הורוסקופ שנתי

הורוסקופ שנתי – מזל סרטן

ינואר– פברואר– מרץ: בחציה הראשון של התקופה אתם צופים בבית הזוגיות שלכם, הבית השביעי שבמפה האסטרולוגית שלכם, אשר מארח את השמש ואת הכוכבים פלוטו ומרקורי. מדובר בשני כוכבים בעלי אופי קוטבי זה אל האחר, מה שמזמין ימים סוערים. צפויים לכם מפגשים עם אדם אשר שבה את ליבכם, אך לפני שאתם מתוודים בפניו על רגשותיכם כדאי שתבררו כי גם הוא לא ממש אדיש כלפיכם. בחציה השני של התקופה אתם מוצאים בבית הזוגיות שלכם את כוכב פלוטו, המקיים קשרים הרמוניים עם גזרת מזל שור ועם הכוכבים יופיטר וונוס. התופעה מובילה אתכם אל נתיב עסקי אשר טרם רכשתם בו ניסיון. גם אם אתם משוכנעים כי אין לכם בעיה להשתלב בו, עדיין כדאי שתתייעצו עם מי שכבר היו בסרט הזה.

אפריל– מאי– יוני: כבר בימיו הראשונים של רבעון אביבי זה אתם חשים את השפעתו של כוכב ונוס על הבית השניים עשר, בית החלומות אשר במפה האסטרולוגית שלכם. מדובר בצירוף נומרולוגי רב עוצמה המקנה לכם מזל בכל הימים הזוגיים בשבוע (שני, רביעי ושישי). בחציה השני של התקופה אתם פותחים את שעריכם בפני כוכב מרקורי, שהגיע להתארח ומקיים קשרים ענפים עם הכוכבים פלוטו ומארס. כדי לזרז את בואה של ההצלחה כדאי לכם למחוק מיומנכם אדם שאינו מחזיר לכם אהבה. הדברים הטובים באמת יתחילו לתת את אותותיהם ברגע בו תתפכחו מאשליות. נראה כי אתם מענישים את עצמכם על לא עוול בכפיכם.

חדש! קבלת יעוץ בשיחה אישית מאסטרולוגים, נומרולוגים  ומיסטיקנים מובילים. לחצו לפרטים וקבלת יעוץ

יולי– אוגוסט– ספטמבר: רבעון זה מייצג את תקופת הקיץ, שתחילתו מבשרת על חודש ימי ההולדת, כמו גם על אירוח השמש המקיימת קשר מאתגר עם כוכב סטורן. האתגר בפני סטורן עשוי לבשר על קשר רציני עם אדם איכותי. הפנויים שביניכם עשויים להוליך את הדברים בכיוון מעשי ותכליתי, אך בתנאי שנגמלו מחלומות שווא שהיו נחלתם של החודשים מאי ויוני. בחציה השני של התקופה אתם מושפעים מן האנרגיות המקוריות של כוכב אוראנוס, החודר אל בית הקריירה, הבית העשירי אשר במפת הלידה שלכם. אוראנוס מביא עימו מזל וברכה לאנשי היי- טק. על מנת לעשות לעצמכם טוב בנשמה כדאי שתצאו לאיזה מסע של יחסי ציבור. לרוב המזל מגיע כאשר האדם עצמו מפרגן לעצמו.

אוקטובר– נובמבר– דצמבר: רבעון זה מייצג את תקופת הסתיו ואת החורף. נראה כי  שהייתו של כוכב יופיטר בבית החלומות שלכם (הבית השניים עשר) מחדדת את תחושת הבטן והחוש השישי שלכם. אתם מופתעים כאשר עסקיכם מתחילים לזרום אל תחום שעד עתה לא ממש הבאתם בחשבון. בחציה השני של התקופה אתם מארחים את כוכב מארס בבית הזוגיות שלכם (הבית השביעי). אם אתם יודעים מה טוב בשבילכם כדאי שתחזרו אל אדם שתמיד היה מוכן להקשיב לכם. הסירו דאגה מליבכם, משום שזו התרופה שאתם זקוקים לה עכשיו. מישהו ינסה להשפיע עליכם בעצותיו, אבל נראה כי הניסיון שלו בתחום האישי הוא לא משהו.

סיכום וטיפים: צפויים לכם מפגשים עם אדם אשר שבה את ליבכם, אך לפני שאתם מתוודים בפניו על רגשותיכם כדאי שתבררו כי גם הוא לא ממש אדיש כלפיכם. אתם נמשכים אל נתיב עסקי אשר טרם רכשתם בו ניסיון. גם אם אתם משוכנעים כי אין לכם בעיה להשתלב בו, עדיין כדאי שתתייעצו עם מי שכבר היו בסרט הזה. דברים טובים יתחילו לתת את אותותיהם ברגע בו תתפכחו מאשליות. על מנת לעשות לעצמכם טוב בנשמה כדאי שתצאו לאיזה מסע של יחסי ציבור אישיים.

 

מאמרים קשורים

Back to top button