הורוסקופ לנוער

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 13.12- 06.12

מוזמנים לקרוא תחזית אסטרולוגית שבועית שנכתבה על ידי מיטב האסטרולוגים של אלטרנטיבלי. בהורוסוקפ שבועי לצעירים תוכלו לדעת מה צופים הכוכבים למזל שלכם וממגוון כלים ומחשבוני מיסטיקה מיוחדים. תיהנו
מיוחד בשבילך: » הורוסקופ יומי  » הורוסקופ שנתי  » הורוסקופ לאהבה  » קריסטל למזל  » התאמת מזלות  » מחשבון נומרולוגיה » פרישת טארוט אונליין

הורוסקופ מזל טלה
התפייסות:
צפוי לכם דיבור עם מישהו שאתם לא ממש קרועים עליו. התפייסות איתו יכולה לעשות טוב למקובלות החברתית שלכם ולמדד הפופולאריות.
התנערות: אל תתביישו להתנער ממישהו שכל כך עסוק בעצמו ובבעיות שלו עד שהוא שוכח שגם לכם יש רגשות. שום דבר טוב לא ייצא לכם מהקשר איתו.
סקרנות: אתם קולטים רמזים ממישהו שאתם מסוקרנים לגביו. אז נכון שאתם לא ממש סגורים על הסיפור איתו אבל שווה לכם לנסות. לא ככה?
עקרונות: אתם נאמנים לעקרונות שקבעתם לעצמכם, גם אם יש מישהו שזה לא מוצא חן בעיניו. הוא יגיד שזה בגלל שבא לכם להיות מיוחדים אבל זה לא צריך להזיז לכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל שור
בהפוכה: אתם עלולים לחשוב שמישהו חוסם אתכם אבל הוא לא. בהפוך על הפוך יתברר לכם שהיחסים שלכם איתו דווקא מביאים לכם מזל.
הפי-אנד: שיחה שמתחילה על הפנים משנה כיוון וזורמת אל הפי-אנד. יכול להיות שהבלגאן בהתחלה הוא בגלל שאתם (וגם הצד השני) מתרגשים קצת.
אטרף: אתם עושים דברים שלא מעט אנשים חושבים שזה קצת מוטרף מצידכם, אבל מתברר שזה מה שאתם אוהבים. מה שחשוב זה שאתם מבסוטים מזה.
אמנות: פתאום ובלי שבכלל התכוונתם יורדת עליכם אנרגיה יצירתית. זה יכול להיות סבבה בשביל אלה מביניכם שרואים את העתיד שלהם באמנות.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל תאומים
טיפים:
מישהו שמכיר אתכם נותן לכם טיפים שקשורים לקטעים שבין בנים לבנות. כדאי שתשמעו מה יש לו להגיד גם אם אתם חושבים שאתם יודעים הכול.
מילים: מותר לכם לזרוק מילה טובה למישהו שממש עזר לכם בזמן האחרון. אז נכון שהוא עשה את זה סתם כי בא לו אבל זה סבבה אם תצ'פרו אותו.
חברים: עושה רושם שהחברים שלכם דלוקים על מישהו או על קטע שבכלל לא בראש שלכם. מצד שני גם לא כל כך בא לכם לפדח אותם.
בקטנה: דיבור בקטנה יכול להתפתח למשהו ממש רומנטי. הכוכבים מסדרים לכם הפתעות ברגעים הכי פחות צפויים עם האובייקטים הכי מוטרפים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל סרטן
משחקים: באים לכם קטעים וחיזורים רומנטיים שמפתיעים אפילו אתכם. יש מצב שתצטרכו לשחק אותה בשביל שאף אחד לא יקלוט מה עובר עליכם.
תפילה: מתחילה להתגשם לכם תפילה שנשאתם בלב. יכול להיות שמישהו קלט אתכם ועושה הכול בשביל שתצאו מבסוטים או שעוזבת אתכם דאגה מעצבנת.
