הורוסקופ לנוער

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 04.06 – 29.05

מוזמנים לקרוא תחזית אסטרולוגית שבועית שנכתבה על ידי מיטב האסטרולוגים של אלטרנטיבלי. בהורוסוקפ שבועי לצעירים תוכלו לדעת מה צופים הכוכבים למזל שלכם וממגוון כלים ומחשבוני מיסטיקה מיוחדים. תיהנו
מיוחד בשבילך: » הורוסקופ יומי  » הורוסקופ שנתי  » הורוסקופ לאהבה  » קריסטל למזל  » התאמת מזלות  » מחשבון נומרולוגיה » פרישת טארוט אונליין

הורוסקופ מזל טלה
מתייעצים: הכוכבים צופים לכם התלבטויות סוערות בקטעים שבין בנים לבנות. אם אתם לא יודעים לאן לחתוך, אז תדברו עם מישהו שתמיד מוכן להקשיב ולייעץ.
בסבבה: האנרגיה המוטרפת שנפלה עליכם עושה לכם טוב, אבל היא עלולה להרגיז את אלה שלא מפרגנים לכם. סבבה, אתם לא חייבים לצאת ראש עם כולם.
מתחברים: אם בראש שלכם להתחבר עם מישהו שמדליק אתכם, אז הכי טוב בשבילכם זה להעביר אליו הצעה סודית. אל תבקשו כלום, רק תציעו והמזל איתכם.
בלגאנים: עד עכשיו היו לכם קטעים בסבבה עם מישהו שווה ומדליק, רק שפתאום קרה משהו שגרם לבלגאן. יכול להיות שזה בגלל מישהו מהצד שטוחן לו במוח.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל שור
סטלבט: מישהו בפוזה של סטלבט, כבר לא כל כך אדיש כשמדובר בכם. אתם תופסים איתו קטע מוטרף, גם אם זה מישהו שהפך ל – אקס.
אישי: אתם מצליחים לתמרן בין הקטעים הרומנטיים, לבין דברים שמעניינים אתכם באופן אישי. פתאום נופלת עליכם מתנה שקשורה בקטעים האלה.
עצה: מישהו חכם נותן לכם עצה שקשורה ליחסי האהבה שלכם. אם תלכו עם הראש שלו, תגרמו למישהו מדליק להתחבר עם הרמזים שאתם שולחים לו.
צ'אנסים: אתם לא ממש רגועים בנוגע למחזר שעדיין לא החליט מה הוא רוצה מעצמו. מצד שני, אין לכם מה להפסיד אם תמשיכו לתת לו צ'אנס.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל תאומים
אנרגיות: כל מה שאתם חושבים על עצמכם, זה גם מה שאנשים חושבים עליכם. אם אתם מחפשים אנרגיות טובות, תתחילו לחשוב על עצמכם דברים טובים.
מהפך: מישהו שפעם ריגש לכם את הלב, כבר לא כל כך מדליק אתכם. אם זה מה שקורה, אז אל תגררו את זה יותר מדי זמן.
דיבור: אתם תופסים דיבור עם אנשים ועם חברים שיכולים לעזור לכם או, אפילו, סתם לייעץ. בזכות זה צפויה לכם אווירה טובה בקטעים החברתיים.
השגה: פתאום אתם קולטים שאתם יכולים להשיג מישהו שפחדתם להתפדח בגללו. יש מצב שהוא דלוק עליכם אפילו יותר ממה שאתם דלוקים עליו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל סרטן
סרטים: אל תיכנסו לסרטים בגלל קטע רומנטי שלא ישר מצליח לכם. ככה זה, יש דברים שזקוקים לזמן, ואין לכם סיבה למהר לאנשהו.
נחמדות: אתם ממש נחמדים אל מישהו שלא לגמרי נחמד אליכם. אם זה מה שאתם רוצים, אז סבבה – רק שלא תאכלו את הלב בגלל השטויות שלו.
