הורוסקופ לנוער

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 23.07 – 17.07

מוזמנים לקרוא תחזית אסטרולוגית שבועית שנכתבה על ידי מיטב האסטרולוגים של אלטרנטיבלי. בהורוסוקפ שבועי לצעירים תוכלו לדעת מה צופים הכוכבים למזל שלכם וממגוון כלים ומחשבוני מיסטיקה מיוחדים. תיהנו
מיוחד בשבילך: » הורוסקופ יומי  » הורוסקופ שנתי  » הורוסקופ לאהבה  » קריסטל למזל  » התאמת מזלות  » מחשבון נומרולוגיה » פרישת טארוט אונליין

הורוסקופ מזל טלה
גילויים: אתם מגלים שזה לא הזמן הכי טוב ללכת על קטע רומנטי מוטרף, גם אם זה מה שהיה לכם בראש. הסיפור הזה עלול להסתיים בבלגאן.
דמיון: מישהו שממש דלוק עליכם, נותן לכם משהו שיש בתוכו גם מסר מפתיע. כדי לפענח את מה שהוא התכוון, תצטרכו להשתמש בדמיון שלכם.
התרגשות: צפויה לכם פגישה מדהימה עם המון מסרים ורמזים. רגשות רומנטיים מתחילים לזרום החוצה ואתם ממש מתרגשים.
חלומות: זה הזמן שלכם להגשים חלומות שכבר התייאשתם שהם יתגשמו. מישהו שהסתחרר מכם, חוזר אליכם עם הצעה רומנטית.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל שור
כיוון: סיפור אהבה שבהתחלה לא ממש הצליח לכם, תופס כיוון בסבבה. עכשיו אתם לומדים שאף פעם אסור להתייאש ותמיד צריך להיות אופטימיים.
התעלמות: הכי טוב לכם זה להתעלם ממישהו שכל מה שיש לו בראש זה רק שטויות. אם הוא ייראה שאתם לא שמים עליו, זה ימאס לו והוא יפסיק.
קליקים: צפוי לכם קטע מדליק בחברת מישהו שיש לו מקום רומנטי בלב שלכם. אם אתם חושבים שהוא אדיש כלפיכם, כדאי שתדעו שהוא לא.
אחריות: אנשים טוחנים לכם במוח, אבל אתם עושים את מה שהלב שלכם מרגיש. תמיד יהיו כאלה שיגידו לכם מה לעשות, בלי לקחת אחריות על התוצאה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל תאומים
מתגלגלים: מישהו בראש טוב עוזר לכם לצאת מקטעים שרק סיבכו לכם את החיים. איכשהו, הסיפור הזה הולך להתגלגל אל אהבה שתזרום לאט אבל בטוח.
נודדים: מישהו שהיו לכם איתו אחלה בילויים, צריך לנדוד השבוע אל מקום אחר. אז נכון שהוא יהיה רחוק, אבל הלב שלו יהיה איתכם.
מעריצים: אתם נדלקים על מישהו שכולם מעריצים אותו, רק שאתם לא בטוחים שהוא בראש אחד איתכם. אם לא תשאלו, איך תדעו?
ירח: צפוי לכם קטע מהסרטים עם מישהו שמוכן לקטוף את הירח בשבילכם. לא כדאי שתעשו השוואות בינו לבין מישהו אחר שהיה לכם קטע איתו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל סרטן
קולות: מישהו שקשה לכם לא לשים לב אליו, מתחיל לעשות קולות של מסוקרן לגביכם. יש מצב שמישהו למעלה שמע את התפילות שלכם ובא לעזור.
שיקולים: הנחמדות שלכם גורמת גם לאנשים קשוחים להידלק עליכם. לא יזיק לכם לחייך גם לאלה שלא מחבבים אתכם. תמיד טוב להיות נחמדים. נכון או לא?
מתפייסים: מישהו שהוויכוחים איתו גלשו לפסים אישיים רוצה לסיים את הקטע הזה. כדאי לכם להסכים, גם אם זו לא ממש סיבה למסיבה.
