נומרולוגיה

משמעות והשפעת המספרים בנומרולוגיה

משמעות המספרים בנומרולוגיה היא עמוקה ורחבה. נומרולוגיה על פי תאריך לידה ושם מאפשרת לנו לדעת מהם המספרים אשר ישפיעו על חיינו. בואו ללמוד מה החוזקות והחולשות שלכם על פי הנומרולוגיה

משמעות המספר 1 בנומרולוגיה – קבוצת החומר.
הספרה אחת בנומרולוגיה הקבלית מייצגת את המנהל, את העצמאי, את המארגן, את האדם שלא אוהב לקבל הוראות. זהו הדעתן, אדם שה"אני" שלו מאוד חשוב לו, שיש לו אגו גדול, כושר החלטה וכוח רצון. אדם בעל יכולת ללחום, קשיחות וביטחון עצמי.
אדם שרואה את הדברים בצורה הגיונית, שחייב להיות בשליטה. אדם מסודר ואוהב תשומת לב.
מבחינה מינית, הוא אוהב לכבוש, להרשים ולהוביל. ביצועיו האינטימיים מתוכננים מראש ואמורים להיות מושלמים. הגברים לא יודעים לקבל ביקורת על מיניותם, יש בהם כאלה שיעדיפו את העינוג האישי שלהם ולא יתחשבו בבני הזוג.
מנגד, הספרה 1 יכולה לייצג אדם שאפילו את עצמו לא יידע לנהל, שעל מנת להתקדם הוא חייב לקבל הוראות. אדם בודד, לבד, ללא כוח רצון, חסר עמוד שדרה ולא החלטי לחלוטין.
 
משמעות המספר 2 בנומרולוגיה – קבוצת הרגש.
הספרה 2 בנומרולוגיה הקבלית מייצגת את הזוגיות, את ה"ביחד", את הרגש, את החיבור לילדים ולנשים. הנשים במספר 2 נשיות יותר, והגברים במספר 2 אהובים מאוד על נשים בכלל.
אישה שהיא מספר 2 לא תמיד יודעת לסלוח – לפעמים לעצמה ולפעמים לסביבתה. כאשר היא נפגעת, היא תזכור ותחפש הזדמנויות לנקמה. הגברים אוהבי ריגושים. אנשי ה-2 יודעים לפתור בעיות מסובכות ורגישות בעיקר עבור אחרים. לעצמם, הרבה פעמים הם יעצימו את הבעיות ויעשו דרמות מכל דבר.
אנשי ה-2 זקוקים לריגושים ואוהבים מגע פיזי, בעיקר חיבוקים ונשיקות.
מספרי 2 טרודים מדברים רגשיים יותר מאחרים, נוטים לפתח שריון חיצוני אבל רכים מאוד בפנימיות. כהורים הם יהיו חמים ומפנקים ולכן צריכים לשים לב שאין הם חונקים את ילדיהם.
מבחינה מינית, מספרי ה-2 מאוד רומנטיים, הנשים מיניות יותר ככל שתכונות הרגש מועצמות, חשובה להן יותר הרגישות והריגוש מכל היתר, והם אלה שיביאו להן סיפוק מושלם.

משמעות המספר 3 בנומרולוגיה – קבוצת הרגש.
הספרה 3 בנומרולוגיה הקבלית מייצגת את הרומנטיקה והיצירתיות – יצירתיות מעשית ויצירתיות מחשבתית, כושר הביטוי והיכולת לשרוד.
אנשי ה-3 תמיד יודעים להסתדר בדקה ה-90 והמזל מציל אותם ברגע האחרון מנפילה לתהום.
אנשי השלוש אוהבי צדק, מרוממים את רוח הזולת, אוהבי חברה ואירועים חברתיים, טובים מאוד בעבודת צוות.
הם בעלי יכולת למידה אוטו-דידקטית ולא חייבים מסגרת רשמית ללימוד.
מבחינה מינית הם מאוד יצירתיים, בעלי דמיון פורה, צריכים המון מלל חיובי והעצמה אישית, אוהבים לקבל ציונים.
מנגד, אנשי ה-3 יכולים גם להיות אנשים בעלי סודות שכלל לא מבטאים את עצמם ושומרים הכל בפנים, סגורים ומבודדים ונעדרי כושר ביטוי.
אנשי ה-3 צריכים העצמה חיובית ויכולת הכלה פנימית, חשובה להם ההקשבה של האדם העומד מולם.
 
