הורוסקופ לנוער

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 04.03 – 26.02

מוזמנים לקרוא תחזית אסטרולוגית שבועית שנכתבה על ידי מיטב האסטרולוגים של אלטרנטיבלי. בהורוסוקפ שבועי לצעירים תוכלו לדעת מה צופים הכוכבים למזל שלכם וממגוון כלים ומחשבוני מיסטיקה מיוחדים. תיהנו
מיוחד בשבילך: » הורוסקופ יומי  » הורוסקופ שנתי  » הורוסקופ לאהבה  » קריסטל למזל  » התאמת מזלות  » מחשבון נומרולוגיה » פרישת טארוט אונליין

הורוסקופ מזל טלה
חשבון: אל תעשו חשבון לאף אחד בקטע של חסימת הרצון שלכם. תתחילו להגשים את מה שיש לכם בראש בנוגע לבילויים, אהבה וחברים.
אושר: אתם תופסים ראש טוב ומרגישים הרבה יותר מאושרים ומשוחררים מאשר אי פעם. האנרגיות של יום שני יביאו לכם מזל באהבה.
בשלות: עכשיו אתם הרבה יותר בשלים ובוגרים בשביל להתמודד עם קטעים שפעם ברחתם מהם. מישהו מקיים לכם הבטחה שאיכשהו קשורה לסיפור הזה.
נהרות: אתם זורמים בתוך נהר של קטעים מקוריים. זה אומר שגם הפגישות שלכם מתרחשות במקומות לא צפויים עם בני זוג לא שגרתיים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל שור
בילוי: קטע חברתי שבכלל לא היה בראש שלכם, זורק אתכם אל תוך בילוי מדהים. הסוף של הסיפור הזה הוא שאתם יוצאים ממנו עם התרחשות רומנטית.
גדולים: אתם מוכנים ללכת עד הסוף עם העקרונות שלכם ולא מוכנים לוותר למישהו שרוצה לכפות עליכם את הדעות שלו. מהסיפור הזה אתם יוצאים גדולים מהחיים.
נסחפים: אתם נסחפים לתוך שיחה עם מישהו שאפשר לחשוף בפניו את הרגשות הכי סודיים שלכם. בסוף גם הוא נשבר וחושף בפניכם את הסודות שלו.
פתיחות: פתאום מתברר שקטע הזוי שבכלל לא היה בראש שלכם מביא לכם הצלחה מסחררת בתחום הרומנטי, מה שאומר שתמיד כדאי לגשת לדברים בראש פתוח.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל תאומים
בלגאן: יכול להיות שיהיה לכם איזשהו בלגאן שקשור בבילוי מסוים, אבל אין לכם מה לדאוג בגלל שהכול יסתדר לכם על הצד הכי טוב בשבילכם.
שיקולים: יש מצב שאתם כועסים על מישהו שנתן לכם מילה על משהו, אבל לא ממש עשה את מה שהוא התחייב לעשות. הכי טוב שתעזבו אותו ותמשיכו הלאה.
חלומות: צפויים לכם קטעים הזויים אחרי שאתם חולמים על משהו ופתאום מתגשם לכם המשהו הזה. רק דברים טובים יבואו לכם מזה.
חיבורים: אתם מקבלים רמז עבה ממישהו שנורא בא לכם להתחבר איתו וכל זה. סבבה, אתם לא צריכים אף אחד בשביל שיסביר לכם את הרמז הזה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל סרטן
לזרום: הכי טוב בשבילכם זה לזרום עם מה שהכוכבים אומרים לכם או – בשפה הכי פשוטה – לעשות את מה שהאינטואיציה שלכם אומרת.
להתגלגל: מתחילים להתגלגל דיבורים על מה שנראה כמו אחלה קשר רומנטי. כל מה שאתם צריכים לעשות זה רק להתגבר על המעצורים שלכם.
