הורוסקופ לנוער

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 14.05 – 08.05

מוזמנים לקרוא תחזית אסטרולוגית שבועית שנכתבה על ידי מיטב האסטרולוגים של אלטרנטיבלי. בהורוסוקפ שבועי לצעירים תוכלו לדעת מה צופים הכוכבים למזל שלכם וממגוון כלים ומחשבוני מיסטיקה מיוחדים. תיהנו
מיוחד בשבילך: » הורוסקופ יומי  » הורוסקופ שנתי  » הורוסקופ לאהבה  » קריסטל למזל  » התאמת מזלות  » מחשבון נומרולוגיה » פרישת טארוט אונליין

הורוסקופ מזל טלה
השפעות: מה שקורה לכם בקטעים הרומנטיים לא צריך להשפיע לרעה על היחסים שלכם עם החברים שלכם. לכל אחד יש את המקום שלו, אתם יודעים.
קפיצות: מישהו מציע לכם משהו שנורא בא לכם לקפוץ עליו. זה ממש בסדר שאתם מתרגשים, רק שלא חייבים לראות את זה עליכם.
מילה: לא בכיף שלכם לשבור למישהו את המילה שלו רק בגלל שמישהו אחר חופר לכם במוח. תצטרכו לעשות משהו בשביל שאף אחד לא ייעלב.
ניסיון: אתם מרגישים צורך לעשות משהו בשביל מישהו שהסתבך בצרות. לסיפור הזה כדאי שתצרפו אליכם מישהו נוסף שיש לו ניסיון בדברים האלה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל שור
צ'אנסים: אתם מחליטים לתת צ'אנס למישהו שמחזר אחריכם בטירוף, אבל ההתנהגות שלו בפרשיותיו הרומנטיות לא ממש הקסימה אתכם.
מתחרים: טיפוסים שהתלבטו ביניכם לבין המתחרים בכם, חותכים בכיוון שלכם. זה אומר שגם בעתיד אתם לא צריכים לחשוש מהשוואות ומתחרויות.
מתעקשים: המחזרים שלכם מתעקשים על זה שלא רק ה – 'לוק' שלכם מושך אותם, אלא גם ובעיקר, מה שאתם מעניקים לנפש שלהם.
מעריצים: מישהו שרוצה שתצליחו מספר לכל העולם ואחותו על זה שאתם נפלאים ומסכים להתעלם, אפילו, מנקודות החולשה שלכם. סבבה לכם איתו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל תאומים
קטעים: יש מצב שעובר עליכם קטע שקצת קשה לכם לדבר עליו אפילו עם מישהו קרוב. תנו לעצמכם צ'אנס שלא המצאתם שום דבר חדש.
מתעצבנים: מישהו שנוהג לקנא בכם מצפה לרגע בו תעשו שגיאה בתחום הרומנטי. יש מצב שהוא די דלוק על מישהו שיש לכם סיפור איתו.
שלמים: אל תפחדו מפדיחות בתחום שבינו לבינה. אם אתם תהיו שלמים עם עצמכם, זה רק עניין של זמן שגם האחרים יתיישרו על-פי הקו שלכם.
טעויות: קטעים שנופלים עליכם בטעות – כמו שיחות טלפון שגויות – עשויים לפתוח בפניכם הזדמנויות שלא חלמתם עליהן. תנו צ'אנס לבלתי צפוי.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל סרטן
ידידים: יבוא לכם קטע מרגש עם מישהו שעד עכשיו הייתם איתו בסטייל של סתם ידידות. צפויה לכם הפתעה טובה מ – איך שהדברים יזרמו.
מתערבים: יותר מדי אנשים מתערבים לכם בקטעים שהיו אמורים להיות פרטיים ואינטימיים. מצד שני, יש מצב שאתם 'הזמנתם' אותם לעשות את זה.
פטפוטים: רעיון משוגע עוזר לכם להקסים מישהו שאתם דלוקים עליו, רק שזה לא ממש משהו שכדאי לכם לפטפט עליו עם כל העולם ואחותו.
נאמנות: השבוע תצטרכו להוכיח את הנאמנות שלכם לחברים שלכם, בעיקר כאשר מישהו ינסה לסכסך ביניכם לבינם. זה מישהו שכבר ניסה לעשות את זה בעבר.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל אריה
דיבורים: מתפתח דיבור ביניכם לבין מישהו שנחשב למחזר מקסים. עכשיו אתם שמחים על זה שלא נפנפתם אותו לפני איזה שבוע.
גבולות: נדלק לכם קשר שפעם היה חברי, אבל הפך לרומנטי. זה יכול ללכת אחלה, כל עוד תזכרו את הגבולות שלכם.
חלומות: מישהו חושב עליכם כבר המון זמן, אבל לא הולך עם זה עד הסוף. עושה רושם שהוא מעדיף לחלום מאשר לבצע.
אמנות: אתם עולים על רעיון מדהים שיכול לחבר אתכם עם עולם האמנות. בהתייעצות עם ההורים, כדאי שתלכו עם הקטע הזה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל בתולה
עיניים: מישהו שהצליח לרגש אתכם עושה לכם עיניים. אם אתם לא בטוחים אז כדאי שתשתפו גם את החברים שלכם. צפויים לכם גישושים בעניין.
רגשי: החיים שלכם מתחילים להיות מעניינים יותר ויותר. אז נכון שיש לזה מחיר רגשי מסוים אבל עושה רושם שאין לכם בעיה לזרום עם זה.
חגיגות: זה שבוע של חגיגות ושל המון אקשן וריגושים. כדאי שתצאו רק עם מי שהראש שלו כמו הראש שלכם ולא עם מי שלא סגור על עצמו.
