נומרולוגיה

בשביל הגורל

הנומרולוגיה, תורת המספרים, מעניקה לנו אפשרות לאבחן את עצמנו. לכל אדם יש מפה אישית שמבוססת על תאריך לידה ושם, והיא כוללת כמה מספרים. תכונותיו ואופיו של אדם מורכבים מכל המספרים במפה שלו. המספר הראשי של כל אדם הוא למעשה סכום הספרות של תאריך הלידה שלו והוא נקרא שביל גורל. חשוב להבין שאין מספר טוב או מספר רע, אך לכל מספר יש יתרונות וחסרונות.

חישוב לדוגמה של המספר הראשי:

אם תאריך הלידה של אדם הוא 5.1.1993. נחבר את כל מספרי תאריך הלידה ונצמצם הכל לספרה אחת:

חיבור יוםלידה+חודש לידה: 5+1=6

חיבור ספרות שנת הלידה: 1+9+9+3=22

סה"כ: 6+22=28

מצמצמים: 2+8=10

ממשיכים לצמצם: 1+0=1

התוצאה: שביל הגורל הוא המספר 1

המספר 1 הוא המספר הראשי, אבל אפשר לבדוק גם את שאר ספרות התאריך כמו המספר 5 ו-1.

מספר 1
1 נמצא בכל דבר – 1 הוא סמל לאלוהות, יצירה, התחלה והתחדשות. הוא מסמל פריצה ויוזמה. אנשי ה-1 הם אנשים אמביציונים ונחושים, אך עם זאת כנים ורחבי לב. לרוב הם לא יחשפו את רגשותיהם.
אנשי ה-1 שייכים לקבוצת המנהלים, עצמאיים, פעלתנים, מנהיגים, אקטיבים, אינדיבידואליסטים, קרייריסטים ואנשי מעשה.
הם בעלי חשיבה מנטלית , שמים לב לפרטים ואוהבים לאסוף נתונים. הם לא אוהבים לקבל הוראות ולכן מסתדרים היטב בעסק עצמאי או בצפקיד ניהולי בכיר.

מספר 2
ה-2 מסמל אמהות, רוך ונשיות אינסופית. זהו מספר של זוגיות, ולכן אנשי ה-2 טובים בשותפות ועבודת צוות. הם עוסקים לרוב
במקצועות נשיים, אוהבים לרצות, שונאים ויכוחים ורואים את שני צידי המטבע. לכן הם גם נוטים לתווך במצבים סבוכים ורגישים. הם רודפי שלום וידועים בתכונותיהם רגישים, טקטיקנים ודיפלומטים, רודפי שלום.
2 מסמל תת-מודע ולכן אנשים אלה מחוברים לפנימיותם ומחוננים באינטואיציה. הם בעלי דמיון, חושפי רגש, אך פועלים בסתר. הם זקוקים לאהבה, חום ומגע. הם בעלי נטייה לחוסר ביטחון ומצבי רוח משתנים. ככל שיתעסקו ברוחניות, ימצא את האיזון שיטיב עימם ברגש ובזוגיות.

מספר 3
ה-3 הוא שילוב של 2+1: ה-1 הוא הזכר (מוחצן), ה-2 מסמל את הנקבה (מופנם). ה-3 הוא היצירה המשותפת לשניים – הילד.
3 מבטא יצירה, מזל ושפע, שמחה. אלו הם אנשים יצירתיים, מרוממי רוח וצעירים לנצח – דבר שיכול להתבטא במראה ויזואלי וברוח ילדותית צוהלת גם בגיל מאוחר.
הם הגיעו לעולם כדי לבטא את כישוריהם, ורבים מאנשי ה-3 עוסקים באמנות (שחקנים, מוזיקאים, ציירים ומשוררים)
3 מסמל מזל ושפע. אנשי 3 הם ברי מזל ובעלי שמירה עליונה. אופטימים, רחבי לב, בעלי דמיון והתלהבות וחברותיים.

מספר 4
אנשי ה-4 הם טיפוסי אדמה וקרקע, אנשים יציבים, מאוזנים, ריאליים ומעשיים.
הם אנשים מתמידים, בוחנים כל דבר בקפדנות והולכים על בטוח. בעלי משמעת עצמית גבוהה, אנשי עבודה. יודעים לאלתר ושמים לב לפרטים.
יחד עם זאת הם עקשנים, נוקשים וביקורתיים כלפי עצמם וכלפי הסביבה. טיפוסי ה-4 תמיד ישיג את המטרות שיציב לעצמו.
הם אנשי בית – חשובה להם מאד הקרקע הבטוחה. שמרנים, ידידים נאמנים, אך פגיעים.
מקצועות מומלצים לאנשים ה-4: מקצועות שקשורים לאדמה: מבנים, קרקעות, נדלן וגינון. כמו כן הם טובים במתמטיקה, מתמצאים במסגרות חוק. ולעתים הם גם מדיומים – יודעי דבר ומקבלי מסרים.

