הורוסקופ לנוער

הורוסקופ שבועי / תחזית אסטרולוגית שבועית לפי מזל: הורוסקופ ואסטרולוגיה 02.09 -26.08

מוזמנים לקרוא תחזית אסטרולוגית שבועית שנכתבה על ידי מיטב האסטרולוגים של אלטרנטיבלי. בהורוסוקפ שבועי לצעירים תוכלו לדעת מה צופים הכוכבים למזל שלכם וממגוון כלים ומחשבוני מיסטיקה מיוחדים. תיהנו
מיוחד בשבילך: » הורוסקופ יומי  » הורוסקופ שנתי  » הורוסקופ לאהבה  » קריסטל למזל  » התאמת מזלות  » מחשבון נומרולוגיה » פרישת טארוט אונליין

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 26.08-02.09

הורוסקופ מזל טלה
אנרגיות: אחלה אנרגיות רומנטיות מביאות אתכם אל תוך קטע של אהבה שמסתובב לכם בראש. אז נכון שזה בא לכם בהפתעה אבל גם בטוב.
אהבה: לכוכב שמביא לכם אהבה קוראים מארס והוא זה שאחראי לסדר לכם את הקטעים הכי גנובים. הצבע שלו אדום ואפשר לראות אותו ללא טלסקופ.
הצלחה: אתם מצליחים לגרום למישהו להגיד לכם דברים שהתפללתם שיגיד. יכול להיות שאתם מביאים לו הצעה שהוא לא יכול להגיד עליה לא.
התאמות: אתם הכי מתאימים למחזרים חביבים, ידידותיים, מתחשבים ומעניקים, או בפשטות – לילידי מזל מאזניים. גם שני מזלות האוויר הנוספים – תאומים ודלי, עשויים ללכת לא רע.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!
הורוסקופ מזל שור
מקומות: אנשים שאוהבים אתכם לוקחים אתכם אל מקומות שתמיד רציתם להיות בהם. עכשיו הם גם מקיימים לכם הבטחות שכבר שכחתם מהן.
בכאילו: אם בראש שלכם להצליח באהבה וכאלה אז הכי כדאי לכם [לפחות השבוע] לשחק אותה בכאילו קצת אדישות. אל תראו ישר את מה שאתם מרגישים.
מתחרים: אתם עושים משהו מדהים שמשאיר את המתחרים שלכם בלי נשימה. זה קצת מצחיק שהם חשבו שיוכלו להביא לכם אותה בקטנה.
קשרים: אתם הכי מתאימים למחזרים מסתוריים, רומנטיים, חכמים ומתוחכמים, או בפשטות – לילידי מזל עקרב. גם שני מזלות המים הנוספים – סרטן ודגים, עשויים ללכת סבבה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל תאומים
בלגאנים: הכוכבים מוציאים אתכם מכל מיני בלגאנים ואכזבות ששברו לכם את הלב. אם אתם יודעים מה טוב בשבילכם אז אל תחזרו על השטויות ההן.
לוק: קופידון ביחד עם אלת האהבה שקוראים לה ונוס, מסדר לכם לוק מדהים השבוע. זה אומר שאתם יכולים לנצל את הקטע הזה בשביל רומן שבראש שלכם.
בילויים: צפויים לכם קטעים של בילויים עם הרבה ריגושים ואקשן ואפילו טיפה הרפתקאות. אם רציתם לנוח ולהירגע אז כדאי שתחשבו שוב.
מזלות: אתם הכי מתאימים למחזרים הרפתקניים, עצמאיים, פתוחים ובליינים, או בפשטות – לילידי מזל קשת. גם שני מזלות האש הנוספים – אריה וטלה, עשויים להצליח בגדול.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל סרטן
ג'ננה: מישהו שתמיד מדליק לכם את הג'ננה בא בשביל לספר לכם משהו על מישהו אחר. לא כדאי לכם לרכל איתו בגלל שבפעם אחרת הוא ירכל עליכם.
הפתעות: הכוכבים לוקחים אתכם אל מקום שמישהו החליט לסדר לכם שם הפתעה. יכול להיות שאתם לא ממש מופתעים אבל תראו לו שכן.
