אסטרולוגיה

אסטרולוגיה – איזה מזל הילד שלך?

מזל טלה
ילד בן מזל טלה הוא ילד מקסים ומהמם, חייכן ואקטיבי ועצמאי, אך בהזדמנות זו הוא גם הר געש פעיל היורק אש ולהבה. הוא נבון, אינטליגנטי וניחן ב"פתיל קצר". דורש הרבה תשומת לב. הוא מציב לעצמו מטרות המשתנות בתדירות של אחת לשתי דקות. הוא נפלא ומשגע, אך גם "קפיץ-קפוץ" אנושי: "נחום-תקום" של הגיל הרך.

מזל שור
ילד בן מזל שור הוא יצור חמוד שכל משאלותיו מסתכמות בתפילה שהיום הבא עליו לטובה יהיה זורם והרמוני, בדיוק כמו היום שקדם לו או היום שיבוא למחרת. הוא נעים, חברותי, מנומס ומחבב חיים טובים. במקביל, לא מוותר בקלות על השייך לו. הוא יצור חייכן, רגוע ושלוו. שום דבר לא מוציא אותו מכליו. ילד ממזל שור הוא יצור שמסוגל לפרק ולהרכיב "קובייה הונגרית" משך יום שלם מבלי להתעייף ומבלי לאבד את סבלנותו. הוא נוח, נינוח ורגוע. אוהב את עצמו וחביב כלפי סביבתו. זורם עם ה"האיש הקטן" שבתוכו ונהנה מחייו.

מזל תאומים
ילד בן מזל תאומים הוא יצור קופצני, תקשורתי, סקרן ובעל קסם אישי. זרם של מילים קולח מפיו מייד עם הקיצו משנתו, ואינו פוסק עד אשר ראשו חוזר אל הכרית עם לילה. בדרך כלל הוא מציב לעצמו מטרות הכוללות את הטרפת דעת שוכני הבית והשכנים. זריז תנועה ומחשבה. מדלג בקלילות מפה לשם ומשם לפה. ידו בכל ויד כל בו. משוכנע כי העולם נברא כדי לשעשע אותו. מוציא את כולם מדעתם, אך קשה לכעוס עליו. קליל, סקרן וכיפי לבריות. חדור תחושת שליחות של הרפתקן מבטן ומלידה, מה שאומר שאפילו הוא אינו יודע מה יעולל בעוד רגע. אלוף אמיתי בכל הנוגע להפלת חומות והסרת מחיצות בינו לבין העולם שסביבו. משקיע בקטע החברתי יותר מכל קטע אחר. אופטימי בכל הקשור למימוש תקוותיו, וחדור שמחה ועליצות.

מזל סרטן
ילד בן סרטן הוא מה שמכונה "הילד של אימא". כבר בשחר ילדותו הוא רומז על כוונותיו להיות איש של בית ומשפחה. צרכן נלהב של חום, פינוקים ואהבה. זקוק להמון תשומת לב ורגש, כדי לחזק את ביטחונו העצמי. בדרך כלל ניחן בזיכרון מדהים ובכישרונות יצירתיים. לעיתים תכופות נוטה לאגור חפצים וצעצועים. לפעמים מקיף את עצמו בחומות של ביישנות. חמוד, רגיש, רגשן ופגיע. הוא שמחת הבית ופאר המשפחה. בדרך כלל, חביב המורים והגננות. חמוד, מקסים, רגיש ועדין. מחוספס כלפי חוץ. עטוף ומוגן בתוך עננה של שורשים ונוסטלגיה. כמהה וצמא לחיבוק, מגע ומילה טובה.

