אסטרולוגיה

אסטרולוגיה, התאמת מזלות ומציאת אהבה

בחברה המערבית המודרנית, מערכות היחסים הרבה יותר מורכבות. השינוי הסוציאלי בתחום התא המשפחתי, ריבוי האמהות החד הוריות,הגירושין, שבירת המסגרות הקיימות, המתירנות, הזמינות,הצורך לחוות והכמעט סגידה להנאות, הצורך בחידוש חדשות לבקרים, האדרת האינדיבידואל והעמדת ה"אני" במרכז תרבות הצריכה… החינוך לסיפוק עצמי כל אלה נתנו דרור ואפשרו את הזמינות של גירויים חדשים… של רצון לצרוך את האהבה כמו מותג בקניון.

בתרבויות המסורתיות חלוקת התפקידים בין המינים הייתה והינה ברורה ומוגדרת. הגבר הוא ראש המשפחה, המפרנס, הצייד. האישה דואגת לגידול הצאצאים עזר כנגדו- מלכת המערה, הבית. בחברה המסורתית, זוגות שנישאו נתמכו ע"י המשפחה והקהילה. הייתה יד מכוונת בתחילת דרכם, חיו ופעלו על פי קודים וכללים מוסכמים וברורים. הציפיות היו מעוגנות במציאות והאכזבות בהתאם.

בימינו, לזוג ציפיות גבוהות. לתשוקה, הריגוש, העונג הסימביוזה יש מקום מרכזי ולאו דווקא למחויבות ולמסגרת. העולם המודרני בלבל את היוצרות. ההבדלים המגדריים טושטשו, תפקידי הגבר והאישה התמזגו בחלקם.

הדרישה מבןת זוג אינה רק להיות שותפה לחיים, לניהול משק הבית וגידול הילדים אלא, להיות אהובה, חברה, לעתים לעבוד ביחד, לספק זה את זו יותר חשוב מכל פקיד שהטבע ייעד לנו, תסכימו שזה מקור לקונפליקטים ואכזבות…דרישות רבות=אכזבות רבות.

האסטרולוגיה יכולה לעזור בכך שיש ביכולתה לבדוק מראש את רמת ההרמוניות וההתאמה בין בני זוג. יש באפשרותה לחדור למהות הפנימית של כל אחד מבני הזוג וכך גבי המערכת עצמה. בבואנו לבדוק את נושא האהבה והיחסים יש להתייחס למספר כוכבים, בתים ולהתאמת מפות.

הכוכב המסמל אהבה זה כוכב נגה אן בשמו – ונוס. הסימן והבית בו נמצא הכוכב הזה מראה על הדרך בה אנו מתנהלים והאופן בו מתייחסים לנושא.

ונוס מראה למי אנו נמשכים באופן מגנטי. ניתן לומר שכוכב ונוס משמש בתפקיד האחראי למשיכה הפיזית, להתאהבות עוד לפני שמכירים אדם לעומק.מסמל גם את הצד הנקבי.

כוכב מאדים או בשמו מארס – מסמל את הצד הגברי הסימן והבית בו יימצא יצביעו על הטמפרמנט, האיכויות אותן יפגין בתחום האהבה ובכלל.

כוכב נוסף בעל חשיבות נחרצת הינו – הירח – הוא מסמל את הצד הנשי באדם, את האם, את הבסיס לצמיחתנו. הירח מסמל ביחסים זוגיים את הקרבה, התלות, הפגיעות. מיקום הירח מצביע על צרכים ספציפיים של כל אדם. למשל ירח בקשת יראה על אדם הזקוק לחופש במערכת יחסים,על התלהבות וצורך בהתנסויות… ירח במאזניים יראה על צורך בהיזון חוזר מהסביבה, מהאהוב. צורך עז לאהוב ולהיות נאהב… וכן הלאה.

מערכת הבתים האסטרולוגיים:

הבתים 5, 7, 8 דורשים התייחסות בבואנו לבדוק את סוגיית האהבה והזוגיות. הכוכבים והסימנים בבתים אלה יאירו על האופן בו אנו מתפקדים בתחום זה. על הצרכים והנטיות שלנו.

בית 5 מראה על התאהבות, על רומנים מחוץ למסגרת נישואין זה השלב הראשוני של המשיכה הריגוש ההנאה. בית 7 הוא בית הנישואין. הזוגיות המחייבת. יש כאן עליית מדרגה ביחסים.לצעוד יחדיו לעבר העתיד המשותף.

בית 8 מראה על האופן בו מוגשמת הזוגיות.זהו בית הסקס, הלידה, נכסי בןת הזוג. בית זה מראה את המתרחש ברבדים העמוקים יותר.

בבואנו לבדוק את התאמה אסטרולוגית בין בניות זוג, האסטרולוגיה מציעה מספר שיטות:

1.בדיקה מעמיקה של שתי מפות הלידה בנפרד.

  1. התייחסות מעמיקה לכל הנאמר לעיל. (כוכבים ובתים ספציפיים).

3.התאמתהצלבת מפות הבודקת את ההיבטים הנוצרים בין הכוכים בין שתי המפות. בדיקת ההרמוניה ביניהם על מנת לחזות את סיכויי ההצלחה.

4.מפה משולבת – על פי חישובים מסוימים מכינים מפה אחת שהיא שילוב של שתי המפות לידה והיא מייצגת את מערכת היחסים ביניהם. פענוח המפה מראה את מידת ההתאמה, הכיוון, הקונפליקטים והאתגרים העומדים בפניהם… את מידת הקירבה האהבה… את ההרמוניה והדיסהרמוניה.

חשוב לציין שיחסים מוצלחים יהיו מושתתים לרוב, לאו דווקא רק על התאמה הרמונית בין כוכבים ומפות לידה, אלא רבות בזכות המוכנות הנפשית והמנטלית של כל אחד מבני הזוג להרגיש טוב לגבי עצמו ולכבד איש את רעותוהו. כך תיווצר יכולת להכיל זה את זו, את השוני וההבדלים שהם הסיבה הראשונית למשיכה. לראות בהבדלים דרך להעשרה עצמית לאהוב את בןת הזוג כפי  שהואהיא. ותמיד ברגעי משבר לנסות להיזכר מה אהבתם בו מלכתחילה – ולבדוק אם זה עדיין רלוונטי.

ליצירת קשר ופרטים נוספים על נינה אבן יקרה

מאמרים קשורים

Back to top button