הורוסקופ לנוער

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 03.01- 27.12

מוזמנים לקרוא תחזית אסטרולוגית שבועית שנכתבה על ידי מיטב האסטרולוגים של אלטרנטיבלי. בהורוסוקפ שבועי לצעירים תוכלו לדעת מה צופים הכוכבים למזל שלכם וממגוון כלים ומחשבוני מיסטיקה מיוחדים. תיהנו
מיוחד בשבילך: » הורוסקופ יומי  » הורוסקופ שנתי  » הורוסקופ לאהבה  » קריסטל למזל  » התאמת מזלות  » מחשבון נומרולוגיה » פרישת טארוט אונליין

הורוסקופ מזל טלה
יועצים: מה שהכי חשוב בשבילכם השבוע זה לזרום עם הלב ועם הרגש ולא להקשיב לכל מיני יועצים שלא מבינים כלום ב – איך שאתם מרגישים.
אינטימי: בסודות האינטימיים שלכם כדאי לכם לשתף רק את מי שאתם סומכים עליו בעיניים עצומות. זה ממש סבבה שיש לכם מישהו שמבין לליבכם.
מילים: מישהו זורק לכם מילים שמוציאות אתכם טיפה מבולבלים. אם אתם לא לגמרי סגורים על מה שהוא אמר, אל תגיבו עד יום רביעי.
אטרף: אם אתם מתחילים לגלגל קטעים עם מישהו בראש מוטרף, כדאי שתדעו שקשר שפוי כבר לא ייצא לכם מהסיפור הזה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל שור
ניצוצות: מופיע ניצוץ רומנטי ביניכם לבין מישהו שלקחתם אותו בקלילות. יש מצב שמה שהתחיל בסבבה הולך להפוך לקטע חם ורומנטי.
מחשבות: קטע רומנטי מדליק אצלכם מחשבות שהשתדלתם להתחמק מפניהן. כדאי שתדעו שהם לא יתנדפו עד שתבדקו אותן טוב-טוב.
שיקולים: מישהו כל כך עסוק עם עצמו ועם מה שקורה איתו, עד שהוא שוכח שגם אתם בסביבה. אם מדובר בקטע רומנטי כדאי שתחשבו על זה שוב.
מסרים: צפוי לכם מסר ממישהו שהייתם בטוחים שהוא בכלל לא סופר אתכם. נפלא, רק כדאי שלא יראה עליכם איך שאתם מתרגשים מזה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל תאומים
תשובות: מישהו שהחיים שלו על הפנים מנסה למצוא אצלכם תשובות. זה בסדר שאתם נותנים לו עצות אבל רק הוא יהיה זה שיוכל לעזור לעצמו.
מעריצים: מישהו שאתם מעריצים עוזר לכם להשתחרר מפרשייה שישבה לכם על הווריד. יש מצב לקטע רומנטי שאי אפשר לדבר עליו עם אחרים.
איכותי: שימו לב למישהו שכאילו סתם טוחן איתכם רכילויות וכאלה, אבל בתכלס מנסה להגיע למשהו קצת יותר איכותי ומחייב.
ווידויים: אם אתם מחליטים להתוודות בפני מישהו, אל תגזימו בפתיחות שלכם. לפעמים יש לכם מן קטע כזה של היסחפות למקומות בעייתיים. לא ככה?
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל סרטן
קריזות: אתם מתעצבנים על מישהו שהשחצנות שלו מביאה לכם קריזה. מצד שני אתם גם קצת קרועים עליו ככה שבסופו של דבר הכול מתאזן.
צ'אנסים: אם נשבר לכם מהבילויים השגרתיים ואם בראש שלכם קצת יותר אקשן, קחו צ'אנס עם הצעה מוטרפת שתקבלו ביום רביעי.
מתגלגלים: קטע מהסרטים מביא לכם הצלחה בתחום החברתי. הסיפור הזה גורם לדברים להתגלגל ולהכיר לכם מישהו שמעריץ את היכולות שלכם.
