הורוסקופ לנוער

הורוסקופ שבועי / תחזית אסטרולוגית שבועית לפי מזל: הורוסקופ ואסטרולוגיה 19.08 -12.08

מוזמנים לקרוא תחזית אסטרולוגית שבועית שנכתבה על ידי מיטב האסטרולוגים של אלטרנטיבלי. בהורוסוקפ שבועי לצעירים תוכלו לדעת מה צופים הכוכבים למזל שלכם וממגוון כלים ומחשבוני מיסטיקה מיוחדים. תיהנו
מיוחד בשבילך: » הורוסקופ יומי  » הורוסקופ שנתי  » הורוסקופ לאהבה  » קריסטל למזל  » התאמת מזלות  » מחשבון נומרולוגיה » פרישת טארוט אונליין

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 12.08-19.08

הורוסקופ מזל טלה
בלגאן: יש מישהו שמנסה לבדוק איתכם מה אתם חושבים על מישהו אחר. יש מצב שהוא רוצה להיות בחברתכם בלי שהמישהו האחר יהיה בתמונה.
מילים: החלפת מילים עם מישהו שווה פותחת לכם הזדמנות לקטע רומנטי. אין לכם מה להתבייש בגלל שהמישהו הזה דלוק עליכם לא פחות ממה שאתם דלוקים עליו.
איחוד: אתם מתחילים לזרום עם מישהו שעד עכשיו לא ממש ספרתם אותו. יש מצב שזה הכול בזכות בלגאן משותף שחיבר ביניכם.
שמועות: פתאום מגיעות אליכם כל מיני שמועות שגורמות לכם לחשוב פעמיים על בילוי שתכננתם. מצד שני, אתם לא חייבים להאמין לכל מילה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!
הורוסקופ מזל שור
צירופים: יבואו לכם צירופי מקרים מדהימים שאיכשהו קשורים למשהו טרנדי. אם אתם 'שוורים' אמיתיים אז זה בטח קשור למשהו שרץ באופנה.
קטעים: צפויים לכם אחלה קטעים עם אנשים שנולדו במזלות המים: עקרב, דגים וסרטן. כדאי שתיקחו בחשבון שבנוסף לכל הם נורא רגישים ורומנטיים.
גורל: המספר 8 מככב השבוע בגורל שלכם ומסדר לכם קטעים עם אנשים אשר חיבור אותיות השם שלהם או ספרות תאריך לידתם, מסתכם במספר זה.
הפתעות: האנרגיה של יום חמישי תביא לכם הפתעות רומנטיות. אם היה לכם בראש לזרום עם איזשהו רומן, אז זה הזמן שלכם לקחת צ'אנס.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל תאומים
הזדמנות: בלגאן שבכלל לא קשור בכם מביא לכם הזדמנות לסגור עניין עם מישהו שאתם רוצים אותו. כל מה שאתם צריכים זה לספר לו מה אתם מרגישים כלפיו.
מעוניין: יש מישהו שנורא מעוניין בכם אבל לא בראש שלו להתחרות עליכם מול מישהו אחר. תצטרכו לעשות את השיקול שלכם אם בא לכם להקל עליו או לא.
קליטה: אתם קולטים מישהו שלפי ההתנהגות שלו הוא קצת דו-פרצופי. מה שהכי מוזר לכם בקטע הזה הוא שרק אתם קולטים את זה ואחרים לא ממש.
נחמדים: אתם נורא נחמדים למישהו שההתנהגות שלו יכולה להטריף אנשים. מצד שני, יכול להיות שדווקא בגלל זה אתם נמשכים אליו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל סרטן
מזל: בשביל להביא אליכם את המזל כדאי שתסדרו לעצמכם איזה קמע, אתם יודעים, כמו אבן מזל אהובה שאפשר לענוד אותה או ללכת איתה צמודה לגוף.
