הורוסקופ לנוער

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 05.11 – 30.10

מוזמנים לקרוא תחזית אסטרולוגית שבועית שנכתבה על ידי מיטב האסטרולוגים של אלטרנטיבלי. בהורוסוקפ שבועי לצעירים תוכלו לדעת מה צופים הכוכבים למזל שלכם וממגוון כלים ומחשבוני מיסטיקה מיוחדים. תיהנו
מיוחד בשבילך: » הורוסקופ יומי  » הורוסקופ שנתי  » הורוסקופ לאהבה  » קריסטל למזל  » התאמת מזלות  » מחשבון נומרולוגיה » פרישת טארוט אונליין

הורוסקופ מזל טלה
הפתעות: אתם מצליחים להפתיע את כל העולם ואשתו בקטע שקשור בשדרוג ה- 'לוק' שלכם. יש אנשים שלא יאהבו את זה. אז מה? שלא יאהבו.
פרצופים: מישהו עושה לכם פרצוף בגלל שנדמה לו שאתם קצת מזניחים אותו לטובת חברים חדשים. אל תתעלמו מהרגשות שלו, הוא נורא פגיע.
עצות: מישהו נותן לכם עצות ועושה רושם שהוא יודע על מה הוא מדבר. אם תתחשבו בניסיון שיש לו, תוכלו להגשים את החלומות שלכם.
שידוכים: זה לגמרי סבבה שאתם מרשים למישהו לשדך לכם. מצד שני, זה לא אומר שאתם צריכים לשבת ולחכות עד שהוא ידוג משהו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל שור
ג'ננה: יש מצב שמישהו שאתם דלוקים עליו, מביא לכם את הג'ננה. סבבה, אבל זה לא אומר שרק בגלל זה אתם צריכים ללכת ולריב איתו.
כוונות: אם היו לכם כוונות ללכת על כיוון יצירתי, אז נפלתם על אחלה טיימינג. יש מצב להצטרף אל קבוצה שבראש שלה, כל מה שבראש שלכם.
קנאה: קצת לא נעים לכם ממישהו שטיפה מקנא בהצלחות הרומנטיות שלכם. אם זה מה שאתם מרגישים, כדאי שתדברו איתו על זה לגמרי פתוח.
עיניים: מישהו שלא הייתם בטוחים שהוא מאוהב בכם, עושה לכם עיניים. מצד שני, אין לכם את כל הזמן שבעולם בשביל להחליט אם לכאן או לשם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל תאומים
זורמים: אתם זורמים עם הרעיונות הכי מוטרפים שיש. סבבה, אם זה מה שעושה לכם טוב אז תמשיכו, רק תוודאו שאף אחד לא יוצא מכם נעלב או משהו.
מזלות: קטעים רומנטיים שיעשו לכם טוב קשורים למזלות האש שהם אריה, קשת וטלה. המזלות האלה יחברו אתכם עם הרגשות הכי סוערים והכי אינטימיים שלכם.
תחרויות: קטעים עם מישהו שווה יובילו אתכם אל רגשות שלא חלמתם שיכולים להיות לכם. רק כדאי שתדעו שיש מצב שתצטרכו להתחרות על המישהו הזה.
פעילויות: רעיונות חברתיים יעסיקו אתכם יותר מכפי שפעם חשבתם עליהם. יש מצב, אפילו, שאתם נדלקים על פעילות שקשורה בהתנדבות.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל סרטן
מתחדשים: מחכה לכם שבוע מרגש שיכול למחוק את אכזבות העבר. אל תעשו חשבון ליישן ולמוכר וכדאי שתעדיפו את החדש והמוטרף.