גלגולים: מתחילים להתגלגל קטעים שאיכשהו עושים לכם בלגאן בראש. אם אתם רואים שזה יותר מדי מוטרף בשבילכם אז כדאי שתתייעצו עם ההורים.
אהבה: אתם הכי מתאימים למחזרים נאמנים, יציבים, מסורים ושאפתניים, או בפשטות – לילידי מזל גדי. גם שני מזלות האדמה הנוספים – שור ובתולה, עשויים לבוא בחשבון.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל אריה
קטעים: צפויים קטעים מרגשים שעושים סבבה לאלה מביניכם שכבר חשבו ששום דבר טוב לא צפוי להם השבוע. איכשהו תשתלב בזה פרשייה רומנטית.
החלטות: אל תסכימו לוותר או להתקפל מכל מיני החלטות שעשיתם בלב. אם תוותרו עכשיו קצת, אז בעתיד תצטרכו לוותר הרבה וזה בלגאן.
הוכחות: יש מישהו שלוקח ברצינות כל מה שאתם אומרים לו. זה בזכות זה שכבר הוכחתם לו שאתם לא משקרים. הכוכבים רומזים שמשהו טוב יבוא לכם ממנו.
שידוכים: אתם הכי מתאימים למחזרים מקוריים, ייחודיים, אינטליגנטיים ומדהימים, או בפשטות – לילידי מזל דלי. גם שני מזלות האוויר הנוספים – תאומים ומאזניים, עשויים לזרום עם הראש שלכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל בתולה
רגיעה: אתם קצת נרגעים ממישהו שעד לא מזמן הייתם מה-זה קרועים עליו. יכול להיות שההופעה שלו הטעתה אתכם ויכול להיות שסתם נשבר לכם ממנו.
ביישנות: מישהו שהתביישתם לשאול אותו משהו עונה לכם בלי שתשאלו. יש מצב ששידרתם לו את מה שחשבתם והוא פשוט קלט אתכם.
חיזורים: אתם לא צריכים להישפך בגלל מישהו מדהים שמחליט לחזר אחריכם. החיזור שלו מראה שיש לו אחלה טעם ואין סיבה שתעשו מזה עניין.
חיזורים: אתם הכי מתאימים למחזרים יצירתיים, ביישנים, רגישים ורומנטיים, או בפשטות – לילידי מזל דגים. גם שני מזלות המים הנוספים – סרטן ועקרב, עשויים לשדר איתכם על גל אחד.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל מאזניים
טרטורים: מישהו משגע אתכם על משהו שבכלל לא בא לכם לעשות. מצד שני צפויות לכם אחלה הפתעות אם תלכו לקראתו ותעשו את מה שהוא מצפה שתעשו.
כישרונות: אם רציתם לכבוש קצת את הבמה עם הכישרונות שלכם אז כדאי שתדעו שהרבה רקדנים וכוריאוגרפים יצאו ממזל מאזניים. עכשיו יש לכם על מה לחשוב.
ווידויים: יש מישהו שנורא רוצה להתוודות על הרגשות שיש לו כלפיכם אבל משהו או מישהו מונעים ממנו לעשות את זה. בסוף זה ייפלט לו אל תדאגו.
צירופים: אתם הכי מתאימים למחזרים סוערים, נמרצים, תוססים ומסתערים, או בפשטות – לילידי מזל טלה. גם שני מזלות האש הנוספים – אריה וקשת, עשויים לכבוש את ליבכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל עקרב
דיבורים: יבוא לכם דיבור עם מישהו שעד השבוע הייתם בשבילו רק סיפור שהוא שמע עליו אבל פתאום הוא גם רואה אתכם. יש מצב לקטע מהסרטים.
גישושים: צפויים להתרוצץ גישושים ביניכם לבין מישהו שמחפש לעצמו אקשן וריגושים. אתם צריכים לדעת שההבטחות שלו לא משהו אז כדאי שתחשבו שוב.
משיכה: הלב שלכם מושך אתכם לקשור קשרים עם מישהו שפגשתם אבל לא ממש החלפתם איתו מילים. רק לפני שתסגרו על עצמכם כדאי לכם לשמוע אותו מקרוב.
