נומרולוגיה

יום הלידה כמאפיין של האדם – חלק א'

מפה נומרולוגית שלמה מבוססת על עשרות חישובים, אשר כולם מתבססים על תאריך הלידה ועל השם – שם פרטי, שם משפחה, ואם האדם שינה את שמו במשך החיים, גם על שמות קודמים. כמי שהגיעה לנושא לאחר שנים רבות של עבודה בנושאים יותר "ארציים", אני מתפלאת בכל פעם מחדש עד כמה ניתן לתאר אדם באופן כמעט מדויק, רק על סמך נתונים אלה.

לא כאן המקום להסביר "למה זה עובד", מה גם שקשה לי בעצמי לקבל את ההסברים לכך. הסברים אלה לא תמיד עוברים את מחסום ההגיון הצרוף שלי. הסיבה לכך היא כנראה, שעדיין נותרו בטבע כוחות או אנרגיות שהפיסיקאים לא הספיקו לתאר באופן מלא. ואף על פי כן "זה עובד", ולכן העיסוק בנושא כל כך מרתק.

יש מצבים שבהם המאפיינים של יום הלידה מנוגדים למאפיינים אחרים, המתבטאים לדוגמא במספר המזל. במקרה כזה סביר שלא תזדהה עם המאפיינים של יום הלידה.

היתרון של יום הלידה הוא בכך שאין צורך לחשב כלום! פשוט מסתכלים על היום שבו האדם נולד, לדוגמא, מי שנולד ביום 15.12.1977 – יום הלידה שלו הוא – 15. יחד עם זאת ידוע שיש הרבה מן המשותף לילידי התאריכים הבאים: 6, 15, 24 לחודש – אצל כולם הסכום של הספרות ביום הלידה הוא 6. כך גם יש הרבה מן המשותף לילידי 1, 10, 19, 28 לחודש – כאן הסכום של ספרות יום הלידה הוא 1. באותו האופן ניתן לצמצם כל מספר דו ספרתי למספר בן ספרה אחת. הצמצום נעשה ע"י חיבור שתי הספרות עד שמתקבל מספר בן ספרה אחת.

כאן המקום להסתייג ולומר שיום הלידה אינו המאפיין היחידי, הוא מצטרף לשורה ארוכה של מאפיינים אחרים, כך שאמנם יש מן המשותף לילידי אותו יום בחודש, ויחד עם זאת כל אחד הוא יחיד ומיוחד.

יום לידה 1
מספר 1 הוא טיפוס של מנהיג, עצמאי, זריז, הרפתקן, אמיץ, החלטי, הישגי, חלוץ, מקורי ומשתעמם בקלות. מכשולים מדרבנים אותו, הוא רואה אותם כאתגרים. הוא אופטימי בדרך כלל, אך קשה לו לסבול מצבים שבהם אין לו אפשרות לממש את רעיונותיו. הוא אוהב חידושים ותמיד מעודכן. יש לו בדרך כלל חוש הומור אירוני, מלגלג. בדרך כלל הוא נמצא במקומות שבהם הוא בולט ובמקומות שבהם אנשים מכירים בכשרונותיו.

אם נולדת ביום לידה 1 חשוב לך להציב מטרות ולחתור להשיגן. יכול להיות שאתה עצמאי בעבודתך. אינך מקבל "לא" כתשובה, אתה יודע לדחוף את עצמך כשצריך. רעיונותיך מקוריים, אתה אוהב לתכנן, יודע לאבחן היכן נמצאת נקודת התורפה ויש לך פתרונות טובים לכל בעיה, אבל לא תמיד תהיה לך הסבלנות לסיים את מה שהתחלת. אתה עלול "להידלק" על רעיון חדש לפני שהספקת לסיים את הקודם. אתה רואה את עצמך יותר מעשי ופחות פועל ממניעים של רגש. אתה אידיאליסט ומעריך מאד ערכים כמו נאמנות. אינך נוטה להפגין את רגשותיך, ויחד עם זאת אתה יודע גם להיות רומנטי. חשוב לך שכל דבר ייעשה בדרך הנכונה מנקודת ההשקפה שלך.

