הורוסקופ לנוער

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 04.10- 27.09

מוזמנים לקרוא תחזית אסטרולוגית שבועית שנכתבה על ידי מיטב האסטרולוגים של אלטרנטיבלי. בהורוסוקפ שבועי לצעירים תוכלו לדעת מה צופים הכוכבים למזל שלכם וממגוון כלים ומחשבוני מיסטיקה מיוחדים. תיהנו
מיוחד בשבילך: » הורוסקופ יומי  » הורוסקופ שנתי  » הורוסקופ לאהבה  » קריסטל למזל  » התאמת מזלות  » מחשבון נומרולוגיה » פרישת טארוט אונליין

הורוסקופ מזל טלה
כיוון: הבילויים שלכם תופסים כיוון שאפילו אתם לא חלמתם עליו. כדאי שתשאלו את עצמכם אם יש לכם יכולת לעשות שינויים בספונטאניות.
קשר: מסתדר לכם קשר שהביא לכם לא מעט דאגות והרבה פרפרים בבטן. פתאום אתם רואים שזה בכלל לא מפחיד כמו שחשבתם.
איפוק: הכי טוב שלא תשתפו בסודות שלכם את מי שאתם לא חייבים. בעצם, אם אתם רואים שאין סיבה לשתף בהם את אף אחד, אז אל תשתפו.
תחרות: יש מצב לתחרות רומנטית קטנה מול מישהו שגם בראש שלו מתגלגל מה שמתגלגל בראש שלכם. אל תיקחו את זה אישי, ככה זה באהבה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל שור
התבגרות: חוזר אליכם סיפור ישן שהיה נדמה שכבר שכחתם ממנו. אתם מופתעים לראות שמישהו התבגר, אבל גם אתם לא דרכתם במקום אחד.
התעניינות: צפויה התעניינות חזקה מצידכם כלפי משהו שאיכשהו קשור למוסיקה. יש מצב שאתם תופסים דיבור עם מישהו שאתם מעריצים.
פזרנות: הכסף קצת בורח לכם בגלל שאתם מפזרים אותו וגם מגלים נדיבות כלפי כל העולם ואחותו. סבבה, למה לא, אם זה מה שעושה לכם טוב.
מצב רוח: צפויה לכם אנרגיה טובה, בעיקר לאלה מביניכם שמצב הרוח שלהם קצת התבלגן בזמן האחרון. אנשים שאוהבים אתכם ממשיכים לפרגן לכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל תאומים
הגשמה: אתם מצליחים להגשים חלום שהולך איתכם כבר המון זמן. תוכלו לזרז את בואו אם תדברו עליו עם כל מי שאתם מכירים.
בהפוך: מישהו ממש קרוב מביא לכם עצבים. האמת היא שהוא עושה את זה מתוך אהבה ולא מתוך רשעות, אז קחו את זה בחשבון.
ציפיות: אין לכם מה להתרגש אם מישהו לא ממהר לעשות אליכם את הטלפון שציפיתם שיעשה. יכול להיות שהוא מצפה מכם לאותו הדבר.
יצירתיות: המון אנשים מתעניינים במשהו ממש יצירתי שאתם עושים. אז גם אם אתם חושבים שזה לא משהו מיוחד, כדאי שתאמינו להם שזה כן.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל סרטן
אוניות: ספינת האהבה שלכם תופסת כיוון שאפילו אתם לא חלמתם עליו. בהתחלה זה יכול לשבש לכם תוכניות, אבל בהמשך אתם רואים שהכל היה לטובה.
עידוד: פליטות פה של מישהו מקסים מסגירות את מה שהוא מרגיש כלפיכם. אל תעשו לו פדיחות, אלא תחשבו איך אפשר לעודד אותו.
שופינג: כשאתם קונים דברים זולים, תבדקו שהם גם איכותיים. זה לא שווה להשקיע כסף ולהתבאס כשמגיעים הביתה. לא ככה?
יציבות: יש לכם חברים שפותחים עכשיו דף חדש בתחום הרומנטי. סבבה, אבל אם לכם מתאים להישאר עם מה שיש, אז אין לכם סיבה לעשות שינויים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל אריה
פוזות: מישהו תופס פוזה שחצנית מרוב שהוא משתדל להרשים אתכם. אתם מסבירים לו שככה הוא לא ישיג כלום והכי כדאי לו זה לחזור לטבעיות שלו.
בשורות: זורמות אליכם בשורות טובות ממקומות רחוקים. מישהו מבטיח לכם מתנה שאם הוא גם יקיים את הבטחתו, אתם תהיו בשמיים מרוב אושר.
הוכחות: נופל עליכם קטע רגשני שרק לפני חודש היה נראה כמו חלום רחוק. אם חיפשתם הוכחה שאתם מוצלחים ומקובלים, אז הנה קיבלתם אותה.
סודות: אתם משתפים בסודות שלכם רק את מי שזורם איתכם באותו הראש. אין לכם בעיה לנפנף את אלה שסתם מנג'סים לכם בגלל סקרנות.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל בתולה
מחזרים: הסטייל והשנינות שכל כך אופייניים לכם, מביאים איתם המון מחזרים. אל תנסו לחקות את החברים שלכם. תהיו בדיוק כמו שאתם.
מחיקה: יש מצב שאתם תקועים במחשבות שלכם בקטע רומנטי שכבר גלש לתוך ההיסטוריה. ברגע שתעשו עליו 'איקס', יבוא לכם קטע חדש ויותר שווה.
יחצנות: אתם מתחילים להבין שמישהו שנורא מתגאה בהצלחות שלו, הוא לא ממש כמו שהוא מנסה להראות. זה אחלה שיעור במה שקוראים לו 'יחסי ציבור'.