מזל אריה
ילד בן מזל אריה הוא המלך של הבית. הוא צאצא שכבר ביום לידתו טורח להבהיר מי כאן נותן את הטון. תוך זמן קצר הוא כובש את עמדות הכוח ומשתלט על כל מה שזז. יצור מלא עוצמה, סמכותי וגאה. אפילו בכיו כתינוק אינו יבבה אומללה אלא שאגה של קיסר היער. ניחן בנוכחות מרשימה המשדרת דרמה ופאתוס. נוהג ליטול פיקוד על כל מה שזז, כולל חיית המחמד המשפחתית. עוד בהיותו בחיתוליו, מפגין התנהגות מלכותית. כבר במילותיו הראשונות ניתן להבחין בצליל מצווה ודרמטי. אינו מותיר ספקות או פקפוקים בנוגע ל"מי מנהל את הבית". אין צ'אנס שתצליחו להזיז אותו מעמדותיו, אלא אם כן תערימו עליו ותתחפשו לקהל מעריצים אוהד ומריע.

מזל בתולה
ילד בן מזל בתולה הוא יצור פיקח, משעשע, נבון, שנון, עוקצני, בררן וביקורתי. בדרך כלל יש לו המון מה לומר על כל מה שזז, כמו גם על כל אשר ניצב על מקומו ללא ניע. ניחן בחוש הומור ובלשון חדה ומושחזת. אם הוא "בתולה" קלאסי, יש להניח כי הוא קפדן גדול בכל הנוגע לסדר, ארגון וניקיון. צעצועיו עשויים להיות מאורגנים בסדר מופתי שאינו אופייני לילדים בני גילו. ילד בן מזל בתולה הוא יצור שובב ונבון שאינו מתיר לשובבות לשלוט בו, אלא הוא זה אשר שולט בשובבות. יודע היטב את מקומו ונשמר שלא למתוח את החבל יתר על המידה. מצליח להוציא מאביו את אשר לא הצליח להוציא מאימו, ולהיפך. עשוי להפוך למצחיקן של הפעוטון, או של הגן או הכיתה. לעולם אינו נשאר חייב תשובה. במקביל, הוא הגיוני, מפוכח ואינטליגנטי.

מזל מאזניים
ילד בן מזל מאזניים הוא 'מפעל הפיס' של גלגל המזלות. הוא חמוד, מקסים, חביב, סימפאטי ורודף שלום. יצירתי, בעיקר בתחומי התנועה והמחול. חיוך על שפתיו וניצוצות של אושר בעיניו. לא הולך עם הראש בקיר ונמנע ממלחמות. זקוק לחיזוקים. ילד מאזניים הוא יצור חמוד, רגוע, שלוו, מקסים, שקט וחלומי שמחפש דרכים להשביע את רצון כל העולם. ממש- ממש חשוב לו למצוא חן בעיני הסובבים אותו, לכן הוא נמנע מכל סוג של התנהגות קיצונית. ילד מאזניים הוא הטוב בהתגלמותו. משקיען אמיתי בסובבים אותו. נמנע מכל סוג של קיצוניות. חלום של ילד או ילד שהוא חלום.

מזל עקרב
ילד בן מזל עקרב "יסובב אתכם סביב אצבעו הקטנה", ומה שמצחיק בסיפור הזה הוא שאתם תבקשו "עוד". הוא יצור שופע עוצמה, חזק, חסון ובעל יכולת מניפולטיבית. הוא חכם, מסתורי, מפוכח ונא לא להתרגש אם הוא לא ממש משתף אתכם בסודותיו, אפילו אם לכם נדמה שאתם יודעים הכול. ילד עקרב הוא יצור מדהים, עוצמתי, חכם, שנון, חזק, חסון, פיקח ואלוף עולם בכל הנוגע לכיבוש יעדים. אז נכון שמדובר ביעדים שנראים כמו סוכרייה-על-מקל, אבל הדרך בה הוא כובש אותם, מלמדת הרבה על הצפוי להתרחש איתו בעתיד.