יום לידה 2
המספר 2 מייצג רגישות, רגשנות, העדפה לעבוד בשיתוף פעולה עם אחרים. אין לו צורך לבלוט, לעיתים יעדיף שלא להיות במרכז העניינים ולתמוך במישהו אחר. היחסים הבין-אישיים מעניינים אותו בכל מקום בו הוא נמצא. יש לו נטייה לרדת לפרטי פרטים, ונטייה זו גורמת לו להיות איטי. בכל מחיר הוא ינסה להשיג הרמוניה. קשה לו עם פרידות, לכן הוא עלול להישאר במצבים שאינם נעימים לו. יותר מכל הוא חושש מהלא נודע.

אם נולדת ביום 2 חשובים לך בן הזוג, חיי החברה שלך והנוחות שלך. אולי אתה מוצא את הסיפוק שלך יותר ביחסים האישיים ופחות בעבודה. גם במקום העבודה שלך חשוב ך שיהיו יחסים בין-אישיים טובים. אתה סולד ממאבקים ומשתדל להשכין שלום בכל מקום בו אתה נמצא. יש לך נטייה לרצות אחרים, ופעמים רבות לא תאמר מה אתה באמת חושב, רק כדי לא לפגוע במישהו. אתה גם עלול להיקלע למצבים שאתה עובד שעות רבות, רק בגלל שקשה לך לסרב לבוס. אתה משתוקק לאהוב ולהיות נאהב. בדרך כלל אתה זוכר את ימי ההולדת של החברים שלך. לאחר ששוחחת עם מישהו, יש לך נטייה לחזור ולנתח את השיחה. אתה מחפש אולי הסתתר בשיחה מניע סמוי, סודי. אתה עלול לסבול מעודף מתח וממחסור בשינה. עיסוק במוסיקה או באומנות יכול לעשות לך טוב. סביר שיש לך משיכה ליופי, אבל אולי לא יהיה לך האומץ להשיג דברים יפים לעצמך. יש לך סבלנות רבה, ולכן אתה מצטיין כשמדובר בעבודה שדורשת דיוק או ירידה לפרטים. לא כדאי לך לערוך השוואות בינך לבין אנשים אחרים, בעלי מספרים יותר תחרותיים.

יום לידה 3
מספר 3 מסמל שמחה, אופטימיות, זרימה, פיזור, נטייה לדבר הרבה. מספרי 3 אוהבים יותר מכל לעשות חיים, אוהבים חיי חברה ובידור. בדרך כלל הם סולדים מעבודה פיזית ומעבודה מאומצת. הם יכולים להצטיין במכירות, ובדרך כלל יהיו עסוקים במספר פרויקטים בו זמנית. כדי להיות מאושרים רצוי שיעסקו בפעילות יצירתית. העניין שלהם בעבודה חשוב להם במקרים רבים יותר מהשכר או מהסיכויים להתקדם בעתיד. הם חיים כאן ועכשיו. הם ספונטניים ותמיד עשויים להפתיע. רצוי להם ללמוד להיות פחות מפונקים ופחות מתפזרים. הם מחלימים מהר ממחלות. הם מביאים אתם לכל מקום משב רוח רענן.

אם נולדת ביום מספר 3, סביר שאתה מקסים, רואה את הצד ההומוריסטי בכל מצב, אך לא תמיד ניתן לסמוך עליך. אתה אוהב להיות עסוק כל הזמן, ולכן יש לך נטייה להתפזר על הרבה תחומים. קל יחסית להסיח את דעתך. סביר שיש לך הרבה חברים והם חשובים לך מאד. אתה גם נדיב כלפי החברים, ולכן תקציב המתנות שלך גדול. אתה יוזם מפגשים חברתיים. סיפוריך עסיסיים ומלאים חיים ובדרך כלל אנשים אוהבים אותך ואת חברתך. חשוב שיהיו לך תחביבים יצירתיים.