איזי: אל תיכנסו לוויכוחים קטנוניים עם מישהו שאתם מחבבים. אם בכיף שלכם להיות איתו, אז פשוט תזרמו עם זה בלי לעשות חשבון.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל אריה
רגשות: אתם הולכים לבדוק את מצבכם אצל מישהו שקצת קשה לו לחשוף רגשות. אז נכון שהוא מופנם וכל זה, אבל בסוף הוא ייפתח אם תתנו לו צ'אנס.
כתף: מישהו שמתאושש מבלגאן אישי מוצא אתכם בתור כתף לבכות עליה. סבבה, רק כדאי שתיקחו בחשבון שזה יכול לגלוש אל פסים רומנטיים.
ריגושים: פליטת פה שיצאה לכם בטעות גורמת למישהו להתרגש. כדאי שתעצרו אותו אם אתם רואים שהוא הולך רחוק מדי עם המסקנות שלו.
תחביבים: יש מצב לתחביב חדש שמכניס קצת אקשן לחיים שלכם. ליצירתיים שביניכם כדאי להשקיע קצת יותר בכישרונות שלהם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל בתולה
הצעות: באות לכם מחשבות על מישהו שקצת קשה לכם לדמיין אהבה ביניכם לבינו. מצד שני, הוא יידלק עליכם אם תציעו לו הצעה שקשה לסרב לה.
משדרים: מישהו נקרע עליכם בזכות טוב הלב שאתם משדרים. אם אתם יודעים מה טוב בשבילכם, תתחילו לסגור עניין עוד לפני שיהיה מאוחר.
בשורות: מתגלגלת אליכם בשורה משמחת שקשורה בתפילות הרומנטיות שלכם. אל תרוצו לספר עליה לפני שאתם בטוחים שכל הפרטים נכונים.
חו"ל: משהו שקשור לחו"ל מביא לכם קטע חמוד עם מישהו שבא משם או גר שם. הכול יזרום לכם בסבבה, אבל תצטרכו להתרגל שהוא חושב אחרת מכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל מאזניים
אופטימי: פרשיית אהבה שמתחילה בקטע מבאס, תופסת כיוון אופטימי שעושה לכם טוב. זה אומר שתמיד כדאי לגלות פתיחות ולא להתייאש ישר בהתחלה.
מרגישים: נופל עליכם בילוי בחברת מישהו שהלב שלכם תמיד מפספס פעימה בגללו. אל תתבאסו אם יתברר שהוא יודע שזה מה שאתם מרגישים, בגלל שגם הוא מרגיש ככה.
לבבות: אתם מחליטים לזרום עם הלב שלכם ולא להקשיב למה שאנשים חופרים לכם במוח. כדאי שתדעו שקטעים שכאלה לפעמים מצליחים, ולפעמים לא.
משתוקקים: מישהו משתוקק לספר לכם על הרגשות שלו, רק שהוא לא רוצה שכל העולם ואחותו ידעו על מה שקורה. תגידו לו שהוא צריך להחליט, בגלל שאי אפשר להמשיך ככה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל עקרב
זיכרונות: באים לכם זיכרונות על מישהו שפעם היה לכם סיפור איתו, אבל איכשהו זה לא ממש ייצא לטוב. אל תתביישו להעביר לו מסר.
רומנטי: אם יש לכם מחשבות רומנטיות על מישהו שרק עכשיו הכרתם, אל תרוצו לספר על זה לאחרים. לא כל מה שעובר לכם בראש אתם חייבים לדבר עליו.
מסוחרר: מישהו יוצא מסוחרר מהצעה או רעיון שאתם מפילים עליו. אם בראש שלכם להגיד לו משהו רומנטי, כדאי שתעשו את זה בארבע עיניים.
התחדשות: ברגע שתוציאו מהחיים שלכם את כל מי שכל הזמן מבאס אתכם, אז ישר ייפתח לכם קטע חדש עם מישהו מדהים שרק מחכה שתתייחסו אליו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל קשת