מסרים: מתגלגל אליכם מסר ממישהו שהייתם בטוחים שהוא שכח אתכם. לא רק שהוא לא שכח אלא שכל הזמן הייתם בראש שלו.
שידוכים: לא כדאי לכם להיכנס לשידוכים שהתוצאה שלהם עלולה לעצבן אתכם. אם אתם רוצים מישהו אז כדאי שתעשו את זה ישירות ובלי מתווכים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל אריה
שמחה: מישהו שהבאתם לו שמחה גדולה חושב על איך לשמח אתכם. אל תרגישו לא נעים כשהוא ירצה להחזיר לכם טובה תחת טובה.
חוויות: אתם קולטים שיש לכם הרבה משותף עם מישהו שעד לא מזמן היו ביניכם היתקלויות. אם תתנו לזה צ'אנס צפויות לכם גם חוויות משותפות.
משיכה: הולך לכם בענק ואתם נמשכים אל אלה שנחשבים למנהיגים חברתיים. משהו בהתנהגות שלהם רומז לכם שרק איתם אתם מרגישים במקום הנכון.
יחצנות: בהפוך על הפוך יוצא שמישהו שכאילו מרכל עליכם, דווקא עושה לכם אחלה יחסי ציבור. אז נכון שהוא לא התכוון אבל זה מה שיוצא.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל בתולה
חיזור:
צפוי לכם חיזור שמחמם את הלב. גם אם הקטע מתחיל על הפנים יש מצב שהכל יסתיים באושר ענק, מה שאומר שאין לכם סיבה להתבאס.
מבטים: צפויים לכם חילופי מבטים עם מישהו שיש לכם לגביו מחשבות רומנטית. זה הזמן לעשות הכנות לקראת שיחה או דיבור שצפויים לכם איתו.
חיבה: אתם מגלים חיבה כלפי מישהו שבראש שלכם להיפגש איתו. זה ממש בסדר שאתם הראשונים שיוזמים ואל תקשיבו למי שאומר שלא.
שיקול: מישהו רוצה שתעשו למענו משהו שבכלל לא בראש שלכם. לפני הכול כדאי לכם לבדוק איתו מה בדיוק יוצא לכם מזה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל מאזניים
מדהים: צפוי לכם קטע מדהים עם המון שיחות נפש וכל זה. מה שמעניין פה הוא שעד השבוע לא ממש הייתם סגורים על הסיפור הזה. לא ככה?
הגשמה: זה אחלה שבוע בשביל להגשים חלומות שהולכים איתכם כבר המון זמן. הדברים הממש טובים יתחילו לקרות כאשר תצליחו להשתחרר מאכזבות העבר.
שכנועים: יש מישהו שמנסה לשכנע אתכם לזרום עם קטע מוטרף, רק שאתם לא מוכנים להקשיב לשטויות שלו. אם אתם לא חייבים אז יפה לכם גם בלי הקטע הזה.
דלוקים: מישהו שכולם דלוקים עליו, מעלה את הביטחון העצמי שלכם בזכות זה שהוא מעדיף אתכם על פני מישהו שגם הוא שווה. סבבה לדימוי העצמי שלכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל עקרב
תהילה: יש מישהו שרוצה להוביל קטע חברתי או בלייני, רק שזה לא ממש מצליח לו. יש מצב שאתם מחליטים לעזור לו וגוזרים לעצמכם קופון של כבוד ותהילה.
יצירתיים: זה הזמן בשביל להוכיח לכולם עד כמה אתם יצירתיים וכל זה. בעיקר כדאי לכם להדגיש את הכישרונות שלכם בתחום התנועה והריקוד וכל מה שקשור לזה.
שדרוגים: אתם פוגשים מישהו מהמם בקטע עם טעם של פעם. הסיפור הזה משדרג לכם את היחסים הרומנטיים אבל עלול להרגיז מישהו שאתם מחבבים.