יום לידה 4
מספר 4 מסמל נאמנות, יעילות, בית, מסגרות יציבות, מסורת, תכנון. אנשים עם מספר 4 דומיננטי במפה הנומרולוגית מעדיפים סביבה יציבה ובטוחה. הגישה שלהם זהירה והם אוהבים עבודה עם הידיים.

ילידי יום 4 מצליחים בדרך כלל בעבודה. הם מסודרים, יודעים לתכנן היטב, יעילים, וכל מה שקשור בבנייה חביב עליהם. הם לומדים דברים בדרך הקשה, ובטוחים בעצמם רק כאשר כל הכללים והפרטים ברורים להם. לעיתים יהיה להם קשה לראות את התמונה בכללותה. הם זהירים, קפדנים, צמודים לכללים, ובדרך כלל יש להם ידיעה ברורה איך הדברים צריכים להיות. כדאי להם להתאמץ להיות מעודכנים.

יום לידה 5
מספר 5 מסמל סקרנות, זריזות, כושר הסתגלות, חופש. אנשים שמאופיינים במספר 5 מעדיפים שעות עבודה
גמישות, ותמיד יוסיפו ממד חדש ומעניין לכל נושא שיעסקו בו. הם אנשי מכירות מצוינים כיוון שיש להם כושר שכנוע מעולה. הם מצליחנים מטבעם ויודעים לנצל הזדמנויות. הם לא יימצאו במקומות שבהם לא טוב להם. הם מקסימים ולא תמיד רציניים. הם חדשניים ואוהבים לייצג דעות לא מקובלות. המילה "אי אפשר " לא קיימת לגביהם, הם תמיד ימצאו דרך.

אם נולדת ביום 5 סביר שאתה הרפתקן, אוהב נסיעות, אוהב סיכונים ואתגרים. סביר שיש לך כשרון שכנוע, כשרון טוב בקידום מכירות והומור בריא. סביר שתעבור הרבה מקומות עבודה, כי תמיד יהיה לך נדמה שההצלחה נמצאת מעבר לפינה.

ילידי יום 5 נוטים לעזוב את הבית מוקדם ולהתחתן מאוחר, כי חשוב להם למצות את החיים, ויחסית קשה להם לקחת על עצמם התחייבויות ארוכות טווח. הם לומדים הרבה דרך מערכות יחסים רומנטיות. הם משתעממים בקלות, ולכן נוקטים בשיטת "השתמש וזרוק".

יום לידה 6
מספר 6 מסמל אחריות לבית ולמשפחה, דאגנות, אהבת יופי אומנות והרמוניה בכל תחום. הצדק חשוב להם. הם תמיד יחפשו פשרה. הפתרונות שלהם לבעיות ייקחו בחשבון את טובת הכלל.

אם נולדת ביום 6 סביר שאהבתך היא בעלת אופי רכושני. אתה יכול להיות מורה והורה אחראי מאד. הבית הוא בעל חשיבות עליונה מבחינתך. אתה לוקח התחייבויות באופן מאד רציני. אתה אוהב פאר ומשתוקק לתשומת לב רומנטית. סביר שיש לך נטייה להיות מודאג מהאפשרות שלא תעמוד בהוצאות. ואולם דאגה זו היא בדרך כלל מוגזמת, שכן יש לך בדרך כלל יכולת טובה לתכנן את תקציב ההכנסות וההוצאות. קשריך החברתיים חשובים לך. החברים והמשפחה הם תמיד במקום ראשון אצלך.

יום לידה 7
מדובר באנשים יוצאי דופן עם כשרונות מיוחדים, אינטואיציה טובה, רמה רוחנית וטכנית גבוהה. בדרך כלל הם שקועים בענייניהם, אינטלקטואלים, ונמצאים הרבה פעמים לבד. הם אוהבים טבע, בעלי חיים וסביבה שקטה. בדרך כלל הם מעדיפים חיים שקטים וחיים לפי הכללים שלהם, על פני הצלחה חומרית. הם זהירים ולכן לעיתים קשה להם לקבל החלטות. קשה לייעץ להם.

