הורוסקופ לנוער

הורוסקופ שבועי / תחזית אסטרולוגית שבועית לפי מזל: הורוסקופ ואסטרולוגיה 16.12 -09.12

מוזמנים לקרוא תחזית אסטרולוגית שבועית שנכתבה על ידי מיטב האסטרולוגים של אלטרנטיבלי. בהורוסוקפ שבועי לצעירים תוכלו לדעת מה צופים הכוכבים למזל שלכם וממגוון כלים ומחשבוני מיסטיקה מיוחדים. תיהנו
מיוחד בשבילך: » הורוסקופ יומי  » הורוסקופ שנתי  » הורוסקופ לאהבה  » קריסטל למזל  » התאמת מזלות  » מחשבון נומרולוגיה » פרישת טארוט אונליין

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 09.12-16.12
הורוסקופ מזל טלה
מוטרפים: האנרגיות של כוכב ששמו מארס מביאות לכם קטעים רומנטיים מוטרפים ומהממים, ומסדרות בשבילכם הצלחות עם אנשים ועם מקומות מפתיעים.
פגישות: צפויות לכם פגישות עם מחזרים קורעים והמון בילויים שלא מהעולם הזה. הצעות אהבה וחיזורים יועברו אליכם בדרכים שלא חלמתם עליהן.
לוהטים: אנרגיות לוהטות זורמות אל הקטעים הרומנטיים שלכם, אבל אין לכם בעיה לחסום מחזרים שאחרים היו שמחים לפגוש אותם.
בת מזל טלה: היא ספונטאנית, גלויה, הגונה, ישירה, נועזת, אמיצה, נדיבה, ידידותית, צחקנית ואוהבת אקשן. תמיד הולכת על קטע רומנטי עם כל מה שיש לה, לא עושה חשבון ולא מתביישת ברגשותיה. כובשת בסערה את מי שנדלקה עליו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל שור
זורמים: אתם זורמים עכשיו עם כוכב שמביא לכם הצלחות בשידוכים ובפגישות עיוורות. אין לכם מה לפחד מפדיחות בגלל שהכול יסתדר לכם הכי טוב שיש.
הרוסים: מישהו שפשוט הרוס עליכם מספר לכולם מה הוא מרגיש כלפיכם ואין לו בעיה, אפילו, להתעלם מהשטויות שלכם. כדאי שתזרקו לו מילה טובה.
קשרים: יש מצב שאתם רוצים קשר קבוע ויציב בגלל שנמאס לכם מקטעים מוטרפים. ביום שני נכנסת אליכם אנרגיה שיכולה לסדר בשבילכם את הסיפור הזה.
בת מזל שור: היא שלווה, רגועה, עדינה, מתחשבת, חביבה, מעשית, סבלנית ועקבית. בוחנת את הדברים בהרבה שקט ושלווה נפשית. מחזרת בעקשנות ואין לה בעיה להתחרות על מי שכבש את ליבה. מצד שני, היא ממש כועסת על מי שלא מתבייש לשחק ברגשותיה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל תאומים
רעיונות: בתוכניות שלכם מסתובב רעיון רומנטי שכולם אומרים שלא יצליח לכם איתו, אבל אתם מוכיחים את ההיפך והולכים עליו כמו גדולים.
קולטים: השבוע אתם רואים דברים שלא ראיתם קודם וזה אומר שאתם קולטים שמישהו שהייתם דלוקים עליו, כבר לא מדבר יותר אל ליבכם. סבבה, הכדור אצלכם.
סודות: שיחה סודית מביאה לכם מידע חשוב על מישהו שאתם רוצים לפגוש. זה ממש בסדר שאתם מתייעצים וכל זה, אבל בסוף כדאי שתחליטו בעצמכם.
בת מזל תאומים: היא תקשורתית, חיננית, תוססת, ידידותית, חמודה ובעלת קסם אישי. נוהגת לדבר על אהבותיה עם כל העולם, לא עושה מזה סוד גדול. יש מצב לקבל ממנה טלפון שיסדיר את העניינים. בעלת כושר שכנוע שמשאיר את הצד השני ללא נשימה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל סרטן
הצלחה: בשביל לסדר לעצמכם יותר הצלחה בקטע הרומנטי כדאי שתתנו לצד השני להתאמץ קצת יותר וגם להשקיע. רק שתדעו ככה הוא יידלק עליכם יותר.
סחרור: פגישות רבות יוצאות לדרך ומכניסות אתכם לסחרור קטן. הכל יעבור לכם בסבבה אבל כדאי שתשמרו על האינטרסים שלכם בלי לעשות חשבון למישהו אחר.
