הורוסקופ לנוער

תחזית אסטרולוגית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 28.05 – 22.05

מוזמנים לקרוא תחזית אסטרולוגית שבועית שנכתבה על ידי מיטב האסטרולוגים של אלטרנטיבלי. בהורוסוקפ שבועי לצעירים תוכלו לדעת מה צופים הכוכבים למזל שלכם וממגוון כלים ומחשבוני מיסטיקה מיוחדים. תיהנו
מיוחד בשבילך: » הורוסקופ יומי  » הורוסקופ שנתי  » הורוסקופ לאהבה  » קריסטל למזל  » התאמת מזלות  » מחשבון נומרולוגיה » פרישת טארוט אונליין

הורוסקופ מזל טלה
דיבורים: צפוי לכם דיבור ארוך עם מישהו שיש לו ניסיון בקטעים שמביכים או מפדחים אתכם. זו לא בושה ללמוד ממישהו חכם.
קסם: אתם תצליחו להקסים את מי שבראש שלכם, גם אם תצטרכו להתחרות עליו מול מישהו מסוים. הכול זה עניין של ביטחון עצמי ואתם יודעים את זה.
חגיגה: הכוכבים שלכם מבשרים על חגיגה גדולה שאתם הולכים לככב בה. אל תתרגשו אם מישהו ירמוז ש- 'גנבתם' לו את ההצגה.
עזרה: צפוי לכם שבוע עם המון מזל שזה אומר שתוכלו (אפילו) לעזור לחברים שלכם או למישהו מסוים שהתחרבש לו קטע רומנטי.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל שור
חלומות: עולם החלומות שלכם עובר עכשיו שינויים מופלאים וזו אחלה בשורה בשביל אלה מביניכם שרוצים לפתח כישורים יצירתיים ואמנותיים.
פופולאריות: יש מצב שתרגישו הרבה יותר מרוגשים יחסית למה שאתם רגילים, אבל רק שתדעו שזה תורם לכם המון פופולאריות אצל המחזרים שלכם.
קסם: חוסר ביטחון עצמי עלול לגרום לכם לוותר על קטע רומנטי. עושה רושם שאתם לא ממש מודעים לקסם האישי שלכם.
מסרים: אם אתם שוורים אמיתיים, זה אומר שאתם לא הולכים לסמוך רק על המזל, אלא גם תופסים דיבור או שולחים מסר למי שאתם דלוקים עליו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל תאומים
קוליות: צפוי לכם קטע רומנטי שאתם צריכים לשחק אותו קולים. זה אומר שאתם צריכים לזרוק רמז עבה ולתת לצד השני לעשות את השיקולים שלו.
ספורט: משהו שקשור לפעילות ספורטיבית הולך להביא לכם מזל והצלחה. זה לא חייב להיות קטע שאתם משתתפים בו אלא אפילו אירוע שאתם מושפעים ממנו.
ספונטאניות: השבוע אתם חוגגים על קטעים רומנטיים מדהימים שבאים לכם בהפתעה. זה אומר שאין לכם מה לתכנן אלא לזרום איתם בספונטאנית.
צ'אנסים: כדאי שתדעו שיש גם כאלה שמקנאים בכם בגלל שאפילו הצ'אנסים שאתם לוקחים, מצליחים לכם בגדול. מצד שני, מה אכפת לכם?
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל סרטן
אנרגיות: הירח מייצג את מזל סרטן והוא מביא לכם שבוע מה-זה רומנטי, והכול בזכות זה שהוא מתחבר עם האנרגיות של כוכבים מוטרפים.
צירופים: קטע שנראה כמו צירוף מקרים מפגיש אתכם עם מישהו שאתם יכולים לדבר איתו על הכול בלי להרגיש שמשהו עלול לפדח אתכם.
הזדמנויות: זה הזמן למחוק מהרשימות שלכם את מי ששיחק ברגשותיכם. ממש עכשיו זורמות אליכם הזדמנויות חדשות והרבה יותר שוות מהקודמות.
