הורוסקופ לנוער

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 27.09- 20.09

מוזמנים לקרוא תחזית אסטרולוגית שבועית שנכתבה על ידי מיטב האסטרולוגים של אלטרנטיבלי. בהורוסוקפ שבועי לצעירים תוכלו לדעת מה צופים הכוכבים למזל שלכם וממגוון כלים ומחשבוני מיסטיקה מיוחדים. תיהנו
מיוחד בשבילך: » הורוסקופ יומי  » הורוסקופ שנתי  » הורוסקופ לאהבה  » קריסטל למזל  » התאמת מזלות  » מחשבון נומרולוגיה » פרישת טארוט אונליין

הורוסקופ מזל טלה
דיבורים: צפויה לכם שיחה עם מישהו שאתם מסבירים לו את עקרונותיכם. יש מצב שהוא ילך עם הראש שלכם, אבל תמיד יש הפתעות – אתם יודעים.
לוק: מישהו שה-'לוק' שלו מצליח לסחרר את ילידי המין השני, מציב בפניכם אתגרים רבים מדי. כלל לא בטוח שהוא שווה את האנרגיה שלכם.
שוברים: אתם שוברים את השעמום בעזרת הצעה שקצת עושה לכם נקיפות מצפון, אבל שווה לכם ללכת עליה. לא משהו שאתם ממהרים לספר לאחרים.
הרגשה: מישהו שלא עושה חשבון, נותן לכם את ההרגשה שגם אם כרגע הוא לא בראש שלכם, אז יש לו המון סבלנות לחכות. סבבה, שיחכה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל שור
היסטוריה: מישהו מן העבר עלול לגרום לכם לשנות את דעתכם (ואת אהבתכם) במהירות. זו סיבה נוספת להימנע משגיאות שכבר הביאו לכם אכזבות.
מבול: בתחום הרומנטי צפוי מבול של נסיעות ופגישות עם טיפוסים בעלי אחלה אנרגיות. עכשיו תוכלו להשוות בינם לבין אלה שלא ממש נהניתם בחברתם.
ראש: אתם תופסים ראש טוב עם מישהו שמצליח לקרוא את מחשבותיכם. סוף-סוף אתם בחברת מחזר שנותן לכם הרגשה של מחוזרים.
מדהים: צפוי לכם קטע שנראה בהתחלה סתמי, אבל משהו מדהים שמתרחש בו הופך אותו לחוויה בלתי נשכחת. שווה ומומלץ.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל תאומים
בלגאן: רעיון מדהים עוזר לכם להוציא חבר מבלגאן רגשי. זה אחלה וכל הכבוד, רק תיזהרו שלא להתערב יותר מדי בחייו הפרטיים.
סודי: סוד שקשור בתחום האינטימי מתברר כפחות מפדח ממה שהיה נדמה לכם. שיחה פתוחה וסודית תפגיש אתכם עם מישהו שיש לו סיפור דומה.
אקשן: קשרים חדשים שיתחילו השבוע, יובילו אל אקשן גדול ואל בילויים מדהימים. זה אומר שאתם חייבים להיפטר מאכזבות העבר.
מתחברים: אתם מתחברים עם מישהו שלא ממש מסתדר עם המוסכמות, אבל דווקא איתו אתם מרגישים חופשיים לדבר על כל דבר שבעולם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל סרטן
סיכויים: נדלק לכם צ'אנס לכבוש את ליבו של מישהו שאתם רוצים בו. רק כדאי שתיקחו בחשבון שקופידון (מלאך האהבה) לא ממש מחבב ביישנים.
אנרגיה: כבר מזמן לא הייתה לכם אנרגיה רומנטית מדהימה וזורמת כל-כך. פתאום אתם זוכים בחיזורים מטיפוסים שבעבר לא השתגעו אחריכם.
זרימה: פגישה שחיכיתם לה המון זמן, גורמת לכם לתכנן אותה כמו שצריך. סבבה, אבל הכי טוב שפשוט תתנו לדברים לזרום.