אם נולדת ביום 7 כדאי לך ללמוד להתרכז בדבר אחד כדי להצליח. האינטואיציה שלך תכוון אותך למקומות הנכונים עבורך, ושם תהיה לך ההזדמנות להתמחות בשטח שתבחר. יכול להיות שיש לך יכולת טכנית מיוחדת. סביר שעבודתך קשורה עם מחקר. עדיף שתסתמך על הרגשתך הפנימית מאשר שתסמוך על עצות של אחרים. הזדמנויות טובות יגיעו אליך אם תהיה לך מספיק סבלנות. הימנע מהימורים. הנטייה שלך לנהוג בכסף בזהירות, נכונה עבורך. יכול להיות שיש לך תחביב או חברים יוצאי דופן. מדי פעם אתה צריך להימצא לבד, כדי למלא את הבטריות. אתה כנראה מעדיף מספר מצומצם של חברים מיוחדים, על פני חברים רבים.

יום לידה 8
מספר 8 מסמל אנשים מעשיים, צמודים למטרה ועובדים קשה. הם תמיד רוצים לשפר את מצבם, וגם יודעים איך לעשות זאת. יש להם בטחון עצמי והם מתקדמים כל הזמן. הם מארגנים מעולים ומעוררים יראת כבוד אצל אחרים. כטבע שני הם יודעים להתעסק עם כסף ועוצמה. לעיתים הם חמורים עם הסובבים אותם, אך תמיד ישרים כלפיהם.

אם נולדת ביום 8 סביר שאתה שאפתן ושתתאמץ כדי להגיע לעמדה טובה. שום דבר לא יעצור אותך מלהתקדם בעבודה, ואתה זקוק כל הזמן לאתגרים חדשים. הצלחתך לא תבוא בגלל מזך הטוב, אלא רק בזכות חתירה מאומצת לקראת המטרה.

יום לידה 9
מספר 9 מסמל אופקים רחבים, אידיאלים גבוהים, נדיבות, אהבת האדם באשר הוא אדם. טובת כלל האנושות מעניינת אותם. יש להם כשרונות בתחומים רבים, כך שמרוב כשרונות, אולי יהיה להם קשה לבחור מקצוע ספציפי להתמקד בו, ובכלל, קשה להם לקבל החלטות. כדאי להם ללמוד שלא לקחת כל דבר באופן אישי. רפורמות חברתיות ונושאי חינוך מעניינים אותם.

אם נולדת ביום 9 אתה יכול להצליח בתחומים של אומנות, רפואה, הוראה, עבודה סוציאלית, מוסיקה. אתה לוקח את החיים ברצינות, ורוצה לשרת את כל העולם. יש לך כשרונות רבים, אך לעיתים קשה לך להסתדר עם כל הפרטים הקטנים הדרושים בחיי יומיום. אתה מוצא את עצמך שקוע בתחומים שמעניינים אותך, ויש הרבה תחומים כאלה. יש לך נקודת השקפה רוחנית על הדברים. כנראה שאתה נוסע הרבה וחייך מלאי הפתעות.

יום לידה 10
ילידי יום 10 שייכים לקבוצת מספרי 1. לכן מדובר בטיפוס של מנהיג, עצמאי, זריז, הרפתקן, אמיץ, החלטי, הישגי, חלוץ, מקורי ומשתעמם בקלות. מכשולים מדרבנים אותו, הוא רואה אותם כאתגרים. הוא אופטימי בדרך כלל, אך קשה לו לסבול מצבים שבהם אין לו אפשרות לממש את רעיונותיו. הוא אוהב חידושים ותמיד מעודכן. יש לו בדרך כלל חוש הומור אירוני, מלגלג.

המאפיינים המיוחדים של ילידי העשירי לחודש הם: חיות, יציאה מהירה יחסית ממשברים, יצירתיות, תחומי עניין רבים, חשיבה של צעד אחד קדימה לפני כולם. כושר תכנון מעולה. קשה לו לקבל עזרה מאחרים, כיוון שהוא מציב את עצמו במקומות שבהם הוא חיוני.

מאמרים קשורים

Back to top button