משמעות המספר 4 בנומרולוגיה
הספרה 4 בנומרולוגיה הקבלית מייצגת את הפרפקציוניסטים, הפרקטיים, אנשי הביקורת, השיפוטיים. אנשים  שאפתניים וחסרי פשרות, מסודרים ומאורגנים.
עקשנים, ויש ביניהם קמצנים וקנאים.
הם מחשיבים ערכים חומריים, אוהבי משמעת, עקביים, לא אוהבים שינויים.
הולכים אחר סטריאוטיפים, חשובה להם דעת הסביבה וההכרה החברתית.
הם אנשים ששמים לב לפרטים הקטנים, דבר לא נעלם מעיניהם, בעלי יכולת אלתור, מקובעים מחשבתית, ממציאים חוקים לעצמם וחיים על פי החוקים שהמציאו.
מתאימים מאוד לכל התחומים הפרקטיים: הנדסה, מבנים וקרקעות, כספים, חוק ומשפט.
אנשי ה-4 נתפסים בקלקלתם והיקום בודק אותם הרבה יותר חזק.
הם יכולים להיות מדיומים בתנאי שיידעו לצאת מהמסגרת.
מבחינה מינית ה-4 מחפש שלמות. הוא יצרי ומאוד דומיננטי, קנאי לבן/ת זוגו.
הוא יכול להיות מרובע ומשעמם שחוזר על עצמו ולא מחדש כלום, ויכול להיות המאהב שיצא מהמסגרת ופרץ את כל הגבולות.
אם ה-4 נפגע, הוא הורס מיידית את כל מה שקשור בהנאה המינית.

משמעות המספר 5 בנומרולוגיה – קבוצת החומר.
הספרה 5 בנומרולוגיה הקבלית מייצגת את החופש והמרחב, את התנועה, את הזרימה, את הרצון להיות משוחרר, את כל מה שקשור בנסיעות מעבר לים, חו"ל ונסיעות למרחקים ארוכים (נהגים, טייסים).
אלה הם אנשים עליזים וקלילים, לעתים חסרי מנוחה, בעלי לשון חלקה ומהירה וקסם אישי רב. יש ביניהם משיכה חזקה לבני מין שונים.
הספרה 5 מייצגת את המדיה, הפרסום, הרצון להיות נערץ. אנשי השיווק, האלקטרוניקה וההיי-טק, הגדול והפתוח. נמשכים ליופי ואסתטיקה. בעלי רצון להרוויח, מקימי חברות למטרות רווח וחברות בורסאיות.
מבחינה מינית, אנשי ה-5 מאוד מיניים, אוהבים יופי ואסתטיקה. הם מוחצנים, חייבים מתח מיני גבוה, אוהבים חידושים והמצאות. עושים את עצמם נעלבים על מנת לקבל מנת יתר של תשומת לב, יודעים לעשות הרבה יותר רעש ממה שהם באמת שווים.

משמעות המספר 6 בנומרולוגיה – קבוצת הרגש.
הספרה 6 בנומרולוגיה הקבלית מייצגת את המשפחתיות, את הרצון להקים משפחה ולהיות מחובר אליה.
אנשי ה-6 יתאימו את עצמם לצורכי הבית, הבעל ינסה להביא לכך שאשתו תטפל בבית ובמשפחה, ואם לא יעלה הדבר בידו, הוא עצמו יקבל אחריות על כך.
אנשים הרמוניים, אוהבי שלום,לא אוהבים לפרוץ מסגרות. מעניקים אנרגיה חמה ואוהבת, אנשי מזל.
אנשי ה-6 יעדיפו לעבוד בעסקים משפחתיים או בתחומי החינוך וההוראה מתוך רצון לחזור הביתה ולהיות אנשי משפחה.
אנשי ה-6 מוכנים לשרת את הציבור גם ללא תמורה, אנשים של מערכות ציבוריות ושל משרדים ממשלתיים.
יש בהם קנאה לבן/בת זוגם והם מנסים להשליט את דעתם בכל הנוגע לצורכי המשפחה.
מבחינה מינית, אנשי ה-6 יחפשו אהבה וביטחון. נשות ה-6 יתחברו לגבר אחד ולא יתנתקו ממנו, אבל במקרה של ניתוק וחיבור לגבר אחר, הגבר הראשון יימחק מחייהן כאילו לא היה קיים מעולם. גם הגברים וגם הנשים סוערים רגשית ויידעו לסחוף את השותף שלהם במיניותם. 

