הורוסקופ לנוער

תחזית אסטרולוגית שבועית – אסטרולוגיה שבועית. הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 25.10.2015- 18.10.2015

מוזמנים לקרוא תחזית אסטרולוגית שבועית שנכתבה על ידי מיטב האסטרולוגים של אלטרנטיבלי. בהורוסוקפ שבועי לצעירים תוכלו לדעת מה צופים הכוכבים למזל שלכם וממגוון כלים ומחשבוני מיסטיקה מיוחדים. תיהנו
מיוחד בשבילך: » הורוסקופ יומי  » הורוסקופ שנתי  » הורוסקופ לאהבה  » קריסטל למזל  » התאמת מזלות  » מחשבון נומרולוגיה » פרישת טארוט אונליין

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 25.1018.10

הורוסקופ מזל טלה
רגשות:
יש מצב לקשר עם מישהו שממש אוהב אתכם, רק שקצת קשה לו להחצין את הרגשות שלו. מה שחשוב זה רק המעשים שלו ולא הדיבורים.
ניסיון: מישהו עם המון ניסיון מספר לכם על החוויות הרומנטיות שלו. זה לא סתם שהוא מדבר איתכם, אלא שהוא מנסה לרמוז לכם על משהו.
הרגלים: אם אתם רואים שקשר מסוים הגיע אל סוף הדרך שלו, אל תיצמדו אליו רק בגלל שכבר התרגלתם. תתחילו לחפש את מה שאתם אוהבים באמת.
שידורים: כבר המון זמן שאתם רוצים לשדר איזה מסר למישהו שהדליק אתכם, רק שאתם מתביישים. ככה לא תגיעו לשום מקום, אתם בטח יודעים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל שור
שדרוגים: יש משהו ששדרגתם ב – לוק שלכם שעושה לכם טוב. אז עכשיו, כשאתם כל כך מבסוטים, אתם לא צריכים לשאול את אף אחד מה זה עושה לו.
הגשמה: אם יש מישהו בסביבה שלכם שממש מפריע לכם להגשים את עצמכם, אז כדאי שפשוט תחפשו לעצמכם מקום אחר להיות בו.
חוגגים: אתם חוגגים על טרנד חדש שנכנס לחיים שלכם. גם אם הקטע הזה נחשב לסתם אופנתי או משהו, זה יעשה טוב לחיי האהבה שלכם.
סבלנות: זה רק עניין של זמן עד שתצליחו להשיג את מי שבראש שלכם. זה אומר שגם אם נגמרה לכם הסבלנות, לא כדאי לכם להישבר דווקא עכשיו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל תאומים
מעורבים: יש מצב שאתם יותר מדי מעורבים במשברים הרומנטיים של מישהו אחר. סבבה, רק אל תשכחו שאתם לא הפסיכולוגים שלו.
חוויות: צפויה לכם חוויה מדהימה שגורמת לכם לשנות את דעתכם על היחסים שבין בנים לבנות. יש רק מישהו אחד שתוכלו לדבר איתו על זה.
ספונטאני: זה לגמרי סבבה שאתם זורמים עם הספונטאניות שלכם וכל זה, אבל זה לא אומר שאסור לכם להפגין קצת יותר מסתוריות בחיים הרומנטיים.
דלוקים: אתם מתחילים להתעניין במשהו שמדליק רק אתכם, ולא מדליק את אף אחד מהחברים שלכם. מה שחשוב פה הוא רק שתהיו שלמים עם מה שאתם מרגישים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל סרטן
שיקולים: יש מצב שאתם מקבלים הצעה שמדליקה את החברים שלכם, רק שאתם עצמכם לא לגמרי סגורים עליה. תזרמו רק עם מה שעושה לכם טוב.
מישהו: עושה רושם שיש בסביבה שלכם מישהו שממש מחבב אתכם, רק שאתם קצת משתעממים ממנו. מצד שני, לא בא לכם לפגוע לו ברגשות.
