הורוסקופ לנוער

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 01.10 – 25.09

מוזמנים לקרוא תחזית אסטרולוגית שבועית שנכתבה על ידי מיטב האסטרולוגים של אלטרנטיבלי. בהורוסוקפ שבועי לצעירים תוכלו לדעת מה צופים הכוכבים למזל שלכם וממגוון כלים ומחשבוני מיסטיקה מיוחדים. תיהנו
מיוחד בשבילך: » הורוסקופ יומי  » הורוסקופ שנתי  » הורוסקופ לאהבה  » קריסטל למזל  » התאמת מזלות  » מחשבון נומרולוגיה » פרישת טארוט אונליין

הורוסקופ מזל טלה
ניחושים: הקטעים הרומנטיים שלכם זורמים בכיוון שעד עכשיו לא היה בראש שלכם. פתאום אתם קולטים שיש דברים שאי אפשר לנחש אותם מראש.
הזוי: אתם מפתיעים את עצמכם ויורדים מקטע הזוי שלא ממש הביא לכם אהבה אמיתית אבל איכשהו התמדתם איתו. עכשיו רק השמיים הם הגבול.
אהבה: הכוכבים מביאים לכם אהבה גדולה אבל בתנאי שתזרמו אליה עם הלב שלכם ולא עם העצות שמישהו אחר שופך עליכם.
שיקולים: יתגשמו לכם אחלה קטעים עם מישהו שנחשב למקובל ופופולארי, אבל זה לא אומר שאתם חייבים לעשות את כל מה שבראש שלו. לא ככה?
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל שור

סרטים: צפויים לכם קטעים מהסרטים עם מישהו שהאופי שלו הפוך מהאופי שלכם, אבל איכשהו אתם תמיד בראש אחד איתו. מוזר אבל זה ככה.
רכילויות: זה שיש כאלה שמרכלים עליכם לא אומר שאתם צריכים לחטוף את הג'ננה. מה שזה אומר זה רק שאתם מקובלים ופופולאריים שגורמים למישהו לקנא.
אנרגיות: צפויות לכם אחלה אנרגיות מכוכבים שאחראים על היופי ועל האהבה, וזה בא להגיד שה- לוק שלכם הולך להיות מסחרר יותר ממה שחלמתם.
נזרקים: איכשהו אתם נזרקים אל תוך בילוי שלא כולם מבסוטים ממנו, אבל אם אתם סגורים עם המצפון שלכם אז אין לכם סיבה לוותר עליו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל תאומים
תוכניות: יבואו לכם קטעים מדהימים עם מישהו שרק עכשיו קלטתם את הראש שלו. סבבה, אבל זה לא אומר שאתם צריכים להזניח את התוכניות האחרות שיש לכם.
טיימינג: צפויים לכם קטעים מרגשים במקומות חלומיים ובטיימינג הכי לא מקובל. זה יקרה לכם בחברת כל מיני כאלה שלא ממש דופקים חשבון לאחרים. שווה.
החלטיות: אל תטחנו את עצמכם בגלל משהו שאתם רוצים לעשות אבל פוחדים מפדיחות. הכי כדאי זה לעשות את המשהו הזה ולתת לאחרים לחשוב מה שהם רוצים.
חיבה: תשתדלו לשמור על איפוק ברגע שתקלטו שיש מישהו שמקנא בכם. יש מצב שאתם אפילו מחבבים את המישהו הזה וזה אומר שלא כדאי לכם לעשות בלגאן.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל סרטן
הפתעות: צפויים לכם קטעים שקשורים להפתעה רומנטית קורעת. בהתחלה זה לא ממש נראה כמו אהבה, אבל פתאום זה בא לכם כאילו מהשמיים.
חלומות: צפויות לכם השפעות של אנרגיות מוסיקליות. קטעים יצירתיים באים לכם בחלום ויש מצב שאתם הולכים על משהו בסטייל של להקה או משהו בכיוון.
מעריצים: גם אם אתם חושבים שמישהו הביא לעצמו פאדיחות, זה בכלל לא סיבה לטחון אותו. כדאי שתדעו שהוא מעריץ אתכם וזה אומר שהוא ייעלב.
אהבה: אם אתם מוטרפים בגלל סיפור אהבה, אז כדאי שתתייעצו עם מישהו. אתם נורא רוצים לדעת מה הולך בצד השני רק שלא נעים לכם לברר.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל אריה

