם.
לוק: השבוע צפוי לכם לוק מדהים והופעה ממש זוהרת. אתם תקבלו המון מחמאות מאלה שאוהבים אתכם, אבל יהיו גם כאלה שיגידו שאתם מנסים להיות מיוחדים.
נסיעות: צפויה לכם נסיעה שמייחצנת אתכם יותר טוב מכל דבר אחר. זה גם אומר שצפויות לכם היכרויות חדשות ומדליקות במקומות ממש רחוקים.
כוכבים: מתגלגלת תופעה אסטרולוגית שמביאה הצלחות לחובבי האקשן שביניכם. זו בשורה משמחת בשביל 'עקרבים' שחיפשו ריגושים אבל התאכזבו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל קשת
מסרים: מישהו מנסה להעביר אליכם מסר רומנטי, אבל לא בא לו שכולם ידעו על זה. תצטרכו לשכנע אותו שאתם שומרים על סודיות וכל זה.
קרועים: יבואו לכם קטעים הורסים עם מישהו שאתם קרועים עליו. צפויים לכם איתו דאחקות וצחוקים בגלל שככה אף אחד לא חושב שאולי זו בכלל פדיחה.
סרטים: נסיעה אל מקום מהסרטים מביאה לכם אחלה קטעים עם החברים הכי טובים שלכם, אבל קצת מרחיקה מכם מישהו שבראש שלו לחזר אחריכם.
דיבורים: הכוכבים שלכם תופסים דיבור עם מקום בשמיים שזורם עם 'מזל תאומים' ומסדרים לכם אחלה קטעים עם כל מי שנולדו במזל הזה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל גדי
נדלקים: אתם נדלקים על מישהו שמחבב אתכם ומתרשם מאוד מן השינוי שעובר עליכם. בזכות הפופולאריות שלכם אתם מוזמנים למקומות ממש שווים.
מצליחים: אתם מצליחים להוציא מהראש שלכם פרשייה מאכזבת שאתם לא רוצים להיזכר בה. הצבע יחזור לכם לפנים ישר אחרי שתעיפו אותה החוצה.
רמזים: אתם מקבלים המון רמזים שקשורים למישהו שיש לכם חלומות עליו. אם בא לכם לסגור עניין עם המישהו הזה, אל תספרו לאף אחד על הרמזים האלה.
זורמים: יבוא לכם קטע מוטרף עם מישהו שווה ומדליק. זה אומר שאתם זורמים עם קטעים שלא תמיד תמצאו להם הסבר הגיוני. לא שזה רע אבל כדאי שתדעו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דלי
כספים: יש מצב שהמזל הטוב יגלגל אליכם סכומי כסף שלא בניתם עליהם. הקטע הזה מביא לכם צ'אנס לקנות משהו שעד עכשיו לא פרגנתם לעצמכם.
מזלות: הכוכבים רומזים שצפוי לכם קשר עם מישהו מדהים, חלומי, חמוד ומהמם. כדאי שתתחילו לשים עין על מחזרים שנולדו במזל טלה.
נוכחות: כל מה שקורה לכם רק הולך ומשתפר ומביא לכם קטע עם מחזר שמקרין ביטחון וגם אהבה. זה מישהו שפשוט אי אפשר להתעלם מהנוכחות שלו.
רגשות: האנרגיות שלכם טובות אבל תצטרכו לתפוס דיבור עם מישהו שאתם לא לגמרי סגורים עליו. כדאי לשקול מילים בשביל לא לפגוע ברגשות שלו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דגים
רומנטי: פרשייה רומנטית שבכלל לא תכננתם עליה מלמדת אתכם משהו חשוב על עצמכם ועל מישהו שאתם קרועים עליו. מדובר בהרבה חום ואהבה.
אווירה: קטע לא סגור גורם לכם לקלוט ש…להבין זה אומר גם לסלוח. מקומות בילוי באווירה של פעם יעזרו לכם בקשר עם מישהו שווה ונחשק.
רעיון: נולד סיכוי טוב לסיפור רומנטי שווה ורציני. מישהו שכבר היה בסרט שעובר עליכם, מביא לכם רעיון ענק על איך לצאת גדולים מהקטע הזה.
ביטחון: הגיע הזמן לעשות משהו בשביל לחזק את הביטחון העצמי שלכם. יש אנשים שמקנאים בכם בזכות ההצלחות שלכם שלא תמיד אתם מודעים להן.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

מאמרים קשורים

Back to top button