הורוסקופ לנוער

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 20.08 – 14.08

מוזמנים לקרוא תחזית אסטרולוגית שבועית שנכתבה על ידי מיטב האסטרולוגים של אלטרנטיבלי. בהורוסוקפ שבועי לצעירים תוכלו לדעת מה צופים הכוכבים למזל שלכם וממגוון כלים ומחשבוני מיסטיקה מיוחדים. תיהנו
מיוחד בשבילך: » הורוסקופ יומי  » הורוסקופ שנתי  » הורוסקופ לאהבה  » קריסטל למזל  » התאמת מזלות  » מחשבון נומרולוגיה » פרישת טארוט אונליין

הורוסקופ מזל טלה
אטרף: צפויות לכם אחלה הצלחות בקטעים של אטרף חברתי בכל תחומי החיים, וגם שידוכים רומנטיים עם אלה שנולדו במזלות האוויר שהם דלי, תאומים ומאזניים.
מחמאות: כל החברים שלכם שופכים עליכם מחמאות בזכות משהו מדהים שעשיתם עם ה – לוק שלכם. אם זה עושה לכם טוב, סימן שהצלחתם.
טוחנים: יש מצב שאתם טוחנים את עצמכם ואפילו נכנסים לסרטים, בגלל מישהו שנורא חשוב לכם הקטע איתו. סבבה, רק אל תתנו לו להרגיש את מה שעובר עליכם.
הפתעות: יש מישהו שמפתיע אתכם בדברים הטובים שהוא אומר עליכם, כשאתם בכלל לא נמצאים לידו. הקטע הוא שאתם בכלל חשבתם שהוא לא מחבב אתכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל שור
מרחק: מישהו מחזר אחריכם ועל הדרך גם שופך סיפורים על קטעים רומנטיים שלו ושל אחרים. כדאי לכם לשמור ממנו מרחק בגלל שמחר הוא יספר עליכם.
סודות: אתם שומעים סודות שקשורים למישהו שיש לכם חלומות עליו. אם בראש שלכם להתיידד עם המישהו הזה, תשמרו לעצמכם את הסודות האלה.
חיזורים: באים לכם ימים מוטרפים בזכות קטעים של חיזורים שעושים לכם טוב, רק שאתם לא בטוחים במה שצפוי לכם בהמשך. תהיו ספונטאניים, מה אכפת לכם?
דיבורים: צפוי לכם דיבור עם מישהו שבא לבדוק איתכם מצב לחברות. אם הוא פולט מילים שלא אומרות כלום, זה סימן שהוא פוחד להתפדח.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל תאומים
נפנופים: כדאי לכם לנפנף את מי שמספר לכם שהוא דלוק עליכם, אבל לא מוכן לקבל את ההתנהגות הטבעית שלכם. בשביל מה לכם המחזר הזה?
מילים: יש מישהו שנורא רוצה להתחבר איתכם, אבל לא מוצא את המילים הנכונות בשביל להגיד לכם את זה. סבבה, אז תעזרו לו לבחור מילים.
חוויות: יש מצב שהחוויות הרומנטיות כל כך מרגשות אתכם, עד שנורא בא לכם לדבר עליהן עם מישהו שמבין עניין. סבבה, רק אל תעשו את זה עם רכלן מקצועי.
נדנדות: כדאי לכם לקחת מרחק ממישהו שגורם לרגשות שלכם לעלות ולרדת כמו נדנדה. עדיף לכם מישהו שמביא לכם צחוקים כל הדרך.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל סרטן
אחלה: צפוי לכם אחלה קטע עם מישהו שפעם סתם התעניינתם בו, רק שעכשיו הוא מתחיל להיות כוכב גדול בחיים שלכם. איך שדברים משתנים. לא ככה?
צ'אנס: מישהו שכעסתם עליו רוצה להחזיר את היחסים ביניכם כמו שהיו קודם ו – אתם יודעים מה? כדאי שתתנו לו צ'אנס לעשות את זה.