אסרטיביות: הבן אדם האחרון שאתם זקוקים לו השבוע הוא מישהו שמתעלק עליכם. אז נכון שאתם לא חייבים להעליב אותו, אבל גם לא לחייך אליו בשביל הנימוס.
טיימינג: זה אחלה טיימינג בשביל ללכת על קטע רומנטי מקורי וקצת מיסטי. קחו בחשבון שצריך ראש מוטרף עם מי שההתנהגות שלו מסתורית.
הצעות: מישהו מציע לכם הצעה שאתם יוצאים ממנה מה-זה מבולבלים. אתם לא צריכים לחשוב מה הוא מרוויח ממנה, אלא רק מה אתם מרוויחים.
פוזות: מישהו בפוזה של אכפת לו מכם, מנסה להבין מה הקטע שלכם עם מישהו שאתם דלוקים עליו. בעצם, למה שלא תספרו לו את האמת?.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל גדי
סטייל: מהפכים והתחדשויות בסטייל של הבילויים שלכם, יכניסו קצת יותר ריגושים לקטעים הרומנטיים וייקחו את הלב שלכם אל המקום בו הוא צריך להיות.
חמודים: מישהו שהייתם חמודים אליו ולא התחשבנתם איתו, זוכר אתכם לטובה ועוזר לכם לסגור עניין עם מישהו אחר שאתם הרוסים עליו.
דיבורים: אתם תופסים דיבור עם מישהו שאתם סומכים עליו בכל מה שקשור לקטעים שבין בנים לבנות. יש מצב שהוא מצ'פר אתכם בעצה על קטע רומנטי שנתקע.
טיימינג: אלת האהבה מבקרת אצלכם בימים שני וחמישי. אלה אחלה ימים בשביל גדיים שמוכנים לקחת את הצ'אנס שלהם ולהתנהג בספונטאניות..
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דלי
חידושים: אתם מצליחים לחדש קשר שקצת כאב לכם כשהוא נגמר. אנרגיה בטעם של פעם מביאה לכם רגעים קסומים של חוויות והתנסויות שלעולם לא תשכחו.
פרטיות: יותר מדי אנשים חושבים שזה בסדר אם הם ידחפו את האף שלהם לתוך החיים הפרטיים שלכם. תגידו להם שהגיע הזמן שיפסיקו עם זה.
רכילויות: מישהו מספר לכם רכילויות על מישהו אחר שאתם מכירים. מה שמצחיק בקטעים האלה הוא שאתם מפרגנים דווקא למישהו הזה שהרכילות היא עליו.
רומזים: הכוכבים רומזים על פרשיית אהבה שסוחפת אתכם אל פרץ של רגשות. אתם מרגישים הקלה כאשר נופלות חומות שגרמו לכם להסתגר.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דגים
קליקים: צפוי קליק מהמם ביניכם לבין מישהו שרק עכשיו הכרתם. הכוכבים מעודדים אתכם לארגן לעצמכם הזדמנות בשביל לתפוס איתו דיבור ביחידות ובארבע עיניים.
משדרגים: יש מצב שמסתיים קשר שמיצה את עצמו ומתחיל קשר חדש שמשאיר אתכם עם טעם של עוד. סבבה, זה אומר שכולם יוצאים טוב מהסיפור הזה.
עננים: אתם מצליחים לדכא טיפוס שחצן שהסתובב עם האף שלו בעננים. כהמשך טבעי יצוצו קטעים בהם יריבים לשעבר, יהפכו להיות אחוקים בהווה.
לומדים: מישהו קרוב מלמד אתכם שיטה שתעזור לכם להימנע מתסכולים בתחום הרומנטי. חוצמזה שיש לו הרבה ניסיון הוא גם נורא חכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

מאמרים קשורים

Back to top button