הורוסקופ לנוער

הורוסקופ שבועי למזלות ותחזית אסטרולוגית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה 02.03 – 23.02

מוזמנים לקרוא תחזית אסטרולוגית שבועית שנכתבה על ידי מיטב האסטרולוגים של אלטרנטיבלי. בהורוסוקפ שבועי לצעירים תוכלו לדעת מה צופים הכוכבים למזל שלכם וממגוון כלים ומחשבוני מיסטיקה מיוחדים. תיהנו
מיוחד בשבילך: » הורוסקופ יומי  » הורוסקופ שנתי  » הורוסקופ לאהבה  » קריסטל למזל  » התאמת מזלות  » מחשבון נומרולוגיה » פרישת טארוט אונליין

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 23.02.2014-02.03.2014
הורוסקופ מזל טלה
אהבה: מסתיימות התלבטויות בקטע של אהבה שכאילו לא ידעתם לאן לקחת אותה. הכול בזכות פיתרון מדהים שקפץ לכם לראש.
חלומות: הנומרולוגיה מביאה לכם קטעים חלומיים ומסרים רומנטיים בימים הזוגיים [שני, רביעי ושישי]. דווקא רכילויות שחששתם מפניהן, מייחצנות אתכם.
ידידים: ההצלחה שלכם ביחסי בנים-בנות מתחילה לרגש את אחד מידידיכם. בשביל להצליח כמוכם, הוא יהיה מוכן לחקות את התנהגותכם.
טיפים אסטרולוגיים: הכוכב שמביא לכם המון אנרגיה הוא מארס. הקלף שלכם בקלפי ה'טארוט' הוא 'מלך המטות' המסמל קטעים רומנטיים חמים ולוהטים. אבן המזל שלכם– יהלום. צבע המזל שלכם– אדום. הסמל שלכם– ראש של איל.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל שור
עקרונות: אין צ'אנס שתסכימו לדרוך על העקרונות שלכם, רק בגלל שככה זה בראש של איזשהו מחזר. הכי טוב בשבילכם זה להתנער ממנו.
פסגות: מישהו שפעם היה בפסגת החלומות שלכם, תופס שינוי שמביא לכם ת'ג'ננה. אתם נחמדים אליו, אבל בוחנים אפשרויות נוספות.
געגועים: מישהו תופס עליכם געגועים ושולח לכם מסר לוהט. הפעם אתם מוכנים לוותר על משהו שחשוב לכם ממנו, העיקר שתצאו גדולים.
טיפים אסטרולוגיים: הכוכב שמביא לכם אהבה הוא ונוס. הקלף שלכם בקלפי ה'טארוט' הוא 'מלכת המטבעות' המסמל אהבות שקטות ויציבות. אבן המזל שלכם– ספיר. צבע המזל שלכם– וורוד. הסמל שלכם– ראש של שור.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל תאומים
סטייל: מקומות בסטייל אקזוטי מוציאים מכם את הקטעים הכי טובים שלכם. אחלה דברים מתחילים לקרות לכם מיד אחרי שאתם מבלים באחד כזה.
צ'אנסים: אתם מוכנים לקחת צ'אנס עם מישהו ממש-ממש הורס. פתאום אתם קולטים שדווקא בקטע הזה אין סיכוי שמישהו יתמוך בכם.
טיימינג: זה אחלה טיימינג בשביל לתת כבוד ל- 'לוק' שלכם ולהופעה החיצונית. סבבה, רק שכדאי לכם לשמור על פרופורציות ולא להשתגע.
טיפים אסטרולוגיים: הכוכב שמעניק לכם קסם אישי הוא מרקורי. הקלף שלכם בקלפי ה'טארוט' הוא 'נסיך החרבות' המסמל קטעים רומנטיים המתפתחים תוך כדי נסיעות. אבן המזל שלכם– אגת. צבע המזל שלכם– צהוב. הסמל שלכם– זוג תאומים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל סרטן
פרגונים: מישהו שאתם בראש שלו, מספר לכולם על איך שאתם מטריפים וכל זה, ומסכים אפילו, להתעלם מהפדיחות שלכם.
פגישות: יבואו לכם פגישות מהממות עם פרטנרים שגם להם נשבר מיחסים מחופפים, וגם הם משתוקקים להיות בתוך מערכת יחסים שפויה ושווה.
אנרגיות: אל תשקיעו אנרגיה בכל מיני טיפוסים מזויפים, משום שצפויים לכם קטעים רומנטיים דווקא עם מישהו שהשאיר עליכם רושם של לא רציני.