חיבורים: נסיעה ארוכה אל מקום רחוק, מביאה לכם הזדמנות להתחבר עם הרגשות האמיתיים שלכם ולבדוק מה באמת אתם מרגישים כלפי מישהו מסוים.
גישושים: מישהו שאתם יכולים לספר לו סודות, מוכן לגשש בשבילכם אצל מישהו אחר שאתם דלוקים עליו. בעצם, למה שלא תתנו לו להיות השדכן שלכם?
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל אריה
עיתוי: הימים שני וחמישי הם סבבה בשביל שידוכים והצעות חברות. אם זה מה שהיה לכם בתוכניות, אל תהססו להגשים את מה שרציתם.
פחדים: מישהו שפוחד מהצל של עצמו, טוען שאתם מרשים לעצמכם יותר מדי. אז נכון שבא לכם לרדת עליו, אבל ממש כדאי שתתאפקו קצת.
מזל: צפויים לכם קטעים ממוזלים בכל מה שנוגע לשופינג מוטרף. עושה רושם שאתם מצליחים לקנות בזול את מה שהאחרים קונים ביוקר.
עצות: אתם מקבלים עצה טובה (אולי בתחום הרומנטי) ממישהו שבדרך כלל אין לו רעיונות טובים. הנה לכם הוכחה שתמיד יש הפתעות בחיים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל בתולה
ווידוי: מישהו רוצה לוודא עוד לפני שהוא מתוודה, שלא צפויות לו פדיחות. תנו לו להרגיש טוב בשביל שתוכלו לשמוע את מה שיש לו לומר.
אמירה: מישהו מקנא בכם, רק שהוא לא אומר את זה בקול רם. מצד שני, אם תפקחו עיניים אין לכם בעיה לקלוט אותו.
סולו: בדרך קצת מוזרה אתם נדלקים על משהו שעשוי להפוך לתחביב. גם אם זה לא ממש בראש של החברים שלכם, כדאי שתמשיכו בקטע.
הצלחות: ידיד מנסה להבין את הסוד שמאחורי ההצלחות הרומנטיות שלכם. אל תנסו להסביר לו, יש דברים שמילים לא ממש מצליחות להעביר.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל מאזניים
חלומות: אתם מוצאים את עצמכם בנסיעה אל מקום שהדליק את הפנטזיות שלכם. כדאי שתדעו שהדברים יהיו שונים מכפי שהופיעו בחלומותיכם.
מעשים: מישהו מספר לכם שנורא חשוב לו שתעשו למענו משהו, אבל מהר מאוד מתברר שהוא לא מתכוון להשקיע. אם זה מה שקורה, גם אתם לא חייבים.
חשיפות: חבר חושף בפניכם סוד שממש רבץ לו על הלב. אל תמהרו להגיב, קחו את הזמן שלכם. תספרו עד עשר עוד לפני שאתם עונים לו.
שיתופים: מתחיל להתגלגל משהו שבזמן האחרון מטפטף לכם בראש. הקטע הזה יצריך שיתוף פעולה עם מישהו שיש לו ניסיון בדברים כאלה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל עקרב
מבוכות: אתם מתלבטים איך לסרב בעדינות למישהו שדי דלוק עליכם. אפשר לסובב את הדברים בצורה יפה בלי להוציא אותו מבואס מהקטע.
חוויות: דווקא מישהו ביישן מספר לכם על החוויות הכי אינטימיות שלו. אם בסוף הוא רומז לכם על הצעה רומנטית, שווה לכם לזרום איתו.
המצאות: מישהו מראה לכם משהו שהוא המציא לגמרי בעצמו. גם אם יש לכם קצת ביקורת, זה הזמן לתת לו חיזוקים חיוביים בשביל לא להפיל לו את הביטחון.
