אסטרולוגיה

סוף העולם?!

אם אתם קוראים שורות אלה מבלי שהרצפה קורסת תחתכם, ונחשולים של צונאמי לא מנפצים את זגוגיות חלונותיכם, אות וסימן הם כי יש מקום לבחון מחדש את המשמעות ההרסנית שהעולם המערבי העניק ללוח השנה של בני המאיה וממילא לבשורות השאול והאבדון שנובעות לכאורה מן התאריך 21.12.12 שהוא המועד בו מסתיים לוח שנה אינדיאני הרומז על מעין פג תוקף ליקום המוכר לנו.

רקע
בני המאיה היו שבטים אינדיאניים שאכלסו את מרכז יבשת אמריקה משך 3000 שנה ויצרו לוח קלנדארי המבוסס על שנה בת 19 חודשים שמתוכם 18 חודשים הם בני 20 ימים ועוד חודש אחד בן 5 ימים, אשר אלה וגם ההוא מסתיימים בתאריך 13.0.0.0.0 על פי מניינם או ב – 21.12.2012 על פי מניננו.

לדעת בני המאיה אנו חיים בעולם שנברא ב- 13 באוגוסט בשנת 3114 לפני הספירה והוא עתיד להיהרס (כך נרמז) ב-21 בדצמבר 2012 מועד בו מסתיים הלוח ואיתו העידן הנוכחי, מה שהצית את דמיונם של חובבי נבואות סוף העולם ועורר גל של חזיונות אפוקליפטיים ששטפו ועדיין שוטפים את כל מי שמעדיפים להתגורר בממ"ד ולא בשאר חדרי הבית.

אסטרולוגיה
הצצה חטופה במפת הכוכבים של המועד המדובר מגלה מערך קוסמי שגרתי בו השמש 'מתנדנדת' על הגבול שבין המזלות קשת וגדי, הירח מפהק בגזרת מזל טלה, הכוכבים מרקורי וונוס מנמנמים בגזרת מזל קשת ואפילו מארס, שהוא גרם שמיים בעל פוזות לוחמניות, תופס ראש טוב בגזרת מזל גדי. יתר על כן, היחסים הנרקמים בין הכוכבים ונוס ואוראנוס חוזים יום מוצלח להרפתקאות אהבהבים.

נומרולוגיה
גם הנומרולוגיה לא ממש מאבדת את עשתונותיה לנוכח החישוב המספרי של ה – 21.12.2012 המסתכם במספר 11 שמתגבש למספר 2 הנחשב להרמוני ומכל מקום, אינו מכיל סממנים מיליטנטיים משום סוג שהוא. ההיפך הוא הנכון, הוא מספר נשי, אימהי, ענוג, זורם ומשתפך שניחן בחושניות המושכת את האדם אל קן חמים של בית ומשפחה. הדמות המסמלת אותו היא תרנגולת הדוגרת על אפרוחיה.
 
טארוט
גם קלפי הטארוט לא נחרדים מרבצם ביום זה ולא צופים שחורות שהרי הקלף שמספר 21 נושא את השם 'קלף העולם' ומייצג מצבים איתנים, יציבים, גשמיים וחומריים. על גבי הקלף מתנוססת דמות מחוללת (מלשון מחול וריקוד) המעודדת את האדם להיפתח לאנרגיות רוחניות הנשקפות משאר סמליו שמייצגים מחזוריות וחילופי עונות. שום הרס ושום חורבן.

נומרולוגיה קבלית
כך גם נומרולוגיה קבלית היונקת מן ה – אלפא ביתא של האותיות העבריות ומייחסת את המספר 21 לאות 'ש' ורואה באות זו את שלושת האבות. גישה זו מתבססת על שלושת אותיות ה – 'יוד' המרכיבות את חלקה העליון של האות 'ש'. ברוח אופטימית זו תולים ב – 'ש' את צורת הנחת תפילין של יד ואת השם הקדוש 'שדי'.

גישה קצת יותר ביקורתית קובעת כי אות זו הינה בת שלושה ענפים שאין להם שורש ומכאן היא מסיקה כי ל – שקר אין רגליים ודי לחכימא ברמיזא.

לסיכום: נראה שגם מחר תזרח השמש… והכל ימשיך להיות כמעט אותו הדבר כמו היום – המשיכו לתכנן את העתיד האישי שלכם – מיצאו אהבה – הקיפו את עצמכם באנשים טובים והחשוב מכל, תלמדו לשמוח ולהיות מאושרים!

מאמרים קשורים

מאמר הבא
Close
Back to top button