הערכה: אתם לוקחים על עצמכם לעשות משהו שמביא לכם המון כבוד. אחרי שתעשו את זה פתאום תראו איך שמגיעים אליכם בשביל להתייעץ איתכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל מאזניים
דוגרי: בכיף שלכם זה להגיד דוגרי את כל מה שיושב לכם על הלב, וזה גם מה שמדליק עליכם את בני המין השני שגם ככה קרועים עליכם.
מחמאות: אתם הולכים לקבל מחמאות מאנשים שלא ראו אתכם המון זמן והם ממש מתרשמים מהביטחון העצמי שתפסתם. יש מצב לבילויים בחברת חברים מהילדות.
מחשבות: יש מישהו שכל הזמן אומר לכם את מה שהוא חושב עליכם, אבל מתעצבן כשאתם אומרים לו את מה שאתם חושבים עליו. הקשר הזה דורש מחשבה נוספת.
חברתי: ההצלחה החברתית שלכם מאפשרת לכם להיות אלה שיארגנו ויתכננו את האירוע החברתי הבא. אל תוותרו על התפקיד הזה משום שהוא יביא לכם המון מחמאות.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל עקרב
פנטזיות: באות לכם המון מחשבות וגם לא מעט ריגושים בגלל איזושהי פגישה שאתם מפנטזים עליה. סבבה, רק כדאי שלא תראו את זה לכל העולם ואחותו.
קולות: מישהו שהביא לכם לא מעט אכזבות עושה קולות שכאילו הוא למד את הלקח שלו ורוצה לתקן את הקשר שנשבר. תחשבו ככה טוב-טוב לפני שאתם נותנים לו תשובה.
גדולים: רעיון מקורי עוזר לכם לצאת גדולים מקטע רגשי שהיה עלול להביא לכם הרבה פדיחות. סבבה, רק תזכרו שעל הטריק הזה אי אפשר לחזור שוב ושוב.
אומץ: השבוע אתם תופסים אומץ והולכים עם ההחלטות שלכם עד הסוף, וזה אומר שיש מצב שמישהו שאתם מעוצבנים עליו הולך לשמוע את מה אתם חושבים עליו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל קשת
נדלקים: מישהו שכמעט נשברתם ממנו אומר משהו שגורם לכם להידלק עליו שוב. סבבה, רק שעכשיו אתם צריכים לקחת את זה בכיוון רומנטי. לא פחות.
בלגאן: רומן מטריף עוזר לכם להתגבר על בלגאן שהיה לכם עם מישהו שלא ראוי לכם. בטח למדתם מזה משהו שיעזור לכם בקטע החדש.
עצות: חבר שזקוק לעצות שלכם בא בשביל להתייעץ איתכם על מישהו שהוא דלוק עליו. אתם תהיו שותפים להצלחות שלו בסיפור הזה.
חוויות: צפויה 'חוויה מתקנת' לקשתים שמסתובבים עכשיו עם לב שבור. צפוי לכם קטע מדהים עם מישהו שיודע להעריך אתכם ולא רק למתוח ביקורת.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל גדי
חלומיים: צפויים לכם קטעים הורסים עם מחזרים בסטייל מקורי. משתפרים היחסים שלכם עם מישהו שחתול שחור עבר ביניכם. מישהו שנפרדתם ממנו שב וחוזר אליכם.
אינטימי: אל תתנו לאף אחד מבחוץ להתערב לכם בקטעים ה- ממש אישיים ואינטימיים שלכם. אם יש משהו שמביך אתכם, תתייעצו עם ההורים שלכם.
מהפכים: יש מצב שאתם הולכים על מהפך מהמם ב- לוק שלכם. השדרוג גורם לכולם להישאר עם פה פעור ואתם מרגישים בשמיים.
ידיעות: מגיעות אליכם ידיעות משמחות על מישהו שיש לכם קשר רומנטי איתו, או שאתם רוצים איתו קשר כזה. עכשיו יהיה לכם יותר קל לקבל החלטות.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דלי
חברים: יש לכם המון חברים שאוהבים אתכם ומוכנים להשקיע בשביל שתהיו מבסוטים. יחס גורר יחס ויוצא מזה שכולם מבסוטים. אתם וגם הם.
ממריאים: הקטעים הרומנטיים שלכם ימשיכו להמריא כל עוד תמשיכו להזרים לתוכם אנרגיה של ריגושים, ותוכיחו לצד השני שאין-אין עליכם.
קרועים: מישהו עם ניסיון מצליח לעזור לכם בקטע רומנטי עם מישהו אחר שאתם קרועים עליו. עכשיו הכול תלוי בכם ובדרך שתחליטו ללכת בה.
מגשימים: אתם ממשיכים להגשים את החלומות שלכם בחברת מישהו שכולם קרועים עליו, ומצליחים לתפוס מקום מדהים בראש פירמידת האהבה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דגים
פגישות: מישהו שנורא רציתם לפגוש, נופל עליכם ברגע הכי מושלם והכי מדהים. כדאי שתיכף תנצלו לטובתכם את הטיימינג המפתיע שנכנסתם לתוכו.
טרנדים: צפוי לכם שבוע אופנתי ובני המין השני נטרפים על ההופעה הקולית שלכם, ואפילו על הסטייל הרומנטי שאופייני לסגנון הלבוש שלכם.
סטייל: הולכת להתגשם לכם הבטחה שקשורה בבילוי בסטייל או בטיול מדהים. מישהו מקובל ופופולארי חושב עליכם כשהוא מתכנן את הבילויים שלו.
קשרים: לאט אבל בטוח נוצר קשר ביניכם לבין מישהו שמתגורר במחשבות שלכם. הכוכבים שלכם רומזים שעוד מעט הוא יעבור להתגורר גם בלב שלכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

מאמרים קשורים

Back to top button