אופטימיות: אתם קולטים שמועה שמביאה לכם אופטימיות בנוגע למישהו שאתם רוצים בו. עכשיו רק נשאר לכם לברר שהשמועה הזו גם נכונה.
צפוף: אל תתרגשו אם יהיה צפוף בין אלה שרוצים לבלות בחברתכם. ילידי מזל סרטן שהיו להם דאגות בנוגע למקובלות שלהם, יכולים להירגע.
יחסים: אתם צריכים להיות קצת יותר סגורים על עצמכם בכל מה שקשור ליחסים שבין בנים לבנות. אל תחכו עד שמישהו שלישי (מתחרה) יופיע פתאום.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל אריה
ערפל: התרגשות גדולה מדי עלולה להפריע לכם להבין את מה שמישהו שווה אמר לכם. אם תחשבו ככה טוב-טוב על מה שהוא אמר, תגיעו לתוצאות חיוביות.
בילויים: קטע שבכלל לא היה בתוכניות שלכם, לוקח אתכם אל בילוי מדהים שעד עכשיו רק שמעתם עליו דברים טובים אבל לא יצא לכם לראות את זה בעיניים שלכם.
דיבור: קטע חברתי מביא לכם הזדמנות לתפוס דיבור עם מישהו שעד עכשיו יצא לכם רק לחלום עליו. הכי טוב זה לעשות את זה כשאף אחד לא שומע.
משיכה: אתם נמשכים למישהו שתמיד יוצא לו להגיד דברים ממש נכונים, רק שאף אחד אחר לא מעז להגיד אותם כמוהו. אתם ממש אוהבים את הראש הטוב שלו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל בתולה
שיקולים: מישהו זורק לכם הצעה רומנטית שתופסת אתכם בהפתעה גדולה. סבבה, זה אומר שאתם צריכים לחשוב על זה ולא לענות לו תיכף במקום.
השוואות: אין לכם סיבה לעשות כל מיני השוואות ביניכם לבין כל מיני אנשים שבסביבה שלכם. אתם יפים וטובים כפי שאתם – אז אל תעשו השוואות.
צ'אנסים: יש מישהו שנורא רוצה שתשימו לב אליו, ובשביל זה הוא ממציא לכם כל מיני שטויות וגם מספר לכם עליהן. בעצם, כדאי שתתנו לו צ'אנס קטן.
כיוונים: משהו שבהתחלה היה נראה כמו סתם דיבור עם מישהו, תופס כיוון שקשור לרגשות. פתאום אתם קולטים שאין מה לתכנן ושהחיים מלאים בהפתעות.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל מאזניים
בילויים: קצת נשבר לכם ממקומות בילוי שמתחילים לחזור על עצמם. דיבור עם החברים שלכם, יכול להוביל את הספינה אל מקום חדש.
קולות: מישהו עושה קולות של לא ממש סגור על הקטע שלו איתכם. אם גם אתם קלטתם את זה, אז הכי טוב בשבילכם זה לשגר אותו למקום אחר.
לבבות: אתם שופכים את הלב שלכם בפני מישהו שלא ממש הולך לו בקטעים הרומנטיים. סבבה, אבל זה אומר שהעצות שהוא נותן לכם, לא משהו.
קליטות: אתם מתחילים לקלוט שהדברים הטובים באים לכם כאשר הביטחון העצמי שלכם בשמיים ואם להיפך, אז להפך. זה אומר שכדאי לכם להתפייס עם מי שמשתקף מולכם בראי.
חזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!
.

