הורוסקופ לנוער

תחזית אסטרולוגית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 19.03- 13.03

מוזמנים לקרוא תחזית אסטרולוגית שבועית שנכתבה על ידי מיטב האסטרולוגים של אלטרנטיבלי. בהורוסוקפ שבועי לצעירים תוכלו לדעת מה צופים הכוכבים למזל שלכם וממגוון כלים ומחשבוני מיסטיקה מיוחדים. תיהנו
מיוחד בשבילך: » הורוסקופ יומי  » הורוסקופ שנתי  » הורוסקופ לאהבה  » קריסטל למזל  » התאמת מזלות  » מחשבון נומרולוגיה » פרישת טארוט אונליין

הורוסקופ מזל טלה
איכותי: טלאים שמחפשים קשר שווה ואיכותי יגלו שזה הזמן לקחת צ'אנס ולפעול. הסיפור האמיתי מתחיל ברגע בו אתם עושים את הצעד הראשון.
אינטרסים: צפוי וויכוח עם מישהו שחושב שרק הוא צודק ושכולם טועים. הכי טוב בשבילכם זה לשמור על האינטרסים שלכם ולא של אף אחד אחר.
גדולים: אתם יוצאים גדולים מקטעים רומנטיים שעד לא מזמן פחדתם להתפדח איתם. יש מי שמתחרט על רכילות שאמר עליכם.
קרוע: מישהו שממש קרוע עליכם עושה לכם יחסי ציבור במקומות הנכונים ומסכים להתעלם מכל מיני שטויות קטנות שהיו עלולות לקלקל.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל שור
לבבות: צפויים לכם אחלה קטעים עם אנשים שאתם קרועים עליהם. קחו את הצ'אנס שלכם בשביל לסגור עניין עם מישהו שהלב שלכם תפוס עליו.
שאלות: אל תבלבלו את עצמכם בשאלות הקשורות ליחסים שבין בנים לבנות. התשובות שתקבלו הן הרבה יותר פשוטות ממה שנדמה לכם.
עידוד: זה הזמן לעודד מחזר שווה אבל מבולבל שלא יודע מה צריך להגיד ברגע הנכון. בהתחלה אתם עוזרים לו עד שהוא קולט את העניין.
פרטנרים: האסטרולוגיה אומרת עליכם שאתם בני זוג יציבים, נאמנים ומאוד מפרגנים. השבוע יבואו לכם הזדמנויות לשמוע את זה ממישהו מסוים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל תאומים
קלילים: צפויים לכם קטעים עם אנשים מקוריים וקלילים שהראש שלהם לא כמו של כולם. יש מצב שרק אתם מצליחים להסתדר איתם.
נפנופים: הכי טוב בשבילכם זה לנפנף את מי שרוצה לעשות לכם רגשי אשמה. במקום לנסות להבין את המוח שלו תנסו לזרום עם מה שעושה לכם טוב.
יצירתיות: האנרגיות שלכם זורמות עכשיו עם קטעים יצירתיים שיכולים לקחת אתכם אל מקום מה-זה מוטרף. זה אומר ששווה לכם לזרום עם האטרף.
הצלחה: הדברים מצליחים לכם ככול שאתם סומכים יותר על הספונטאניות הטבעית שלכם. המון תאומים ירגישו השבוע איך שהעולם מחייך אליהם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל סרטן
זרימה: הירח משגר אליכם טיפ שאומר שאם אתם רוצים לזרום עם קטע רומנטי, אל תתנו לעצמכם להיסחף בלי הכרה. לא ככה?
תמיכה: המקובלות החברתית שלכם מאפשרת לכם לעזור למישהו שלא מצליח להשתלב בחברה. זה ממש בסדר שאתם נותנים עדיפות לאינטרסים שלו.
תחביבים: יבואו לכם אחלה הזדמנויות לעשות כסף מתחביבים. יש מצב שכל מיני דברים שהשקעתם בהם, מתחילים להביא לכם פרסום ותהילה.
נומרולוגיה: צפויים לכם אחלה בילויים בחברת מישהו שבכלל לא היה בתוכניות שלכם. הדברים שממש יצליחו לכם קשורים לאנשים שמספר המזל שלהם הוא 2.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל אריה
סודות: זה ממש בסדר אם בא לכם לשמור בסוד דברים שקורים לכם בקטע הרומנטי, רק אל תסכימו לקיים קשר שצריך לשמור אותו בסוד.
הזדמנות: אחלה שבוע בשביל תקן את מה שלא הלך לכם איתו עד עכשיו. ככה זה בכל מה שקשור לתחביבים שלכם וככה גם בקטעים שבין בנים לבנות.
ביטחון: אתם תופסים ביטחון עצמי ואמרים בקול רם את מה שיושב לכם על הלב יהיו אנשים שזה יפתיע אותם אבל יהיו הרבה שיאהבו את זה. יפה לכם.
קולות: אתם עושים משהו שונה מהרגיל וזה מדליק עליכם מישהו שעד עכשיו עשה קולות שכאילו אתם לא ברשימה שלו. פתאום הוא מתחיל להתעניין בכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל בתולה
הפתעות: אתם מתכננים הפתעה רומנטית למישהו שתמיד נמצא במחשבות שלכם. בשביל שזה גם יישאר בתור הפתעה, כדאי שלא תדברו על זה עם אף אחד.
פרשיות: אם נמאס לכם מכל מיני פרשיות שגרתיות, ואם אתם ממש מחפשים אהבה אמיתית – אז השבוע יש לכם אחלה צ'אנס להגשים את זה.
קולטים: אתם מתחילים לקלוט שיש מישהו שתמיד מפרגן לכם וכאלה. אם תתנו צ'אנס לקטע הזה, יש מצב למשהו רומנטי. אתם יודעים.
