הורוסקופ לנוער

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 15.11- 08.11

מוזמנים לקרוא תחזית אסטרולוגית שבועית שנכתבה על ידי מיטב האסטרולוגים של אלטרנטיבלי. בהורוסוקפ שבועי לצעירים תוכלו לדעת מה צופים הכוכבים למזל שלכם וממגוון כלים ומחשבוני מיסטיקה מיוחדים. תיהנו
מיוחד בשבילך: » הורוסקופ יומי  » הורוסקופ שנתי  » הורוסקופ לאהבה  » קריסטל למזל  » התאמת מזלות  » מחשבון נומרולוגיה » פרישת טארוט אונליין

הורוסקופ מזל טלה
נחמדות:
אתם מגלים נחמדות כלפי מישהו שלא ממש יודע לקרוא אתכם נכון. תעשו כל מה שאתם יכולים בשביל שהוא לא יפרש עקום את הכוונות שלכם.
בילוי: מסתדר לכם בילוי או טיול, שפעם לא הצלחתם להגשים. צפוי לכם שם קטע (יש מצב עם מישהו מטריף) שיוכיח שהיה שווה לחכות.
התייעצות: זה סבבה שאתם מתייעצים עם אחרים, אבל בסוף כדאי שתעשו את מה שהחלטתם לעשות. אל תחשבו עליהם. תחשבו רק על עצמכם.
לקחים: כדאי שתלמדו משהו מבלגאן שמשתולל אצל אחד מהחברים שלכם. אם תפיקו לקחים מהקטע הזה, תוכלו למנוע מעצמכם כאבי ראש בעתיד.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל שור
פגישה: צפויה לכם פגישה שלא ייחסתם לה יותר מדי חשיבות, אבל כשהיא מתרחשת אז אתם מוצאים את עצמכם בים של אהבה.
קסם: פליטת פה רומזת לכם על רגשותיו של מישהו מקסים. אז אולי לא חשבתם שהוא מעוניין בכם, אבל המציאות מוכיחה לכם שטעיתם.
מחמאה: מישהו שווה נותן לכם מחמאה שתורמת מאוד למה שאתם חושבים על עצמכם. מכיוון שהרבה מאוד תלוי בדימוי העצמי, יש לכם סיבה לחגוג.
משיכה: אם תפחדו מרכילויות, לא תצליחו לסגור עניין עם מישהו שאתם נמשכים אליו. אל תשכחו שאנשים נוהגים לרכל רק על המצליחנים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל תאומים
אקשן: בא לכם שבוע שמתאים מאוד לאקשן ולא להתפלספויות. זה אומר שכדאי לכם להפסיק להתייעץ ולעשות את מה שיושב לכם בראש.
טיפוסים: אתם עולים על טיפוס דו-פרצופי שמצליח לתחמן את כולם, אבל לא אתכם. בקרוב, גם החברים שלכם יבינו עם מי בדיוק יש להם עסק.
ידידים: חבר שלכם נכנס בעיניים פקוחות אל תוך פדיחה הקשורה באהבה. אם אתם מחבבים אותו, כדאי שתחשבו איך לזרוק לו גלגל הצלה.
שליחים: זה בסדר שאתם משגרים שליחים בשביל שידוכים וכאלה, אבל בסוף תצטרכו לסגור עניין בארבע עיניים. אל תצפו שמישהו יעשה את זה במקומכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל סרטן
הזמנות: אל תרשו למצב הרוח שלכם להשתנות בגלל מישהו שלא שווה את זה. אם תסלחו לו על הבלגאנים שלו, אתם 'מזמינים' לעצמכם את הפעם הבאה.
חברות: ככה לאט-לאט נוצרת חברות אמיתית עם מישהו שיכול להעניק לכם מעצמו. זה הזמן לנפנף מהחיים שלכם את כל בעלי האנרגיות השליליות.
טובה: חברה סגורה פותחת בפניכם דלת ומרשה לכם להיכנס. מצד שני, אתם לא צריכים לתת למישהו את ההרגשה שהוא עושה לכם טובה.