רגשות: מישהו מתבייש ברגשות שלו כלפיכם אבל אין לכם בעיה לקלוט אותו. יש מצב לשיחה רומנטית שתחשוף את מה שהוא מסתיר.
חושבים: ריגושים זה בדם שלכם אבל השבוע כדאי לכם לחשוב טוב-טוב לפני שאתם מתנפלים עליהם. בכל מקרה כדאי שתחליפו מילים עם ההורים.
פרשיות: כבר המון זמן שלא היה לכם שבוע מדהים כמו השבוע הזה. הכוכבים מביאים לכם פרשיות רומנטיות עם מחזרים שפעם שיחקו אותה אדישים.
חלומי: מישהו שדלוק עליכם נותן לכם הרגשה חלומית, וזה אומר שגם אם לא הייתם סגורים על עצמכם, אז עכשיו אתם קולטים שאתם מושכים ושווים
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל בתולה
מרשימים: אתם לוקחים צ'אנס על קטע קורע ומצליחים להרשים מישהו שכבר המון זמן אתם דלוקים עליו. אין מצב שהוא לא שם לב אליכם.
עצות: מישהו עם המון רצון טוב זורק לכם עצות בקטע רומנטי, אבל מי שמכיר אתכם יודע שאתם מקשיבים רק לראש שלכם ומצליחים בגדול.
משחקים: עושה רושם שיש לכם המון חלומות על מישהו שלא יוצא לכם מהראש. אין לכם בעיה עם זה, אבל בשביל הפוזה כדאי שתשחקו אותה אדישים.
התחדשות: אתם הולכים על פרשייה מהממת שפותחת תקופה חדשה בתחום הרומנטי. השאלה היא עד כמה בראש שלכם לשכוח את מה שהיה ולהפוך דף?
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל מאזניים
לב: האינטואיציה שלכם נדלקת על מישהו שיכול להיות אחלה חבר ואחלה בן זוג. גם אם העיניים שלכם חושבות אחרת, תנו ללב שלכם להגשים את עצמו.
הפתעות: מישהו שמופיע לכם בהפתעה, זורק מילים שמביאות לכם עצבים. מצד שני, כדאי שתנצלו את ההזדמנות בשביל לנפנף אותו מהחיים שלכם.
בילויים: מישהו מפרש את מה שאתם אומרים לו, כאילו יש לכם משהו אליו. אם הוא טועה, אז ישר תגידו לו – אבל אם הוא צודק, כדאי שתצאו לבילוי משותף.
כוכבים: גם אם יש לכם משברים פה ושם, הגיע הרגע בו צריך להתנער ממה שהיה ולפנות אל העתיד. רק תזכרו שהכוכבים עוזרים למי שעוזר לעצמו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל עקרב
שמיים: צפוי קטע רומנטי עם מישהו שכבר המון זמן מחזר אחריכם. אז סבבה שאתם מרגישים בשמיים, אבל אין סיבה שתתנו לו להשתלט לכם על החיים.
קאמבק: מישהו שכבר היה לכם סיפור איתו, מחפש הזדמנות להחזיר את הדברים למה שהיו קודם. רק כדאי שתשאלו את עצמכם אם קודם היה טוב.
ברקסים: אל תתרגשו אם קטע ממש שווה, תופס קצת עצירה וברקסים. יש מצב שהצד השני נבהל קצת ורוצה לחשוב שוב על כל הסיפור.
פגישות: מישהו שאתם פוגשים תוך כדי בילוי, מתקשר אליכם ביום שלמחרת. כדאי שתדעו שכל הלילה הוא חיפש סיבה שתאפשר לו לעשות את זה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל קשת
מתנות: מישהו שמכיר את הראש שלכם, מוצא רעיון מדהים בשביל לעשות לכם הפתעה. יש מצב שזה קשור למתנה שהוא מתכנן.
חברים: גם אם נורא בא לכם להתמקד במישהו מסוים, אל תשכחו שיש לכם גם חברים. יש אנשים שקוראים לזה "לא לשים את כל הביצים בסל אחד".
דאחקות: מסיבה משוגעת מתגלגלת לקטעים משעשעים של צחוקים ודאחקות. יש מצב שהיא תוציא לכם מהראש פרשייה שהתבאסתם ממנה.
מסתוריות: מישהו משחק אותה מסתורי ושולח לכם רמזים מבולבלים. במקום לטחון את עצמכם על 'מה הוא מרגיש כלפיכם..', כדאי שתשלחו אותו להתבגר.