נדיבות: המון אנשים יגידו לכם השבוע שיש לכם לב טוב ושאתם נשמות טובות. זה בזכות זה שאתם נחמדים גם אל כאלה שכולם יורדים עליהם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל מאזניים
מסרים: צפוי לכם מסר ממישהו שאתם לא אדישים לנוכחות שלו. כדאי שתיקחו אותו ברצינות, גם אם המסר מגיע אליכם באמצעות שליח.
הצעות: מישהו שהכרתם לגמרי בהפתעה מביא לכם הצעה שאי אפשר לסרב לה. הקטע הזה ייפתח בפניכם דלתות אל מקומות חדשים.
דבש: אתם תופסים דיבור עם מישהו שהייתם משוכנעים שהחיים שלו דבש. פתאום אתם קולטים שהוא מתמודד עם בלגאנים כמו הבלגאנים שלכם.
טיפ: מישהו מהחברים שלכם נדלק על ההצלחות שלכם בקטעים שבין בנים לבנות. יש מצב שהוא מצפה שתיזרקו לו טיפ קטן בנושא.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל עקרב
מרטיטים: אתם מגלגלים שיחה אינטימית עם מישהו שמקפיץ לכם את הלב. אם אתם רוצים לרגש אותו, תעשו את זה ב- הכי ספונטאניות שאפשר.
החלטיות: אין לכם סיבה להתבייש בגלל משהו שהלב שלכם קרוע עליו. אם תשחקו אותה גדולים מהחיים, אין מצב שמישהו יעשה לכם פאדיחות.
שיקולים: צפויים לכם קטעים קורעים עם מישהו ששידכו לכם אותו. יש מצב שהמישהו המסוים ששידך לכם ירצה לשמוע מכם פרטים פיקנטיים ממה שקורה.
דיבור: אתם תופסים דיבור צמוד עם מישהו שעד עכשיו רק עשיתם עיניים אחד לשני אבל לא הרבה יותר מזה. עכשיו הכול תלוי בביטחון העצמי שלכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל קשת
הופעה: הסטייל החדש שלכם מצליח להדליק עליכם מישהו שפעם לא ממש התייחס אליכם ברצינות. השבוע הוא משנה את דעתו לטובה.
חיבובים: מישהו שאתם מחבבים נזרק על קטע רומנטי משוגע. יש מצב שאתם מצליחים להכניס לו קצת שכל לראש, לפני שהוא מביא לעצמו פדיחות.
אקשן: ריגושים חדשים עלולים לגרום לכם להזניח מישהו שהיו לכם איתו קטעים מהממים. בשביל לסגור עניין כדאי שתשתפו אותו במה שקורה.
קורעים: רמז קורע שתשגרו אל המישהו הנכון, יביא לכם עדיפות על פני המתחרים בכם. גם אם זה לא ממש בראש שלכם, כדאי שתיקחו צ'אנס.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל גדי
חלומות: מישהו שהיו לכם חלומות עליו מתגלה כשונה מאוד ממה שדמיינתם אותו. אם תזרמו איתו תוכלו להתענג על קטעים שבכלל לא היו בתוכניות שלכם.
מופלא: מישהו שהגיע ממקום מופלא מצליח להוציא מכם את הטוב שבכם. דברים מהממים מתחילים לקרות לכם ישר אחרי שמישהו שווה מחזיר לכם אהבה.
משדרגים: אתם משדרגים את החיים הרומנטיים שלכם, גם אם פה ושם אתם צריכים להתגמש קצת. מישהו נקרע עליכם בזכות האנרגיות שאתם משדרים.
מתגלגלים: מישהו שמחזר אחריכם יודע עליכם המון דברים שהתגלגלו אליו משמועות. השבוע אתם הולכים להראות לו מי אתם באמת.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דלי
זורמים: המזל ממתין לכם בדרכים ובכל מה שיוצא ממנו ריח של טבע וכל זה. יש מצב לדיבורים על חוץ לארץ וכאלה. האהבה תהיה כיפית וזורמת.
בצפר: מישהו שבא לכם עליו תופס אתכם ברגע הכי פחות מתאים בשביל לספר לכם על משהו שבכלל לא בראש שלכם. אתם הולכים לעשות לו בצפר.
רומנטי: יש מצב לבלגאן רומנטי אצל מישהו שתמיד מתווכח איתכם. הקטע הזה עוזר לו להבין טוב יותר את הראש שלכם. צפויים לכם בילויים איתו.
סוערים: צפוי שבוע רומנטי שעושה בלגאן לרגשות שלכם אבל גם מביא לכם לא מעט כיף. לפעמים צריך לזרום עם הלב ולא עם המוח ואתם יודעים שזה כך.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דגים
ספונטאניות: בקטעים שבין בנים לבנות אתם מחליטים לזרום עם מישהו שבאמת בא לכם עליו, ולא מתייחסים ברצינות למה שהאחרים חושבים שטוב בשבילכם.
אסרטיביות: מחזר הזוי מיישר איתכם קו בגלל שאתם לא מרשים לו לשחק את המבולבל. רק כדאי שיבין שתשובות מתחמקות יגרמו לו להתעופף החוצה.
רמזים: קופידון רומז שכדאי לכם להחצין התנהגות קצת יותר מסתורית, ולא להיות כל כך שקופים וגלויים. הכי טוב זה שתתנו גם לצד השני להשקיע.
משתלבים: אתם זורמים עם מישהו שעוזר לכם להשתלב בקבוצה עם סטייל. אם פחדתם שאולי הוא יסתלבט עליכם, אתם יכולים לשכוח מזה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

מאמרים קשורים

Back to top button