רומנטיקה: אתם הכי מתאימים למחזרים רגועים, אסרטיביים, יצירתיים ויציבים, או בפשטות – לילידי מזל שור. גם שני מזלות האדמה הנוספים – גדי ובתולה, עשויים ללכת סבבה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל קשת
אטרף: צפויה לכם פגישה מוטרפת עם מישהו שרק השמיים הם הגבול שלו. סבבה, אבל אל תעשו שום דבר שיכול להביא לכם בלגאנים בגללו.
רמזים: מתחילים להתגלגל רמזים שמבשלים בשבילכם קטע רומנטי. מישהו אומר את זה למישהו אחר שמעביר את זה אליכם אבל הכי טוב שתשמעו את זה ממקור ראשון.
שיקולים: מישהו שאתם לא ממש הרוסים עליו מבקש מכם לעשות בשבילו משהו שלא בא לכם. אל תשפטו אותו על פי מה שהיה ביניכם אלא על פי מה שקורה עכשיו.
קופידון: אתם הכי מתאימים למחזרים תקשורתיים, קלילים, מקסימים וחברותיים, או בפשטות – לילידי מזל תאומים. גם שני מזלות האוויר הנוספים – מאזניים ודלי, עשויים ללכת סבבה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל גדי
שינויים: אין לכם סיבה להתבאס רק בגלל שאיזשהו קטע לא ישר הצליח לכם. תמיד יש אפשרות לשנות את הדברים וכל מכשול הוא גם הזדמנות בתחפושת.
סיכוי: אתם הולכים לקחת צ'אנס עם מישהו שגם החברים שלכם שרופים עליו. הכול סבבה רק כדאי שתבדקו שאף אחד מהם לא מאוהב בו קצת במקרה.
יועצים: אתם מוצאים את עצמכם מתנדבים לתת עצות באהבה וכאלה. יכול להיות שזה בשביל מישהו שהחיים שלו בזבל ורק אתם יכולים להוציא אותו מזה.
יחסים: אתם הכי מתאימים למחזרים חמים, אוהבים, מפנקים ומשפחתיים, או בפשטות – לילידי מזל סרטן. גם שני מזלות המים הנוספים – דגים ועקרב, עשויים ללכת סבבה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דלי
היכרויות: יבוא לכם שבוע עם המון היכרויות חדשות בחברת אנשים בראש טוב. אל תיקחו ללב את מי שמרכל ואומר שזה בגלל שבא לכם להיות קולים וכל זה.
הבנה: הסטייל המקורי שלכם מביא לכם אהבה עם מישהו שגם הוא מחפש קטעים קורעים שלא מהעולם הזה. סוף סוף יש לכם דיבור עם מישהו שמבין אתכם.
נפנופים: מישהו מחליט שהוא חייב לשפוך בפניכם את הלב שלו. זה הרבה מאהבה אבל גם בשביל לנפנף מחזרים נוספים שמתחרים בו עליכם.
חברות: אתם הכי מתאימים למחזרים דרמטיים, סמכותיים, מלכותיים ואצילים, או בפשטות – לילידי מזל אריה. גם שני מזלות האש הנוספים – קשת וטלה, עשויים ללכת סבבה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דגים
אקשן: האהבה תיפול על אלה מביניכם שלא מחכים לניסים ונפלאות אלא אוספים את עצמם ועושים משהו בשביל קשר אמיתי. האם אלה אתם ?
זמן: אתם מצליחים לחלק את הזמן שלכם בין החברים שלכם לבין הבילויים וגם נשאר לכם קצת בשביל מישהו שכבר המון זמן יושב לכם בלב. רק אל תערבבו.
התחברות: אתם מנסים להסביר למישהו את מה שעובר עליכם אבל אל תצפו שהוא יבין. זה משהו שרק אתם יכולים להתחבר אליו בלי ללכת לאיבוד.
מאורגנים: אתם הכי מתאימים למחזרים שנונים, מאורגנים, מסודרים ומשעשעים, או בפשטות – לילידי מזל בתולה. גם שני מזלות האדמה הנוספים – גדי ושור, עשויים ללכת סבבה?
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

מאמרים קשורים

Back to top button