תחרות: גם אם אתם מוצאים את עצמכם בתחרות רומנטית על ליבו של מישהו, זה לא אומר שהמתחרה שלכם שונא אתכם. בסוף עוד יתברר שתהיו חברים.
ספונטאני: החלטות ספונטאניות מכניסות אתכם אל מקומות שעד עכשיו היו סגורים בפניכם. יש מצב שמישהו מאוד מבסוט מן הדרך בה אתם עושים את הדברים.
פתיחות: כל פרידה ממישהו שמעצבן אתכם תכניס לחיים שלכם מישהו חדש ושווה. כל מה שאתם צריכים זה לגלות פתיחות כלפי שינויים והתחדשויות.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל אריה
דיבור: צפוי לכם דיבור מעניין עם מישהו שעד עכשיו היחסים שלכם איתו היו לא משהו. פתאום אתם רואים שהוא שווה הרבה יותר ממה שחשבתם.
התלבטות: לפי מה שרואים בכוכבים אתם הולכים להתלבט בין שתי אפשרויות רומנטיות או בין שני אובייקטים שאתם מחבבים. תעשו רק את מה שבראש שלכם.
נסיעה: צפויה לכם נסיעה חלומית בחברת אנשים שאתם ממש אוהבים. את הקטע הזה לא כדאי לכם לערבב עם מישהו שיש לכם איתו חשבונות מהעבר.
כיכוב: משהו שמתבטל ברגע האחרון פותח לכם הזדמנות למשהו הרבה יותר טוב. אם אתם אריות אמיתיים אז יש מצב שגם תככבו בקטע הזה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל בתולה
עצבים: מישהו שתמיד דוחף את האף שלו לעניינים של אחרים ינסה לדובב אתכם בנוגע למשהו שלא בא לכם לדבר עליו. רק תזכרו שאתם לא חייבים לו כלום.
בשורות: מסר שאתם מקבלים מבשר על תחילתו של קשר שיביא לכם ים של ריגושים. בקטע הזה לא כדאי שתושפעו ממישהו שלא מבין בדברים האלה.
שיקולים: אתם עושים שיקול חכם ומוותרים למישהו שלא בא לכם להתווכח איתו. עכשיו תראו איך שגם הוא ישקול דברים ויחליט ללכת לקראתכם.
עצות: אם כבר החלטתם להתייעץ עם מישהו אז לפחות תעשו את זה בפרטיות ובארבע עיניים. מעורבות של יותר מדי אנשים לא ממש תעזור לכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל מאזניים
אקשן: אתם מוצאים את עצמכם במקום חדש שמכניס אקשן ואטרף לחיים שלכם. איכשהו צפוי שתביאו משם מתנות לאנשים שאתם פשוט דלוקים עליהם.
קליקים: מישהו שפעם לא ממש הסתדרתם איתו מפתיע אתכם לטובה. יש מצב אפילו לקליק רומנטי רק כדאי שלא תתנו לו להרים את האף.
אטרפים: אתם תקבלו עצות מאדם חכם שמנסה למנוע מכם להסתבך בקטעים מוטרפים. גם אם אתם לא מסכימים לכל מה שהוא אומר, כדאי לפחות שתקשיבו.
קנאה: החביבות שלכם עלולה לעצבן את מי שמקנא בכם. אם אתם תופסים אותו בשקרים אז כדאי שתתחילו להסיק את המסקנות.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל עקרב
צ'ופר: מישהו ששכח לקיים לכם הבטחה מרגיש לא נעים בגלל זה. יכול להיות שמרוב אי נעימות הוא יצ'פר אתכם במשהו ממש מדהים.
לחץ: מישהו שזורק לכם מילים עדיין לא אמר את המילים הממש נכונות. אל תתביישו להלחיץ אותו אם בא לכם לשמוע אותו אומר אותן.
קאמבק: יש מצב שחוזר אליכם קטע רומנטי שכבר הייתם בו. זה סבבה רק כדאי שתדעו ששום דבר לא השתנה והכול יכול פשוט לחזור על עצמו.