הורוסקופ מזל עקרב
סבלנות: מישהו שאתם מחבבים, נכנס לתוך אטרף שקשה לכם להוציא אותו ממנו. יכול להיות שהוא זקוק לזמן, אז למה שלא תתנו לו?
שיחות: אל תנסו לתכנן מראש כל שיחה וכל פגישה בתחום שבין בנים לבנות. הדברים הכי טובים יקרו לכם רק כאשר תזרמו עם הספונטאניות שלכם.
הרגשה: יש לכם הרגשה שמישהו מנסה להתחרות בכם על ליבו של מישהו שבראש שלכם. זה לא בגלל שהוא שונא אתכם, אלא בגלל שהוא מאוהב ב – 'הוא'.
זינוקים: אל תיקחו ללב אם קטע רומנטי לא ישר מזנק לשמיים. כדאי שתדעו שגם לצד השני יש רגשות, רק שקשה לו להביע אותם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל קשת
שמחה: מישהו שהבאתם לו שמחה בלב חושב עכשיו על איך לשמח אתכם. אל תרגישו לא נעים כשהוא ירצה להחזיר לכם טובה תחת טובה.
חוויות: אתם קולטים שיש לכם הרבה משותף עם מישהו שעד לא מזמן היו ביניכם היתקלויות. אם תתנו לזה צ'אנס צפויות לכם גם חוויות משותפות.
משיכה: הולך לכם בענק ואתם נמשכים אל אלה שנחשבים למנהיגים חברתיים. משהו בהתנהגות שלהם רומז לכם שרק איתם אתם מרגישים במקום הנכון.
שידוכים: לא כדאי לכם להיכנס לשידוכים שהתוצאה שלהם עלולה לעצבן אתכם. אם אתם רוצים מישהו אז כדאי שתעשו את זה ישירות ובלי מתווכים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל גדי
מסרים: מתגלגל אליכם מסר ממישהו שהייתם בטוחים שהוא שכח אתכם. לא רק שהוא לא שכח אלא שכל הזמן הייתם בראש שלו.
נסיעה: אתם מקבלים הצעה לנסיעה שיכולה לעשות לכם טוב. אם הסיפור הזה קשור למישהו שלא ראיתם המון זמן אז שווה לכם לקפוץ על העגלה.
הפתעה: הכוכבים רואים שאתם מתכננים אירוע שאמור לשמח מישהו שאתם אוהבים. יש מצב שזו הפתעה בשבילו, מה שאומר שצריך לשמור אותה בסוד.
יחצנות: בהפוך על הפוך יוצא שמישהו שכאילו מרכל עליכם, דווקא עושה לכם אחלה יחסי ציבור. אז נכון שהוא לא התכוון אבל זה מה שיוצא.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דלי
תפילה: מתחילה להתגשם לכם תפילה שנשאתם בלב. יכול להיות שמישהו קלט אתכם ועושה הכול בשביל שתצאו מבסוטים או שעוזבת אתכם דאגה מעצבנת.
חיזור: צפוי לכם אחלה חיזור שמחמם את הלב. גם אם הקטע מתחיל על הפנים יש מצב שהכול יסתיים באושר ענק, מה שאומר שאין לכם סיבה להתבאס.
מבטים: צפויים לכם חילופי מבטים עם מישהו שיש לכם מחשבות רומנטית לגביו. זה הזמן לעשות הכנות לקראת שיחה או דיבור שצפויים לכם איתו.
חיבה: אתם מפגינים חיבה כלפי מישהו שבראש שלכם להיפגש איתו. זה ממש בסדר שאתם הראשונים שיוזמים ואל תקשיבו למי שאומר שלא.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דגים
אופי: יש מצב שאתם נדלקים על מישהו שעד עכשיו לא ממש נטרפתם עליו. זה בזכות זה שככה פתאום נדלקתם על האופי המדהים שלו.
עידוד: הכוכבים מעודדים אתכם לקחת על עצמכם מטרה חברתית שתביא לכם כבוד. בסבבה אתם עוזרים לאחרים ועל הדרך גם לכם קורה משהו טוב.
סגירות: סוף סוף אתם סוגרים עניין עם קטע רומנטי שמתגלגל איתכם כבר המון זמן. יש מצב שהסיפור הזה קשור למישהו שמספר המזל שלו הוא 7.
שיקול: מישהו רוצה שתעשו למענו משהו שבכלל לא בראש שלכם. לפני הכול כדאי לכם לבדוק איתו מה בדיוק אתם מרוויחים מהקטע.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

מאמרים קשורים

Back to top button