אסטרולוגיה

ניתוח מפת הלידה של יוליה פלוטקין

כוכבים ומזלות: יוליה נולדה ב- 09.09.88 והיא בת מזל בתולה [שמש במזל בתולה יחד עם הירח המתנדנד על הגבול] המושפעת מן המזלות מאזניים [כוכב מרקורי במאזניים], טלה [כוכב מארס בטלה] ואריה [כוכב ונוס באריה].  

נקודת זינוק: כילידת מזל בתולה יוליה ניחנה בנטייה להעמיד דברים על דיוקם. החל מן הרגע בו היא פוקחת את עיניה מתחילים ה- פילטרים שלה לסנן ולסווג את המציאות על בסיס מוצק של עובדות ונתונים. בעלת אינטליגנציה גבוהה המאפשרת לה לקטלג את היקום על-פי קטגוריות מובחנות וברורות. כלי העבודה העיקריים שלה הם היגיון ושכליות. תשקיע רבות כדי להימנע ממצבים בהם הרגש משבש את החשיבה. ניחנה בקליטה מהירה ויכולת מדהימה לעבד נתונים. המידע מנותב אצלה אל ערוצים של עלות מול תועלת.

רגשות: הירח המתנדנד על הגבול שבין המזלות אריה ובתולה מעיד על רגשות הפכפכים שנוטים לעיתים אל מזל אריה, כלומר בומבסטיים ודרמטיים – ולעיתים אל מזל בתולה, כלומר צנועים ומאופקים. אין לה בעיה להיות רומנטית אבל רק כשהיא רוצה בזה, מה שאומר שלא תתפסו אותה מתאהבת בניגוד לרצונה או נופלת כמו פתיה אל תוך מערבולת רגשנית. מחשיבה מאוד הופעה נאה וגזרה חטובה, מה שהופך אותה לחובבת מזון בריאות וחסידה של דיאטות.  

זוגיות: כוכב ונוס במזל אריה מעיד על צורך בבן זוג סטייל מלך היער, מה שמסמן פרטנר שאיש לא יכול להתעלם מנוכחותו כאשר הוא נכנס אל החדר. זקוקה לגבר אציל, נדיב, סמכותי, מנהיג, כריזמאטי והחלטי. כזה שתמיד יהיה במרכז העניינים הודות לקסם אישי כובש וסקסאפיל הורס. 

חשיבה: כוכב מרקורי במזל מאזניים מאזן את התמונה ורומז על נפש שתעדיף פשרה על פני ויכוח. בעלת טעם אמנותי מעודן וחוש טבעי ליופי, אסתטיקה ואמנות. רומנטית אך לא נסחפת ברגשותיה. נוטה להתפשר ולהתבונן בדברים מבעד לעיני זולתה תוך הימנעות מהתכסחויות. חברותית, מקובלת ופופולארית. בחורה של שותפויות בעלת טקט וכישרון דיפלומטי. שוחרת שלום שתעשה הכול כדי שהשקט והשלווה ישררו במעונה.

הגשמה עצמית: כוכב מארס במזל טלה מזרים אליה ים של אנרגיה פיזית, כמו גם נדיבות, פתיחות, החלטיות, עקשנות ודבקות במשימה. מארס מסייע לה להתמודד עם אתגרים הדורשים ריכוז רב של אנרגיה להשגת מטרה ברורה וממוקדת. היא אמיצה, עשויה ללא חת ואינה חוששת להתייצב מול סכנות.

עמידה בלחץ: יחד עם כל אלה היא נמנעת ממצבים שעלולים לטלטל אותה רגשית. נוטלת על עצמה משימות שיש בכוחה לבצען ומשתדלת לא לפזר הבטחות שווא. שונאת עמימות ומדירה רגליה מאירועים המדיפים ניחוח לא מוסרי. עוקף רעיונות שעלולים לתמרן אותה אל קטעים בהם היא עלולה לאבד שליטה. על מנת להתגונן מפני שריטות רגשיות היא פיתחה הומור פנימי. משקיפה על המציאות במבט מפוכח ונדה לכול אותם לוזרים המאבדים את דרכם בשל רגשנות יתירה.

לקבלת תחזית אישית מאסטרולוגים בכירים לחצו כאן

מאמרים קשורים

Back to top button