מרגישים: אתם מקבלים משהו מדליק שרומז לכם על הרגשות שמישהו מרגיש כלפיכם. יש לכם רמז ברור וזה אומר שאתם לא צריכים להתייעץ עם אף אחד.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל קשת
מעודדים: הכוכבים שלכם מעודדים אתכם לאהוב את עצמכם בלי חשבון. הרבה אנשים חושבים שאתם צריכים להשקיע בכישרונות שלכם.
קאמבק: מישהו שכבר שכחתם ממנו עושה קאמבק וזוכה בפופולאריות רבה. הוא יספר לכם דברים מדהימים על החוויות שעברו עליו בזמן שלא נפגשתם.
שיקולים: בשביל למצוא חן בעיני מישהו, אתם עלולים לוותר על משהו שהפך לסמל (אייקון) שלכם. הכי כדאי לכם לרדת מהרעיון הזה.
פרגונים: הפופולאריות שלכם מעודדת אתכם לעזור למישהו שאף אחד לא מפרגן לו. ככה זה בחיים, בשביל לקבל – צריך לפעמים גם להעניק.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל גדי
חושבים: מישהו שכבר המון זמן אתם חושבים עליו, גורם לכם להרגיש בשמיים. לא מפתיע שהקטע הזה משפיע לטובה על הדימוי העצמי שלכם.
מתפלספים: תשתדלו לא להתפלסף עם עצמכם על מישהו שכבש את הלב שלכם. אם סבבה לכם איתו אז פשוט תזרמו עם הדברים בלי להתחשבן עליהם.
ריגושים: מתחילים להסתובב דיבורים על נסיעה שהמטרה שלה היא לשדרג את הבילויים שלכם. צפויות לכם פגישות עם אנשים ועם אירועים לא שגרתיים.
מסנוורים: האהבה עושה לכם טוב ואפילו משדרגת את ההופעה החיצונית שלכם (את ה – לוק). אל תתייחסו לאנשים שלא מפרגנים לכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דלי
בשורות: החלומות מתחילים להתגשם דווקא אצל אלה מביניכם שמצב הרוח שלהם היה על הפנים. פתאום מתחילות להגיע כל מיני בשורות טובות.
ג'ננה: מישהו שהביא לכם את הג'ננה חושב פעם נוספת על הסיבות שגרמו לבלגאן. יש מצב שהוא מתחרט ורוצה להחזיר את הדברים כמו שהיו פעם.
ירידות: יש מישהו שנדלק עליכם אחרי שטחן לכם את המוח בכל מיני עקיצות וכאלה. פתאום הוא קלט שהדרך הנכונה ללב שלכם היא הדרך העדינה.
רומנטיות: אנרגיה רומנטית שמשפיעה על המחשבות שלכם משפיעה גם על הצורה החיצונית שלכם, וזה אומר שה-לוק שלכם הופך למדהים מיום ליום.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דגים
חיבור: יש מצב שאתם חושבים שאולי שפספסתם צ'אנס עם מישהו מדליק. אם זה מה שקורה, כדאי שתבקשו מחבר שיחבר ביניכם לבין ההוא-ההוא. אתם יודעים.
נדנדות: צפוי שבוע בסטייל של נדנדה או קרוסלה, מה שאומר שקטעים מעצבנים יוצאים מתוך החיים שלכם, אבל תיכף נכנסים במקומם קטעים חדשים והרבה יותר טובים.
מילים: טיפוס דו-פרצופי אומר עליכם מילים מאחורי הגב, אבל אוכל לעצמו את הלב כשהוא קולט שזה בכלל לא מזיז לכם. בקרוב הוא יבוא להתנצל.
להיט: המשהו המסוים שיעשה לכם את השבוע הוא משהו שקשור לאופנה ולבגדים. יש מצב שגם תכשיטים יככבו עכשיו בחיים שלכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

מאמרים קשורים

Back to top button