התחדשות: החברים הטובים שלכם יעודדו אתכם לנפנף מהחיים שלכם את מי שאכזב אתכם ולהכניס במקומו את מי שעושה לכם טוב.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל אריה
היכרויות: צפויות לכם הכרויות עם אנשים בראש טוב וים של בילויים. מה שהכי סבבה לכם בקטע הזה הוא שההצעות באות לכם בדרכים סודיות ומסתוריות.
כיף: אתם מנפנפים מישהו לא רציני, והולכים על מישהו שהיחסים שלכם איתו זרמו בקטע של ידידות. זה הכול בזכות זה שהכי כיף לכם לדבר איתו.
חברים: יש לכם המון חברים אבל אתם קולטים גם את אלה שלא ממש מבסוטים מזה שהולך לכם באהבה. עושה רושם שאין לכם בעיה להתעלם מהם.
מזל: הנומרולוגיה קובעת שאתם מתחברים עם המספר 1 המסמל מנהיגות וכריזמה. כדאי לכם להשקיע במי שהמספר 1 הוא מספר המזל שלו, או במי שנולד במזל דלי.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל בתולה
הצלחות: צפויה לכם הפתעה וגם הזדמנות רומנטית לסגור עניין עם מישהו קורע. סבבה, רק אל תרשו לאף אחד לתפוס טרמפ על ההצלחה שלכם.
איזי: קחו באיזי את אלה שלא מפרגנים לכם ואפילו את אלה שעושים קולות של קנאה. מצד שני, אם בא לכם צ'אנס להתפייס איתם, אז בכיף.
מקוריות: אתם מפרגנים בגדול למישהו מדהים שיצא ממצב מתוסבך ומבולגן, ומתחיל לנשום קצת אוויר רומנטי. סבבה לכם עם הראש הלא שגרתי שלו.
יציבות: הנומרולוגיה אומרת שאתם מתחברים עם המספר 5 שמסמל קלילות וקסם אישי. כדאי לכם להשקיע במי שהמספר 5 הוא מספר המזל שלו, או במי שנולד במזל דגים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל מאזניים
רמזים: מישהו מדהים מספר לכם על משהו מוטרף שבראש שלו לעשות בקטע רומנטי אבל אולי, בעצם, הוא רומז לכם שזה איתכם.
תחרות: המחזרים שלכם עומדים בתור בשביל לשמוע מכם איזו מילה טובה. אתם בטח יודעים שיש ביניהם תחרות, גם אם כשמסתכלים על זה אז זה לא נראה ככה.
סטייל: אנשים במקומות רחוקים שומעים עליכם דברים טובים. זה אומר שמקומות שווים ובסטייל פותחים לכם צ'אנסים להצטרף אליהם.
אטרף: הנומרולוגיה מספרת שאתם מתחברים עם המספר 6 הנחשב למספר הרמוני וזורם. כדאי לכם להשקיע במי שהמספר 6 הוא מספר המזל שלו, או במי שנולד במזל טלה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל עקרב
עידוד: הכוכבים שלכם מעודדים אתכם לאהוב את עצמכם בלי חשבון. זה אומר, בין היתר, שאם בראש שלכם לשדרג את המלתחה – בא לכם אחלה טיימינג.
לב: נופל עליכם קטע סודי שחבל להרוס אותו בדיבורים וכאלה. הכי טוב בשבילכם זה ללכת עם הלב שלכם ולא עם מה שמישהו חופר לכם במוח.
דימוי: מישהו שפעם גרם למערבולת בתוך הרגשות שלכם, גורם לכם עכשיו להרגיש שאתם יושבים על גג העולם. צפוי מהפך אדיר לטובה בדימוי העצמי שלכם.