מזל קשת
ילד בן מזל קשת הוא ילד מדהים עם ראש פתוח, סקרן, עושה מה בראש שלו ולא ממש מתרגש מעונשים. עוד בחיתוליו הוא יודע שחיים רק פעם אחת, לכן הוא ממש משתדל לא לפספס את ההזדמנות. עצמאי, בעל נפש חופשית וזקוק למרחב גדול. ילד קשת הוא הכי- הכי בכל הנוגע למשפט "חיה ותן לחיות". משתדל להעביר את זמנו בתעלולים מסמרי שיער, תוך כדי שהוא נמנע מלדרוך לאחרים על יבלותיהם. אוהב ללמוד, חכם ואינטליגנטי. עוד בחיתוליו הוא מפתח פילוסופיית חיים הצובעת את היקום בגוונים של דיסנילנד. כזה יהיה גם בהתבגרו.

מזל גדי
ילד בן מזל גדי ניחן בשאפתנות ובכישרון מנהיגות. בדרך כלל צפוי להיות רציני ובוגר מכפי גילו. שקול, מעשי, נבון, קפדן, עקבי וכבד ראש. "תכשיט" גדי הוא צאצא שאפשר להתפאר בו. בעל אופי נוח. מכבד את הוריו ונוח למשפחתו. ממושמע ומקבל על עצמו את הנורמות המקובלות. אהוד על חבריו. קשוח והישגי. מפוכח ויציב. רציני ואחראי. בוגר כפי גילו. אין לו בעיה לתמרן את הסובבים אותו, כדי שיעניקו לו את מבוקשו. מציב לעצמו מטרות הרומזות כי מדובר בזאטוט שאפתן.

מזל דלי
ילד בן מזל דלי הוא פעוט שעוד בחיתוליו קשה להבין את הראש שלו. אל תנסו. הוא תמיד יהיה יוצא דופן על רקע סביבתו ועל רקע הנוף, מאוד לא שגרתי ובלתי ניתפס. תופתעו להיווכח כי האינטואיציות שלו טובות לא פחות מההיגיון שלכם. הוא זקוק לסביבה אוהדת המוכנה לתמוך בו חרף רעיונותיו שלא מהעולם הזה. מבריק, אינטליגנטי, יוצא דופן ומאוד לא שגרתי. הוא ילד סקרן, ערני ומרדן. חייב לפרק כל דבר כדי לבדוק "מהיכן צומחות לו הרגליים". ייחודי ויוצא דופן על רקע סביבתו. ניחן בסגנון חשיבה מפתיע, בהתנהגות יוצאת דופן ובעשייה לא שגרתית. יצירתי ומחונן.

מזל דגים
אצל ילד בן מזל דגים, כל נשימה מנשימות אפו נוטפת יצירה ואמנות. ילד בן מזל דגים לוקח את עולם ההשראה המוזות, אל המקום הכי רחוק שרק אפשר. בדרך כלל הוא ביישן ומסוגר, עדין ומופנם. לא פלא, משום שרק בחממה מעין זו עשויות להתפתח יכולות יצירתיות. אגב, הוא רומנטיקן חסר תקנה. הוא מיכאל אנג'לו או מוצרט בתחפושת. ניחן בכישרונות יצירתיים העשויים להגשים את עצמם בשדה האמנות. חושב בצבעים ובצלילים. עדין נפש, רגיש, רגשן ופגיע. זקוק להמון חיזוקים כדי לא לאבד את ביטחונו העצמי. צובע עננים בוורוד ודואה לצד יונים צחורות.

רוצה לדעת עוד על המזל שלך ושל הילד שלך? כדי למצות את מלוא הפוטנציאל שלך ולהתגבר על קשיים ודילמות כדאי להתייעץ עם מומחים בתחומי האסטרולוגיה, הנומרולוגיה, מתקשרות ושאר נתיבי עולם המיסטיקה – למומחים של אלטרנטיבלי, לחץ/צי כאן.

מאמרים קשורים

Back to top button