הורוסקופ לנוער

תחזית אסטרולוגית שבועית – אסטרולוגיה שבועית. הורוסקופ ואסטרולוגיה ל 13.09- 06.09

מוזמנים לקרוא תחזית אסטרולוגית שבועית שנכתבה על ידי מיטב האסטרולוגים של אלטרנטיבלי. בהורוסוקפ שבועי לצעירים תוכלו לדעת מה צופים הכוכבים למזל שלכם וממגוון כלים ומחשבוני מיסטיקה מיוחדים. תיהנו
מיוחד בשבילך: » הורוסקופ יומי  » הורוסקופ שנתי  » הורוסקופ לאהבה  » קריסטל למזל  » התאמת מזלות  » מחשבון נומרולוגיה » פרישת טארוט אונליין

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 13.0906.09
הורוסקופ מזל טלה
זורמים: אתם הולכים לזרום בכיף עם מישהו שיש לו קשר למקומות שמעבר הים. אם היו לכם פחדים מפדיחות וכאלה, אתם יכולים להירגע.
בליינים: מישהו מציע לכם קטע בלייני שנראה מהמם בשביל שיהיה אמיתי. תנו לו הזדמנות לחשוב על זה שוב, ואז תקפצו על ההצעה שלו בעיניים עצומות.
הפתעות: מגיעות אליכם שמועות על מישהו שגזור עליכם ולא מפסיק להזכיר את השם שלכם. זה ממש בסדר אם תבקשו ממנו להסביר את עצמו.
החלטות: צפוי לכם דיבור ארוך עם מישהו שאתם לא רגועים לגביו. בסוף יצא לכם מזה סיפור רומנטי, אבל רק אם תצאו מתוך הביישנות שלכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל שור
מתגלגלים: הכוכבים גורמים לרומנטיקה שלכם להתגלגל בקטעים מוטרפים, מה שאומר שאתם ממציאים רעיונות מקוריים בשביל להשיג את מי שבא לכם עליו.
רוחניות: חוויה רוחנית מפגישה אתכם מישהו שקולט את מה שאחרים לא הצליחו לקלוט. אתם מזיזים הצידה את מי שרוצה להפריע לכם איתו.
רכילויות: אל תתרגשו מקטעים של רכילויות וכאלה. הכי כדאי לכם לזכור שתמיד מרכלים על אלה שהולך להם באהבה ובכלל. אתם יודעים.
עקרונות: מישהו מדהים נדלק עליכם דווקא בגלל שאתם מתעקשים על העקרונות שלכם. עושה רושם שהוא מכבד אתכם דווקא בזכות זה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל תאומים
מודעים: צפוי לכם קטע מסתורי עם מישהו שכבר המון זמן עושה לכם עיניים. השבוע הוא מגלה לכם משהו שלא הייתם מודעים לו.
הדדיות: אם אתם בקטע של במה ודוגמנות, אל תתביישו לפנות אל מישהו שיכול לקדם אתכם. היום הוא עוזר לכם, ומחר אתם עוזרים לו.
צ'ופרים: צפויים לכם צ'ופרים בזכות משהו שעשיתם. אתם צריכים להגיד תודה למישהו שלא מפסיק לדבר עליכם ואומר המון דברים טובים.
תשומי: כל מיני אנשים באים לספר לכם את הצרות שלהם, אבל לא ממש בא לכם להיות הפסיכולוגים שלהם. אתם מעלים רעיון שעוזר לכם להפסיק את זה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל סרטן
טיימינג: הנומרולוגיה מעודדת קטעים של אהבה בימים הזוגיים (שני, רביעי ושישי). אתם מקבלים הצעה מטריפה ממישהו שתמיד שמעתם עליו דברים מהממים.
מתנדנדים: יש מצב שאתם מתנדנדים בין שני מחזרים שמתחרים עליכם. אל תחטפו פחד או ביישנות בדיוק כשהקטע הזה מתחיל להסתדר לכם.