טיפים אסטרולוגיים: הירח שולט ברגשותיכם וגורם להם להיות סוערים ורומנטיים. הקלף שלכם בקלפי ה'טארוט' הוא 'מלך הגביעים' המסמל אהבות חמות ואינטימיות. תכשיט המזל שלכם– פנינה. צבע המזל שלכם– כסף. הסמל שלכם– סרטן עם שריון נוקשה המגן על רכות פנימית.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל אריה
מהממים: צפויים לכם קטעים מהממים עם מחזר מה-זה מיוחד ומה-זה מקורי, שלא דופק חשבון למה שמישהו אחר אומר עליו.
רכילויות: כל מיני אנשים שלא היו סגורים על עצמם, מתחילים לחתוך בכיוון שלכם. זה אומר שגם בעתיד אתם לא צריכים לפחוד מרכילויות וכאלה.
התאהבות: מישהו מדהים רומז לכם שהוא התאהב בכם לא רק בגלל ה- לוק שלכם, אלא גם בזכות מה שאתם עושים לו בתוך הנפש.
טיפים אסטרולוגיים: הכוכב שלכם הוא השמש המעניקה לכם עוצמה ויכולת מנהיגות. הקלף שלכם בקלפי ה'טארוט' הוא 'מלכת המטות' המסמל פרשיות רומנטיות במקומות מדהימים וסטייליסטים. אבן המזל שלכם– אודם. צבע המזל שלכם– זהב. הסמל שלכם– ראש של אריה מלך היער.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל בתולה
בהפוכה: פרשייה מוזרה שהסתיימה לא מזמן, מביאה לכם מישהו בראש טוב. מה שמצחיק פה הוא שדווקא המישהו הקודם הוא זה שגרם לקטע הזה.
ריגושים: מישהו שתפס ריגושים עולמיים, רוצה לשכנע אתכם להצטרף לחוויות שלו. סבבה, אל תגידו לו 'לא' אבל תתייעצו על זה עם ההורים שלכם.
כישרונות: זה אחלה שבא לכם לעשות משהו עם הכישרונות היצירתיים שלכם. צפויה לכם הצלחה בקטע הזה, אבל בתנאי שתתעלמו ממי שיש לו אנרגיות שליליות.
טיפים אסטרולוגיים: הכוכב שמעניק לכם אינטליגנציה וחוש הומור הוא מרקורי. הקלף שלכם בקלפי ה'טארוט' הוא 'נסיך המטבעות' המסמל פרשיות רומנטיות שפויות וממושכות. אבן המזל שלכם– שוהם. צבע המזל שלכם– כחול. הסמל שלכם – נערה אוחזת זר [אלומה] של דגנים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל מאזניים
מסרים: ביום רביעי צפויות לכם אנרגיות מהממות שכדאי לכם לנצל אותן בשביל פגישות ובשביל העברת מסרים. הקסם האישי שלכם בשיאו.
זורמים: השבוע אתם זורמים בכיף עם מישהו שכבר ממבט ראשון רואים שהוא כמו הנשמה התאומה שלכם. תיזהרו ממי שמנסה לסכסך ביניכם לבינו.
מתגלגלים: מתחיל להתגלגל רעיון על מקום חדש לבילויים או צורה חדשה לבילוי מאוד מסוים. אל תתביישו לספר לכולם על כל רעיון מקורי שבא לכם לראש.
טיפים אסטרולוגיים: הכוכב שמעניק לכם יופי, אהבה ויצירתיות הוא ונוס. הקלף שלכם בקלפי ה'טארוט' הוא 'מלך החרבות' המסמל הרמוניה, חביבות, קסם אישי ונתינה. אבן המזל שלכם– ירקן. צבע המזל שלכם– תכלת. הסמל שלכם– זוג מאזניים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל עקרב
שיפורים: זה אחלה טיימינג בשביל לתת צ'אנס נוסף לכל הדברים שלא הצליחו לכם עד עכשיו. בכל התחומים – בצפר, חברים ואהבה.
הבטחות: יום שלישי זורם בכיף עם אנרגיות רומנטיות ואתם מוכנים להתנסות בקטעים שפעם זלזלתם בהם. הבטחות שלא קוימו לכם, הולכות להתממש.
הפתעות: נופלים עליכם קטעים ממש מסתוריים. זה אומר שאתם חושבים על מישהו ו…טרח, הוא נוחת עליכם כאילו שהוא קלט את המחשבות שלכם.
טיפים אסטרולוגיים: הכוכב שגורם לכם להיות מושכים ומרתקים הוא פלוטו. הקלף שלכם בקלפי ה'טארוט' הוא 'מלכת הגביעים' המסמל אהבות סוערות ואינטימיות. אבן המזל שלכם– לשם. צבע המזל שלכם– בורדו. הסמל שלכם– עקרב מסתורי.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל קשת
