הורוסקופ לנוער

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 27.12- 20.12

מוזמנים לקרוא תחזית אסטרולוגית שבועית שנכתבה על ידי מיטב האסטרולוגים של אלטרנטיבלי. בהורוסוקפ שבועי לצעירים תוכלו לדעת מה צופים הכוכבים למזל שלכם וממגוון כלים ומחשבוני מיסטיקה מיוחדים. תיהנו
מיוחד בשבילך: » הורוסקופ יומי  » הורוסקופ שנתי  » הורוסקופ לאהבה  » קריסטל למזל  » התאמת מזלות  » מחשבון נומרולוגיה » פרישת טארוט אונליין

הורוסקופ מזל טלה
חיזורים:
אנשים שלא ראו אתכם המון זמן אומרים שעובר עליכם שינוי מדהים. את התוצאות תוכלו לראות בחיזורים המהממים שייפלו עליכם השבוע.
התחשבות: מישהו רומז שיש לו מה להגיד לכם, רק שהוא פוחד שתפדחו אותו. גם אם אתם חושבים שהוא טועה, כדאי שתנסו להבין את הקטע שלו.
חמוד: אתם מנסים להבין את הראש של מישהו חמוד אבל מרחף. אם זה ממש חשוב לכם, כדאי שתדברו עם מישהו שמכיר אותו כבר המון זמן.
יועצים: אתם מתלבטים בין שני מחזרים שדלוקים עליכם. זה סבבה שאתם משתפים אנשים בהתלבטויות אבל יש מצב שיש לכם יותר מדי יועצים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל שור
מתחרים: מישהו מתחיל לחזר אחריכם בגלל שהוא קולט שהוא עלול לפספס אתכם. זה אומר שהוא חושד שמישהו אחר מתחרה בו עליכם.
חופרים: לא שווה לכם לחזור אל מישהו שלא ממש עשה לכם טוב בלב. השבוע אתם צריכים לתפוס ראש עם בילויים קורעים ולא לחפור באכזבות העבר.
עיתויים: הימים שלישי וחמישי ישגרו אליכם מבול של הצלחות חברתיות. אתם נכנסים אל תוך קשרים מטריפים עם אנשים שיביאו לכם מזל וברכה.
מעריצים: יש לכם גרופי חדש שמייחצן אתכם בלי שתדעו. גם אם פעם הוא לא ממש אהב אתכם, יש מצב שמישהו גרם לו לשנות לטובה את דעתו עליכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל תאומים
תשובות: צפוי לכם קטע עם מישהו שעד עכשיו התחמק מלהביא לכם תשובה ברורה. הולכים לצוף שם דברים שפעם התפדחתם לדבר עליהם.
דלוקים: אתם עלולים לפספס קטע רומנטי עם מישהו שאתם לא ממש אדישים כלפיו. אם אתם דלוקים עליו, כדאי שתדליקו גם אותו.
זורמים: חלומות רומנטיים זורמים אל דיבורים שבדרך כלל אתם שומרים בסוד. השבוע יש לכם מוטיבציה לשתף בהם גם מישהו שאתם אוהבים.
בשורות: הכוכבים מביאים לכם בשורות טובות ומעודדים אתכם לקבל החלטות משמעותיות שקשורות בהתחייבויות חברתיות או בקטעים שבין בנים לבנות.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל סרטן
בלגאנים: גם אם היו לכם קצת בלגאנים פה ושם, הגיע הזמן להשתחרר ממה שהיה ולפנות אל העתיד. אל תשכחו שהכוכבים עוזרים למי שעוזר לעצמו.
תחושות: ההרגשה הפנימית שלכם קולטת מישהו שיכול להיות אחלה חבר וגם אחלה פרטנר. גם אם החברים שלכם חושבים שזה לא ככה, תנו ללב להגשים את עצמו.
הפתעות: מישהו שנופל עליכם בהפתעה פולט שטויות שמביאות לכם את הג'ננה. מצד שני, כדאי שתיקחו את הצ'אנס שלכם בשביל לנפנף אותו מהחיים שלכם.
מרגישים: מישהו רומז לכם שהוא מרגיש כאילו יש לכם משהו אליו. אם זה לא נכון אז ישר תגידו לו – אבל אם זה כן נכון, כדאי שתקבעו פגישה..
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל אריה
טיפ: אתם לא חייבים להכניס את הראש שלכם לתוך התסבוכות של מישהו מוטרף. אם תנסו ללכת עם הראש שלו, תמצאו את עצמכם במצב שהוא נמצא בו.
אינטימיות: מישהו לוקח אתכם לשיחה אינטימית ומגלה לכם קטעים שעשו לו פדיחות. תקשיבו ואל תגיבו גם אם נורא בא לכם לקחת עליו אחריות.
שופינג: אם בראש שלכם איזה שופינג משחרר, כדאי שתעשו את זה במקום שכבר סידר לכם צ'ופרים בעבר. זה יביא לכם מציאות במחירים מצחיקים.
לוק: אתם מתחילים לקלוט את הראש של מישהו שעד עכשיו התייחסתם רק ל – 'לוק' שלו. פתאום הוא לא כזה מעניין כמו שחשבתם קודם..
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל בתולה
רעיונות:
מישהו שממש מחבב אתכם ממציא רעיון אדיר בשביל לעשות לכם הפתעה. יש מצב שזה משולב עם משהו שהוא מתכנן לקנות לכם.
גלים: החיזורים שלכם תופסים גל של ביטחון עצמי. בני המין השני מפרגנים לכם, גם אם אתם לא ממש קולטים את המסרים שלהם.
משעשעים: קטע חברתי זורם עם קטעים משעשעים של צחוקים ודאחקות. היכרות חדשה משחררת אתכם מפרשייה שהתבאסתם ממנה.