מספרים: קצת לא נעים לכם ממישהו שדלוק עליכם, רק שאתם לא ממש דלוקים עליו. בסוף תצטרכו לספר לו מה בדיוק אתם מרגישים כלפיו. לא ככה?
חוויות: אתם מחליפים חוויות מסתוריות ואינטימיות עם החברים הכי טובים שלכם, וזו אחלה הזדמנות בשביל לשמוע מה הם באמת חושבים עליכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל אריה
מטרפים: משהו טוב קורה לכם בחברת מישהו שהראש שלו מלא ברעיונות מוטרפים. יהיו כאלה שזה לא ימצא חן בעיניהם אבל זו כבר הבעיה שלהם, לא שלכם. נכון או לא?
דלוקים: אתם מסתדרים בסבבה עם מישהו שיש לו ים של מעריצים אבל הוא החליט להתחבר איתכם. הוא דלוק עליכם לא פחות ממה שאתם דלוקים עליו.
ניחושים: יש משהו שאתם רוצים לבקש ממישהו, רק שנורא לא נעים לכם וכל זה. מצד שני, אם לא תבקשו – הוא לא אמור לנחש. לא ככה?
אנרגיות: צפוי לכם אחלה מצב רוח בחברת מישהו שתמיד מביא לכם אנרגיות טובות. זו גם יופי של הזדמנות להשתחרר ממישהו שמביא לכם אנרגיות מבאסות.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל בתולה
הפתעות: יבואו לכם קטעים מדהימים עם מישהו מוטרף שתפגשו במקום הכי לא צפוי ובזמן הכי מפתיע. ככה זה כאשר הכוכבים עושים לכם את השבוע.
חברתי: צפוי לכם קטע חברתי שממבט ראשון ייראה לכם על הפנים אבל אחרי שתתנו לו צ'אנס נוסף, אז ישר תראו שהיה שווה לכם.
ידידות: יש מצב לתחרות ביניכם לבין מישהו שבצורה כזו או אחרת הוא חבר שלכם. סבבה, רק אל תתנו לשטויות האלה לקלקל את הידידות ביניכם.
כישרונות: זה הזמן להשקיע בכישרונות היצירתיים שלכם ואם אתם בקטע של מוסיקה, אז יש מצב שאפילו תקימו להקה או משהו בכיוון.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל מאזניים
מקובלות: אתם יוצאים מכל מיני הסתבכויות שהיו לכם לפני שבוע, והולכים לכבוש את פסגת הפופולאריות והמקובלות החברתית. אחלה כוכבים.
נס: אם החלטתם להוריד מהראש שלכם מישהו שמתעלק עליכם וסתם מנג'ס, אז כדאי שתעשו את זה בלי לחכות לאיזה נס שיבוא ויציל אתכם.
גדולים: אתם יוצאים גדולים מקטע שהביא לכם את הג'ננה וכל זה. פתאום אתם קולטים שבכלל לא הייתם צריכים לקחת ללב את מי שבכלל לא מגיע לו.
שמיים: כוכב ששמו וונוס מביא לכם הצלחה רומנטית עם לוק מהסרטים. ה- לוק הזה עושה אתכם יפים יותר ומושכים יותר אפילו יותר ממה שאתם רגילים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל עקרב
בשורות: צפויות בשורות טובות לעקרבים שמתכננים מסיבה או אירוע חברתי. מה שהכי חשוב בסיפור הזה הוא שתמיד תזכרו להיות הכוכבים של האירוע.
עדינות: יש מצב שאתם הולכים להגיד למישהו את מה שאתם חושבים עליו. אם זה מה שהחלטתם לעשות אז כדאי שתעשו את זה ביותר עדינות ממה שהתכוונתם.
יחסים: הכוכבים מראים שהולך להיות לכם אחלה שבוע בכל מה שקשור ליחסים שבין בנים לבנות, בעיקר בקטעים שעד עכשיו לא ממש תפסו כיוון.