אנרגיות: בשביל לסדר לעצמכם אנרגיות רומנטיות כדאי שתשלבו גוונים כסופים (צבע כסף) בלבוש שלכם ותנסו להשיג תכשיט עם פנינה בשביל לפתוח את המזל.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל אריה
אקשן: מה שטוב אצלכם זה שאתם אוהבים אקשן ולא סתם התפלספויות. מה שאתם צריכים עכשיו זה מישהו שיבין את הראש שלכם גם כשאתם מבואסים.
מזלות: הנומרולוגיה משדכת אתכם לבני זוג ששייכים למזלות תאומים, מאזניים ודלי. יש מצב גם למחזרים שהמספר 3 קשור לתאריך הלידה שלהם.
אופנה: תחביבים הקשורים לאופנה וליופי יכולים לעשות לכם הרבה יותר טוב ממה שאתם חושבים. בהפוך על הפוך הם גם יכולים לסדר לכם קשר לוהט עם מישהו שווה.
צ'אנס: מישהו שפעם לא ממש הלך לו איתכם, מנסה שוב את המזל שלו. אם אתם רוצים להיות נחמדים אליו, תנו צ'אנס שאולי הוא התבגר.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל בתולה
התפתחות: אהבה או קשר שעד עכשיו נראו לכם כמו אשליות, מתחילים לתפוס גובה. אל תפחדו לקחת את הצ'אנס שלכם בקטע של חיזור שאתם יוזמים.
קליקים: הצעה מוטרפת תביא לכם את הקליק הנכון עם מישהו שבא לכם עליו. תיכף אחרי זה צפוי לכם בילוי קורע שיקפיץ את מצב הרוח שלכם.
הופעה: לכוכב שלכם קוראים מרקורי והוא נמצא עכשיו בראש טוב עם אנרגיות של אהבה ויופי. אל תתפלאו אם יגידו לכם שההופעה שלכם מושכת יותר מתמיד.
מזלות: השבוע נופלות עליכם אנרגיות רומנטיות עם ילידי מזלות המים שהם עקרב, סרטן ודגים. צפויים לכם פרטנרים רומנטיים ורגישים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל מאזניים
סקרנות: דווקא מישהו שמסקרן אתכם לא מפסיק לקשקש שטויות שמעצבנות אתכם. סבבה, אבל בשביל לשנות אותו תצטרכו לכבוש את ליבו.
קטעים: צפוי לכם קטע מדהים עם מישהו שכלפי חוץ הוא ביישן ומופנם, אבל בפנים הוא סוער ולוהט. אל תתנו לעיניים שלכם להטעות אתכם.
רגשות: מישהו שנמצא איתכם בקטע של ידידות, חושף בפניכם את הרגשות האמיתיים שלו. גם אם זה נפלט לו במקרה, עדיין שווה לכם להתלבש על זה.
מצבים: יש מצב שקשר של ידידות ואפילו חברות, הופך פתאום גם לקצת תחרות על ליבו של מישהו. ככה זה בדרך כלל ולא צריך להתרגש מהקטע.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל עקרב
ביטחון: אל תעשו חשבון לכל מיני טיפוסים שמקנאים בכם. אם יש לכם דעה טובה על איך שאתם נראים ועל מי שאתם, אין מצב שלא תוכלו להביס אותם.
התעניינות: אתם מתחילים להתעניין בתחום שעד עכשיו לא ממש הדליק אתכם. צפויה לכם הפתעה כאשר מישהו שאתם רוצים בו מספר לכם על התחום הזה.
חתולים: אתם מסדרים את העניינים ביניכם לבין מישהו ש 'חתול שחור' עבר ביניכם. יש מצב, אפילו, שתתחילו להבין מה בדיוק עבר עליו.