משמעות המספר 7 בנומרולוגיה – קבוצת הרוח.
הספרה 7 בנומרולוגיה הקבלית מייצגת את אנשי הרוח, הטיפול וההדרכה. אנשי ה-7 מוכנים לתת מעצמם ואת עצמם, זקוקים לשקט נפשי על מנת להצליח ולא אוהבים שצועקים עליהם.
הם בעלי חשיבה אבסטרקטית, יש ביניהם אנשים בעלי עולם פנימי עשיר מאוד, יש להם חשיבה שונה משל אחרים שעלולה לגרום להם לעתים להיכנס לחרדות. הם אנשים חשדניים.
אנשי ה-7 יכולים לחוש בדידות גם כשהם בין חברים ומכרים. הם בעלי כושר ניהול ויכולת ניהול גבוהים מאוד. אינם אוהבים את אור הזרקורים ומעדיפים להימנע מחשיפה. הם לא רוצים לריב וברוב המקרים יוותרו, גם אם יידעו שהצדק איתם.
הם טיפוליים ומאוד רוחניים, בעלי אינטואיציה טובה במיוחד בזמן הווה.
מבחינה מינית, מצד אחד אנשי ה-7 יודעים להפגין קור רוח, לפעמים עד כדי בעיה אמיתית. מצד אחר הם עשויים להיות בעלי מיניות פורצת ללא גבולות. הדברים יכולים להית מושפעים בעיקר ממבנה נפשי (בעיה נפשית לא מטופלת מהעבר או מגלגול אחר). הם אוהבים מאוד מגע טיפולי כמו מסאז' וטיפולים הוליסטיים.

משמעות המספר 8 בנומרולוגיה – קבוצת החומר.
הספרה 8 בנומרולוגיה הקבלית מייצגת את אנשי הסמכות והכוח, אנשי החוק והמשפט. לובשי המדים, האנשים שיכולים לעשות הכל. כאשר הם פועלים במקביל (גם וגם) תהיה ההצלחה פחות עוצמתית, לכן מוטב להם להתמקד בדבר אחד או שניים עיקריים ולא להתפזר ולהתפרס על כמה דברים במקביל.
8 הוא סמל האינסוף ולכן יש ביכולתם להגיע לשיאים אינסופיים.
הם בעלי יכולת מיסטית מובהקת, אינטואיציה חריפה ויכולת לחדור לנפש הזולת.
הם בעלי יכולת חשיבה יסודית, ויש ביניהם שנוטרים ונוקמים.
8 הוא מספר של שפע חומרי. מנגד, האדם יכול להיות בחוסר שפע מוחלט.
8 מייצג את השילוב של חומר ורוח ונכון לזכור שרק זרימה של הרוח לחומר תעצים את האדם.
ה-8 כיל בתוכו את כל הספרות והוא יכול לעשות כל דבר שיבחר.
מבחינה מינית, הוא בעל רגישות גבוהה מאוד, אוהב את הריגוש, מציב יעדים לכיבוש, מונע מאגו ומסמכותיות. יש ביניהם שתלטנים במיניותם, והרבה פעמים יחפשו זוגיות מינית שתתאים להגדרותיהם ולא כזו שיצטרכו להתאים עצמם אליה.
 
משמעות המספר 9 בנומרולוגיה – קבוצת הרוח.
הספרה 9 בנומרולוגיה הקבלית מייצגת את היכולת הוורבלית, האדם שפיו משמש לו כלי עבודה לטוב ולרע.
יש שיידעו להשתמש ביכולת הוורבלית נכון ולהעצים את עצמם ויש שיהפכו את כלי העבודה הוורבלי לכלי נשק ויפגעו במילותיהם. הם בעלי רצון להעביר מסר ורצון לחנך את העולם.
מנסים להראות וללמד את האחר דרך חיים נכונה, בעלי כושר שכנוע ויכולת לסחוף אחריהם אחרים. חלקם בעלי פתיל קצר ונוטים להתרגזויות ולהתפרצויות.
יש ביניהם אגרסיביים מילולית ו/או פיזית, ובצד האחר, מופנמים, שתקנים ונחבאים אל הכלים.
הם בעלי יכולת נבואית, אומץ לב ויושר אישי.
המספר 9 מסמל סיום, התלבטויות וסיום תהליכים.
מספרי ה-9 מתקשים לדחות סיפוקים, נדיבים ולא נוטרים טינה.
מבחינה מינית הם מאוד דומיננטיים והמין תופס חלק נכבד בחייהם, אנשים יצריים. כאשר אין התאמה מינית טובה נוצר לאנשי ה-9 מצב של אובדן חשק שיכול לגרום לבעיות הורמונאליות.

• מתוך הספר הנומרולוגיה הקבלית וכוח האותיות של ניר גוטליב

מאמרים קשורים

Back to top button