צירופים: הנומרולוגיה מביאה לכם הצלחות עם כל אלה שהשם שלהם או תאריך הלידה שלהם, קשור באיזושהי צורה למספר 8 שנחשב למספר מסתורי ומהפנט.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל קשת
חלומות: יש לכם חלומות על מישהו ששלח אליכם לא מעט רמזים. מצד שני, כדאי שיתחיל להזיז עניינים אם בראש שלו לסגור איתכם על משהו רציני.
קשורים: הנומרולוגיה מביאה לכם קטעים מהממים עם אנשים שהשם שלהם או תאריך הלידה שלהם, קשורים בצורה כלשהי למספר 9.
שליחים: אל תשלחו שליחים לאף אחד וכדאי שתעשו את הכול בפרטי ובארבע עיניים. זה אומר שאם אתם לא ממש מיואשים, אל תחפשו לעצמכם שדכנים מתנדבים.
אומץ: אתם תופסים אומץ על קטעים שפעם פחדתם להתקרב אליהם. זה הכול בזכות זה שהביטחון העצמי שלכם עבר שדרוג רציני לטובה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל גדי
בענק: אם אתם רוצים לשחק אותה בענק, כדאי שתתפסו ראש עם אלה שיש להם קשר למספר 4. יש מצב שהוא קשור לתאריך הלידה שלהם או לחיבור של אותיות שמם.
מסרים: יש מצב שבא לכם על קטע עם מישהו שהיחסים שלכם איתו עברו ים של שינויים. אם זה מה שקורה, כדאי שתעבירו לו מסר מסתורי ביום רביעי.
עבר: יש מצב שאתם עדיין חושבים על מישהו מסוים שהקשר איתו כבר לא כמו שהיה. אם יש לכם חשבון לא סגור איתו אז כדאי שתתייעצו עם מישהו שמבין לליבכם.
פופולאריות: זה סבבה שאתם בקטע של מקובלות ופופולאריות חברתית, רק שכדאי לכם להמשיך ולהשקיע ביחסים עם אלה שאתם בקשר איתם כבר המון שנים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דלי
מזניקים: מישהו מתחיל לתכנן אירוע חברתי ולוקח אתכם בחשבון. הקטע הזה הולך להזניק לשמיים את כל מה שקשור בחיים הרומנטיים שלכם.
מפתיעים: צפויים קטעים מפתיעים לדליים שנורא בא להם על סיפור אהבה אבל מתביישים. יהיו לכם סיבות לצחוק על משהו שפעם התייחסתם אליו כמו אל פדיחה.
מנפנפים: יש מצב שאתם מנפנפים מישהו שהיחסים שלכם איתו התחיל לבאס אתכם. אל תיקחו את זה קשה, כל סיום הוא אות להתחלה חדשה.
מפתיעים: מישהו מפתיע אתכם עם שאלות שנועדו לבדוק מה אתם מרגישים כלפיו. זו אחלה הזדמנות בשביל לחשוף את הכוונות שלכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דגים
משתגעים: נופלים עליכם קטעים משוגעים דווקא עם מחזרים שפעם לא נתתם להם צ'אנס. יש מצב שמשהו הזוי גרם לכם לשנות את דעתכם עליהם.
מאוהבים: הרבה מאוהבים בכם אבל רק מקום אחד פנוי לכם בלב ורק אתם יכולים להכניס לשם את מי שאתם אוהבים. אל תקשיבו לשטויות שמישהו טוחן לכם בקטע הזה.
מצליחים: כל מה שהיה נדמה לכם כאילו הוא עבודה בעיניים, עשוי להצליח לכם בגדול. אם תחליטו לקחת צ'אנס בפגישות עיוורות, כדאי שתעשו את זה עם מישהו שיש לו ניסיון.
מבלים: ביום שישי צפוי לכם בילוי סוער עם מישהו שכבר המון זמן אתם קרועים עליו. אם יש מישהו אחר שזה לא מוצא חן בעיניו, זו כבר הבעיה שלו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

מאמרים קשורים

Back to top button