אינטרסים: מישהו רוצה לעזור לכם לשכוח אכזבה שהייתה לכם בקטע רגשי. זה לגמרי סבבה, אפילו אם יש לו אינטרסים אישיים בסיפור הזה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל מאזניים
חוזרים: סיפור רומנטי שפעם לא הלך לכם איתו, חוזר בגדול עם המון צ'אנסים וכל זה. אל תתביישו להחזיר לעצמכם את מי שבא לכם עליו.
נדלקים: אתם נדלקים על מישהו שכל הסימנים מראים שהוא פשוט משלים אתכם. סבבה, רק אל תשכחו שמשלים זה לא אומר מושלם.
קולטים: אם אתם קולטים שמישהו הפסיק לחייך אליכם, זה סימן שמישהו שלישי חימם אותו עליכם. תמיד יש בסביבה מישהו שאוהב לסכסך. לא ככה?
פאדיחות: מישהו עושה מעצמו צחוק רק בשביל לקבל מכם איזה מבט קטן. מצד שני, אם הוא מוכן להסתכן בפדיחות זה אומר שהוא לא פחדן.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל עקרב
פרפורים: אתם מוכנים להסתכן בשביל קטע שכבר עכשיו עושה לכם פרפורים בלב. אם זה מה שקורה אז כדאי שתיקחו איתכם חבר בשביל שישגיח עליכם.
שוונג: הקטעים הכי טובים השבוע יבואו לכם בהפתעה ובשוונג ספונטאני. הכי טוב זה שתזרמו עם האינטואיציה שלכם ולא תדפקו חשבון.
פרגונים: הקטעים הרומנטיים מביאים לכם לוק מדהים ואפילו אלה שתמיד יש להם מה להגיד, מוכרחים לפרגן לכם הפעם. מחמאות צריך לקבל בצניעות.
התלבטויות: יש מישהו שכבר המון זמן רוצה לספר לכם על עצמו, רק שהוא פוחד שתגיבו קשה. רק שתדעו שזה לא שהוא ככה תמיד, אלא רק איתכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל קשת
כוכבים: אחלה כוכבים מסדרים לכם קטעים שעד עכשיו יכולתם רק לחלום עליהם. סבבה, אבל זה לא אומר שאתם צריכים לשבת עכשיו ולחכות לכוכבים.
חברים: קטע מדהים שקורה למישהו מהחברים שלכם רומז על משהו שבקרוב יקרה גם אצלכם. בסיפור הזה כדאי לכם ללמוד מניסיונם של אחרים.
דפים: זה הזמן הכי טוב עבורכם בשביל לשכוח קטעים רומנטיים וחברתיים שהתאכזבתם מהם בעבר. זה אומר שממש כדאי לכם לפתוח דף חדש.
מסרים: יגיעו אליכם מסרים או רמזים ממישהו שעד עכשיו שיחק אותה כאילו כלום לא מזיז לו, רק שפתאום מתברר שהצלחתם להדליק אותו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל גדי
חיבורים: מישהו בראש טוב עוזר לכם להבין קטעים שעד עכשיו לא ממש רציתם לדבר עליהם. בעצם, הוא עוזר לכם להתחבר עם עצמכם.
הפתעות: אתם מופתעים לראות מישהו שאומר עליכם אחלה מילים בלי שביקשתם ממנו להגיד משהו. הוא עושה לכם יחצנות שלא חלמתם עליה.
כיוונים: יש מצב שאתם נקרעים בין שני כיוונים של בילויים אבל לא יודעים על איזה מהם כדאי לכם ללכת. הכי טוב שבקטעים האלה תלכו עם הלב שלכם.
פופולאריות: המקובלות החברתית שלכם היא תוצאה של התנהגות יפה מצידכם גם כלפי אלה שאתם לא גזורים עליהם. זה מביא לכם המון פופולאריות וכל זה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דלי
זורקים: אתם זורקים מסרים למישהו שיש לכם קשר איתו, ואתם מקווים שהוא מספיק חכם בשביל להעביר אותם (את המסרים) למישהו שבא לכם עליו.
תשומי: בראש שלכם שמישהו ישים לב אליכם יותר מכפי שהוא שם לב לאחרים. סבבה, אם זה מה שאתם רוצים, אז כדאי שתתנו לו סיבות טובות.
פגישות: נופל לכם שבוע עם המון פגישות, אבל גם עם המון היכרויות חדשות. מה שחשוב בכל הסיפור הזה הוא שלא תשכחו את החברים הישנים שלכם.
סיכויים: מעריץ חדש עושה משהו מוזר בשביל להדליק אתכם. גם אם אתם טיפה מופתעים, כדאי שתתנו לו צ'אנס בסיפור הזה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דגים
חדש: אתם לא ממש יודעים מה לעשות עם מישהו חדש שיש לכם רגשות כלפיו, בגלל שעדיין לא סגרתם סיפור ישן. כדאי שתעשו הכול בשביל שאף אחד לא ייפגע.
טיפ: מישהו שרצה לקלקל לכם קשר רומנטי, מתחיל לצאת מהתמונה. במקום לשבור את הראש מה לעשות איתו, כדאי שתתעסקו עם הקשר החדש.
מספרים: הנומרולוגיה מפגישה אתכם עם מקומות, אירועים ואנשים הקשורים במספר 6, הנחשב למספר יצירתי שקשור ביופי ובאהבה.
מסרים: ים של דיבורים גורם לכם להשתכנע בכוונות הטובות שלמישהו יש כלפיכם. סבבה, עכשיו זו האחריות שלו להוכיח שהוא שווה את זה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

מאמרים קשורים

Back to top button