רכילויות: את החוויות מהתחום שבין בנים לבנות כדאי שתשמרו לעצמכם. אלה שמקנאים בכם עלולים להמציא רכילויות גם מסיפורים תמימים, אתם יודעים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל אריה
אוהבים: קופידון רומז שהאהבה שלכם זורמת עכשיו בכיוון הנכון. זה אומר שהרגשות הרומנטיים שלכם פונים אל מישהו שראוי לאהבתכם.
ריגושים: אם אתם מחפשים אקשן וריגושים אז כדאי שתיקחו דיבור עם מישהו שרק עכשיו נכנס לחיים שלכם. זה קטע שלא צריך לשתף בו את האחרים.
משתחררים: חוויה מהסרטים הולכת לתקן בשבילכם קשר שכאילו התפרק. יש מצב שתצליחו להשתחרר ממעצורים ומצב הרוח שלכם יהיה רומנטי מתמיד.
מזל: מתנה שלא חלמת עליה מביאה לכם אנרגיה של מזל וברכה. עכשיו אתם צריכים לדבר עם מישהו שיודע להקשיב, בשביל לשכוח מקטעים מבאסים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל בתולה
עיניים: מישהו שעד עכשיו הסתפק בלעשות לכם עיניים עובר למשהו קצת יותר מרגש. יש מצב, אפילו, שתקבלו ממנו מסר ברור.
טיימינג: יום רביעי הוא אחלה טיימינג בשביל לזרום עם קטע רומנטי. אם עד עכשיו לא ממש הייתם סגורים על עצמכם, זה הזמן לסגור עניין.
אומץ: אתם צריכים לתפוס קצת יותר אומץ בחיזורים. אז נכון שאתם פוחדים להתפדח וכל זה, אבל זה לא אומר שאתם צריכים לשמור בלב את הרגשות שלכם.
רעיונות: באים לכם רעיונות חדשים שאיכשהו קשורים לקטע חברתי שבראש שלכם לארגן. אם זה מה שקורה, אז כדאי לכם לשתף בו חברים יצירתיים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל מאזניים
מזלות: אתם זורמים עם יסוד האוויר הקליל והאינטליגנטי. המזלות שהכי ילך לכם איתם שייכים ליסוד האש: טלה, אריה וקשת. אל תשכחו לשים עין על הטלאים.
מתלבטים: יש מצב שאתם מתלבטים בגלל קשר שלא כל כך מסתדר לכם, אפילו שאתם משתדלים וכל זה. אם זה ממשיך בכיוון הזה אז אולי כדאי שתסיקו מסקנות…
פגישות: יש מצב לפגישה מדהימה שעוזרת לכם להתחבר עם רגשות שלא ידעתם שהם קיימים אצלכם. בסיפור הזה לא תצליחו לשתף אחרים במה שאתם מרגישים.
מחשבות: סיפור אהבה שפעם הביא לכם מחשבות מפדחות, נראה עכשיו הרבה יותר טוב. זה אומר שכדאי לכם לתת לו הזדמנות נוספת בלי להתבייש.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל עקרב
אטרף: קטע רומנטי מוטרף מקפיץ את הפופולאריות שלכם. אם אתם יודעים מה טוב בשבילכם, אל תפספסו את התנופה בשביל לכבוש את הפסגה.
הידלקות: צפוי לכם דיבור רומנטי עם מישהו שהצליח להדליק אתכם. כאשר זה קורה, כדאי שתדברו איתו על מה שהולך ביניכם ולא על מה שהולך אצל אחרים.
מבטים: יש מצב שאתם לא קולטים את המבטים הלוהטים של מישהו שמעריץ אתכם. מצד שני, בכלל לא בטוח שהוא בראש שלכם.
פוזות: אתם מצליחים להבין את הפוזה של מישהו שמשחק אותה אדיש. פתאום אתם רואים שהוא עושה את זה רק ליד החברים שלו אבל לא כשהוא לידכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל קשת