גלישות: אתם תופסים גלישה מוטרפת אל תוך בילוי שמתחיל ברגל שמאל, אבל משהו שאתם עושים גורם לו לעלות על הגל הנכון.
רעיונות: משהו שאתם מקבלים מביא לכם רעיון שקשור בתחביב קורע. עושה רושם ששעות הפנאי שלכם הולכות להיות להיט ענק.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל אריה
ענק: צפוי שבוע ענק לקטעים שקשורים במתנה שאתם מקבלים ממישהו שרוצה לשמח אתכם. הולך לכם שופינג בסטייל שרק לפני שבוע התפללתם בשבילו.
נפנוף: אתם לא צריכים על הראש שלכם את מי שלא משקיע ביחסים שלו איתכם. אם גם יש לו מצבי רוח וכאלה, אז ממש כדאי לכם לחתוך.
חידוש: יש מצב לחידוש קשר עם מישהו שפעם לא הסתדר לכם איתו. אתם שומעים אותו מדבר ורואים שמשהו טוב עובר עליו. סבבה, שווה לתת צ'אנס.
אחריות: מישהו לוקח אחריות על מילים שאמר עליכם ואפילו מוכן להתנצל. הרבה דברים טובים מתחילים לצאת החוצה ואתם מוכנים לסלוח לו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל בתולה
יצירתי: אם אתם בקטע של תחביב יצירתי, אל תתביישו לבקש הדרכה ממישהו שיכול לעזור לכם. יש מצב שבעתיד תוכלו לעשות מזה כסף.
הזמנה: חבר מזמין אתכם לאירוע חברתי שתוכלו לפגוש בו מישהו מהמם. אם אתם רואים שהוא לא מתחיל לדבר איתכם, אז תתחילו אתם לדבר איתו.
שלבים: קשר רומנטי שנמצא בשלבים הראשונים שלו, גורם לצד השני להידלק עליכם יותר ממה שחשבתם. אם הוא לא מדבר על זה, אז סימן שהוא מתבייש.
רכילות: אתם שומעים רכילות על מישהו שפעם היה לכם קטע איתו. אם זה קשור למישהו אחר שאתם לא קרועים עליו, אז הכי טוב בשבילכם זה לא להתערב.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל מאזניים
חשמל: צפויים קטעים מחשמלים ביחסים שלכם עם מישהו שתמיד רציתם להבין את הראש שלו, רק שאף פעם לא חלמתם שאפשר להתקרב אליו.
רעיונות: אל תפחדו ללכת על רעיון מקורי שיכול להדליק את הקשר שאתם קרועים עליו. השבוע יצליחו לכם קטעים שפעם לא ממש הסתדרתם איתם.
תאריכים: הנומרולוגיה מסדרת לכם פרשיות מוטרפות עם אנשים שחיבור אותיות השם שלהם או המספרים של תאריך הלידה שלהם, מסתכמים במספר 6.
עצות: מישהו שאתם מכירים טוחן לכם את המוח בגלל פאשלה או פאדיחה שהוא מעורב בהן. העצה שאתם נותנים לו יכולה לעזור גם לכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל עקרב
רוח: מישהו עושה המון רוח רק בשביל לוודא שאתם קולטים את הנוכחות שלו. מצד שני הוא גם קצת חמוד אז שווה לכם לתת לו סיכוי.
ווידוי: צפוי לכם דיבור עם מישהו חכם שאתם נורא חשובים בשבילו. סוף-סוף אתם מצליחים להוציא החוצה את מה שכבר המון זמן מציק לכם.
הגשמה: השבוע תוכלו לקבל חינם את מה שרציתם לקנות בכסף. זה הזמן הכי טוב שלכם להגשים חלום. תעשו רק את מה שטוב בשבילכם ולא את מה שאחרים רוצים שתעשו.
קולות: מישהו עושה קולות של כאילו חשוב לו לדעת מה אתם חושבים עליו. זה סבבה, רק תוודאו שזה לא בשביל לעשות דאווינים על החברים שלו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל קשת