אטרף: מישהו שרק עכשיו הכרתם מציע לכם משהו שמפיל אתכם לקרשים. מצד שני ואם אתם עקרבים אמיתיים, אין מצב שלא תיקחו את הצ'אנס.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל קשת
טלפון: אל תטחנו את הנשמה של עצמכם. הטלפון שאתם ממתינים לו – יגיע, אבל עד אז כדאי שתתחילו להזיז את עצמכם לעוד כיוונים.
כבד: לא בראש שלכם להיכנס עכשיו לקשר רומנטי כבד ומלחיץ? סבבה, דווקא טוב בשבילכם לשמור את היחסים על רמה של ידידות.
תחרות: צפויה תחרות לא קטנה בין המחזרים שדלוקים עליכם. לא הכול אתם יודעים ויש דברים שמתרחשים גם כאשר אתם לא מודעים להם.
קשתית: כשבת מזל קשת מאוהבת היא מדברת על זה בגלוי, בפתיחות ועם המון חן וקסם אישי. מוכנה לתת הזדמנות נוספת אבל יודעת להישמר מטיפוסים לא רציניים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל גדי
עצבים: אתם לא צריכים לוותר למישהו שהביא לכם את הג'ננה או סתם עיצבן אתכם. אז נכון שהוא עושה פרצוף מסכן, אבל כדאי לסגור איתו שזו פעם אחרונה
שידוכים: יש לא מעט אנשים שרוצים לשדך לכם או לתווך ביניכם לבין שידוך כלשהו, אבל בראש שלכם לעשות את הכול בעצמכם. סבבה, למה לא?
חלונות: נפתחים לכם המון חלונות בשביל הכישרונות היצירתיים שלכם. אם אתם יודעים מה טוב בשבילכם, לכו על משהו שקשור למוסיקה או לעיצוב.
גדייה: כשבת מזל גדי מאוהבת היא בודקת שמדובר בקשר רציני ואיכותי. אין מצב שהיא תשפוך את ליבה עוד לפני ששקלה ובחנה את כל הפרטים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דלי
משברים: מישהו נזרק לתוך משבר רגשי והוא מצפה שאתם תעזרו לו לצאת ממנו. גם אם לא ממש תצליחו, הוא יודה לכם בשביל זה שניסיתם.
אדישים: יש מישהו שממש מנסה לצוד את העיניים שלכם בשביל שתתחילו לספור אותו. יש מצב שאתם אדישים כלפיו, אבל כדאי שלא תפדחו אותו.
מסעות: מישהו מגיע אליכם בשביל להוציא מכם מידע בנוגע למישהו שאתם בידידות איתו. עושה רושם שהוא מנהל מסע של שידוכים.
דלייה: כשבת מזל דלי מאוהבת היא ממציאה דרכים ושיטות מדהימות ומקוריות כדי להעביר את המסר למי שצריך. הכיף הכי גדול שלה הוא להפתיע את הצד השני.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דגים
רמזים: מופיעים רמזים שיש מישהו שמקנא לכם (לכם ולא בכם, יש הבדל גדול). אז נכון שזו קצת מחמאה לדימוי העצמי שלכם, אבל בהמשך זה עלול לעצבן.
נדנדות: אתם מתנדנדים בנוגע לקשר שמצד אחד הוא קצת בראש שלכם, אבל מצד שני הוא עלול לחרבש לכם קשרים אחרים. רק אתם תחליטו לאן זה הולך.
שופינג: משהו שבא לכם לקנות, גורם לכם לחשוב איך להשיג כסף. מישהו שממש לא חלמתם עליו, יעזור לכם לסגור עניין.
דגיגה: כשבת מזל דגים מאוהבת אין מצב שלא יראו את זה עליה. היא הופכת להיות חולמנית ורומנטית עד שהצד השני נשאר בלי מילים. אין לה בעיה להיסחף ברגשותיה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

מאמרים קשורים

Back to top button