מוסיקה: משהו שקשור למוסיקה מביא לכם הרבה טוב. יכול להיות שזה משהו של להקה, אבל יכול גם להיות שזו מוסיקה שבאה לכם מהכישרונות שלכם.
השקעה: צפוי סיפור שיש בו ניצוצות רומנטיים, רק שהוא דורש מכם להשקיע יותר ממה שחשבתם. כדאי שתדברו על זה עם מישהו שמבין עניין.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל אריה
דלוקים: אתם תופסים קטעים עם מישהו שהמון אנשים דלוקים עליו. השאלה היא עד כמה בא לכם לשתף אחרים במה שאתם מרגישים כלפיו.
שיחה: יש מצב לשיחה גלויה שנותנת לכם להבין מה בדיוק קורה איתכם בקטע הרומנטי. מצד שני, אתם לא ממש חייבים לחשוף את כל מה שעובר לכם בראש.
עקרונות: אתם נורא רוצים לעשות משהו שלא ממש מסתדר לכם עם העקרונות שלכם. יש מצב להצלחה אם תדברו על זה עם ההורים שלכם.
אנרגיות: אחלה אנרגיות יביאו לכם מזל גדול אם לא תתביישו להגיד את מה שיושב לכם בלב. בסיפור הזה אל תעשו חשבון לאף אחד.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל בתולה
פוזות: מישהו ששיחק אותה כאילו שאתם לא בראש שלו, תופס פוזה רגועה יותר ומתחיל לחזר אחריכם. יש מצב שפשוט הצלחתם להקסים אותו.
ספונטאניות: אל תנסו לתכנן קטע שצריך להביא אותו בספונטאניות. יש דברים שאם פשוט זורמים איתם הם מצליחים יותר מאשר אם מתכננים אותם.
מזלות: קליק רומנטי שנדלק במסיבה או בקטע דומה, ממריא לשמיים והולך איתכם השבוע לכל מקום. סבבה לכם עכשיו עם המזלות שור, גדי וסרטן.
קורע: צפוי לכם קטע קורע שהופיע בחלומות שלכם, ויש מצב שאתם הולכים לזרום איתו בימים הבאים. מה שחשוב זה שאתם מפרגנים לעצמכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל מאזניים
ניעורים: אתם קולטים שהסיפורים שמישהו סיפר לכם על עצמו לא ממש נכונים. אם זה קשור למשהו רומנטי, כדאי שפשוט תנערו אותו.
מחשבות: יש לכם צ'אנס לקטע רומנטי עם מישהו שווה רק שאתם פוחדים להתבאס או להתפדח. אם זה מה שקורה, כדאי שתשאירו את זה כמו שזה.
אקשן: אהבה חדשה שתתחיל השבוע תיקח אתכם אל אקשן מרגש ואל בילויים שווים. זה גם אומר שאתם חייבים להשתחרר מכל מי שהתבאסתם בגללו.
מקוריות: אתם עושים משהו מקורי ומצליחים לשבור את האדישות של מישהו מדהים. פתאום הוא מתחיל לעשות קולות של מתעניין ומסוקרן.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל עקרב
שכנוע: מישהו שקצת התאכזבתם ממנו רוצה לשכנע אתכם שהוא מה-זה השתנה לטובה. עכשיו הכול תלוי בכם אם בא לכם להאמין לו או להראות לו את הדלת.
החלטות: יש מישהו שינסה לשכנע אתכם לזרום איתו אל בילוי מוטרף. סבבה, רק שבכלל לא בטוח שמה שטוב בשבילו, חייב להיות טוב גם בשבילכם.
התרגשות: צפויה לכם התרגשות גדולה בזכות מישהו חדש שנכנס לחיים שלכם. הפופולאריות והמקובלות שלכם מגיעות גם למקומות שלא שמעתם עליהם.