חיים: אתם ממשיכים לחלום על קטע רומנטי שלא כל כך מסתדר עם מה שקורה. אז נכון שהחיים הם לא פיקניק, אבל עדיין מוקדם בשביל להתייאש.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל קשת
אינטרסים: אתם עושים משהו ממש מוטרף בשביל מישהו מהחברים שלכם. בקטע הזה אתם נותנים את עצמכם, גם אם זה לא באינטרסים שלכם.
סבבה: מישהו שמחזר אחריכם נותן לכם הרגשה סבבה, וזה אומר שגם אם לא הייתם סגורים על עצמכם, אז עכשיו אתם קולטים שאתם מושכים ושווים.
פגישות: בליינד-דייטים זה סבבה, אבל השבוע כדאי לכם לחשוב טוב-טוב לפני שאתם זורמים איתם. בכל מקרה כדאי שתחליפו מילים עם ההורים.
רגשות: אתם תופסים ראש טוב עם מישהו שמרשה לכם להיכנס לקטעים הכי פרטיים שלו. בסוף הוא גם מספר לכם מה הוא מרגיש אליכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל גדי
נסיעות: צפויה לכם נסיעה חשובה שבכלל לא הייתה בתוכניות שלכם. אל תופתעו אם הנסיעה הזו תביא לכם מסר או הצעה רומנטית שלא חלמתם עליהם.
מחשבות: אתם מסתובבים עם מחשבות על מישהו שלא יוצא לכם מהראש. אין לכם בעיה עם זה, אבל כדאי שכלפי חוץ תשחקו אותה אדישים.
ספונטאני: אתם הולכים על קטע ספונטאני ומצליחים להדליק מישהו שכבר המון זמן אתם חושבים עליו. אין מצב שהוא לא שם לב אליכם.
ביישנות: יחד עם כל הקטעים המוטרפים, צפוי לכם חיזור ממישהו שקצת מתבייש לדבר על הרגשות שלו. אם אתם 'גדיים' אמיתיים אתם צריכים לעודד אותו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דלי
רעיונות: באים לכם אחלה רעיונות בקטעים שבין בנים לבנות. הכוכבים מביאים לכם הזדמנויות עם אלה שנולדו במזלות תאומים, גדי וקשת. חכו ותראו.
אנרגיות: אתם משגרים אחלה אנרגיות אל מישהו שלא ממש פרגן לכם. יש מצב שהאנרגיות האלה גורמות לו לשנות לטובה את היחס שלו כלפיכם.
רומנטי: יש מישהו שרוצה להציע לכם משהו רומנטי, אבל פוחד להתפדח ממה יחשבו עליו החברים שלו. אם זה מה שמפחיד אותו אז אולי כדאי לכם לשכוח ממנו.
משימות: אתם לוקחים על עצמכם משימה חברתית שלא כל אחד היה מוכן לקחת. מצד שני, מי שלא מוכן לקחת צ'אנסים – אין מצב שיצליח לו משהו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דגים
נסערים: אם אתם מבולבלים מקטע רגשי שמסעיר לכם את הלב, אז הכי טוב בשבילכם זה להתנתק קצת מהסיפור הזה ולחשוב עליו פעם נוספת.
מעריצים: אתם עושים משהו מדהים שמביא לכם גרופיס (מעריצים) חדשים. אתם יכולים לקחת את הפולאריות החברתית שלכם לקטעים שבין בנים לבנות.
מקומות: צפוי לכם קטע מהסרטים במקום שכבר הייתם בו וכבר נקרעתם עליו. אם זה שוב עושה לכם את זה, אין צ'אנס שתלכו אל מקום אחר.
הופעה: פרשיות של אהבה עושות טוב לנפש שלכם, ואפילו ה – לוק שלכם עולה לגבהים מסחררים. אל תרגישו מובכים כשנופלות עליכם מחמאות.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

מאמרים קשורים

Back to top button