קנאה: אובייקט רומנטי נדלק עליכם בזכות משהו שאמרתם או עשיתם. אז נכון שיש מישהו שתיכף יקנא, אבל זה לא מה שצריך להפריע לכם.
ניסיון: מישהו עם ניסיון, מלמד אתכם משהו שיביא לכם הרבה הצלחה. כדאי שתקשיבו לו, גם אם אתם לא מסכימים לכל מילה שהוא אומר.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל אריה
גלים: הכוכבים מביאים לכם אחלה רעיון איך לשבור את השגרה. הקטע הזה מתחיל לעלות על גל שעושה טוב לקופת הכסף שלכם.
סיכויים: זה אחלה טיימינג בשביל לבדוק את המצב שלכם אצל מישהו שפעם לא הלך לכם איתו. יש סיכוי שהדברים שם זזו לטובתכם.
סלבים: אתם מקבלים עצה מפתיעה שיכולה לסדר לכם קטע עם מישהו שנחשב לסלב. צפוי מזל לאלה מביניכם שחולמים להתפרסם בזכות ההופעה שלהם.
התייעצות: אם היה לכם בראש לעשות שינוי ב-'לוק' שלכם, זה הזמן ללכת על השינוי הזה בהתייעצות עם ההורים. מה שלא יהיה אל תגזימו עם זה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל בתולה
ביטחון: מישהו שנורא התאמץ להוריד את הביטחון העצמי שלכם, יוצא מהתמונה ונעלם. יש מצב שהדברים מסתדרים לטובתכם גם בלי שתצטרכו להתאמץ.
התחדשות: צפוי שבוע של שינויים והתחדשויות. רק שתדעו שבכלל לא בטוח שיציבות מביאה איתה אושר בגלל שלפעמים היא יכולה גם לשעמם.
הצעות: אתם מקבלים הצעה שאי אפשר לסרב לה. צפויה לכם פגישה מוטרפת עם מישהו שלא פגשתם איזה שנה, ויש מצב שהוא כל הזמן חשב עליכם.
קצב: בקטעים שבין בנים לבנות היחסים זורמים בקצב משוגע ומוטרף, ואתם מוצאים את עצמכם בחברת מישהו שרק עכשיו הצליח להשתחרר מפרשייה מביכה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל מאזניים
זורמים: הכוכב שלכם ששמו ונוס, עושה טוב לקשרים חדשים עם המזלות אריה, תאומים ודגים. אתם זורמים עם פרשייה שהיא כאילו סוד.
סטייל: אתם הולכים לחגוג במקום עם סטייל ולא צריכים את אף אחד בשביל שזה יצליח. חבל על האנרגיה שאתם מבזבזים על אנשים שלא רוצים לעזור לכם.
יחס: תשתדלו לא לקפח מחזרים מאוכזבים. יש מישהו שנורא רוצה שתתחילו להתייחס אליו בשביל להדביק בחזרה את השברים של הלב שלו.
השקעה: אתם משקיעים נשמה ואנרגיה בקשר שהחלטתם ללכת עליו. כל זה הוא סבבה אבל בתנאי שהצד השני מעריך ומכבד את מה שאתם עושים לטובת הקשר.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל עקרב
בשורות: צפויות לכם אנרגיות מדהימות עם אופי רומנטי ויצירתי. זו בשורה ענקית בשביל האמנים שביניכם, כמו גם בשביל עקרבים שבראש שלהם אהבה סוחפת.
הורים: כוכב מדהים עשוי להקפיץ לשמיים את דמי הכיס שאתם מקבלים מההורים. צפויה הצלחה ענקית לאלה מביניכם שמחוברים אל תחומים שדורשים כישרון עיצוב.
חיזורים: אל תמהרו לפסול חיזורים רומנטיים גם אם הם לא ישר הטעם שלכם. דבר מתגלגל אל דבר ותמיד טוב לשמור את כל האפשרויות פתוחות.