הורוסקופ מזל גדי
משאלות: מישהו עם לב רחב הולך להגשים לכם משאלה כמוסה. במקום לעשות חשבון לאחרים, כדאי לכם לזרום איתו עד הסוף.
בילויים: אתם יוצאים לבלות עם מישהו שהסטייל שלו נחשב למוטרף, אבל האינטואיציה שלכם אומרת לכם שיש לו כוונות טובות כלפיכם.
מצבים: יש מצב שאתם עושים לעצמכם יחצנות בקטע של משהו שהשתתפתם בו. הפופולאריות שלכם מדרבנת אתכם להיות אלה שמארגנים את הקטע החברתי הבא.
פגישות: צפויה לכם פגישה מוזרה שבכלל לא הייתה בתוכניות שלכם. אל תופתעו אם הפגישה הזו תביא לכם הצעה רומנטית שלא חלמתם עליה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דלי
רמזים: הכוכבים רומזים שאתם הולכים להתלבט בין הרבה מחזרים שקרועים עליכם, אבל רק אחד מהם שווה שתסתכלו בכיוון שלו.
חברים: אתם הולכים על קטע מהסרטים בשביל לעזור למישהו מהחברים שלכם. בסיפור הזה אתם נותנים את עצמכם, גם אם זה לא באינטרסים שלכם.
ספונטאני: בילוי ספונטאני מצליח להפתיע אתכם אבל מעורר לא מעט סימני שאלה. כדאי שתיקחו דיבור עם מישהו שיודע בדיוק על מה מדובר.
פוזות: מישהו בפוזה של שידוכים ינסה לשכנע אתכם ללכת על קטע רומנטי שלא ממש בא לכם עליו. מותר לכם לומר 'לא' בלי לפחוד שמשהו לא בסדר איתכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דגים
טיימינג: כבר בתחילת השבוע צפויה לכם נסיעה בסבבה, אפילו אם היא לא הייתה בתוכניות שלכם. זה אומר שאתם מוכנים לקחת צ'אנס ופשוט לזרום איתה.
הופעה: מתגלגלים אליכם רמזים שקשורים לקטעים של הופעה על במה או של דוגמנות. אם היו לכם חלומות בכיוונים האלה, זה אחלה שבוע בשביל לעבור למעשים.
שיחה: צפויה לכם שיחה אל תוך הלילה עם מישהו שאתם לא אדישים כלפיו. אחרי השיחה הזו אתם תדעו בדיוק מה עובר לו בראש.
דאחקות: משהו שעשיתם בקטע של דאחקות מתקבל בסבבה בצד השני. אז נכון שלא לזה התכוונתם, אבל עובדה שיצא לכם טוב.

תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

מאמרים קשורים

Back to top button