רוחניות: הנומרולוגיה רומזת שאתם מתחברים עם המספר 8 שמסמל רומנטיקה ומסתוריות. כדאי לכם להשקיע במי שהמספר 8 הוא מספר המזל שלו, או במי שנולד במזל שור.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל קשת
מאגרים: חיזורים רומנטיים עושים משהו טוב למראה ולהופעה שלכם. מאגר המחזרים שלכם מתחיל לתפוס גובה. לא מעט מחזרים מתחרים עליכם.
מסר: מישהו דלוק עליכם כבר המון זמן, אבל עדיין לא החליט מה לעשות עם זה. כדאי לכם לשלוח לו מסר שיוציא אותו מהביישנות שקפצה עליו.
גלישה: יש מצב לוויכוח גדול דווקא עם מישהו שאתם קשורים אליו. הכול יכול להסתדר לכם בסבבה, אבל בתנאי שלא תגלשו לדברים אישיים.
בלבול: מישהו מציע לכם הצעה שמשאירה אתכם טיפה מבולבלים. במקום לענות לו ב"כן" או "לא", כדאי לכם לחפור בהצעה יחד עם חבר נאמן.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל גדי
אקשן: מצפים לכם ריגושים שקשורים ליחסים שבין בנים לבנות. קצת נמאס לכם מהדברים השגרתיים, ואתם מוכנים לקחת צ'אנס בשביל לזכות באקשן.
מהפך: אתם תופסים מחשבות טובות על מישהו שקצת קשה לדמיין מצב ביניכם לבינו. מצד שני, אם תציעו לו הצעה שתפיל אותו, יתהפך לו הראש לטובתכם.
שיחה: צפויה לכם שיחה מעניינת עם מישהו שקצת קשה לו לבטא רגשות. אז נכון שבהתחלה הוא יהיה קצת סגור, אבל כדאי שתתנו לו צ'אנס.
חמוד: צפוי לכם קטע חמוד עם מישהו שהגיע ממקום רחוק. הכול ילך לכם בסבבה, אבל תצטרכו להתרגל לזה שהוא לא כמו כולם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דלי
אטרף: מתפתח קשר ביניכם לבין מישהו שנחשב לטיפוס לא שגרתי. סבבה, רק קחו בחשבון שעם טיפוסים כאלה החיים הופכים להיות מוטרפים.
כיף: מישהו שהתייחסתם אליו בידידות, יכול להפוך למחזר רומנטי. אז נכון שבהתחלה זה ייראה לכם מוזר, אבל בהמשך זה יביא אתכם למקום הנכון.
שיקולים: מישהו שהייתם בטוחים שהוא שכח אתכם, יוצר קשר או מעביר מסר. האמת, זה אחלה, אבל תחשבו טוב על מה שאתם הולכים להגיד לו.
אמון: אל תשקיעו יותר מדי מחשבות בשביל לבחון את כוונותיו של מישהו שדלוק עליכם. מותר לכם להאמין לו למה שהוא אומר לכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דגים
חיבור: קטע מדהים מחבר אתכם עם רגשות שהעדפתם להתעלם מהם. כדאי שתדעו שהם לא ייעלמו עד שתבררו אותם ככה טוב-טוב.
מזל: כוכב ששמו נפטון שולט במזל דגים ומביא לכם מזל בקטעים שבין בנים לבנות. צפויה פגישה ספונטאנית שבהפוך-על-הפוך גורמת למישהו אדיש להידלק עליכם.
סיפורים: מישהו משתדל להרשים אתכם ומספר לכם המון סיפורים על עצמו. אם הוא כל כך עסוק במה שקורה איתו, אין מצב שהוא יצליח להבין מה קורה איתכם.
חיפושים: מישהו שהחיים שלו לא דבש, מנסה לחפש אצלכם איזו מילה טובה. גם אם לא מדובר בקטע רומנטי, זו יכולה להיות תחילתה של ידידות מופלאה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

מאמרים קשורים

Back to top button