צחוקים: צפוי לכם קטע רומנטי עם מישהו שהיחסים שלכם איתו היו בסטייל של ידידות וכאלה. יש מצב שהצחוקים והדאחקות איתו עשו לכם את זה.
בת מזל סרטן: היא אוהבת, מעניקה, חמה, מפנקת, ביתית, משפחתית, עדינה ורגשנית. נוהגת לשגר מבטי אהבה אל האובייקט הנכון, מעבירה מסרים חמים ולוהטים, לא שוכחת להתייעץ עם קרובים וידידים. מחכה לרגע בו תוכל להתוודות על אהבתה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל אריה
מילים: אתם לא ממש יודעים איך לפרש מילים שמישהו זרק לכם ונעלם. יכול להיות שיש לו בעיה לבטא את עצמו אבל אתם לא הפסיכולוגים שלו.
פרגון: צפויים לכם אחלה קטעים עם מישהו שתמיד מפרגן לכם, אבל יחד עם זה צפוי גם קיפאון ביחסים שלכם עם מישהו שהקשר איתו לא מצליח להמריא.
קליקים: צפוי לכם קליק רומנטי עם מישהו ממש שווה. בסוף הוא אפילו יגיד שהצלחתם להוציא אותו ממצב רוח דכאוני שנפל עליו.
בת מזל אריה: היא מלכותית, חכמה, חיננית, כריזמטית, מנהיגה, אצילה, סמכותית, דרמטית ואסרטיבית. מעבירה את המסר הנכון לנסיך הנכון. מפגינה התנהגות מלכותית וזוהרת, אין סיכוי לעמוד בקסמיה. משחקת אותה בגדול כמו שמתאים ללביאה אמיתית.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל בתולה
צ'אנס: קטע חברתי מביא לכם הזדמנות להראות לכולם את היכולות היצירתיות שלכם. אם תמשיכו להסתיר אותם מאחרים אז אף אחד לא ידע עד כמה אתם מוכשרים.
דלוקים: אתם מתחילים להידלק על מישהו שהיה לכם איתו דיבור לא צפוי. בסיפור הזה אתם לגמרי לבד וזה אומר שכדאי לכם ללכת עם הלב ולא עם מה שאחרים אומרים.
רגשות: דיבור אל תוך הלילה מפגיש אתכם עם רגשותיו של מישהו שסוף סוף החליט להתוודות בפניכם. צפוי לכם ראש טוב עם המזלות דגים, עקרב וסרטן.
בת מזל בתולה: היא טהורה, שקולה, אוהבת, שנונה, יציבה, חרוצה, מאורגנת ורומנטית. נוהגת לבחון את אהבתה בהיגיון ולא בעצבים. מחפשת נסיך מושלם. לא מוכנה להתאכזב. אין לה בעיה להכריז על אהבתה אבל רק כשהיא ממש-ממש משוכנעת.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל מאזניים
רכילות: יש מישהו שיבוא אליכם בשביל לרכל איתכם על מישהו אחר, אבל לכם כדאי להתרחק ממנו בגלל שמחר הוא ילך לאחרים בשביל לרכל עליכם.
חברתי: צפוי לכם קטע חברתי שאתם הולכים אליו עם הרבה התרגשות בלב. זה גם הסיכוי שלכם להתחבר שם עם מישהו שאין לכם הזדמנויות אחרות לדבר איתו.
הזדמנות: השבוע נופלת לכם הזדמנות ענקית לקטע רומנטי עם מישהו שגם הוא כמוכם שייך למזלות 'יסוד האוויר' שהם דלי, תאומים ומאזניים כמוכם.
בת מזל מאזניים: היא חביבה, פייסנית, רומנטית, רגועה, מקסימה ונשמה טובה. נוהגת להתייעץ עם ידידותיה ומחפשת שליח שיעביר את המסר הנכון לאובייקט הנכון. מתעטפת באווירה רומנטית שאי אפשר לטעות בה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל עקרב
תחביבים: משהו שקשור בתחביבים שלכם הולך לעשות לכם את השבוע. יש (אפילו) מצב שהמוסיקאים שביניכם יחליטו להקים להקה ולתפוס כיוון של הופעות.
פגישות: מישהו שלא היה בתוכניות שלכם רומז לכם שהוא לא היה מתנגד לפגישה. רק כדאי שתוודאו שהוא התאהב בכם בזכות מי שאתם ולא בזכות הפנטזיות שלו.
נאמנות: מישהו שממש מחבב אתכם עוזר לכם לצאת טוב מקטע שנראה כמו בלגאן רומנטי. בסיפור הזה הולכים לככב דיבורים על נאמנות הדדית וכל זה.