מספר 5
אנשי 5 חייבים בתנועה ובנסיעות. הם אימפולסיביים, אינסטינקטיבים, אוהבי שינויים ומיניים. לרוב הם אנשי מדיה: עיתונות טלוויזיה תקשורת ויחצ"נות. הם זקוקים לחופש ומרחב, וחלקם עלולים שלא להתחתן, מהפחד להיות יושבי בית.
מכיון שהם בעלי צורך אדיר בשינויים, הם סתגלנתיים, מהירי תפיסה, אימפולסיביים ובעלי אישיות לא קונבנציונלית. הם מסוגלים לעשות מספר דברים בו זמנית. הם כריזמטיים ומקובלים בחברה, אוהבים את חירותם האישית והתרחשות מגוונת בלתי פוסקת היא בסיס לאושרם. הם בעלי נטייה לחוסר אחריות וחוסר תחושת זמן. אנשי ה-5 נמשכים מאוד לבני המין השני ומכאן מיניים, חושניים (5 חושים) ואוהבי סקס. מבחינה מקצועית יש ל-5 מזל בחו"ל . כדי להצליח ולהתפתח רוחנית מומלץ להם להתמקד במטרה אחת ולשלוט ביצרים .

מספר 6
6 הוא סמל ליופי ואהבה, הרמוניה ויצירתיות, משפחתיות ואהבה. הוא סמל לבית – אהבה, נישואין ודאגה לזולת.
אנשי ה-6 הם כישרוניים ומשפחתם בסדר עדיפות עליון. הם מארחים נפלאים ותמיד תמצאו אצלם בית חם ומושקע עם אוכל לכולם במקרר. הם בעלי כוח משיכה אישי, אצילות, נטיה עזה לשלמות (כמו מגן דוד – סמל איזון מושלם).
הנשי והגברי בהם לרוב מאוזן, והם יוצרים בסביבתם איחוד. אפשר לסמוך עליהם והם יצליחו כמעט בכל דבר. הם אוהבי נוי ויופי ולעיתים יעסקו בזה.
הם אוהבים את החיים, נאמנים ובד"כ עוסקים בשירות הציבור, במקצועות כמו רפואה, עבודה סוציאלית. יחד עם זאת הם עלולים להיות קנאים ורכושנים למשפחה, ולהתגלות במצבי לחץ כשתלטנים וכופי דעות.
נשות ה-6 יוותרו על קריירה לטובת משפחה גברי ה-6 ידרשו מבנות זוגם להיות משפחתיות.

מספר 7
7 מסמל את ניצחון הרוח על החומר (רוחניות, זיקה לדת). הוא מספר קדוש ביהדות ונמשך לטבע ולנסתר.
אנשי ה-7 הם טיפוסים רוחניים, שבאו לעולם כדי להדריך ולטפל. לרוב הם נזירים – מתבודדים, זקוקים לפינה ולשקט כדי למלא מצברים. הם מאוד אינטליגנטים ויכולת התפיסה שלהם לא קונבנציונלית. הם אינם אוספים נתונים, אלא פועלים לפי אינטואיציה בלבד.
הם טיפוסים מעודנים, מופנמים ומנומסים. הם ביישנים, אוהבים פרטיות ומתחברים באיטיות, אך משיצרו קשר – הם נאמנים ויציבים. הם אוהבי מוזיקה ואמנות ובעלי נטייה להתמכרות.

מספר 8
8 מסמל את האינסוף ואנשי ה-8 הם בעלי אוזן קשבת וטובים בייעוץ לאחרים. הם אנרגטיים וחסרי מנוחה וחייבים להיות בפעולה. הם שאפתנים, לרוב פרפקציוניסטים ולא נרגעים לעולם -ברגע שהם מסיימים מטרה, הם מתחילים חדשה (לעיתים בלי לסיים את הקודמת בהצלחה)
מבחינה מקצועית הם כולבויניקים, כלומר יכולים לעשות הכל ולהיות כל מספר. אך זהו גם חסרונם, ואכן יש להם נטייה להתפזר ועד גיל הבינה (37) נוטים לגעת כמעט בכל המקצועות. לרוב הם יבחרו במקצועות הייעוץ, סמכות וחוק.

מספר 9
המספר 9 הוא המספר הכי גבוה ברוח. אנשי ה-9 הם אוניברסליים, רחמנים, מחוננים בהבנה ואינטואיציה, ממגנטים,כריזמטיים ורחבי לב. הם בעלי נטיה לחדש ולהתחדש(לוח הכפל).אנשי ה-9 הם מעבירי מסר, בעלי יכולת ביטוי מילולית גבוהה ולכן הם גם פוליטיקאים, שחקנים, מורים, אנשי מכירות ומרצים. הפה הוא כלי עבודתם והם אנושיים, תומכים ומבינים. לרוב הם חושבים על הזולת ולא על עצמם, יש להם כוח, אדיבות, אהדה, נדיבוות. הם תומכים, עוזרים ומכוונים.
הם בעלי יכולת אדירה לעזור לזולת, וזהו גם ייעודם. מומלץ להם להתרכז ברוחניות ולהתבטא במישור מודעות גבוה. יחד עם זאת יש בהם כוח ולעיתים כוחניות, (לגברי 9 כוח פיזי) .
אנשי 9 מקרינים ביטחון אך לעיתים מוטעה. הם עלולים לללקות בפטפטנות, רגזנות, עוקצנות, עקשנות ושתלטנות.

מאמרים קשורים

מאמר הבא
Close
Back to top button