קלפי טארוט

פרישת קלפי טארוט לקבלת החלטות שבועיות

פרישה היא מערך קבוע מראש להנחת קלפי טארוט. היא מגדירה בכמה קלפים יעשה שימוש, היכן יונח כל קלף ומה משמעותו. בפרישות, להבדיל מפתיחה של קלף בודדים, יש להתייחס לצירוף הקלפים ומיקומם. ניתוח של השניים הוא שמספק אינפורמציה חשובה ומדויקת על ולגבי השואל כמו גם תשובות לשאלה שנשאלה.

הפרישה הקבועה נוצרת בסדר (מערך) מובנה מראש בעזרתו מתקבלת תשובה. לכל פרישה סדר קבוע, ועל כן, בכל פרישה יקבלו הקלפים משמעות שונה.

את מספר הקלפים וסוג הפרישה קובע הפורש תוך כדי חשיבה על השאלה, כך למעשה נוצר הקשר בין השאלה – לשואל – לפורש. כאמור יש מספר סוגי פרישות, החל מפרישה של קלף אחד, וכלה בפרישת של 78 הקלפים (פרישת רהדו). לרוב, ישתמש הפורש בפרישה של לא יותר מ- 12 קלפים, על מנת לא "לאבד שליטה" על הקלפים.

הפרישה השבועית
פרישת קלפי טארוט השבועית פופולרית מאוד, זאת משום שהיא קלה יחסית, ניתן לבצע אותה באופן אישי וקל ללמוד ממנה ולתרגל אותה על עצמך ועל אחרים. כמו כן הפרישה יעילה לבקרה עצמית ליכולת האינטואיציה האישית וליכולת לראות מספר צעדים קדימה ביחד עם בקרת זמן, זאת להבדיל למשל מפרישת שלושת הקלפים המאוד נפוצה (עבר, הווה, עתיד) בה הזמן אינו ניתן לבקרה מיידית.
בפרישה זו נשתמש בשמונה קלפים. אחד לכל יום בשבוע וקלף שמיני לטובת סיכום הפרישה וראיית תמונת מצב אישית כללית.

בעצם, ניתן לומר כי קיימות אין סוף פרישות משום שהפורש יכול על פי שיקול דעתו לבצע פרישה המתאימה לשואל ולמקרה אותו יש צורך לנתח ולראות את העתיד קדימה או להבין את העבר וההוה וכך להשפיע על המאורעות בעתיד, וזאת לא על פי הפרישות המסורתיות.
כדאי לנסח שאלה מדוייקת לפני תחילת הפרישה לדוגמה: האם עלי להתחיל מערכת יחסים חדשה?

לפני הפרישה כדאי לדאוג לטיהור האווירה והאנרגיות בחדר, אם בעזרת מדיטציה, קריסטלים, מוזיקה מרגיעה או באמצעות ריחות ארומתיים שלווים כגון היסמין והלבנדר.
כדאי לנסח שאלה מדוייקת לפני תחילת הפרישה לדוגמה: האם עלי להתחיל מערכת יחסים חדשה? או האם המצב במקום העבודה יהיה טוב יותר? על מנת להגיע לשאלה הנכונה, רצוי להיות רגועים, להשתחרר מהלחצים המקיפים אותנו, לא משהו שכמה נשימות עמוקות לא יכולות לעשות.

איך פורשים?
הקלף הראשון שישלף יהיה הקלף המסכם, לאחר מכן הקלף השני שמראה את יום הפרישה (ראה תמונה מצורפת) וכך הלאה, נמשיך בפתיחת שבוע שלם מיום הפרישה (ראו תמונה).
כדי להבין את המסר של הקלפים, נחבר בין המסר של "הקלף המסכם", ואותון נקשר אל כל הקלפים האחרים, על פי הסדר, החל מים הראשון ועד ליום השביעי.

לסיכום, הפרישה השבועית פרישה היא פרישה שיכולה לסייע בקבלת החלטות לטווח הקצר, היא מאפשרת הבנה עמוקה ביותר של האני העצמי והיכולת של כל אחד מאיתנו להשפיע על עתידו ולשפר את איכות חייו.

באהבה.

מאמרים קשורים

Back to top button