נומרולוגיה

מספרי גורל ומערכות יחסים

כדי לדעת על מערכות יחסים וחיים קודמים מבחינת הנומרולוגיה יש לחשב את מספר הגורל, על ידי חיבור היום + החודש + השנה של תאריך הלידה. לדוגמה:

אם תאריך הלידה הוא 28.5.1947
שנת 1947 נותנת בסיכום: 1 + 9 + 4 + 7 = 21
למספר 21 מוסיפים את הספרה 5 (של החודש) ואת המספר 28 (של יום הלידה)
סה"כ: 54

את המספר הדו-ספרתי שהתקבל מחברים ומצמצמים לספרה אחת:
4 + 5 = 9
כלומר מספר הגורל במקרה זה יהיה 9.

לכל מספר גורל יש משמעות, והוא דן בדרך שלנו בחיים, מה עלינו לממש ומה המטרות אליהן עלינו להגיע. בעזרתו ניתן לקיים ניתוח אופי ולתקן מערכות יחסים עכשוויות ועתידיות:

1 – מעיד על אדם המרגיש צורך לממש אינדיבידואליות.

2 – מעיד על אדם המרגיש צורך לממש דואליות והתחשבות.

3 – מעיד על אדם המרגיש צורך לממש דואליות והתחשבות.

4 – מעיד על אם שחייב למצוא מסגרת, לא יכול שלא לפעול מתוך מסגרת.

5 – מעיד על צורך לעשות מהפכות, אדם חסר מנוחה עם דחף להרוס ולהתקומם.

6 – מעיד על אדם מאוד הרמוני, שחייב להגיע לאיזון חומרי ופיזי, במערכות יחסים ועם עצמו ותוך התחשבות אופטימלית במה שקורה סביבו.

7 – מעיד על אדם מיסטי, מעורפל, שמצוי בחיפוש עצמי ולרוב מוצא את ייעודו בחיים בגיל מאוחר למדי.

8 – מספר טוטאלי של אדם שמבטא את התכנים שלו עד הסוף, בא למצות הכל עד תום ולסגור מעגלים פתוחים מחיים קודמים.

9 – מבטא אדם של חופש בכל מחיר, חסר גבולות, נתינה ללא אגו, שיש לו יותר מרץ ממה שיכול ליישם.

תיקונים ורצונות במערכות יחסים
על מנת לדעת מהו התיקון הנדרש במערכות יחסים, יש לחבר את מספר היום והחודש. לדוגמה:

אם תאריך הלידה הוא 27.2 נחשב 27+2 = 29, אשר מצטמצם ל-2:

1 – במערכות יחסים צריך לשמור על ייחודיותו, ואז יכול להיות שלא יצליח למצוא זוגיות בקלות, אולי נישואין בגיל מאוחר, אולי יציאה למימוש עצמי בגיל יותר מאוחר.

2 – במערכות יחסים, חי בחיים קודמים תוך תלות או אולי פסיביות. בחיים אלו עליו ללמוד כיצד לחיות בשותפות, זוגיות והרמוניה ללא ביטול עצמי. למספרי 2 בזוגיות קשה לתפקד לבד.

3 – עם המון קלילות, רומנטיות, מאוהב באהבה, אולי רגיל מחיים קודמים למערכות יחסים לא פורמליות. אולי בגידות. אולי קשה להתחייב ומחפש גיוון ללא הרף.

4 – איש המסגרות, השמרנות. מביא מחיים קודמים את החשיבות של המסגרת על הרגש. אולי הכל נכנס לשגרה. האם גם כעת יש שאיפה אולי אובססיבית למסגרתיות.

5 – מהפכות, מערכות יחסים בלתי שגרתיות. זה שממרה את פי ההורים, המסגרת והמסורת. מוכן לצאת נגד. תיתכן נטייה ממוגברת לניתוקים בחיים אלו וחוסר מנוחה במערכות יחסים.

6 – איש האיזון וההרמוניה. מביא מחיים קודמים את איש המתינות, הממוסגר ובעל המשפחה הרחבה. חייב לרצות את כולם. בחיים אלו ייתכן שאינו עצמאי בדעותיו. בחיים אלו הוא יהיה מאוד סובלני במערכות יחסים זוגיות

7 – איש הפנטזיות, החולם על מערכות יחסים בלתי מושגות. אינו מסתפק בקיים ותמיד מפחד שפיספס. מה קרה בחיים קודמים? האם היתה זו אהבה חלומית בלתי ממומשת? האם בן הזוג נסע למרחקים? מדוע הוא תמיד נמשך לאהבה בלתי אפשרית ?

8 – מערכות יחסים טוטאליות. מאד קרמתיות. הכל בהם קיצוני. ממצה עצמו עד הסוף בצורה מאד יסודית. סכנה של שתלטנות ודומיננטיות. עלול להיות מחמיר מדי והישגי.

9 – מאד חופשי, לא מתחייב, בא והולך, קשה לו להתחייב. מדוע? האם לא היה לו זמן בחיים קודמים כי הקדיש עצמו לזולת? האם לא היה לו מקום מגורים קבוע ותמיד נדד, או שמא סתם פחד להתחייב.


ליצירת קשר ופרטים נוספים על גילה בויום

מאמרים קשורים

Back to top button