אגדות: מישהו מתאר לכם את החוויות שלו בסגנון מאוד רומנטי. אז סבבה שאתם מקשיבים לו, אבל באמת שאין צורך להאמין לכל מילה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל אריה
טעמים: אל תתנו לאף אחד להשפיע על הטעם שלכם בבחירת בני זוג. יהיו חברים שירצו להכתיב לכם עם מי לצאת וכאלה, אבל אתם לא חייבים להקשיב להם.
קרועים: יבוא לכם קטע מהסרטים עם מישהו שאתם מה-זה קרועים עליו. משהו שקשור באיזושהי נסיעה מוטרפת יכול לסדר לכם את העניינים.
הצעה: מישהו זורק לכם הצעה שמכניסה אתכם למצב רוח רומנטי. גם אם קודם זה לא היה בראש שלכם, אז עכשיו זה מתחיל ללוות אתכם לכל מקום.
סטייל: צפוי קטע חברתי סטייליסטי שהרבה רוצים להתחבר איתו. אל תתביישו להפעיל את הקשרים הנכונים בשביל שישאירו לכם מקום פנוי.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל בתולה
רומנטי: באה לכם משאלה רומנטית שגורמת ללב שלכם לקפוץ בטירוף. זה סבבה וכל זה, אבל אל תראו לצד השני את מה שאתם מרגישים.
הגשמה: פתאום מתגשמים לכם כל מיני דברים שבאו לכם בחלום. בשביל למשוך אליכם את המזל בקטעים האלה, אל תפטפטו עליהם ליד האוזניים הלא נכונות.
גילוי: אתם מגלים או חושפים משהו מדהים שקשור במישהו שאתם לא אדישים כלפיו. הקטע הזה מביא לכם הזדמנות להחליף איתו כמה מילים.
גובה: כדאי שתדעו שככל שהפופולאריות שלכם תופסת גובה, ככה גם הולכים ומתרבים אלה שמקנאים בכם. ככה זה, תמיד מקנאים באלה שהולך להם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל מאזניים
יחס: כדאי לכם לשקול מחדש את היחס שלכם למישהו שכל הזמן מקשקש על קטעים רומנטיים מההיסטוריה שלו. אתם לא הפסיכולוגים שלו.
צירופים: הנומרולוגיה מביאה לכם הצלחות עם אנשים וילדים שקשורים למספר 6. תעשו את החישוב שלכם לפי השם שלהם או לפי תאריך הלידה שלהם.
רכילות: יש מישהו שהרכילות עליו אומרת שהוא די קרוע עליכם רק שלא נעים לו לחשוף את זה. אם הוא בראש שלכם, תנו לו סימן שזה בסדר מצידכם.
חשבונות: אין לכם מה לפחד מפדיחות ביחסים שבין בנים לבנות. אף אחד לא יאשים אתכם אם אתם קצת מאוהבים, שזה אומר שאתם לא צריכים לעשות חשבון לאף אחד.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל עקרב
רמזים: יבואו לכם קטעים של רמזים ומסרים רומנטיים עם מישהו שאתם רוצים לדעת מה הוא חושב ומה הוא מרגיש כלפיכם. קחו צ'אנס, מה כבר יכול לקרות ?
רגשות: הדבר האחרון שאתם צריכים השבוע זה להשקיע במישהו שלא מחזיר לכם אהבה וגם לא מראה רגשות. את המישהו הזה כדאי לכם לנפנף.
מעריץ: מישהו שממש מעריץ אתכם משתף אתכם בחוויות הכי פרטיות והכי אינטימיות שלו. אתם לא ממש חייבים לתת לו עצות, הוא ישמח גם אם סתם תקשיבו לו.