כוונות: אתם חושפים את הכוונות האמיתיות של מישהו צבוע ודו פרצופי, וזה כאילו שאתם סוגרים חשבון עם משהו שממש-ממש הפריע לכם.
מרשימים: ההצלחות שלכם באהבה מרשימות מאוד את החברים שלכם. אתם מרגישים בשמיים בזכות הפופולאריות ובזכות המקובלות החברתית שלכם.
מקוריים: יש מצב למסר מסתורי שיכול להתגלגל לסיפור אהבה. הקטעים הרומנטיים הכי לוהטים יהיו בחברת מחזרים מקוריים שיצוצו בדרככם.
טיפים אסטרולוגיים: הכוכב שמביא לכם מזל והצלחה הוא יופיטר. הקלף שלכם בקלפי ה'טארוט' הוא 'נסיך המטות' המסמל אהבות המתרחשות בטיולים ובמקומות רחוקים. אבן המזל שלכם– טופז. צבע המזל שלכם– סגול. הסמל שלכם– קשת רוכב על סוס ויורה חץ.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל גדי
כבוד: אתם זורמים אל תוך פגישה שנראית מהממת מדי בשביל שתהיה אמיתית. תנו לה את הכבוד המגיע לה ורק בעוד שבוע תחליטו מה לעשות איתה.
מחשבות: מישהו שתמיד עושה לכם טוב על הלב, מדליק אתכם יותר מאשר מישהו אחר שיש לו לוק מהמם. תחשבו על עצמכם ולא על מה שאומרים עליכם.
חשבונות: אתם הולכים לסגור חשבון עם מישהו שזלזל בכם. כולם נורא מופתעים מזה שאתם תופסים יוזמה ועושים את מה שכבר מזמן הייתם צריכים לעשות.
טיפים אסטרולוגיים: הכוכב שסוחף אתכם אל פסגת ההצלחה הוא סטורן. הקלף שלכם בקלפי ה'טארוט' הוא 'מלך המטבעות' המסמל אהבות רציניות, מחייבות ועקביות. אבן המזל שלכם– טורקיז. צבע המזל שלכם– חום. הסמל שלכם– יעלי עין-גדי.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דלי
שיקולים: מישהו שממש קרוע עליכם מנסה לשכנע אתכם לעשות משהו שלא בא לכם לעשות. אל תפחדו להתעקש על העקרונות שלכם. מה כבר יכול לקרות?
חושדים: אתם חושדים במישהו שהוא לא מספר לכם את כל האמת. אז נכון שהוא לא ממש משקר, אבל גם לא ממש משתף אתכם בכל הפרטים.
מתחברים: קטע רומנטי שקצת פחדתם להתפדח איתו, מתחיל לזרום בכיוון הנכון. יש מצב שאתם צריכים להוציא את מה שיושב לכם על הלב וזה ממש בסדר.
טיפים אסטרולוגיים: הכוכב שמעניק לכם סטייל מקורי, מדהים ומהמם – הוא אוראנוס. הקלף שלכם בקלפי ה'טארוט' הוא 'מלכת החרבות' – המייצג אהבות מוטרפות ומאוד לא שגרתיות. אבן המזל שלכם– אחלמה. צבע המזל שלכם– טורקיז. הסמל שלכם– נערה יוצקת מים משני כדים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דגים
מתנדנדים: אתם קצת מתנדנדים בין מה שהלב רוצה, לבין מה שמוח דורש. יכול להיות שאלה שני דברים מנוגדים לחלוטין ורק אתם תוכלו להחליט למי מהם לתת עדיפות.
מעודדים: אתם מעודדים את החברים שלכם ומפרגנים להם, וזה מה שמקפיץ את המקובלות החברתית שלכם. הולכות להתממש לכם הבטחות הקשורות באירוע בלייני.
פרטיות: אל תתנו לאף אחד לדחוף את האף שלו לקטעים הרומנטיים שלכם. אתם שומעים? יש דברים שצריכים להישאר בפרטיות של בינו לבינה. אתם הבנתם את זה, נכון?
טיפים אסטרולוגיים: הכוכב שמעניק לכם אנרגיה רומנטית, כמו גם כישרונות יצירתיים – הוא נפטון. הקלף שלכם בקלפי ה'טארוט' הוא 'נסיך הגביעים' המייצג אהבה טהורה, כנה, אמיתית ותמימה. אבן המזל שלכם– אקוואמרין. צבע המזל שלכם– ירוק. הסמל שלכם– זוג דגים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

מאמרים קשורים

Back to top button