התפייסות: צפויה לכם התפייסות גדולה עם מישהו משמעותי מהעבר שלכם. פתאום אתם מגלים בו דברים ותכונות שפעם העדפתם להתעלם מהם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל קשת
מרחקים: אתם כבר לא כל כך סגורים על מישהו שרק לפני זמן לא רב רציתם קשר איתו. צפויים לכם קטעים רומנטיים עם מישהו שחזר ממרחקים.
פגישות: צפויה לכם פגישה חלומית שקשורה ללהקה או לרעיון של גיבוש קבוצה איכותית. מהקטע הזה יכול להתפתח קשר מדליק ומפתיע.
זהירות: כדאי לכם להיזהר מפליטות פה שקשורות למישהו רגיש שממש קרוע עליכם. כל שטות קטנה עלולה להעליב אותו, אתם יודעים.
רגישות: אתם עולים על תכונה מסתורית וקולטים מחשבות עוד לפני שנאמרו. הכישרון הזה יעזור לכם לחשוף כל מיני אנשים צבועים או דו-פרצופיים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל גדי
אקשן: מסיבה שהייתה צריכה להתקיים אצל מישהו שאתם מכירים, משנה כיוון ועוזרת לכם להפוך לכוכבי הערב. מצד שני, כדאי לכם להתרחק ממבטי קנאה.
רעיונות: הימים רביעי וחמישי מושלמים בשביל לתת צ'אנס לרעיונות הכי מוטרפים שלכם. אל תעשו חשבון לאף אחד.
בלגאנים: מישהו שפעם הייתם דלוקים עליו, דופק כל מיני בלגאנים שגורמים לכם לנפנף אותו. מבול העצות שנוחת עליכם עלול להסתיר מכם מחזר חדש ושווה.
שינויים: נסיעה מוטרפת מכניסה מחזרים חדשים לחיים שלכם. ייתכנו שינויים גדולים בתוכניות שלכם בגלל הצעות מפתיעות ושוות. תנו לזה צ'אנס.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דלי
מטריף: מישהו מטריף שהייתם בטוחים שהוא לא סופר אתכם ממטר, משגר אליכם רמזים משמעותיים. אל תשאירו אותו עם יותר מדי סימני שאלה.
פרשיות: התלחשויות בקטע הרומנטי עלולות להגיע אל האוזניים הלא נכונות. הפרשיות האלו יצליחו לכם אם תסמכו רק על עצמכם ולא על אחרים.
הזדמנויות: לכל הדליים שממש עכשיו נפרדו ממישהו, צפויים אחלה קטעים עם הזדמנויות הרבה יותר טובות מהקטע הקודם. מה שהיה, היה. צאו מזה.
סטייל: צפויה הצלחה ענקית לקטעים שאתם עושים יחד עם חברים. גם אם נדמה לכם שאלה סתם קטעים, עדיין אתם תורמים להם סטייל מקורי.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דגים
נחמדות: אתם יותר מדי נחמדים כלפי ההתנהגות הלא-יציבה של מישהו שאתם קרועים עליו. כדאי שתעשו איתו דיבור נוקב וכמה שיותר מהר.
נומרולוגיה: המספר 8 שולט עכשיו בחיים שלכם ומביא לכם קטעים עם אנשים שצירוף אותיות שמם או ספרות תאריך לידתם, מסתכם במספר הזה.
חפירות: אל תחפרו יותר מדי בשביל לבחון את הכוונות של מישהו שמחזר אחריכם. מותר לכם להאמין למילים האמיתיות שהוא אומר לכם.
ספונטאניות: הקטעים הרומנטיים שלכם יכולים להפוך להרבה יותר מטריפים ומוטרפים אם תסכימו (וגם הצד השני) לזרום עם טבעיות וספונטאניות ללא מלאכותיות.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

מאמרים קשורים

Back to top button