בת מזל עקרב: היא מסתורית, אוהבת, רומנטית, סמכותית, משעשעת, הגיונית ושקולה. נוהגת להעביר מסרים מסתוריים אל האובייקט שכבש את ליבה. משגרת אליו אנרגיה רומנטית וממגנטת אותו על מבטיה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל קשת
התרגשות: מישהו שכבר חווה התרגשויות וכאלה מביא לכם טיפים שיכולים לשדרג בשבילכם את החיים הרומנטיים שלכם. עושה רושם שיש לו הרבה ניסיון.
תפילות: מתגשמת לכם תפילה רומנטית שאתם משננים אותה כבר המון זמן. כשזה קורה כדאי לכם לא לטחון את עצמכם בשאלות אלא רק לשמור שזה לא יתפרק.
הפתעות: יש מישהו שכולם אומרים שהוא דלוק עליכם אפילו שאתם לא ממש מאמינים. יש מצב שהם שמים לב לדברים שאתם מתעלמים מהם.
בת מזל קשת: היא חובבת הרפתקאות, חופשית בדעותיה, עצמאית במעשיה, נאורה וחכמה. משוחחת על אהבותיה בגלוי, בפתיחות ועם המון חן וקסם אישי. מוכנה לתת הזדמנות נוספת אבל יודעת להישמר מטיפוסים לא רציניים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל גדי
ביטחון: הכוכבים רומזים שאם אתם תאהבו את עצמכם אז גם האחרים יאהבו אתכם. הקטע הזה קשור לביטחון העצמי שלכם כמו גם לדימוי העצמי שיש לכם על עצמכם.
קולבים: עדיין בקטע של הביטחון העצמי שלכם וכל זה, אז זה גם הזמן לשדרג את המלתחה שלכם ולהכניס לתוכה חידושים והפתעות. מה שיותר מוטרף ככה יותר טוב.
מחמאות: הכוכבים משגרים אליכם סמיילי גדול בזכות משהו שעשיתם וכבר שכחתם ממנו. יחד עם זה צפויות לכם מחמאות מאנשים שמתפעלים מהתדמית החדשה שלכם.
בת מזל גדי: היא שקולה, יציבה, מעשית, שאפתנית, מפוכחת, נבונה, שנונה ופקחית. תמיד בודקת שמדובר בקשר רציני ואיכותי. אין מצב שהיא תשפוך את ליבה עוד לפני ששקלה ובחנה את כל הפרטים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דלי
קולות: מישהו שאתם לא אדישים אליו עושה קולות שגם הוא לא ממש מתנגד להיפגש איתכם. הכוכבים צופים לכם שבוע מרתק של גישושים הדדיים.
אינטימיות: הכי כדאי לכם להתרחק כמה שיותר מקנאים שלא יודעים לפרגן. אם יש לכם סודות אינטימיים (ויש לכם) אל תשתפו אותם במה שעובר עליכם.
קמע: בשביל למשוך אליכם את המזל כדאי שתעשו לעצמכם קמע. הכי טוב שתכינו אותו בעצמכם עם ברכה או תפילה, ולא תלכו לקנות אותו בכסף.
בת מזל דלי: היא מקורית, מדהימה, ספונטאנית, מהממת, מפתיעה ומחפשת אתגרים. ממציאה דרכים ושיטות מדהימות ומקוריות כדי להעביר את המסר למי שצריך. הכיף הכי גדול שלה הוא להפתיע את הצד השני.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דגים
מבסוטים: שיחה בארבע עיניים מצליחה לשחרר אתכם מכל מיני חרדות והיסוסים שהיו לכם. הכוכבים רומזים שגם הצד השני יוצא מבסוט מהקטע הזה.
נסיעה: מחזר דלוק מביא לכם רעיון שבהתחלה קצת מביך אתכם אבל בסוף אתם מחליטים לתת לו צ'אנס. הסיפור הזה הולך להתחבר עם נסיעה מהממת.
בילויים: החיים החברתיים שלכם תופסים כיוון לא שגרתי וזה אומר שאתם יוצאים לבילויים בסטייל מקורי ומפתיע. סבבה, רק אל תיקחו סיכונים מיותרים.
בת מזל דגים: היא רומנטית, יצירתית, חולמנית, עדינה, רגשנית, אוהבת, רגישה ומעניקה. אין מצב שלא יראו את עליה שהיא מאוהבת. הופכת להיות חולמנית ורומנטית עד שהצד השני נשאר בלי מילים. אין לה בעיה להיסחף ברגשותיה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

מאמרים קשורים

Back to top button