סופשבוע: צפוי לכם סוף שבוע מוטרף. אנשים בראש טוב יביאו לכם רעיונות מקוריים ויפגישו אתכם עם אנשים שלא היה לכם צ'אנס להיפגש איתם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל קשת
נומרולוגיה: מספר המזל שלכם הוא 3 וזה אומר שצפויים לכם אחלה קטעים עם אנשים ועם מקומות שאיכשהו קשורים למספר הזה.
התחדשות: צפויים להתחדש קשרים שהתפספסו עם ידידים שכבר המון זמן לא ראיתם, וככה גם קשרים שקשורים ליחסים שבין בנים לבנות.
מחכים: יש מישהו שנורא רוצה להחליף איתכם דיבור אבל הוא מחכה עד שתסיימו קשר מסוים שהוא לא אוהב. אם זה מה שקורה אז זו בעיה שלו.
מחסומים: הכי טוב בשבילכם זה לפרוץ את המחסומים שגרמו לכם לעכב החלטה רומנטית. זה הרבה יותר טוב מאשר לאכול לעצמכם את הלב בגלל שלא ניסיתם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל גדי
התחייבויות: לא כדאי שתיקחו על עצמכם התחייבויות שאתם לא ממש חייבים, בגלל שכבר בתחילת השבוע יפלו עליכם בילויים שבכלל לא חשבתם עליהם.
ידידות: בילוי במקום לא צפוי הולך להסתיים בידידות חדשה. הקטע הזה יזרום לכם סבבה, רק שיכול להיות שתצטרכו להרגיע מישהו שיקנא.
סחרור: הימים שני ושלישי הולכים להסתחרר לכם סביב דמות שאתם מעריצים. מישהו שפעם הייתם אדישים אליו הולך להדליק אתכם.
שיחות: צפויות לכם שיחות נפש עם מישהו שיש לו בעיות דומות לאלה שלכם. מצד שני לא כל מה שקורה אצלו חייב לקרות גם אצלכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דלי
חוויות: רק חברים אמיתיים יצליחו להבין את הראש המקורי שלכם ורק איתם תצליחו לחלוק ולשתף בחוויות שעוברות עליכם.
החלפות: תתפלאו אבל יש הרבה אנשים שהיו מוכנים להתחלף איתכם כבר עכשיו. זה צריך להגיד לכם משהו כאשר אתם קולטים שמרכלים עליכם.
עידוד: מגיעה אליכם בשורה טובה ממישהו שחשבתם שכבר שכח אתכם. חוץ מזה שזה מה-זה משמח אתכם זו גם זריקת עידוד לדימוי העצמי שלכם.
השקעה: מצליח לכם משהו שהשקעתם בו זמן ואנרגיה כאשר המון אנשים אמרו לכם שאתם סתם מתבזבזים עליו. עכשיו תוכלו להוכיח להם שהם טעו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דגים
רעיונות: כמו שזה נראה מצליחים לכם דווקא הרעיונות הכי משוגעים שלכם. סבבה, אבל כמו עם כל דבר גם כאן לא חייבים להגזים.
קניות: הולך לכם שבוע משוגע בכל מה שקשור לכסף וזה אומר שתוכלו לצ'פר את עצמכם בקנייה שאתם חולמים עליה. אל תתביישו לשתף אחרים.
פרגונים: אתם מפרגנים לחבר ונותנים לו משהו שבנסיבות אחרות לא הייתם נותנים. אין לכם מה להצטער בגלל שממש בקרוב תקבלו הכול בחזרה עם תוספת.
תחביבים: מתחיל להתפרסם תחביב שהתחלתם להתעסק איתו בשביל להכניס קצת ריגושים לחיים שלכם. עם עוד קצת השקעה צפויה לכם תהילה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

מאמרים קשורים

Back to top button