עצות: מישהו בקטע של ייעוץ רוצה לעזור לכם עם משהו שהסתבכתם איתו. אם תחליטו להתייחס לעצות שלו, תצטרכו להיות קצת יותר גלויים איתו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל מאזניים
לטובה: אל תטחנו את עצמכם עם כל מיני שאלות פילוסופיות? הכוכבים אומרים שהכול לטובה, אפילו מה שנראה לכם עכשיו כמו בלגאן.
חידות: קופידון מביא לכם מזל באהבה אבל גם מפזר חידות. זה אומר שיש דברים שתצטרכו לנחש בלי שהצד השני יסביר לכם אותם.
מגלגלים: הכוכבים מגלגלים אליכם הצלחות עם חברים ומחזרים מהמזלות טלה, אריה וקשת. הם שייכים ליסוד האש שהולך סבבה עם יסוד האוויר שאתם שייכים אליו.
ספינות: הכי טוב שתתנו לרומנטיקה לזרום, אבל תשימו עין על ספינת האהבה בשביל שהיא שלא תיסחף אל מקומות שאתם לא אוהבים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל עקרב
מוטרפים: שיחות מוטרפות מציפות אתכם ברגשות שאפילו בפני עצמכם לא נעים לכם להודות בקיומם. ככה זה כשנקרעים על מישהו.
ניסיון: מישהו עם המון ניסיון מביא לכם אחלה עצות. הסיפור הזה גורם לכם להוציא מהחיים שלכם את כל מי שהביאו לכם סתם התבאסויות.
סודות: גם אם בדרך כלל אתם שומרים לעצמכם את הסודות שלכם, השבוע כדאי לכם לשפוך מהלב ולדבר עם מי שצריך על מה שצריך.
קולטים: אתם קולטים מישהו שמביא לכם את הג'ננה בגלל התחמנויות שלו. מה שהכי מוזר זה שרק אתם עליתם עליו אבל לא האחרים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל קשת
רמזים: אין לכם מה לפחוד מפדיחות שקשורות למישהו שאתם דלוקים עליו, אבל בשביל להיות בטוחים כדאי לכם לשלוח רק רמזים ולא מילים מפורשות.
הצלחות: אתם מצליחים לעזור למישהו שרק עכשיו יצא מבלגאן רומנטי ובגלל זה הביטחון העצמי שלו בזבל. יפה לכם, רק אל תהיו מעורבים יותר מדי.
קנאה: כדאי לכם להתעלם מכל מיני שמועות שקשורות למישהו שמצא חן בעיניכם. יכול להיות שכל הסמטוחה הזו היא בגלל מישהו שמקנא בו.
ויתורים: יש מצב שאתם רוצים לזרום בטוב עם מישהו שאתם מחבבים, אבל זה לא אומר שאתם צריכים לוותר בשבילו על הדברים שחשובים עבורכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל גדי
משחקים: אתם מצליחים לשחק אותה באדישות מול מישהו שבא לכם בחלומות. סבבה, אבל בדרך הזו לא תרוויחו כלום. כדאי שתבקשו מחבר שיעזור לכם להעביר מסר.
טיולים: צפויה לכם פרשייה רומנטית שבכלל לא הייתה בראש שלכם, אבל משהו שיקרה באמצע השבוע יגרום לכם לזרום איתה. יש גם מצב לטיול משותף.
מחשבות: גם אם נורא בא לכם לזרוק למישהו בפרצוף את מה שאתם חושבים עליו, כדאי שתתאפקו ותחשבו על מה שאתם עלולים להפסיד מהבלגאן הזה.
תגובות: מישהו טוחן לכם את המוח על מישהו אחר שגם אתם מכירים. סבבה, רק לא כדאי שתגיבו בגלל שדברים שתגידו עלולים להגיע לאוזניים הלא נכונות.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דלי
מחזרים: מישהו מכוסס ציפורניים בגלל שהוא פוחד שאולי תעדיפו מישהו אחר ולא אותו. אם יש לכם משהו טוב להגיד לו אז תעשו את זה עכשיו.
שיקולים: יש מצב שאתם מנפנפים מישהו שהקטעים שלכם איתו היו על הפנים. זה בגלל שהוא אנוכי שלא הסכים לתרום מעצמו לקשר ביניכם.
פרשיות: יש מצב שאתם עדיין חושבים על פרשייה רומנטית ששייכת לעבר וכבר לא ממש קיימת בהווה. אם זה נכון אז כדאי שתצאו מהר מהקטע הזה.
הידלקות: אתם עושים משהו קורע שגורם למישהו שווה להידלק עליכם. ממש בקרוב גם תקבלו מסר או רמז שיוכיחו שהוא בכלל לא אדיש כלפיכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דגים
סיפורים: מתחיל להתגלגל סיפור רומנטי שלא ישר הדליק אתכם במבט ראשון, אבל מבט שני גרם לכם להשתכנע שיש על מה לדבר. יפה לכם ככה.
בילויים: מישהו מציע לכם בילוי שכבר המון זמן אתם חולמים עליו אבל עד עכשיו לא ממש יצא לכם להתנסות בו. השבוע זה פשוט הולך לקרות לכם.
שמועות: מגיעות אליכם שמועות שכאילו יש מישהו שדלוק עליכם אבל מתבייש לעשות צעד בכיוון. אם הוא בראש שלכם אז תרמזו לו שאין לו מה לחשוש מפדיחות.
מדרגות: סודות משותפים שיש לכם עם מישהו קרוב גורמים לעליית מדרגה ביחסים שיש לכם איתו. לא כדאי לכם לשתף מישהו נוסף ביחסים האלה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

מאמרים קשורים

Back to top button