בחירה: אל תתרגשו אם מישהו יגיד עליכם שאתם ביקורתיים בקטעים של בחירת בן זוג. זה אומר שיש לכם אחלה טעם ושלא בא לכם להתפשר.
גוונים: המזל השבועי שלכם קשור במספרים 17 ו – 29. הכי טוב לכם זה ללבוש בגדים בגוונים כחולים. תכשיטי כסף יביאו לכם מזל וככה גם אבן שקוראים לה אמטיסט.
רמזים: מישהו בראש טוב רומז לכם שאתם לא צריכים לבטל את האישיות שלכם בשביל מישהו אחר שאתם דלוקים עליו. כדאי שתקשיבו לו בגלל שהוא מבין עניין.
גולשים: יש מצב שאתם גולשים אל תוך החיים הרומנטיים של מישהו אחר. זה אומר שאולי אתם טיפה מעורבים יותר מדי אבל זה לשיקול דעתכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל גדי
הבטחות: אם אתם מרגישים שקצת קשה לכם לקיים משהו שהבטחתם למישהו, אז אל תתביישו לדבר איתו על זה. הרבה יותר טוב שהוא יהיה בראש אחד איתכם.
מקובלות: אתם קונים לעצמכם פופולאריות אצל מישהו שלא ממש נחשב למקובל. יכול להיות שבעזרתכם הוא יצליח להשתלב הרבה יותר טוב.
מבטים: צפויים מבטים לוהטים שהגיע הזמן להפוך אותם לקצת יותר תכליתיים. אם תמשיכו לחכות, יש מצב שמישהו אחר פשוט יחטוף לכם מתחת לאף.
שמחה: אתם מביאים הרבה שמחה למישהו שהחיים שלו על הפנים. אתם יכולים לראות בזה סימן נוסף לזה שמשהו טוב עובר עליכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דלי
מהמם: צפוי לכם קטע מהמם עם מישהו שאתם והוא דלוקים על אותם הדברים. יש מצב שגם הוא שייך ל – 'מזלות האוויר' שהם תאומים, דלי (כמוכם) או מאזניים.
בצפר: אתם עושים בצפר למישהו שהאף שלו חורש את העננים. פתאום הוא קולט שהשחצנות שלו לא הביאה אותו למקום שהוא רצה להיות בו.
מסרים: יש מצב שתקבלו מסרים מבולבלים ממישהו שלא סגור על עצמו. אם זה מה שקורה, אז כדאי לכם להגיד לו שיחזור אליכם רק אחרי שיתבגר.
נחמדים: אתם מוכנים להיות נחמדים למישהו שפעם לא הצליח לכם הקשר איתו. אם תתנו לו צ'אנס נוסף, יש מצב שהפעם זה ילך הרבה יותר טוב.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דגים
שדרוגים: זה אחלה זמן בשביל לעשות שינויים ושדרוגים בכל מה שקשור לסגנון הבילויים שלכם, אבל כדאי שתחשבו פעמיים לפני שאתם משדרגים את ה- לוק שלכם.
מעוניינים: יש מצב שמישהו שאתם מעוניינים בו לא מצליח להבין את הראש שלכם. יכול להיות שזה בגלל דברים שפשוט לא נוח לכם לדבר עליהם.
דוגרי: נורא חשוב לכם להגיד דוגרי את מה שאתם חושבים אבל יש מצב שלא כולם אוהבים את זה. מצד שני, אם תתחשבו במה שכולם אוהבים אז לא תגיעו רחוק.
שעשועים: צפוי לכם סוף שבוע משעשע עם המון דאחקות וכאלה. מה שטוב בסיפור הזה הוא שדווקא מהצחוקים יכול לצאת איזה קטע רומנטי.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

מאמרים קשורים

Back to top button