הפתעה: צפויה לכם הפתעה לטובה עם מישהו שהיחסים שלכם איתו היו על הפנים, רק שפתאום הם השתפרו בבת אחת. יכול להיות שיש לכם מטרה משותפת.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל קשת
הקפצות: קופידון מסדר לכם פגישות שרק לפני שבוע לא חלמתם עליהן. זה עושה טוב למקובלות החברתית שלכם וגם מקפיץ לכם את הביטחון העצמי.
געגועים: אתם תופסים געגועים אל מה שנראה כמו רומן ישן שהסתיים מזמן. רק מה? תחשבו טוב ותבינו שאם זה היה כל כך סבבה, אז למה זה הסתיים?
הפתעות: מישהו שבכלל לא היה בראש שלכם, עושה לכם הפתעות כשאתם לא הכי מוכנים. מצד שני, צפויים אחלה קטעים לאלה מכם שיפגינו ספונטאניות.
חלומות: מישהו שהיו לכם חלומות עליו, מתנהג שונה לגמרי ממה שדמיינתם. לא שזה צריך להרתיע אתכם, רק קצת משונה. לא ככה?
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל גדי
חברתי: יש מצב שקטע חברתי או רומנטי מגיע אל סוף הדרך שלו. כמו שזה נראה אז אף אחד לא אשם. פשוט, כל אחד צריך ללכת לכיוון שהוא בחר.
מהמם: קטע מהמם תופס אתכם לא ממש מוכנים לקראתו. מרוב שאתם מופתעים, אתם נותנים לו צ'אנס. יהיו מי שירכלו אבל זה לא צריך להזיז לכם.
חלומיים: צפויים לכם קטעים חלומיים עם מישהו שנורא התגעגעתם אליו. אם אתם רוצים לעשות את זה כמו גדולים, אל תפספסו בילוי מדהים בחברתו.
התחדשות: אם בדיוק עכשיו נשבר לכם מקטע רומנטי, הכוכבים שולחים אליכם סיפור ממש חדש. יש מצב שאתם מתאהבים במישהו שתמיד מפתיע אתכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דלי
קלילות: הקטעים הרומנטיים והחברתיים זורמים בכיף ובסבבה. קטע רומנטי שהיה כבד עליכם, מתחיל לצאת מהחיים שלכם. במקומו בא קטע אחר הרבה יותר קליל.
גדולים: מישהו שממש אוהב אתכם עוזר לכם לצאת גדולים מקטע שקצת התבלגנתם איתו. סבבה, רק לא כדאי שתנסו את הטריק הזה פעם נוספת.
מאוהבים: אתם קצת מאוהבים רק שתיכף רואים את זה עליכם. אם אין לכם בעיה עם זה, אז סבבה – אבל אם זה מבאס אתכם, אז כדאי שתשחקו אותה קולים.
נומרולוגיה: המזל השבועי שלכם קשור באנשים ובמקומות שמספר המזל שלהם 5. צפויות לכם מחמאות מצד טיפוסים שלא מפרגנים לכם בדרך כלל.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דגים
תשובות: אל תמהרו לתת תשובה חיובית להצעה לבילוי שאתם לא קרועים עליו. זה אומר שהקטע הזה ישעמם אתכם גם אם למישהו מסוים יש כוונות טובות.
עצות: מישהו חכם נותן לכם אחלה עצה שקשורה לקטע רומנטי. כדאי לכם להקשיב לו גם אם הלב שלכם הולך בכיוון אחר.
חקירות: מישהו מנסה לחקור אתכם בנוגע לפרשייה שהסתיימה. למרות היושר וההגינות שכל כך אופייניים לכם, אתם לא ממש חייבים לנדב לו מידע.
פרשיות: צפויה פרשייה מרגשת שעשויה לבשר על תחילתו של קטע רומנטי. הדברים מתגלגלים במסלול הנכון, גם אם הצד השני לא ממהר להצהיר על רגשותיו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

מאמרים קשורים

Back to top button