מזלות: אתם זורמים עם יסוד האש הלוהט והבוער. המזלות שהכי הולכים איתכם שייכים ליסוד האוויר: דלי, תאומים ומאזניים. המזל שהכי מתאים לכם הוא תאומים.
כוונות: המון אנשים טובים שיש להם כוונות טובות שופכים עליכם ים של עצות, אבל אתם מקשיבים רק לראש שלכם וזה מצליח לכם בענק.
קרשים: אתם מפילים את כולם על הקרשים כשהם רואים איך סגרתם קטע רומנטי בהצלחה ובסודיות, שזה אומר שאתם עושים להם בצפר.
מחזרים: באים לכם אחלה קטעים רומנטיים עם מחזרים שגם להם נשבר מכל מיני פרשיות סתמיות וגם הם, כמוכם, מחפשים את הריגושים ואת האקשן.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל גדי
סיפור: מצליח לכם סיפור אהבה שאף אחד לא האמין שיצליח לכם. זה אומר שהגיע הזמן שגם אתם עצמכם תתחילו להאמין ביכולות שלכם.
התרגשות: אין לכם מה להתרגש מכל מיני רכלנים שאומרים שאתם משתדלים לעשות הכול בשביל להיות מיוחדים. רק שתדעו שהם מתפוצצים מקנאה.
רמזים: מישהו רומז לכם שהוא ממש הרוס מזה שאתם לא סופרים אותו. עכשיו תצטרכו להחליט מה לעשות עם ההשתפכות שלו.
קרועים: זה הזמן בשביל לבדוק מי באמת קרועים עליכם ומי סתם נדבקים אליכם. זה אחלה קטע בשביל לנפנף את כל אלה שסתם רוצים לנצל אתכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דלי
שטויות: יש מישהו שנורא חשוב לו שתשימו לב אליו ובגלל זה הוא מוכן לעשות שטויות. גם אם אתם קולטים שזה מה שהוא עושה, כדאי שתהיו נחמדים אליו.
תחרויות: השבוע באים לכם קטעים מרגשים בזכות מחזרים שעושים ביניהם תחרות על קצת תשומת לב מצידכם. זה אומר שאתם הפכתם להיות להיט לוהט.
וויכוחים: אל תתרגשו מוויכוחים עם ידידים שהראש שלהם הוא לא כמו הראש שלכם. זה ממש בסדר להתווכח וזה מראה שלכל אחד מותר לפתח מחשבה עצמאית.
אקסים: אם אתם 'דליים' אמיתיים, ואין סיבה שלא – זה אומר שצפוי לכם שבוע של הפתעות מטריפות עם קטעים שקשורים לאקסים שחוזרים לחיים שלכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דגים
מזלות: אתם זורמים עם יסוד המים החולמני והרומנטי. המזלות שבשבילכם הם סוף הדרך שייכים ליסוד האדמה: גדי, שור ובתולה. שידוך עם ילידי מזל בתולה הוא בינגו.
הפתעות: תבוא לכם הפתעה כאשר פתאום יסתדר לכם קטע רומנטי שתמיד היה בראש שלכם, רק שעד עכשיו הוא לא ממש תפס גובה. יפה לכם.
סיכויים: יש מצב שאתם אומרים למישהו את כל מה שאתם חושבים עליו ונותנים לו לחשוב על זה בעצמו. אם תגידו לו את זה יפה, יש סיכוי שהוא ינסה להשתנות.
יצירתיות: יבואו לכם קטעים מדהימים שקשורים לכישרונות היצירתיים שלכם, גם אם החברים שלכם לא באותו ראש איתכם. יש דברים שתצטרכו לעשות לבד.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

מאמרים קשורים

Back to top button