סיפורים: אתם שומעים על מישהו שמספר לחברים שלו שהוא דלוק עליכם. מצד שני, אם הוא כל כך מאוהב, כדאי שיגיד לכם את זה בארבע עיניים. לא ככה?
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל קשת
פוזות: מישהו בפוזה של 'אין עליו' עלול לבלבל אתכם. אל תתייחסו ל-איך שהוא נראה או איך שהוא מדבר אלא אך ורק לקטעים שהוא עושה.
צחוקים: אתם דופקים צחוקים עם מישהו שפתאום תופס עליכם אהבה וכל זה. אם תחליטו שהוא בא לכם בטוב אז אין סיבה שלא תקבעו איתו פגישה בפרטיות.
רמזים: אל תתייאשו ממישהו שאתם שולחים לו רמזים וכאלה אבל הוא לא ממש מגיב. יכול להיות שהוא מושפע ממישהו אחר שעלול לעשות לו פדיחות.
שידוכים: לפנויים שביניכם כדאי ללכת על שידוכים. צפויות חוויות שתצטרכו לשמור בסוד בגלל שלא תוכלו לדבר עליהן עם כל העולם ואחותו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל גדי
שיקולים: אין לכם מה להילחץ ממישהו שכאילו מחזר אחריכם, רק שאתם לא סגורים עליו. אם זה מה שקורה לכם איתו אז אתם לא חייבים לו כלום.
קליקים: צפוי לכם קליק רומנטי עם מישהו שקצת נדלקתם עליו, אבל לפני הכול כדאי לכם לוודא שאתם והוא באותו הראש. לפעמים יש הפתעות, אתם יודעים.
יסודיות: זה ממש בסדר מצידכם שאתם לא ממהרים עם הקטעים הרומנטיים ורוצים להשתכנע שהכול סגור ותפור כמו שאתם אוהבים, גם אם מישהו יגיד שאתם ביקורתיים.
נשמה: יופיע מישהו שמוכן לתת בשבילכם את הלב והנשמה. היחסים ביניכם לבינו יהיו סוף הדרך כל עוד לא תגרמו למישהו לקנא.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דלי
תוכניות: מישהו שאתם מכירים מתחיל לגלגל תוכנית שקשורה לטיול או לנסיעה מדהימה אל מקום רחוק. כמו שזה נראה אתם הולכים לכייף איתו.
הופעה: יכול להיות שאתם אדישים כלפי מישהו רק בגלל שההופעה שלו קצת מוטרפת. אם תיקחו איתו דיבור אז ישר תראו שהוא שווה ואיכותי.
בילויים: אורחים שקופצים לביקור יוצאים איתכם לבילוי אל מקום שלא הכרתם. המספר 8 יביא לכם מזל במפגשים שיש להם פוטנציאל רומנטי עבורכם.
תקשורת: צפוי שבוע בסבבה בשביל אלה מביניכם שהולכים בכיוון של תקשורת, כמו גם בשביל כל מי שאוהבים נסיעות, טיולים, מסעות והמון ניידות.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דגים
קבוצות: צפויה לכם אחלה הפתעה שקשורה למקום או למסגרת שאתם חולמים להצטרף אליהם. יכול להיות שזו קבוצה חדשה שתתחילו לבלות בה.
סגורים: גישושים רומנטיים ידליקו עליכם מבטים ויכולים לעורר רכילויות וכאלה. אם אתם סגורים על עצמכם זה לא צריך להזיז לכם.
געגועים: מישהו שכבר המון זמן לא ראה אתכם תופס עליכם געגועים מוטרפים. הכוכבים מראים שגם אתם לא ממש אדישים כלפיו.
יחצנות: בשביל לעשות לעצמכם טוב בנשמה כדאי שתצאו למסע של יחסי ציבור שיפרסם אתכם. אל תשכחו שהמזל מגיע כאשר הבן אדם מפרגן לעצמו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

מאמרים קשורים

Back to top button