נומרולוגיה

אותיות הנשמה

אותיות הנשמה מצביעות על התשוקה הבוערת שבקרבנו. זהו הביטוי העצמי הבונה שלנו. זהו דחף מתוך הנשמה, שאיפה פנימית, להכרה עצמית. מה מניע אותנו ומהם האידיאלים הנעלים שלנו. זוהי פנימיות אשר חבויה בנו, עד אשר אנחנו מגיעים למודעות והכרה.

לעיתים אנחנו לא מודעים לה כי אנחנו עסוקים כל הזמן בעשייה, בעולמנו החיצוני, ולכן לא תמיד אנחנו נותנים ביטוי לצרכים הפנימיים של נשמתנו, זוהי המהות הנסתרת שאינה נראית לעין. ישנם אנשים שמצויים בקשר עמוק עם נשמתם וחיים בהרמוניה עם שאר חלקי המציאות, אחרים חייהם עוברים עליהם לכל אורכם בלי להגשים את רצונם הפנימי.

אותיות הנשמה ובנוסף הפיכתן למספרי הנשמה מצביע על האופי שהתגבש במהלך החיים הקודם, ולכן חייבים אנו להיות מחוברים אליו על מנת שחיינו יזרמו ביתר הרמוניה.

אנשים עוסקים בחיפוש עצמי, שלעיתים נמשך שנים רבות עד אשר מגיעים לרגע ההארה ואז פתאום ברגע אחד מתחיל תהליך שמעיר את דרכנו, משהו שחיפשנו כל חיינו אך לא ידענו מהו. זהו רצון שלא תלוי בהשפעה חברתית, לא ברצון ההורים אלא ברצוננו הטהור בלבד שחבוי בתוכנו.

כאשר אנחנו שומעים אדם שאומר אני מאוכזב מהחיים. החיים לא היטיבו עימי, זאת למרות שאדם כזה יכול להיות גם עשיר. כלומר הוא מרגיש שהנשמה זקוקה למשהו אחר בחייו. דחף הנשמה לא מצביע על הדרכים אשר האדם פועל בהן, אלא על מה שהוא באמת צריך לעשות לנשמתו.
הסיסמה היא ללכת אחרי הלב ולהישמע לנשמה.

לפי הקבלה – אותיות הנשמה א.ה.ו.י. אלה הן גם אותיות תנועה. ולאדם שאין בשמו הפרטי אחת מהאותיות הללו – נחשב לשם קשה, כיוון שהאדם לא מתפקד היטב בזמן לחץ. האדם לא מספיק קל ובזמן לחץ קשה לו למצוא פיתרון לבעיותיו.

אותיות התנועה מבטאות קלילות, חוש הומר, יכולת לשנות את המצב, יכולת התמודדות ולוקח את החיים בצורה קלה יותר. אין זה אומר שלאדם שאין לו את האותיות האלה, אין לו בכלל את התכונות הללו, יתכן ואותיות אחרות שבשמו שייכות לאיכות האש. כמו למשל האות ש–ה- או ד שממתנות את המצב, אך בכל מקרה ישנו איזה קושי בהתנהלות של אותו אדם אשר חסרות לו האותיות הללו.

אם ישנן יותר מידי אותיות תנועה בשם, לדוגמא – יהודית, שכל האותיות מלבד ת הן אותיות תנועה.
זה מראה על חוסר שקט, חוסר רגיעה ומנוחה. צורך בתנועה רבה, ולעיתים יכול גם לערער על יציבותו של אותו אדם.

חשוב שיהיה איזון בין אותיות התנועה לשאר האותיות שבשם (אותיות עיצור):
האות א – מבטאת פתיחות ורוחניות.
האות ה – מבטאת הורות, הריון והתחלות חדשות.
האות ו – מבטאת איזון בין רוחניות וגשמיות.
האות י – מבטאת לימוד הצניעות.

ובנוסף יש כמובן משמעות להפיכתה של כל אות למספר והמשמעות שלו. נותנים לנו את התמונה השלמה.

האות א – שייכת למספר 1, אנשים אלה צריכים להגיע למימוש עצמי ולפיתוח היכולות המנהיגותית שקיימות בהם. הם בעלי יכולת ארגון וניהול בעוצמות חזקות, תחושת אחריות רבה, הם מאירים את דרכם של אחרים, כריזמטיים ומשמשים כדוגמא לסמכות והנהגה לאחרים.

האות ה – והפיכתה ל 5: מסמל סקרנות, רצון להתנסות בגירויים שונים, להתחדש כל הזמן, לנסוע ולטייל, בעלי כושר המצאה, קשה להם לשהות במקום אחד לאורך זמן ואוהבים להסתכן. בעלי יכולת שכלית חריפה, אנשי שיחה שיודעים לקשור קשרים חברתיים לתועלתם אך גם בעלי רמה עצבית גבוהה וחייבים לתעל זאת בדרך חיובית, כמו פעילות ספורטיבית, הליכה וריצה.

האות ו והפיכתה ל 6: קשורים לאהבה ולהרמוניה, צורך לחיות בשלום ובשלווה עם אחרים, רצון לבנות זוגיות הרמונית, זהו מספר שמוביל לעשייה ולאושר במעשיהם ובכלל בחייהם, חשוב להם במיוחד להרגיש את הביטחון בביתם. זקוקים לשקט ושלווה כדי לפעול ולהגיע לריכוז מוחלט ולעשייה מושלמת.

תחושת שייכות ואהבה חשובים לעתידם, הם קשורים מאוד למשפחה ולילדים, אוהבים לארח בביתם וזקוקים לקשרים חברתיים, הם יכולים להצליח בתחומי האומנות, שירה, ספרות, חלקם הגדול יבחרו במסלול מקצועי שקשור לאדריכלות, אומנות, יצירה, פיסול, ציור ועיצוב פנים.

האות י שייכת למספר 1 כמו האות א.

מאמרים קשורים

מאמר הבא
Close
Back to top button